Viestin lähetti Toimitus
Oy HIFK Ab:n osakkeista 100% omistaa HIFK-Ligaförening rf. Oy:lla ei siis ole yhtään henkilöosakasta. Osingonjakoa yksittäisille henkilöille ei siis tapahdu. Mikäli osinkoja jaetaan, niin ne tulevat yllämainitulle yhdistykselle, joka osaltaan rahoittaa HIFK:n junioritoimintaa C-junioreita nuoremmissa ikäluokissa.
Viestin lähetti fiftyeight
Asiallinen tuo HBL:n juttu. Harmi, ettei Pena osaa ruotsia...
Pentti ei ehkä osaa, mutta Moberg osaa molempia kotimaisia joten käännöstyö sujunee...Viestin lähetti fiftyeight
Asiallinen tuo HBL:n juttu. Harmi, ettei Pena osaa ruotsia...
Viestin lähetti Kempes
Olenkohan harvinaisuus? Maksoin nimittäin playoffs-kortin tälle keväälle, toisaalta luotin brändiin. Ajattelin, että Fööni tarvitsee kesäksi cashiä!;)
Viestin lähetti chico
http://195.255.83.67/cgi-bin/mediaw...epa=sport&Story=05153061.txt&Model=juttu.html
Ruostia taitaville HBL:N artikkeli, joka hyvin osoittaa mitä ifk:ssa on saatu aikaan. Toimitusjohtaja kertoo mitä mieltä hän on pentin tyhjistä lupauksista ja ilmoittaa ettei aio uusia klubituoli kiinnityksiään (50 000 FIM) ensi kaudelle. Jopa kuluttaja-asiamies kommentoi asiaa.
Viestin lähetti Rebel
No mä en kesäksi vielä uusinut, mutta kyllä mä tulen kolmanneksi kausikortin ostajaksi syksyllä. Mikäs kannattaja se semmoinen on, joka huonolla hetkellä seuransa hylkää?
Viestin lähetti TeeJii
Rebel:
Taidan tulla kanssa neljänneksi, että saadaan rytmiryhmä ojennukseen..
Viestin lähetti JHag
Blues saattaa muuten tehdä Lukot ensi kaudelle eli ei lähdekään tekemään jälleen uutta money-Bluesia. Saattavat satsata nuoriin jätkiin ja oman pelityylin kehittämiseen, mikä olisi sinänsä mainio ja hatunnoston arvoinen suoritus. Tämä vaikuttaa (vaikuttaisi, jos toteutuu) siirtomarkkinoihin niin, että vapaita hyviä jätkiä olisi aavistuksen helpompi saada.
Viestin lähetti JHag
-I´m in, 5 myyty. Pakkohan se on nähdä. Kävinhän katsomassa Titanicinkin.
Viestin lähetti Rebel
Kempes: Et ole, ainakin Korak ilmoitti uusineensa korttinsa.:D No mä en kesäksi vielä uusinut, mutta kyllä mä tulen kolmanneksi kausikortin ostajaksi syksyllä. Mikäs kannattaja se semmoinen on, joka huonolla hetkellä seuransa hylkää?
Viestin lähetti Korak
MITÄ?!?!?!? ei mulla ole mitään kortteja vielä. Nykyään kolme, mutta katsotaan montako ensi kaudella. Se riippuu ihan siitä minkälaisia pelaajia tuonne saadaa. Kyllä minä ainakin 1-2 kausaria pidän, ja olen paikalla silloinkin kun joukkueella menee myös huonommin. Hitto vieköön, eihän sitä mestaruutta voi voittaa kuin kerran kaudessa:D