Hifk 2002-2003

  • 1 303 037
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta moni muu toimistolla osaa ja toivottavasti myös lukevat jutun. Raha on ainoa mikä siellä kiinnostaa ja tällaiset jutut luulisi vähän herättelevän.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Laiskaa uutispäivää voisin piristää yhdellä puolivakavalla jutulla:
HIFK on lähellä diiliä David Nemirovskyn kanssa. Kaikki merkit viittaavat tällaiseen. Eli lisää ipalaisia tsadiin?

Jypin saitilla väitettiin, että ei Glad, vaan Pihlman, olisi HIFKin kiinnostuksen kohde, mutta olen kuullut itse asian päinvastoin.

No, nimiähän ne ovat nämäkin ja Nemirovsky ei kuulostaisi pahalta ainakaan minulle. Minkä maan passi sillä muuten on? Kanadalais-venäläinen?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tässä David

David Nemirovsky Right Wing
Born Aug 1 1976 -- Toronto, ONT
Height 6.01 -- Weight 192 -- Shoots R
Selected by Florida Panthers round 4 #84 overall 1994 NHL Entry Draft



--- Regular Season --- ---- Playoffs ----
Season Team Lge GP G A Pts PIM GP G A Pts PIM
--------------------------------------------------------------------------------------
1993-94 Ottawa 67's OHL 64 21 31 52 18 17 10 10 20 2
1994-95 Ottawa 67's OHL 59 27 29 56 25 -- -- -- -- --
1995-96 Sarnia Sting OHL 26 18 27 45 14 10 8 8 16 6
1995-96 Carolina Monarchs AHL 5 1 2 3 0 -- -- -- -- --
1995-96 Florida Panthers NHL 9 0 2 2 2 -- -- -- -- --
1996-97 Florida Panthers NHL 39 7 7 14 32 3 1 0 1 0
1996-97 Carolina Monarchs AHL 34 21 21 42 18 -- -- -- -- --
1997-98 New-Haven Beast AHL 29 10 15 25 10 1 1 0 1 0
1997-98 Florida Panthers NHL 41 9 12 21 8 -- -- -- -- --
1998-99 Florida Panthers NHL 2 0 1 1 0 -- -- -- -- --
1998-99 St.-John's Maple Leafs AHL 22 3 9 12 18 5 4 1 5 0
1998-99 Fort-Wayne Komets IHL 44 22 13 35 24 -- -- -- -- --
1999-00 St.-John's Maple Leafs AHL 57 18 25 43 69 -- -- -- -- --
2000-01 St.-John's Maple Leafs AHL 9 1 2 3 10 -- -- -- -- --
2000-01 HV71 Jonkoping SEL 26 7 11 18 45 -- -- -- -- --
--------------------------------------------------------------------------------------
NHL Totals 91 16 22 38 42 3 1 0 1 0

2001-2 Ilves 20 12+18=30 +13 34 min
playoff 3 1+0=1 -6 8 min
 
Viimeksi muokattu:

Toimitus

Jäsen
Tilannetiedotuksena tähän väliin, koska täälläkin on ainakin jonkinasteisia väärinkäsityksiä ollut.

Oy HIFK Ab:n osakkeista 100% omistaa HIFK-Ligaförening rf. Oy:lla ei siis ole yhtään henkilöosakasta. Osingonjakoa yksittäisille henkilöille ei siis tapahdu. Mikäli osinkoja jaetaan, niin ne tulevat yllämainitulle yhdistykselle, joka osaltaan rahoittaa HIFK:n junioritoimintaa C-junioreita nuoremmissa ikäluokissa.

Tämän viestin teille tarjosi,

Matti Liljaniemi
Päätoimittaja
Jatkoaika.com
 

Carlos

Jäsen
Kyllähän Nemirovsky meikäläiselle kelpaisi, mutta ihmettelen kyllä jos Ipa miehen päästää. Toisaalta, vaikka hän tekikin rajua jälkeä liigapeleissään, jotenkin jäi semmoinen maku suuhun että ei ole mikään ihmemies. Ja luonteesta on kuulunut enemmän ja vähemmän kaikenlaista negatiivista. Tosin kyllähän meille mahtuu näitä asennevammaisia itsetietoisia tähtiä, ei siinä mitään.

Olisi tämäkin silti jo yli odotusten, ja Pihlman unohdetaan suoraan. Ihan ok mies, mutta ei enää yhtään "projektia" meille. Luunkovia vahvistuksia, tai ei ketään. Mitään välimallin miehiä ei tarvita palkkaa nostamaan, niitä on jo tarpeeksi omasta takaa.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ihan noin.

Viestin lähetti Toimitus

Oy HIFK Ab:n osakkeista 100% omistaa HIFK-Ligaförening rf. Oy:lla ei siis ole yhtään henkilöosakasta. Osingonjakoa yksittäisille henkilöille ei siis tapahdu. Mikäli osinkoja jaetaan, niin ne tulevat yllämainitulle yhdistykselle, joka osaltaan rahoittaa HIFK:n junioritoimintaa C-junioreita nuoremmissa ikäluokissa.

Todetaan nyt tähän vielä, että C-junioreita nuorempien ikäluokkien rahoitus tulee TÄYSIMÄÄRÄISENÄ joukkueissa pelaavaien lasten vanhemmilta ja HEIDÄN omalle ikäluokalleen hankkimiltaan sponsoreilta (pelipaitamainokset, turnausten käsiohjelmamainokset, suora tuki jne.)

Lisäksi HIFK-Ligaförening rf. kerää näiltä juniorijoukkueilta vielä kohtuullisen korkeaa ns. "toimistomaksua". Joten pikemminkin C-junioreita nuoremmat ikäluokat rahoittavat HIFK-Ligaförening rf:n toimintaa. Nämä pikkujunnuilta (tai heidän vanhemmiltaan) kerätyt rahat menevät pääasiassa A-, B- ja C-junnujen toiminnan rahoittamiseen, ei siis sentään liigajoukkueen kassaan.

Se mitä HIFK-Ligaförening rf näille pikkuipanoille tarjoaa on tietysti "brandi" millä sponsoreita ja rahoittajia on toki helpompi saada kuin pikkuseuroilla. Lisäksi toimisto hoitaa jonkin verran paperihommia, varaa jäävuoroja jne.
 

undertaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk,,Djurgården,Detroit Red Wings,Hjk,Chelsea
Mielenkiintoinen juttu toi Hbl:n artikkeli, tässähän näyttää käyvän niin että kotipelit voi ensi kaudella pelata huoletta vaikka harjoitushallissa ja penkkejä on sittenkin tyhjänä.Luulisi Penankin kohta huolestua kun brändi alkaa hapantua niin että siihen ei koske kiekkoholisti puhumattakaan alkoholistista.Näyttää Hifkin johtoportaassa olla sama yritysfilosofia kun A-junnujen sponsorin Viikkarin johdossa;Halpatyövoimaa kehiin ja voiton maksimointi kunniaan.Kansa on kumminkin tyhmää ja maksaa kyllä mitä vaan lipuista.Yhtälö toimii ehkä vielä laivoilla mutta hallissa näyttää alkavan kohta löytyä vapaita kansi-paikkoja, hyteistä ja aitioista puhumattakaan.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä on IFK:n toimistolla kesällä ihmettelemistä, kun osa yrityksistä ilmoittaa, ettei jatka sopimusta. Sitten vielä jos 500-1000 kausikorttia jää uusimatta ja yleisökeskiarvo tippuu sinne 5000 tietämiin. Miten se on mahdollista, kun meillä on brändi kunnossa, joukkue joka taistelee mestaruudesta, joukkue jonka hyökkäyskalusto kestää vertailun Joker..., eikun HPK:n kanssa, joukkue joka esittää liigan viihdyttävintä kiekkoa... ja mitä muuta vielä...

Hommataan Nemirovsky ja Toporovsky, niin se kuulostaa hienolta. Maalintekijä Nemirovsky, syöttäjinä Toporovsky ja mikälienovsky.
 

outsider49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti fiftyeight
Asiallinen tuo HBL:n juttu. Harmi, ettei Pena osaa ruotsia...
Pentti ei ehkä osaa, mutta Moberg osaa molempia kotimaisia joten käännöstyö sujunee...
Sinänsä eritt. hyvä artikkeli, mutta en ikävä kyllä jaksa uskoa että vaikuttaa paljoakaan ensi kauteen. Heti kun Moberg & hänen hovinsa katoaa huitsin nevadaan Ifk;oosta ja tilalle saadaan AMMATTITAITOA ja NÄKEMYSTÄ mallia TPS, JOKERIT, TAPPARA ... niin sitten ehkä taas.
 

Carlos

Jäsen
Jos asiasta löytää jotain positiivista, niin ilmeisesti ainakaan lippujen hinnat eivät enää nouse. Viime kausi mentiin jo kipurajalla, nyt jos vielä nosteteaan yhdelläkään "egellä" niin ihan piruuttani siirryn täysin teksti-tv faniksi. Muutenkin se on jo aika lähellä, joten paljon saa Hifkissä tapahtua.

Paineet siis kasvaa, mitä tekee sisäpiiri? Mielenkiinnolla odotamme... toivottavasti emme turhaan...
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olenkohan harvinaisuus? Maksoin nimittäin playoffs-kortin tälle keväälle, toisaalta luotin brändiin. Ajattelin, että Fööni tarvitsee kesäksi cashiä!;)
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Kempes
Olenkohan harvinaisuus? Maksoin nimittäin playoffs-kortin tälle keväälle, toisaalta luotin brändiin. Ajattelin, että Fööni tarvitsee kesäksi cashiä!;)

Tyhmyyttä ei kylvetä eikä kynnetä, se kasvaa aivan itsestään :D
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Katsojat äänestävät rahoillaan...

Viestin lähetti chico
http://195.255.83.67/cgi-bin/mediaw...epa=sport&Story=05153061.txt&Model=juttu.html

Ruostia taitaville HBL:N artikkeli, joka hyvin osoittaa mitä ifk:ssa on saatu aikaan. Toimitusjohtaja kertoo mitä mieltä hän on pentin tyhjistä lupauksista ja ilmoittaa ettei aio uusia klubituoli kiinnityksiään (50 000 FIM) ensi kaudelle. Jopa kuluttaja-asiamies kommentoi asiaa.

Onpas ikävää, toivottavasti kyseisellä herralla on mukavaa Hareenalla. Vanhan Pulttibois sanonnan mukaan: "Mitäs läksit niin!?"

Kempes: Et ole, ainakin Korak ilmoitti uusineensa korttinsa.:D No mä en kesäksi vielä uusinut, mutta kyllä mä tulen kolmanneksi kausikortin ostajaksi syksyllä. Mikäs kannattaja se semmoinen on, joka huonolla hetkellä seuransa hylkää?
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä oli oikeastaan odotettavissa. Fanit ovat asia erikseen, hehän käyvät itse katsomassa pelinsä, mutta yritys antaa lippuja asiakkailleen. Ja jos palautus on tällainen:

- Nu är det slut. När jag frågat våra kunder om de vill gå på hockey har de tackat nej, att varför skulle de gå? IFK spelar dåligt, har få spelare av värde och när också motståndarna i den slutna ligan mitt i säsongen säljer halva laget finns det inte mycket att se på.

Ei ole ihme ettei yritys maksa enää 50000 fim kaudessa klubituoleistaan.

Mitä seuraavaksi? Häviävätkö joukkueelta sponsorit? He haluavat olla mukana tukemassa menestyvää joukkuetta eikä häviäjää. HIFK hahmotetaan nopeasti Helsingin kakkosjoukkueeksi ja pääkaupunkiseudun kolmosjoukkueeksi.

Lopuksi häviävät keskivertokannattajat, ainoastaan ns. hardcore-fanit jäävät jäljelle.

Sen siitä saa kun toimitusjohtajaksi palkataan viiksekäs murremies. Ymmärtäisipä kaljatelttailija itse paeta vuorille.
 

TeeJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Katsojat äänestävät rahoillaan...

Viestin lähetti Rebel


No mä en kesäksi vielä uusinut, mutta kyllä mä tulen kolmanneksi kausikortin ostajaksi syksyllä. Mikäs kannattaja se semmoinen on, joka huonolla hetkellä seuransa hylkää?

Rebel:

Taidan tulla kanssa neljänneksi, että saadaan rytmiryhmä ojennukseen..
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai kauheeta, kyllä mä nään tossa HBL-jutussa vähän tätä nykypäivän 'mulle-kaikki-heti-nyt' -meininkiä myös. Jotakuinkin kummalliselta tuntuu ajataus että menisi pyytämään leffan jälkeen rahat takaisin, koska ei pitänyt näkemästään. Toisaalta hinnassakin on ero, ja meille on koko vuosi näytetty vaan tätä yhtä ja samaa horror-splatteriä:rolleyes: livenä.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Penaa yksistään on turha syyttää.
Muutosta ei tapahdu niin kauan, kun Moberg hännystelijöineen pitää valtaa.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Matikainen, Moberg, Tuohimaa, Heino... Kaikkihan tässä katastrofissa on ollu oleellisesti mukana. Mutta Pena ns. "nokkamiehenä". Pidän Penaa muutenkin hallituksen "nukkena", joka hoitaa kaikki hommat hallituksen käskystä.

Mutta merkitseekö tuo HBL:n juttu nyt C3:sen tuhoutumista??!! :D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Katsojat äänestävät rahoillaan...

Viestin lähetti TeeJii


Rebel:

Taidan tulla kanssa neljänneksi, että saadaan rytmiryhmä ojennukseen..

-I´m in, 5 myyty. Pakkohan se on nähdä. Kävinhän katsomassa Titanicinkin.

m & t: Huomasitko analogiaa erääseen länsisuomalaiseen seuraan? Nimiä en mainitse, mutta vinkkinä, että seura on Porista ja sen nimi alkaa Ä:llä: Siis ensin katoavat kivaa haluavat päiväperhosponsorit, jäljelle jäävät pitkänlinjan fanit ja sponssit. Sitten katoavat loputkin sponssit, liiketoimintaahan hekin harrastavat, ja jäljellä on pelkästään 1500-2000 hardcorefania + muutama irtolipputuristi. Lopulta konkurssi.....ja ehkä uusi nousu?

Blues saattaa muuten tehdä Lukot ensi kaudelle eli ei lähdekään tekemään jälleen uutta money-Bluesia. Saattavat satsata nuoriin jätkiin ja oman pelityylin kehittämiseen, mikä olisi sinänsä mainio ja hatunnoston arvoinen suoritus. Tämä vaikuttaa (vaikuttaisi, jos toteutuu) siirtomarkkinoihin niin, että vapaita hyviä jätkiä olisi aavistuksen helpompi saada. Toporowsky menisi kyllä minulle läpi, sitten olisimme ainoa jengi, jonka vaikein pelaajanimi on novskeista huolimatta kotimainen Hirsccccchhhh.........
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Re: Re: Re: Re: Katsojat äänestävät rahoillaan...

Viestin lähetti JHag



Blues saattaa muuten tehdä Lukot ensi kaudelle eli ei lähdekään tekemään jälleen uutta money-Bluesia. Saattavat satsata nuoriin jätkiin ja oman pelityylin kehittämiseen, mikä olisi sinänsä mainio ja hatunnoston arvoinen suoritus. Tämä vaikuttaa (vaikuttaisi, jos toteutuu) siirtomarkkinoihin niin, että vapaita hyviä jätkiä olisi aavistuksen helpompi saada.

Tota katotaan nyt tota Lukko juttua... Voi olla, että ei tehdä ainakaan noin selkeesti ;P ja, että ne nuoret vetää vaan 3:sta ja 4:sta ;D
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Re: Re: Re: Katsojat äänestävät rahoillaan...

Viestin lähetti JHag


-I´m in, 5 myyty. Pakkohan se on nähdä. Kävinhän katsomassa Titanicinkin.


#6 on myyty. I am in. Saataisiko me se Leonardo Di Caprio ulkolaisvahvistukseksi, vaikka salanimellä Reggie Dunlop. Myisi varmaan kausikortteja nuorille naisille. Kate Winslet voisi tulla Nooran paikalle pomppimaan, kun Noora (nyyh) kuulemma lopettaa.

Eppu normaalin joku biisi meni näin "Helsinki, Tampere, Jyväskylä, Oulu, asiasta pihalla on korkeakoulu, nyt."

"Moberg, Matikainen, Tuohimaa, Heino
asiasta pihalla on ifk:n hallitus, nyt."
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Re: Katsojat äänestävät rahoillaan...

Viestin lähetti Rebel


Kempes: Et ole, ainakin Korak ilmoitti uusineensa korttinsa.:D No mä en kesäksi vielä uusinut, mutta kyllä mä tulen kolmanneksi kausikortin ostajaksi syksyllä. Mikäs kannattaja se semmoinen on, joka huonolla hetkellä seuransa hylkää?

MITÄ?!?!?!? ei mulla ole mitään kortteja vielä. Nykyään kolme, mutta katsotaan montako ensi kaudella. Se riippuu ihan siitä minkälaisia pelaajia tuonne saadaa. Kyllä minä ainakin 1-2 kausaria pidän, ja olen paikalla silloinkin kun joukkueella menee myös huonommin. Hitto vieköön, eihän sitä mestaruutta voi voittaa kuin kerran kaudessa:D
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Yllä jo viitattiin tämän päivän Hubassa olleeseen Hifkiä koskevaan kirjoitukseen.Siinä joku nimetön yritysjohtaja haukkui Hifkin maanrakoon.Heitä kun oli petetty.

Kuulemma Hifkin pelaajabudjetilla olisi pitänyt pystyä tarjoamaan parempaa viihdettä.Mokomaa eivät halua nähdä enää uudestaan saatikka maksaa klubituoleista.

Kovin yksioikoisilta vaikuttivat ajatukset.On vaan niin että kaikki ei aina onnistu.Viisas ottaa takaiskuista opikseen.

Panos/tuotos mielessä Hifki ja Blues olivat kauden suurimmat flopit.Selvää on ettei Hifkin imago kestä toista tämmöistä kautta.Kaikki asiantuntijat ennustivat Hifkin selviävän pleijareihin mutta loppujen lopuksi paikka ei tuolla joukkueella ollut lähelläkään.Kivaa olisi että joku astuisi esiin ja tunnustaisi syyllisyytensä tapahtuneeseen katastrofiin.Selittäisi samalla kuinka ensi kaudella ei voi sama toistua.

Paineet Hifkissä ovat kovat.Ei se muuten Hifki olisikaan.Jos Hifkissä ottaa tehtäviä eivät kyseessä ole eläkevirat vaan rajut tulos/ulos systeemit.Paineita ensi kauteen nousee jo nyt.Saa nähdä kuinka huutoon vastataan.Pumppu voi olla kovilla.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Re: Katsojat äänestävät rahoillaan...

Viestin lähetti Korak


MITÄ?!?!?!? ei mulla ole mitään kortteja vielä. Nykyään kolme, mutta katsotaan montako ensi kaudella. Se riippuu ihan siitä minkälaisia pelaajia tuonne saadaa. Kyllä minä ainakin 1-2 kausaria pidän, ja olen paikalla silloinkin kun joukkueella menee myös huonommin. Hitto vieköön, eihän sitä mestaruutta voi voittaa kuin kerran kaudessa:D

Aijaa, no mä muistelin että olisit jossain sanonut maksaneesi pleijarikortinkin...no ei sitten. Mutta kuten huomaat, niin jo pelkästään sun nimellä voidaan IFK:n kausikortteja myydä.;) Pentti, nyt hereillä, Korakille kortti kouraan! Kuusi korttia on jo mennyt, ihan ja aika helpolla vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös