Hifk 2002-2003

  • 1 303 017
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Kiitos IFK

Viestin lähetti Q


Eräästä hämäläisjoukkueesta on tulossa 2 kpl hyökkääjiä. Molempia yhdistää 100 kg elopaino ja että ovat tavallaan paluumuuttajia pääkaupunkiseudulle ;)

Jes! Veikko rinkiin :D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Suuria toiveita suurista nimistä? Niinkuin Salmelainen, jolle welcome sinänsä! Ja Vopat, josta en vielä jostain syystä suostu luopumaan. Muut nimet ovat olleet aika realistisia ja vain jonkunnäköisenä osoituksena, että jotain yritetään edes. Mutta turha täällä on mitään Niedermayereita ja Bautineja pudotella ihan lämpimikseen, kun kukaan ei ole nähnyt/kuullut faxin puolikastakaan kyseisistä hemmoista. Niin hauskaa kuin heitä olisikin alkaa sijoitella ensi kauden kenttiin.

Kestonimethän täällä ovat pyörineet, mutta pinnan alla tapahtuu kuitenkin koko ajan. Mutta jos alkaisi luetella niitä nimiä, joiden kanssa pk-seudun seurat nytkin neuvottelevat, niin lista olisi järjettömän iso - ja sitten vasta valituksia tulisikin, kun "sekään ei tullut". Vaikka oikeasti yhteydenotto olisi ollut mallia; "kiinnostaako Jarmo Jääkiekkoilija teitä? Ai ei, no kuulemiin!" Tai "HIFKistä Pena terve...siis Matikainen...olemme kuulleet, että ulkomaanapunne Steven Sniper olisi teillä ikäänkuin mahdollisen treidin kohde..jaa on vai!...ahaa, ei halua meille. No kuulemiin."

Hypoteettinen ajatus: HIFK olisi mennyt pleijareihin ja Blues pudonnut. HIFK menee välieriin ja samalla kuullaan hyvin hyvin varma huhu, että Zidlicky on muuten ensi kaudella Bluesin mies. Miltä tuntuisi HIFKin fanina? Sponsorina? Pelaajana? Eipä juuri kovinkaan kivalta.

Malttia kansalaiset. Antaa isojen poikien pelata pleijarit rauhassa keskittyen ja katsotaan tuleeko sieltä vaikka joku Suomen mestari meille.

Kyllä ne yrittävät - mutta niin tekevät kaikki muutkin.

PS.
Rymistelijän ja goonin lasken eri henkilöiksi. Rymistelijä = iso ja kädellinen, mutta myös fyysinen hyökkääjä mallia Hyvönen/Tuomainen/Ruutu/Vopat. Ei kannata uhrata gooniksi, koska tarvitaan jäällä. Ihanne 30-40 pojoa/60-80 minsaa kausi eli tarpeeksi paljon pelaavassa kokoonpanossa kuitenkin.

Gooni = luupää, joka ajelee kaikkea mikä liikkuu ja mitä käsketään. Pojoja 4/jäähyjä 160 min. Nykyjengistä pystyisivät Levokari ja Mäkiaho, jota homma ei kiinnosta kuitenkaan. Vauhkonen kannattaisi pitää ennenkuin sekin lähtee. Iso, edullinen, nöyrä ja RIITTÄVÄ gooniksi. Ei Nielikäinen, mutta turha itkeä maahan kaatunutta maitoa, otetaan sitten se, joka vielä on saatavissa. Goonin pisteidentekokyvyllä ei ole höykäsen pöläyksen verran merkitystä, se on muiden jätkien hommaa.

Niille, jotka sanovat, että Levokari on liian pehmeä gooniksi: ei ole! Tämä ei ole NHL vaan SM-liiga. Pauli osaa ajella, kun käsketään ja olla sopivan hullukin. Sattuiko kukaan näkemään viime kesäisissä harjoitusmatseissa? Gooniksi ryhtyminen SM-liigassa on paitsi koko- myös asenne/roolituskysymys.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti TheAnimal
JHag:
"Luulin, että oli selvää, että tarkoitin Sami Heleniusta, jonka tilanne pähkinänkuoressa: Tulossa kotikonnuille lähiaikoina, korkeintaan kausi enää NHL:ssä."


-Henkilökohtaiset syyt ovat saaneet kohta kolmekymppisen Samin harkitsemaan vakavasti paluuta (Jokereihin). Ei sen dramaattisempaa. Lähde: luotettava.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Lisää villejä veikkauksia...Marko Mäkinen? Tommi Santala? Arto Kuki?
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Re: Re: Re: Kiitos IFK

Viestin lähetti Q


Eräästä hämäläisjoukkueesta on tulossa 2 kpl hyökkääjiä. Molempia yhdistää 100 kg elopaino ja että ovat tavallaan paluumuuttajia pääkaupunkiseudulle ;)

Marko Mäkinen ja Arto Kuki? Ei perkules kaverit se oli kyllä meidän juttu alkaa salamyhkäisesti kasaamaan HIFKiä uudestaan Espoon puolelle, mutta että te alkaisitte kasaamaan Kiekko-Espoota DDR-halliin. Tohon vielä lisää täälläkin mainittu Nils Ekman ja Pelicansista vaikka pääkaupunkiseudulla paremmin viihtyvä Joonas Jääskeläinen niin kohta nähdään nostalgiset matsit uudelleen, vain pelaajat on vaihdettu keskenään.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisihän se meidänkin kantaa kortemme kekoon kun Bluez-leirissä ollaan jo tosi pitkällä. Ties vaikka saisivat sen yhden voiton niin voitaisiin yhdistää joukkueet. Stadin Bluez olisi nimi ja ottelut pelattaisiin puoliksi Espoossa. Pojat se olisi hienoa... :p
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Marko Mäkinen ja kumppanit.
Näitä nelosketjun vääntäjiähän tässä juuri tarvitaankin.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Roolitusta

Tarvitaan niitäkin, jos me halutaan oikein roolitettu nelosketju. Mäkiaho ei kai halua siirtyä takaisin "rouhijaksi". On varmaan lähdössä ifk:sta (arvaus, eikun jhag on nähnyt sen Kake Kauppilan kanssa autoilemassa Lahden moottoritiellä). ;)

Nelosketjun ideahan on, että se pelaa 0-0 vastustajan ykkösketjua vastaan, samalla tehden pientä ärsytystä. Mitään tps:n rottanelosketjua ei ifk:hon varmaan uskalleta kasata meidän fanien takia (ups, tätä ei saanut sanoa ääneen).

Toinen toimiva nelosketju on tapparalla. Jos me saataisiin Mäkinen ja Kuki, voisi ketjun kolmanneksi lenkiksi kouluttaa esim. Viitaluoman. Tämä Mäkisen ja Kukin tulo on valitettavasti varmaan huhu, mutta tottapuhuen meillä on jo melkein kakkos-ja kolmosketjut. Älkää hermostuko, jos meille hommataan nelosketju ennen ykkösketjua. Minä hermostun aina puolestanne, kun huhuillaan tombisseteista.

1. Zidlicky-Kantor
xxxx - xxxx - xxxx
2. Lehtonen- xxxx
xxxx-Hirschovits-Vihko
3. Levokari- xxxx
Grunn-Häppölä-Pikkarainen
4. Kurvinen-Paappanen
(Mäkinen-Kuki- ) ------------------>Salminen-Viitaluoma-Mäkiaho

WARNING ! tämä on pelkkää oletusta;)
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Metukka
Marko Mäkinen ja kumppanit.
Näitä nelosketjun vääntäjiähän tässä juuri tarvitaankin.

Älä muuta sano! Tähän se taas menee, kukaan ei voi väittää ettei mitään tehdä, kun:

- Hommataan 30 pelaajaa 3-4 ketjuun.

- Huomataan että 1-2 ketjut puuttuvat

- Kerrotaan haavissa olevan iso vonkale

- Vonkale pääsi karkuun, mutta sitä ei kerrota

- Onneksi Ciprulla on vielä sopimusta jäljellä, siinä liigan paras sentteri

- Loput paikat löytyvät talven mittaan ulkomailta

- Huomataan että kaikki hyvät pelaajat ovat menneet ulkomailtakin

- 4 muuta SM-liigaseuraa ostavat 3 NHL-pelaajaa kukin

- Otetaan try-outille joku WCHL-pelaaja, mukavantuntuinen kaveri

- Erotetaan valmentaja

- Kerrotaan haavissa olevan lihava vonkale

- Haavissa ei ollutkaan isoa vonkaletta

- Pena lähtee kalaan

- Haavissa on iso vonkale

- Pena pitää lehdistötilaisuuden: Uusi sponsori; Kourujärven kalansavustamo KY, rahaa tulee 2750 € kaudessa

- Faneja rauhoitellaan; Mäkkärille, Ciprulle ja Köllille 3v. jatkosopparit

- Hyökkäys kestää vertailun Tampa Bay Lightningin kanssa

- Haavissa on usemapikin iso vonkale

- Jokerit ilmoittaa uudesta NHL-vahvistuksesta

- Vuokrataan 5 junnua Kärppiin kehittymään vasten tahtoaan

- Zidlickyn stuntti on jo ovella, Bednarin ja Calounin vastaavien kohdalla tuntosarvet ovat pystyssä ja verkot vesillä

- Otetaan try-outille ECHL:n 41-vuotias lupaava, mutta vaille näyttöpaikkaa jäänyt sentteri (tosi mukava kaveri)

- Tehdään 3v. soppari tsekkiläisen Greich Hovosichshnyn kanssa (agentti sanoi että on pelimiehiä)

- lähetetään Greich Hovosichshny kotiin nauttimaan hyvää palkkaa

- haavissa on vonkale joka saa hymyyn vielä kaikkien suupielet

- verkko irtosi haavista

- Petri Lätti on saamassa potkut Lukosta, joten otetaan meille kun saadaan

- haavissa on iso vonkale

- tiedotustilaisuus: Zidin stuntti on täällä, hän on Dan Lambert! Mies on opetellut suomeksi "kiitos" ja "päivää", täytyyhän siitä hyvästä antaa uusi mahdollisuus. 2v. soppari heti.

- Lambert saa kenkää (palkka maksetaan silti 2v.)

- Valmentaja saa kenkää

- Uusi valmentaja on Timo Tuomi (vakuutti olevansa mukava jätkä)

- Haavissa on isoja vonkaleita (siirtoraja lähestyy)

- Hifk palkkaa 4 suomi-sarjan hyökkääjää, ovat kuulemma tehneet useamman maalinkin tällä kaudella (ja ovat kivoja poikia)

- Hifk palkkaa 3 pakkia Vermuntilan Temmosta (fiksuja poikia)

- Haavissa on iso vonkale

- Hifk ostaa Jokereiden ylijäämä kanadalais-pakin (Hjallis sano että se on hyvä jätkä)

- Siirtoraja menee umpeen

- Hifk tiivistää kolmeen ketjuun

- Hifkillä sopimus 53 pelaajan kanssa, joista 18 pelaa kokoonpanossa

- Hifk on 12. sarjassa

- Hifkin hallitus nyökyttelee tyytyväisenä, tänäkin vuonna tuli voittoa kaikesta huolimatta, jatketaan samaan malliin ens vuonna.


Deja Vu....
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Oliko tuossa Carlos Jokerien lehdistötilaisuus, jossa luetellaan 5 vahvistusta: Nemirovsky, Hamilton, Thomas, Helenius ja Viitakoski...


Korjaus Unelmavävyyn; en ole itse nähnyt kyseistä kimppakyytiä, mutta asian raportoi minulle luotettava radiotoimittaja, joka on aina selvinpäin, onhan hän Ylessä töissä ja oli työkeikalle menossa Lahteen. Eli ajoi itse, joten oli todennäköisestikin selvinpäin osuessaan samaan taukopaikkaan Mäntsälässä. Pojat ajelivat HIFKin Fordilla.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Oliko tuossa Carlos Jokerien lehdistötilaisuus, jossa luetellaan 5 vahvistusta: Nemirovsky, Hamilton, Thomas, Helenius ja Viitakoski...


Korjaus Unelmavävyyn; en ole itse nähnyt kyseistä kimppakyytiä, mutta asian raportoi minulle luotettava radiotoimittaja, joka on aina selvinpäin, onhan hän Ylessä töissä ja oli työkeikalle menossa Lahteen. Eli ajoi itse, joten oli todennäköisestikin selvinpäin osuessaan samaan taukopaikkaan Mäntsälässä. Pojat ajelivat HIFKin Fordilla.

Jätin mainitsematta ko. lehdistötilaisuuden, enhän halua vaikuttaa pessimistiltä :D


Unelmavävystä muuten, on hyvä että meillä on näitä silmäpareja joka paikassa. Sehän on jo pitkään tiedossa ollut asia että jääkiekkoilijoilla ei ole kavereita tai perhettä, eivätkä he myöskään harrasta mitään tai lomaile missään, tai ajele huvikseen. Näin ollen jos jääkiekkoilijan näkee jossain muualla kuin kotipaikkakunnalla, on 99% varmaa että hän on vaihtamassa seuraa ensi kaudeksi. :)
 

sam_gebir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä in general
Viestin lähetti JHag
Oliko tuossa Carlos Jokerien lehdistötilaisuus, jossa luetellaan 5 vahvistusta: Nemirovsky, Hamilton, Thomas, Helenius ja Viitakoski...


Korjaus Unelmavävyyn; en ole itse nähnyt kyseistä kimppakyytiä, mutta asian raportoi minulle luotettava radiotoimittaja, joka on aina selvinpäin, onhan hän Ylessä töissä ja oli työkeikalle menossa Lahteen. Eli ajoi itse, joten oli todennäköisestikin selvinpäin osuessaan samaan taukopaikkaan Mäntsälässä. Pojat ajelivat HIFKin Fordilla.

Sami Helenius? Eikös se pelannut äsken Dallas Stars -nimisessä joukkueessa, viimeistään eilen? No ehkä hän ehti käväistä Mäntsälässä...

Vai ymmärsinkö viestisi aivan väärin?
Mielestäni Carlosin tarina ei välttämättä ole kovinkaan kaukana totuudesta...
 
Viimeksi muokattu:

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Carlos

Luettelosi HIFK:n ensi kauden tapahtumista on loistava ja vielä hauskempaa sitä olisi lukea, jos olisin jonkun muun joukkueen kannattaja.
Listan voisit vielä faxata HIFK:n toimistolle. Ei tarvitse siellä sitten päätä vaivata. Siinähän on heillä etukäteen tiedossa ensi kauden ohjelmalista. Puuttuu vain päivämäärät.
 

Robin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
FORD???

Korjaus Unelmavävyyn; en ole itse nähnyt kyseistä kimppakyytiä, mutta asian raportoi minulle luotettava radiotoimittaja, joka on aina selvinpäin, onhan hän Ylessä töissä ja oli työkeikalle menossa Lahteen. Eli ajoi itse, joten oli todennäköisestikin selvinpäin osuessaan samaan taukopaikkaan Mäntsälässä. Pojat ajelivat HIFKin Fordilla. [/B][/QUOTE]


HIFK ei ajele enään Fordilla, Citroën on HIFK:n tämän (viime) kauden ajokki.
Ajoikohan Yle ystäväsi sittenkin 0.5promillen väärällä puolella???
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpas tänne tullu juttua. Olin aikamoisessa kuumeessa 4 päivää ja tänään vasta töihin. Sen verran eilen kävin ulkona, että palautin videon ärrälle ja kävin Veikkaajan lukemassa, niin entistä kipeämmäksi meinasin tulla. Tom Bisset!!??

Onhan se totta, että ei siinä mielessä kannata olla huolissaan mahdollisten vahvistusten suhteen, että eihän mikään seura ole vielä julkaissut ensi kauden vahvistuksiaan. Mutta, mutta... jos todella pitää paikkaansa, että jotain Bissettiä on edes pidetty/harkittu yhtenä vaihtoehtona, niin silloin ollaan kyllä väärällä tiellä.

Yhdyn siihen vaihtoehtoon, että jos ensi kauden ovat hankinnat luokkaa Perrin, Bisset niin silloin on fanien aika tehdä jotain. Kyllä tyhjät katsomot takaa sen, että mr.Mutikainen saa alkaa kerätä romujaan sieltä IFK:n toimistolta. Silloin tajuaa tyhmempikin, että mies on epäonnistunut täydellisesti, eikä ole kykeneväinen hoitamaan tehtäväänsä. Se on äärikeino, mutta toivotaan nyt, että Suhonen tuo ryhtiä tähän touhuun. Matikainen voisi minun pulestani siirtyä suunnittelemaan vaikka oluteltan pystyttämistä Suomessa pidettäviin lätkän MM-kisoihin. Itse en kyllä siellä kävisi, sillä se on varmaa, että olut olisi mautonta/vedellä jatkettua ja hinta puolet suurempi, kuin muualla.

Näin meillä...
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: FORD???

Viestin lähetti Robin
HIFK ei ajele enään Fordilla, Citroën on HIFK:n tämän (viime) kauden ajokki.
Ajoikohan Yle ystäväsi sittenkin 0.5promillen väärällä puolella???

Itse ajelen uudella Renaultilla, ja siksi saan myös postissa lehden jonka nimi on yllättäen, Renault Uutiset! Uusimmassa numerossa 1/2002, HIFK:n huippukapteeni Kibe Kuhta on kuvissa uuden autonsa kanssa. Auto on Renault Scenic. Jutussa Kibe kertoo:
" HIFK on tarjonnut tähän pelikauteen saakka pelaajilleen työsuhdeautoa liisattavaksi, mutta kun leasing-mahdollisuus loppui, oli aika etsiä elämäntilanteeseen sopivin oma auto."

Että silleen HIFK:ssa. Eivät edes autoja enää pelaajille tarjoa...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Re: FORD???

Viestin lähetti tiki10


Itse ajelen uudella Renaultilla, ja siksi saan myös postissa lehden jonka nimi on yllättäen, Renault Uutiset! Uusimmassa numerossa 1/2002, HIFK:n huippukapteeni Kibe Kuhta on kuvissa uuden autonsa kanssa. Auto on Renault Scenic. Jutussa Kibe kertoo:
" HIFK on tarjonnut tähän pelikauteen saakka pelaajilleen työsuhdeautoa liisattavaksi, mutta kun leasing-mahdollisuus loppui, oli aika etsiä elämäntilanteeseen sopivin oma auto."

Että silleen HIFK:ssa. Eivät edes autoja enää pelaajille tarjoa...

Itse luin myös Toyota-lehdestä Ville "jokeri" Peltosen ajavan Toyotalla, vaikka Nissan tarjoaisikin jokeripelureille autot.
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Re: FORD???

Viestin lähetti Tommy


Itse luin myös Toyota-lehdestä Ville "jokeri" Peltosen ajavan Toyotalla, vaikka Nissan tarjoaisikin jokeripelureille autot.

Huomasin saman jutun itsekin ja tuumasin että menee auto vaihtoon. Eihän itseään kunnioittava fani voi ajaa samanmerkkisellä autolla kuin Ville "petturi-narri-pelle-judas-bin laden-mylqvist" Peltonen. Sääli sinänsä, koko ikäni olen tykännyt Toyotasta +ajanut sellaisella...
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Auto

...oli kuulemma farmarimallinen, punainen Ford Focus ja siinä oli HIFK-tarrat. Onko Kake, jumalauta, jättänyt palauttamatta viime kauden menopelinsä? Onko se vienyt sen salaa Ruotsiin? Onko Ruotsin poliisi jo tutkinut asiaa, jos se on Palmen murhalta ehtinyt? Ruotsin poliisillehan ollaan nyt työntämässä myös Kennedyn murhatutkimuksia, kun eivät muut saa mitään aikaiseksi.

Mutta kuka voisi luottaa Ylen toimittajaan, jolla on vielä lahtelaistausta?

Mielenkiintoinen salaliitto! Ja Unelmavävy ei mene Pelicansiin kuin hurjimmissa unelmissa....

PS. Brewer, sainkin sen Hoblan tuosta, eli ei tarvitse lähettää. Men tack i alla fall.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös