Vahvistuksista sen verran, että HIFK:n olisi syytä ilmoittaa muutama vahvistus. Täälläkin on mainittu jo niin monta nimeä, että siitä kasaisi toisenkin joukkueen HIFK:lle. Jos periaate on tämä, että esim. jollekin Vopatin tasoiselle miehelle sanotaan, että "odottele, jos meidän muut/kaikki vahvistukset ei onnistu, niin otamme sinut", niin tuskin Vopat kauhean pitkään odottelee ja loppujen lopuksi saamme soittaa Aigarsille, että tule takaisin, kyllä kaikki susta tykkää jne jne.
Suursponssit on varmasti hallussa, mutta miten käy pienten. Entäs sitä myötä näiden "tosi pienten" sponssien eli fanien, jotka uhraavat suht. ison fyrkan päästäkseen katsomaan pelejä. Moni on sanonut katsovansa ensiksi joukkueen koostumuksen ja hankkivan sitten tarvittaessa kausikortin. Itse olen hankkimassa kyllä korttini, nyt 3 kpl, mutta voi olla, että ensi vuonna parikin riittää, ihan miten HIFK haluaa.
Täällä listalla mainitut; Vopat, Bednar, Benda, Tuomainen, Hyvönen kelpaisivat minulle erittäin hyvin. HIFK:hon tulisi taas taitoa sekä pysyisi tarpeeksi ilkeänä.;) . Porot, Perrinit & CO olisivat vitsi vastustajien "pelottelussa".
Toivotaan parasta. Fyrkkaa luulisi kirstussa olevan, ainakin kun katselee nykyisiä soppareita.
HIFK, tule takaisin.