Re: Hännystelijä
Hentunen on pelannut jo muutaman kauden huonohkosti.
Ja minä ainakin poltan kausikorttini jos pentti alkaa kasaamaan sitä maankuulua apina ketjua joka toimi hoopeekoossa.
Simi ja Henttunen on tällä kaudella ollu aika samaa luokkaa, mutta ennemmin simi kuin "pallojalka". Ja paikallis-siirrot jäihin, tää touhu menee muuten siihen, että pääkaupunkiseudulla ostetaan toisita seuroista pitkäaikaisia fanien suosikkeja ja kapteenit kaupataan naapuriin. Mun mielestä sen pitäis olla niin, et toisesta saman "kylän" jengistä ei ostata edes lemieuxia, vaikka sen saisi yhdellä eerolla ja kaupanpäälle tulis 30läävän takuu.
No mut tämä on vain minun mielipiteeni.
Ja nyt Alpo ja Pentti tarkkna Bob Probert olisi markkinoilla ja Jeren tuntiessa ukon voisi sille pahvia tarjota. kertois sille et on suomessa muutakin valkoista ainetta kuin lunta.
Loppu.
Ai kummalle olisi parempi kauppa? herätys, vaikkei marek olekkaan ollut aivan oma itsensä tällä kaudella, niin hentunen ja marek on ihan eri luokan pelaajia.Viestin lähetti Pärde
Puolustuspää on saatava kuntoon ja löydettävä ratkaisut, joilla avainpelaajista saadaan maksimitehot puristettua irti.
Aloin pohtimaan Jukka Hentusta. Joku tuolla aikoinaan mainitsi, että josko vaihdetaan Hentunen Zetaan. En tiedä kummalle olisi parempi kauppa, mutta Hentunen-Pärssinen akseli olisi toimiva. Varmuudella. Keskelle vaikka Hirso (tämä mahdollisuus oli käsitelty tämän ketjun alkupäässä, ajattelin nostaa sen esille). Tosin Zetaa tuskin kannattaa vaihtaa, jos/kun Jere ei tee paluuta. Suostuiskohan Hjördis Simicek-Hentunen -kauppaan?
Hentunen on pelannut jo muutaman kauden huonohkosti.
Ja minä ainakin poltan kausikorttini jos pentti alkaa kasaamaan sitä maankuulua apina ketjua joka toimi hoopeekoossa.
Simi ja Henttunen on tällä kaudella ollu aika samaa luokkaa, mutta ennemmin simi kuin "pallojalka". Ja paikallis-siirrot jäihin, tää touhu menee muuten siihen, että pääkaupunkiseudulla ostetaan toisita seuroista pitkäaikaisia fanien suosikkeja ja kapteenit kaupataan naapuriin. Mun mielestä sen pitäis olla niin, et toisesta saman "kylän" jengistä ei ostata edes lemieuxia, vaikka sen saisi yhdellä eerolla ja kaupanpäälle tulis 30läävän takuu.
No mut tämä on vain minun mielipiteeni.
Ja nyt Alpo ja Pentti tarkkna Bob Probert olisi markkinoilla ja Jeren tuntiessa ukon voisi sille pahvia tarjota. kertois sille et on suomessa muutakin valkoista ainetta kuin lunta.
Loppu.
Viimeksi muokattu: