Re: Socrates
Googlella saat tietää (sorry chat)
Viestin lähetti Punamies
Kuka on Garricha?
Viestin lähetti Punamies
Kuka on Garricha?
Viestin lähetti Socrates
Viestin lähetti mixu
Erikoista että kukaan ei kommentoinut Föönin maksamia palkkoja.
Viestin lähetti JHag
mixu: On julkinen salaisuus, että Peltosen pyytämä palkka HIFKiltä ei ollut giganttinen. Tämän kevään -01 hölmöilyn eli Villen päätymisen Jokereihin voimme laskea Penan piikkiin. Pärssinen sai ilman mitään HIFK-taustaa suuremman liksan - mutta markkinatilannehan oli jo toinen siinä vaiheessa. Kaiken kaikkiaan: sekä Caloun että Peltonen on sössitty HIFKistä ulos, mutta ei voi mitään.
Viestin lähetti VIHANNESKAAPPI
Olen syvästi ihmeissäni siitä ilmiöstä,mikä ajaa ihmisen päivästä päivään tuijottamaan tuota jäätävää näytelmää tuonne pyhättöön.Joko sitä sokeasti uskoo siihen ihmeeseen, että asiat muuttuvat yhdessä päivässä vai onko se tietämätön refleksi,joka on ohjelmoitu yhdessä otteluohjelman kanssa selkäytimeen.
Viestin lähetti Carlos
Hifk:ssa on oikeasti kunnon parodian meininki päällä jatkuvasti, ja koskaan ei voi tietää mitä tulee tapahtumaan.
Viestin lähetti Carlos
Juuri itse asiassa eilen illalla mietin ja hymyilin itsekseni miten hienoa on olla Hifk-fani. Hifk:ssa on oikeasti kunnon parodian meininki päällä jatkuvasti, ja koskaan ei voi tietää mitä tulee tapahtumaan. The Pentti sanoo jotain ja niillä sitten mennään, aivan loistavaa.
Meillä mennään kuten Hifkin kuuluu: ei tiedolla, ei taidolla, vaan tuurilla. Yleensä mennään sitten metsään, mutta ei sen väliä, pääasia että kansa viihtyy.
Eli ei Hifk-fani saavu hallille odottamaan että kaikki muuttuisi kuin taikaiskusta, kyllä Hifk-fani tietää mitä saa ja menee sinne hallille katsomaan juuri sitä. Kuka menee vaikkapa teatteriin katsomaan jotain näytelmää sen takia että se on eniten esitetty ja menestynein näytelmä maailmassa? No aika moni jokeri-fani (ilman herneitä, kiitos). Kuka menee katsomaan hyvää, omaperäistä ja yllätyksellistä viihdettä, välittämättä siitä miten se menestyy? Vain Hifk-fani.
Viestin lähetti JHag
Rindell jatkaa valmennusjohdon hyväksi havaitsemalla linjalla. Muutokset kohdistuvat ennen kaikkea pelaajiin, ei heihin itseensä. Jos nyt jotain ennustelisi lämpimikseen, niin Simi on kaupan, ...
Viestin lähetti Senior
Kukapa sitä työpaikallaan tunnustaisi, että ''minä olen heikoin lenkki''? Simin luulen minäkin olevan jo tehotilastojen valossa liipasimella. Puhdas arvaus.
Viestin lähetti JHag
mixu: On julkinen salaisuus, että Peltosen pyytämä palkka HIFKiltä ei ollut giganttinen. Tämän kevään -01 hölmöilyn eli Villen päätymisen Jokereihin voimme laskea Penan piikkiin. Pärssinen sai ilman mitään HIFK-taustaa suuremman liksan - mutta markkinatilannehan oli jo toinen siinä vaiheessa. Kaiken kaikkiaan: sekä Caloun että Peltonen on sössitty HIFKistä ulos, mutta ei voi mitään. Itse en jaksa märehtiä menneitä mokia, vaan edelleenkin mieluummin katselen tätä päivää ja tulevaa. Mutta näin sarjatauon aikana sallitakoon tällainen pieni samgebardismi minultakin....
Viestin lähetti mixu
Nyt kun Tappara on hankkimassa uutta maalivahtia niin Fööni vois kysyä Lehtoa vuokralle.Kaveri olis pätevä kakkosmolari ja Laaksoharjun vois lähettää sinne mihin se kuuluu eli kakkosdivariin.
Viestin lähetti mixu
Nyt kun Tappara on hankkimassa uutta maalivahtia niin Fööni vois kysyä Lehtoa vuokralle.Kaveri olis pätevä kakkosmolari ja Laaksoharjun vois lähettää sinne mihin se kuuluu eli kakkosdivariin.
Viestin lähetti JHag
Ai niin, Joonas Junkka olisi kuulemma kaupan Ruotsissa..:) Mahtaisikohan kiinnostaa?