Hifk 2002-2003

  • 1 303 859
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.
Pelikielto

Viestin lähetti Socrates



Googlella saat tietää (sorry chat)

Socrates lähtee sitten viikoksi jäähylle chattailystä. Kolme yhtä antoisaa viestiä vähällä aikaa riitti viikon lomaan palstalta. Pidämme myös raskauttavana kirjoittajan tahallista sääntöjen rikkomista, joka ilmenee anteeksipyytelynä chattailyn yhteydessä.

Moderaattorit
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Erikoista että kukaan ei kommentoinut Föönin maksamia palkkoja.
Peltostakin haukuttiin täällä rahastajaksi kun meni narreihin ja uskottiin föönin puheet kuin Ville pyysi mahdottomia.
PEltosen palkka oli huomattavasti pienempi kuin Calounin,samaa luokkaa kuin Marekilla ja sitruunalla.
Voisko vaikka TheAnimal tulla kertoon miksi Villelle ei maksettu asiallista palkkaa että oltais saatu oma kaveri tänne.
Vai kumpaa katsoisitte mielummin Hifkissä Pärssistä vai Peltosta?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kylmäfuusio

Olen syvästi ihmeissäni siitä ilmiöstä,mikä ajaa ihmisen päivästä päivään tuijottamaan tuota jäätävää näytelmää tuonne pyhättöön.Joko sitä sokeasti uskoo siihen ihmeeseen, että asiat muuttuvat yhdessä päivässä vai onko se tietämätön refleksi,joka on ohjelmoitu yhdessä otteluohjelman kanssa selkäytimeen.
Olen hyvin ponnekkaasti pommittanut toimistoa ja eri tahoja kysyen,että kuinka on mahdollista ja jne....
Totaaline poissaolo alkaa olla välttämätöm koska asioiden hoito on lapsenkengissä!
cool,cool,cool.
 

Bacardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen on hyvä väri..
Pärä ja Vili

"Vai kumpaa katsoisitte mielummin Hifkissä Pärssistä vai Peltosta?"

Pärssistä..odottakaa vaan, se tulee vielä!
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Minä olisin mielummin halunnut oman kasvatin ja Ifk-legendan pojan Hifkiin kuin kaverin joka jokaisessa haastattelussa toteaa kuin vaikea oli valita tuleeko Hifkiin.
Ville olisi varamsti tullut jos palkka olisi ollut asiallisella tasolla.
Ilmeisesti Pärä saa tälläkin hetkellä isompaa palkkaa kuin Ville.Kannattaako maksaa sen voi jokainen katsoa tilastoista.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
mixu: On julkinen salaisuus, että Peltosen pyytämä palkka HIFKiltä ei ollut giganttinen. Tämän kevään -01 hölmöilyn eli Villen päätymisen Jokereihin voimme laskea Penan piikkiin. Pärssinen sai ilman mitään HIFK-taustaa suuremman liksan - mutta markkinatilannehan oli jo toinen siinä vaiheessa. Kaiken kaikkiaan: sekä Caloun että Peltonen on sössitty HIFKistä ulos, mutta ei voi mitään. Itse en jaksa märehtiä menneitä mokia, vaan edelleenkin mieluummin katselen tätä päivää ja tulevaa. Mutta näin sarjatauon aikana sallitakoon tällainen pieni samgebardismi minultakin....

Banham ei ollut liigan parhaiten palkattu pelaaja. Pelaajien sopimustekniikasta johtuen tietyt bonukset sun muut aineellistuvat erilaisina aikoina. Zetan kausipalkka on oikeasti huikea, mutta vielä korkeampi on Calounin, joka lienee liigan kallispalkkaisin pelaaja.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jhag

Nyt sitten viimeistään kannaattaa lopetta Bin-Ville jutut sillä niihin ei ole mitään aihetta.
Samanlaista pelaajien "hukkaamista" on odotettavissa lisää sillä en usko että Hifkissä oltaisiin otettu opiksi sillä mikään ei viittaa siiheen.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
PENAILU PUUDUTTAA AJATUKSET

Viestin lähetti mixu
Erikoista että kukaan ei kommentoinut Föönin maksamia palkkoja.

Penailua parhaimmillaan. Jotenkin tähän kybällä penailuun on niin turtunut, ettei mikään enää yllätä. Ei edes vanhat paljastukset. Jos The Pentiltä kysyttäisiin, vastauksena olisi Citruunan paremmat pelitaidot Bin Peltoseen verrattaessa. Hyvösen asian hoitaminen rassaa myös. Hannes tuntuu nyt menetetyltä tapaukselta. Takaisin tullessaan ei osoite taidakaan enää olla IFK, mistä ensiksi kysyttäisiin duunia. Kauhulla saa odotella Ruudun ja Kultasen mahdollista paluuta s/m-liigaan. Mikä on sen päivän The Pentin fiilis. Järjellähän näihin päätöksiin ei saa mitään tolkkua. Onko The Pentillä nopat/pc-ohjelma, joka tekee päivän päätöksen?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
mixu: On julkinen salaisuus, että Peltosen pyytämä palkka HIFKiltä ei ollut giganttinen. Tämän kevään -01 hölmöilyn eli Villen päätymisen Jokereihin voimme laskea Penan piikkiin. Pärssinen sai ilman mitään HIFK-taustaa suuremman liksan - mutta markkinatilannehan oli jo toinen siinä vaiheessa. Kaiken kaikkiaan: sekä Caloun että Peltonen on sössitty HIFKistä ulos, mutta ei voi mitään.

Eli kyseessä oli keilailustakin tuttu ''paikko''. Jos ekalla kerralla stiplaat, saat vielä yrittää naaman säilyttämiseksi yhden kerran uudestaan.

En minä osaa Pärän hankinnasta ketään syyttää. Mietitääs kirjoituksiamme keväältä. KAIKKI olivat innoissaan ja pitivät Pärää loistohankintana. Nyt sen arvosteleminen on vain jälkiviisautta, jota harva pitää minään. Sitäpaitsi kyllä se Pärä sieltä vielä tulee (enkä laita loppuun sanaa -ehkä-)

Tosin ei se Pena taida olla aina keilailussakaan ihan maajoukkuetasoa, valmentajistamme puhumattakaan.
 

Carlos

Jäsen
Re: Kylmäfuusio

Viestin lähetti VIHANNESKAAPPI
Olen syvästi ihmeissäni siitä ilmiöstä,mikä ajaa ihmisen päivästä päivään tuijottamaan tuota jäätävää näytelmää tuonne pyhättöön.Joko sitä sokeasti uskoo siihen ihmeeseen, että asiat muuttuvat yhdessä päivässä vai onko se tietämätön refleksi,joka on ohjelmoitu yhdessä otteluohjelman kanssa selkäytimeen.

Hyvä kysymys. Mielestäni Hifk on oikealla tiellä ja sen tulisi niin jatkaakin. Suomalaisen mentaliteetin mukaan kaikki kulkevat aina ja joka paikassa otsa rypyssä ja 110 lasissa, pakko olla paras, pakko olla ensimmäinen, jne. Ei näin, siitä ei nauti kukaan.

Juuri itse asiassa eilen illalla mietin ja hymyilin itsekseni miten hienoa on olla Hifk-fani. Hifk:ssa on oikeasti kunnon parodian meininki päällä jatkuvasti, ja koskaan ei voi tietää mitä tulee tapahtumaan. The Pentti sanoo jotain ja niillä sitten mennään, aivan loistavaa. Jos hän hommaa Levokarin stuntiksi miehen, tai siis Nicen, joka täyttää kirjaimellisesti noin 20% Paulin saappaista, ja vielä sanoo tämän ääneen, täytyy todeta että johtajallamme on loistava huumorintaju.

Ja kaikki nämä lukemattomat muutkin täysin käsittämättömät pelleilyt ovat mahdollisia vain Hifkissä, ja hyvä niin. Hifk näyttää muille mallia miten ollaan värikkäitä ja tyylikkäitä, ennenkaikkea näkyviä. Kuka haluaisi oikeasti että meillä olisi joukkue jota johtaisi joku Hjarkimon tyylinen pelle: "vittu ens kaudella voitetaan ihan varmaan mestaruus ku tänä vuonna tuli vaan hopeeta." "ja pänhämi on ihan huono pelaaja ku se ei halunnu pelata meillä"

Meillä mennään kuten Hifkin kuuluu: ei tiedolla, ei taidolla, vaan tuurilla. Yleensä mennään sitten metsään, mutta ei sen väliä, pääasia että kansa viihtyy.

The Pentin legendaariset lauseet "meillä ei ole käyttöä tuontyyppiselle pelaajalle" ja muut vastaavat kertovat siitä miten tosi mies hoitaa joukkuettaan. Mennään kuin norsu posliinikaupassa, mutta mitään ei selitellä eikä pyydellä anteeksi. Näin toimii vain tosimies, joka kuuluu parhaaseen A-ryhmään.

Eli ei Hifk-fani saavu hallille odottamaan että kaikki muuttuisi kuin taikaiskusta, kyllä Hifk-fani tietää mitä saa ja menee sinne hallille katsomaan juuri sitä. Kuka menee vaikkapa teatteriin katsomaan jotain näytelmää sen takia että se on eniten esitetty ja menestynein näytelmä maailmassa? No aika moni jokeri-fani (ilman herneitä, kiitos). Kuka menee katsomaan hyvää, omaperäistä ja yllätyksellistä viihdettä, välittämättä siitä miten se menestyy? Vain Hifk-fani.

On toinenkin syy miksi Hifkin peleissä riittää yleisöä, vaikka oltaisiin ulkona pleijareistakin. Varmasti aika monen tänne kirjoittavan poika (tai tyttö) pelaa jotain lajia, vaikkapa sitten kiekkoa. Menettekö katsomaan heidän pelejä sen takia että se on hyvää viihdettä? Tuskin. Menettekö katsomaan niitä sen takia että teidän omaa lihaa ja verta viipottaa kentällä, ja haluatte olla mukana kannustamassa kävi miten kävi? Bingo.

Hifk:n kanssa ei eletä päivän menestyksen mukaan, Hifk on veressä, ja siitä ei pääse eroon vaikka haluaisikin. Se on ja pysyy, isältä pojalle.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kylmäfuusio

Viestin lähetti Carlos

Hifk:ssa on oikeasti kunnon parodian meininki päällä jatkuvasti, ja koskaan ei voi tietää mitä tulee tapahtumaan.

Totta. Vielä kun lukee päivän (05.11.2002) rivien välit www.koff.net sivulta otsikolla ''By the Book'', jossa Harri Rindell toteaa mm.

''-Mikäli mitään ei ala tapahtua, niin kyllä näitten ns ykköshankintojen kanssa täytyy ruveta miettimään vastaavia ratkaisuja, kuten tehtiin esimerkiks maalivahdin kohdalla.''

niin voi olla, että tulossa on mielenkiintoiset ajat ja The Ketju elää ja voi hyvin. En viitsi kopipeistata enempää, mutta kantsii lukea juttu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Carlos: IFK:n ja Penan touhut ovat todellakin parodiaa parhaimmasta/pahimmasta päästä. Mutta on tässä matkan varrella tullut mieleen, että IFK-fanilta vaaditaan tätä nykyä melkoista huumorintajua kaiken tämän penailun keskellä. Kansalle riittää näitä sirkushuveja vähän väliä, mutta kyllä se hymy hyytyy jossain vaiheessa, jos näillä resursseilla ei pärjätä tämän paremmin. Kaikki liika on pahasta, sama pätee penailuun. Mielestäni Pena on jo esittänyt "parastaan", jatkossa olisi kiva ihan vaihtelun vuoksi nähdä myös järkevää toimintaa, se voisi maistua makealta fanin suussa pitkäaikaisen paska-annoksen jälkeen.

Dirty Harry latelee tosiaan melko suoria sanoja koff.netissä, Ape varmaankin kehottaa joukkueen "ykköshankintoja" miettimään itsekseen, voisiko jotain tehdä toisin. HR mainitsi myös, ettei joukkueen kemiassa ole valittamista, tosin kaikkien ei tarvitse toisiaan halaillakaan pelien jälkeen, hän totesi. Ei varmaan tartte pelikavereita halailla kun siellä pukuhuoneessa on se Apen raahaama puu halaamista varten...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
mixu: Kröhöm...en ole koskaan ollut mukana näissä Bin-Peltonen jutuissa. Mutta kaveri ei tuntunut silti silloin keväällä -01 hirveältä menetykseltä. Emmehän me voineet tietää, että viimeksi vuonna -95 kunnossa ollut Pelle V. nousee taas huikealle tasolle. Tämän hiffaamisesta onnittelut Nikereille. Mutta Pellenkään tapauksessa ei ole vielä sanottu viimeistä sanaa. Sopimus Nikereissä loppuu ensi kevääseen. Kaudella 03/04 Pelle pelaa muualla, sanokaa minun sanoneen. Ei välttämättä meillä, mutta muualla.

senior: Oikeassa olet Päränkin suhteen, hyvältä hankinnalta tuntui eikä ihan paskalta vieläkään. Se, että Pärä on Penan paikko Pelle V:lle, ei ole millään tavalla Pärän syytä tietenkään.

Carlos: Juuri näin. Meidän möhkäleorganisaatiomme reagoi vasta sen jälkeen, kun on törmätty jäävuoreen ja huomataan, että drinkkilasin jäät ovat peräisin jostain muualta kuin baaritiskiltä. Tällöinkin reaktio on paitsi myöhäinen, myös rankasti ylimitoitettu. Seuraavaksi törmätään kokonaiseen saareen. Loistavaa.

Rindell jatkaa valmennusjohdon hyväksi havaitsemalla linjalla. Muutokset kohdistuvat ennen kaikkea pelaajiin, ei heihin itseensä. Jos nyt jotain ennustelisi lämpimikseen, niin Simi on kaupan, Pärä on kallellaan Tepsiin, Saarisen Pasi voisi mennä jonnekin, Nicce tietenkin jää ja Zeta....niin, Zeta saa tehdä mitä vaan. Eihän häntä saa vaihtaa, eihän?

Penaillaan. Penailu on vänkää.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kylmäfuusio

Viestin lähetti Carlos

Juuri itse asiassa eilen illalla mietin ja hymyilin itsekseni miten hienoa on olla Hifk-fani. Hifk:ssa on oikeasti kunnon parodian meininki päällä jatkuvasti, ja koskaan ei voi tietää mitä tulee tapahtumaan. The Pentti sanoo jotain ja niillä sitten mennään, aivan loistavaa.
Meillä mennään kuten Hifkin kuuluu: ei tiedolla, ei taidolla, vaan tuurilla. Yleensä mennään sitten metsään, mutta ei sen väliä, pääasia että kansa viihtyy.

Samaa mieltä. Ei voi tosiaan ainakaan väittää, että aika kävisi pitkäksi. Ja vaikka minua armottomasti vituttaa, kun oma joukkue konttaa, niin en silti ala mitään sillan kaiteita mitata, sillä kyse on kuitenkin viihteestä ja sen sellaisesta. Eli mitä värikkäämpiä ja hullunkurisempia ollaan, sitä parempi. Ja se suurin heikkous taitaa tosiaan olla se skandaalialttius, mutta minusta se on myös vahvuus.



Eli ei Hifk-fani saavu hallille odottamaan että kaikki muuttuisi kuin taikaiskusta, kyllä Hifk-fani tietää mitä saa ja menee sinne hallille katsomaan juuri sitä. Kuka menee vaikkapa teatteriin katsomaan jotain näytelmää sen takia että se on eniten esitetty ja menestynein näytelmä maailmassa? No aika moni jokeri-fani (ilman herneitä, kiitos). Kuka menee katsomaan hyvää, omaperäistä ja yllätyksellistä viihdettä, välittämättä siitä miten se menestyy? Vain Hifk-fani.

Nimenomaan. Itse jaksan mennä hallille sillä verukkeella, että aina on mahdollista nähdä satumaista kiekkoa ja uskomatonta hurmosta. Hyvä kuitenkin, ettei sitä näe joka kerta, sillä inflaationhan se menestys kärsii.

Itse olen seurannut hokia elämässäni kaikkein vähiten keudella 98-99. Ei vaan jotenkin huvittanut, kun se mestaruus viimein oli juuri tullut. Tuntui siltä, että ei ole enää mitään mitä pitäisi odottaa ja toivoa. Kun toista mestaruutta ei sitten tullut, palautui mielenkiintokin entiselle tasolla. Nyrjähtänyttä ehkä, mutta näin minulla.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag

Rindell jatkaa valmennusjohdon hyväksi havaitsemalla linjalla. Muutokset kohdistuvat ennen kaikkea pelaajiin, ei heihin itseensä. Jos nyt jotain ennustelisi lämpimikseen, niin Simi on kaupan, ...

Kukapa sitä työpaikallaan tunnustaisi, että ''minä olen heikoin lenkki''? Simin luulen minäkin olevan jo tehotilastojen valossa liipasimella. Puhdas arvaus.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Senior


Kukapa sitä työpaikallaan tunnustaisi, että ''minä olen heikoin lenkki''? Simin luulen minäkin olevan jo tehotilastojen valossa liipasimella. Puhdas arvaus.

Tämä lisäksihän liigassa odotetaan kieli pitkällä Vujtekin paluuta. Kiinnostuneita riittää muuallakin kuin Hämeenlinnassa. Meillähän ei luonnollisesti ole käyttöä tuon tyyppiselle kaverille....jolle siis pitäisi raivata ulkomaalaiskiintiöstä tilaakin.

Tässä vaiheessa kautta on ilman muuta tärkeintä, että hyvää perustyötä ei heitetä hukkaan: kunhan Alpo-Harri-Sakke-Nicce -akseli pysyy kasassa, niin kaikki on hyvin!
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi syy minkä takia jaksaa vääntäytyä katsomoon, on takaraivossa asuva toive siitä, että ottelussa saattaa tapahtua jotain josta Jatkoajassa puhutaan pitkään ja hartaasti ja pelikieltoja uhmaten. Sillon voi sitten osallistua keskusteluun sanomalla: "Ole hiljaa! MINÄ olin paikalla ja näin tilanteen. MINÄ kyllä tiedän mistä puhun!"

Ihmisessä tuntuu asustavan jonkinlainen perverssi toive olla todistamassa kaikenlaisia katastrofeja ja tapahtumia joista puhutaan. Myös huonojen uutisten sanansaattajana toimiminen tuottaa outoa mielihyvää. Asuuko kaikissa paskaa peliä vuodesta toiseen toiseen maksua vastaan katsovissa HIFK-faneissa jonkinlainen pimeä puoli, joka tuntee masokistista nautintoa nähdessään rakastettunsa rämpivän?

Amatööripsykolgia loppuu tähän.
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Viestin lähetti JHag
mixu: On julkinen salaisuus, että Peltosen pyytämä palkka HIFKiltä ei ollut giganttinen. Tämän kevään -01 hölmöilyn eli Villen päätymisen Jokereihin voimme laskea Penan piikkiin. Pärssinen sai ilman mitään HIFK-taustaa suuremman liksan - mutta markkinatilannehan oli jo toinen siinä vaiheessa. Kaiken kaikkiaan: sekä Caloun että Peltonen on sössitty HIFKistä ulos, mutta ei voi mitään. Itse en jaksa märehtiä menneitä mokia, vaan edelleenkin mieluummin katselen tätä päivää ja tulevaa. Mutta näin sarjatauon aikana sallitakoon tällainen pieni samgebardismi minultakin....

Peltosella taisi isona miinuksena olla vielä tuo agentti -osasto. Pulliaisella ei ollut Ville nimeä paperissa joten sitä ei myöskään ifk:n papereihin ilmestynyt.

Tosiasia lienee, ettei Penalla ollut käsitystä minkätasoisesta pelimiehestä oli kyse. Itseäni harmittaa lisäksi, että Villen tunnetuilla johtajanominaisuuksille olisi ollut tilaus viime vuoden ja tämän vuoden ifk:ssa. Eihän ifk:ssa ole kunnon "liidereitä" ollut moneen vuoteen.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Nyt kun Tappara on hankkimassa uutta maalivahtia niin Fööni vois kysyä Lehtoa vuokralle.Kaveri olis pätevä kakkosmolari ja Laaksoharjun vois lähettää sinne mihin se kuuluu eli kakkosdivariin.
 

Peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, sympatiat Bluesereille
Viestin lähetti mixu
Nyt kun Tappara on hankkimassa uutta maalivahtia niin Fööni vois kysyä Lehtoa vuokralle.Kaveri olis pätevä kakkosmolari ja Laaksoharjun vois lähettää sinne mihin se kuuluu eli kakkosdivariin.

No johan meillä on yksi molke. Pakkeja tarvitaan, että se kakkosmolkekin pelatessaan saa torjua vetoja jotka tulevat pienistä kulmista ja kaukaa.
Apeilussahan vain hyökätään villisti puolustuksen kustannuksella.
Puuttuu vain hirvittävä sotahuuto joka huudetaan aina kun saadaan kiekko omille ja lähdetään hyökkäämään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti mixu
Nyt kun Tappara on hankkimassa uutta maalivahtia niin Fööni vois kysyä Lehtoa vuokralle.Kaveri olis pätevä kakkosmolari ja Laaksoharjun vois lähettää sinne mihin se kuuluu eli kakkosdivariin.

Ei ei ei. Aivan liian loogista. Opas HIFKin hankintoihin nimenomaan kieltää näin luonnolliset ratkaisut. Tässä tilanteessa pitää menetellä niin, että pidetään Laaksoharju ja peluutetaan myös. Lehto hankitaan vasta tammikuussa sieltä, minne hän Tapparasta nyt edullisesti lähtee. Tammikuussa joudumme nimittäin maksamaan ihan kunnon hinnan Lehdosta ja Laaksoharjua ei saa enää minnekään. Joten näin saamme Stathosin lisäksi Lehdon kalliilla ja pääsemme vielä maksamaan Laaksoharjunkin palkan. Selkiskö?

Ai niin, Joonas Junkka olisi kuulemma kaupan Ruotsissa..:) Mahtaisikohan kiinnostaa?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti JHag


Ai niin, Joonas Junkka olisi kuulemma kaupan Ruotsissa..:) Mahtaisikohan kiinnostaa?

Minä myönnän että kiinnostaisi. Mies on varmaan fyysisesti eri kunnossa kuin viimeksi meillä käydessään.

Lehtisen Mika sai sitten ihan virallisesti potkut Modosta, kiinnostaisiko?

Ps. Laaksoharju on meillä vain vuokralla joten eroon siitä pääsee avaamalla pukukopin oven. Sillä samalla avauksella voisi katsoa vasemmalle ja oikealle josko Lehdon Mikaa näkyisi.

Lehto - Stathos olisi jo ihan ok kaksikko!
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
JHag

Näinhän se varmaan menee tämä Lehdon tapaus.Nythän sen hankinta tulis liian halvaksi.Eikä meillä mitään hätää sillä Veikkaajassa Lindfors kertoo kuinka tasainen kaksikko meillä on.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotiotteluiden yleisömäärät

'Pisnesmiähiä' kun aina kiinnostaa talous, otetaas ote alkukauden yleisömääristä/liigajengi. Kotiotteluiden keskiarvoluvun perässä muutos viime vuoden koko runkosarjan(!) kotiottelustatseihin joukkueittain
( www.sm-liiga.fi ):

Jokerit, keskiarvo 9548 (- 114)
TPS 7022 (- 733)
HIFK 6788 (+ 473)
Kärpät 6206 (+ 109)
Ilves 5360 (+ 78)
Tappara 5272 (- 512)
Blues 4244 (- 370)
Ässät 4196 (+ 811)
SaiPa 3989 (+ 948)
JYP 3712 (- 100)
HPK 3654 (- 105)
Lukko 3387 (+529)
Pelicans 3382 (- 644)

Jokereitten katsojaluvuista todettakoon: sisältävät ilmeisesti sellaisia yrityslippuja ja 'päällekkäismyyntiä', jotka liittyvät sponsorisopimuksiin. Muutaman kerran paikallaolleena ilmoitettu ''maksaneita katselijoita (vai ilmoittaavatko 'yleisömäärä'?) 10000'' on silmämääräisesti, eikä pelkästään lasieni takaa, näyttänyt uskottavammin kuudelta tuhannelta katsojalta.

Tepsukan pudotus yllättävän iso. Ässien ja Saipan kasvuluvut herättänevät luottamusta Porissa ja Lappeenrannassa. En olisi arvannut Ilveksellä olevan isommat katsojaluvut, nähdyn perusteella, kuin Tapparalla. Pelicansille voi povata tiukkaa taloutta jatkossakin.

Meillä se vaan katsojamäärät nousee, kun neppailu lisääntyy? Vai olisiko niin, että kasvaisi entisestään, kunhan saisimme nähdä kehissä sen aidon ja oikean IFK:n? Heh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös