Hifk 2002-2003

  • 1 309 126
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
58 !

Vastaan näin: Täsmälleen oikein.
Sulla kun on tuo postilaatikko täynnä niin viesti tuli näin.
(Kannattais ehkä tyhjentää)
Sorry, moderaattorit.
 

esakunttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stars, Bleg & Chelsea
Turisti Tero TEILLE

olen saanut "90% varmaa" tietoa että Lehterä olisi tulossa IFK:hon... Jos tämä pitää paikkaansa niin olen erittäin pahoillani teidän puolesta. (draper, hedberg, lehterä = ei hyvä)
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Turisti Tero TEILLE

Viestin lähetti esakunttu
olen saanut "90% varmaa" tietoa että Lehterä olisi tulossa IFK:hon...

Minullakin on lähes "60% varmaa" tietoa ensi viikon lottonumeroista.;)

Sinäänsä, kun näille huhuille joita levitetään täällä, niin nyt on enää 90%:sta tietoa. Ja huhuhan on 100%:sta faktaa, eli 100%:sta huhua. Täytyy alentaa tuota rajaa ja alkaa puhua 75% prosentin varmasta tiedosta, sen jälkeen HIFK:ssa on 27 ulkomaalaispaikkaa täytetty, sekä lähes kaikki kotimaiset NHL-miehet.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pasi

Nielikäisen on nähty muuttaneen uuteen kotiin Pikku-Huopalahteen kera nuorikkonsa. Tämä ei tietenkään tarkoita muuta kuin että Pasia tuskin ainakaan Lukossa nähdään...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Turisti Tero TEILLE

Viestin lähetti esakunttu
olen saanut "90% varmaa" tietoa että Lehterä olisi tulossa IFK:hon... Jos tämä pitää paikkaansa niin olen erittäin pahoillani teidän puolesta. (draper, hedberg, lehterä = ei hyvä)

Sorry, mutta olet saanut täysin väärää tietoa.

Nimim. Teron velipuolen puolityttären ex-mies.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paljon Teroa mollataan, johtuneeko amisviiksistä vai mistä? Lehterähän tahkosi "meillä" toissa kaudella ja minun mielestä mies oli loistava puolustavan sentterin roolissa. Tapparassa olisi ainakin käyttöä Terzin kaltaiselle pelaajille, oli amikset tai ei.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Killeri
Paljon Teroa mollataan, johtuneeko amisviiksistä vai mistä? Lehterähän tahkosi "meillä" toissa kaudella ja minun mielestä mies oli loistava puolustavan sentterin roolissa. Tapparassa olisi ainakin käyttöä Terzin kaltaiselle pelaajille, oli amikset tai ei.

Ihan hyvin pelas Tapparassa, mutta kun nää pumpulipelaajat ei taida oikein sopia tähän kuuluisaan Brändiin.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Pasi

Viestin lähetti Snakster
Nielikäisen on nähty muuttaneen uuteen kotiin Pikku-Huopalahteen kera nuorikkonsa. Tämä ei tietenkään tarkoita muuta kuin että Pasia tuskin ainakaan Lukossa nähdään...

Siis Pikku-Huopalahteen! Prkl, sehän on IFK:n asumisalue (Timonen, Rafalski, Caloun.....) ja muitakin on siellä nähty (kuten Kölli, joka söi jätskiä Tilkan torilla viime kesänä).
Tää tietää vain yhtä....
Hyvä Pena!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Pasi...

... ei ole tulossa vieläkään HIFKiin. 100%:n varmaa tietoa. Valitettavasti näin.

V-P. Kautonen on eurohockeyn mukaan sanonut Saksan diilinsä irti ja palaa Suomeen. Kelpaisi mulle kolmospakkipariin. Ei ole kyllä mitään tietoa aikooko "noutaja" jatkaa lätkäuraansa sm-liigassa vai "eikö meillä ole käyttöä tämän tyylin pelaajalle".
 
Viimeksi muokattu:

Henkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin ja mikäköhän lienee Vellun terveydentilanne? Kokemustahan piisaa ja ikääkin vasta 32 vee, mutta jo viimeksi meillä pelatessaan kaverilla oli muistaakseni selkä niin romuna että uran jatkaminen (edes viime kaudella) oli epävarmaa.
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Pasi

Viestin lähetti Snakster
Nielikäisen on nähty muuttaneen uuteen kotiin Pikku-Huopalahteen kera nuorikkonsa. Tämä ei tietenkään tarkoita muuta kuin että Pasia tuskin ainakaan Lukossa nähdään...


Minä bongasin Pasin Töölö Gymillä tuossa Pitsiturnauksen
aikana, joten lienee sanomattakin selvää ettei hän Lukossa
ainakaan vaikuta.
 

jesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK/EDMONTON OILERS/HSV/WANK
Re: Nielis

Viestin lähetti Dean Moriarty
Nielikäinen harjoittelee tiettävästi Bluesin kanssa.

Senkö takia Pasi oli nähty sauvakävelevän stadissa viime viikolla?
Ennen oli miehet rautaa......
 

jesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK/EDMONTON OILERS/HSV/WANK
Re: Pasi...

Viestin lähetti Johannes
... ei ole tulossa vieläkään HIFKiin. 100%:n varmaa tietoa. Valitettavasti näin.

V-P. Kautonen on eurohockeyn mukaan sanonut Saksan diilinsä irti ja palaa Suomeen. Kelpaisi mulle kolmospakkipariin. Ei ole kyllä mitään tietoa aikooko "noutaja" jatkaa lätkäuraansa sm-liigassa vai "eikö meillä ole käyttöä tämän tyylin pelaajalle".


Joo ostetaan saman tien Veli,Hucko,Stepanek ja liksa Ahola.
Kaikilla on kokemusta,toinen jalka haudassa ja ranteet erittäin lukossa.
Pelastakaa pantterit?:rolleyes:
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Hyvä jesus.

IFK tarvitsee vielä ainakin 1-2 kokenutta puolustajaa lisää. Kautonen on ex-ifk, 32-v. Stepanek on jääkiekon maailmanmestari. Ketä oikein odotat meille palkattavan. Miten olisi Niklas Lidström ja Zdeno Chara vai olisiko niissäkin jotain vikaa.:rolleyes: :D
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Taitaapa olla Charan poika aivan liian fyysinen Apelle...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niinpä. Myöskään Yzerman ei kelpaisi täällä, koska on jo 37-v ja vie ulkolaispaikan:) Noutaja-Kautonen pitää ilman muuta saada himaan takaisin, ei se mikään ykkösparin jätkä ole ennenkään ollut, mutta iso ja taitaa fyysisenkin pelin. Kuinka voisimme unohtaa The Penan keväällä -01 TPS-matsiin kokoaman taitoketjun: Hucko - Nielikäinen - Kautonen. Siinä saivat pienet tepsiläiset luistella karkuun ihan tosissaan.:D Lisäksi Kautonen ja Kuula Lehkonen tekivät kiekkohistoriaa Noutaja-episodissa. Ehdottomasti meille takaisin tällainen kaveri.

Ruotsalaispakki, joka meni HIFKiltä ohi DEL-liigaan olisi ollut kiintoisa tapaus: Richard Persson, NHL:ssä n.260 matsia ja PIM n. 240 min. Ei se Apekaan ihan mikkihiiriä katsele. No, tämä Perssonin poika olisi ollut jo 7. ulkomaalainen ellei Pena halua sitten pitää siitä kiinni, että ruotsalaisia ei täälläkään laskettaisi ulkomaisiksi. Toivon mukaan samantyyppinen kaveri löytyisi tilalle. Peter Popovic kelpaisi varmasti myöskin useimmille.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Re: Pasi

Viestin lähetti Svante


Siis Pikku-Huopalahteen! Prkl, sehän on IFK:n asumisalue (Timonen, Rafalski, Caloun.....) Tää tietää vain yhtä....
Hyvä Pena!

Noilta nurkilta löytyy myös useita Erja-kiinteistöjen asuntoja, joita Makkarakeisarimme käyttää tarvittaessa kodittomien pelaajiensa yösijoiksi. Kun nyt ei vaan tuo Thepasin muutto tietäisi sitä, mitä minä henkilökohtaisesti pelkään?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Pasi

Viestin lähetti Zeppo



Minä bongasin Pasin Töölö Gymillä tuossa Pitsiturnauksen
aikana, joten lienee sanomattakin selvää ettei hän Lukossa
ainakaan vaikuta.

Mikään ei ole sanomatta selvää. Mutta hyvä kun sanoit.
 

Shadowplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jeesuksen linjoilla kautos-asiassa. Pakkipuoli huutaa joo vähintään yhtä vahvistusta, mutta täytyy kyllä sanoa, että jotain on mennyt todella pahasti pieleen jos tässä tilanteessa tuo "vahvistus" olisi VP Kautonen. Toinen jalka todellakin jo haudassa, äijähän oli jo viimeksi ihan romuna. Mielummin jopa "näillä mennään" ja peliaikaa nuorille. Vahvistuksen tulisi olla vähintään sellainen, että joko Lehtonen tai Saarinen (tai Kantor) tippuisi kolmospariin. Kautonen ei tätä kriteeriä todellakaan täytä.

Naurattaa ihan, kun joillekin näyttäisi kelpaavan ihan mikä tahansa kunhan pelaaja vain "taitaa fyysisen pelin" (esmes tapaukset Honkanen, Vauhkonen, Kautonen).

Näistä menneisyyden miehistä tuli muuten mieleen, että toivottavasti Pentti ei lue vanhoja Veikkaajia sillä silmällä, 00-01 kaudenalusnumerossa kun Huckon Patekin oli rankattu "tähtipelaajaksi".

* * *
shadowplay
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Shadowplay


Naurattaa ihan, kun joillekin näyttäisi kelpaavan ihan mikä tahansa kunhan pelaaja vain "taitaa fyysisen pelin" (esmes tapaukset Honkanen, Vauhkonen, Kautonen).


Minua naurattaa pelaajat, jotka eivät taida fyysistä peliä. Itse asiassa minua itkettää kyseiset pelaajat ja heidän ilmestymisensä punapaitaan. Kumpi ennemmin; Niklas Hedberg vai VP Kautonen? Roolitus, tuo vaikea asia...Otetaan ilman muuta ainoastaan sellaiset pelaajat, jotka teoriassa kykenevät pisteiden tekoon.

Peter Popovic sivumennen sanoen taitaisi fyysisen ja kiekollisenkin pelin.
 

Shadowplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tuo Hedberg vs. Kautonen -asetelma vie meidät asian ytimeen: niin kauan kuin molemmat osapuolet ovat tätä tasoa ei IFK:lla ole valitettavasti mitään asiaa liigan kärkipaikoille.

"Kumpi on parempi, lada vai mosse?"

* * *
shadowplay
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Shadowplay
Tuo Hedberg vs. Kautonen -asetelma vie meidät asian ytimeen: niin kauan kuin molemmat osapuolet ovat tätä tasoa ei IFK:lla ole valitettavasti mitään asiaa liigan kärkipaikoille.

"Kumpi on parempi, lada vai mosse?"

* * *
shadowplay

Malttia. Myös laatuhankintoja katsellaan, Persson oli siitä yksi esimerkki. Kautonen menee rosterin jatkona, kun loukkaantumisia ym. tapahtuu kuitenkin. Enemmän minä ihmettelen potilas Mikko Kurvisen jatkuvaa roikkumista HIFKistä palkkaa nauttivien joukossa ja tähän liittyen mm. Tuomas Eskelisen pois päästämistä.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Puolustus on pelipaikka, jossa pelaajien kokemuksella on varmaan kaikkein eniten merkitystä menestyksen suhteen.

Meillä on 4 hyvää kokenutta puolustajaa tällä hetkellä: Z, Kantor, Saarinen ja Lehtonen. Lisäksi meillä on 2 isoa (jos Hedbergistä näin voi sanoa :D) kysymysmerkkiä: Hedberg ja Kurvinen (selkävaivat).

Lopuista puolustajista ei voi tietää vielä onko heistä sm-liigapelaajiksi. Näitä ovat Söderholm, Lamberg, Kolehmainen, H Pikkarainen ja Ilkka ainakin. Jos yksi näistä viidestä breikkaa vakiopakiksi kuuden joukkoon, saamme olla enemmän kuin tyytyväisiä.

Hankintalistalla luulisi olevan yhden hyväkätisen ja yhden isokokoisen kokeneen puolustajan. Esim. Järventie ja terve Vellu Kautonen kävisivät oikein hyvin näihin rooleihin. Kautonen ei ole sitten se taitopakki ja Järventie iso. :D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pasi Nielikäinen Bluesiin tryoutille

Tämä saattaa kiinnostaa täälläkin. Yhtiömme pahoittelee.

Pasin tryoutin saa sitten jo virallisestikin julkistaa, sillä asia on todettavissa jo huomisaamuisissa Bluesin jäätreeneissä, jolloin sinipaitojen joukossa viilettää myös Nivalan cowboy. Näin Pasi saa mahdollisuuden hakea liigapaikkaa tryoutin kautta. Eli sinnikäs vääntö on tuottanut tulosta ja loppu on enempi Bluesista kuin Pasista kiinni. HIFK pahoittelee asiaa toivon mukaan viimeistään silloin, kun Nicce Hedberg jatkaa taklaamisharjoituksiaan, jotka alkoivat lupaavasti Roman Vopatin ollessa kohteena. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun Nicce ja kohteeksi Pasi! :D

Ai ai. Milloinkahan on ensimmäinen Blues-TPS? Sieltä löytynee allekirjoittaneen lisäksi muitakin HIFK-miehiä katselemassa Marcon ja Pasin leikkisää kisailua.

Mutta siis - vasta tryout on kyseessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös