Viestin lähetti esakunttu
olen saanut "90% varmaa" tietoa että Lehterä olisi tulossa IFK:hon...
Viestin lähetti esakunttu
olen saanut "90% varmaa" tietoa että Lehterä olisi tulossa IFK:hon... Jos tämä pitää paikkaansa niin olen erittäin pahoillani teidän puolesta. (draper, hedberg, lehterä = ei hyvä)
Viestin lähetti Killeri
Paljon Teroa mollataan, johtuneeko amisviiksistä vai mistä? Lehterähän tahkosi "meillä" toissa kaudella ja minun mielestä mies oli loistava puolustavan sentterin roolissa. Tapparassa olisi ainakin käyttöä Terzin kaltaiselle pelaajille, oli amikset tai ei.
Viestin lähetti Snakster
Nielikäisen on nähty muuttaneen uuteen kotiin Pikku-Huopalahteen kera nuorikkonsa. Tämä ei tietenkään tarkoita muuta kuin että Pasia tuskin ainakaan Lukossa nähdään...
Viestin lähetti Snakster
Nielikäisen on nähty muuttaneen uuteen kotiin Pikku-Huopalahteen kera nuorikkonsa. Tämä ei tietenkään tarkoita muuta kuin että Pasia tuskin ainakaan Lukossa nähdään...
Viestin lähetti Dean Moriarty
Nielikäinen harjoittelee tiettävästi Bluesin kanssa.
Viestin lähetti Johannes
... ei ole tulossa vieläkään HIFKiin. 100%:n varmaa tietoa. Valitettavasti näin.
V-P. Kautonen on eurohockeyn mukaan sanonut Saksan diilinsä irti ja palaa Suomeen. Kelpaisi mulle kolmospakkipariin. Ei ole kyllä mitään tietoa aikooko "noutaja" jatkaa lätkäuraansa sm-liigassa vai "eikö meillä ole käyttöä tämän tyylin pelaajalle".
Viestin lähetti Svante
Siis Pikku-Huopalahteen! Prkl, sehän on IFK:n asumisalue (Timonen, Rafalski, Caloun.....) Tää tietää vain yhtä....
Hyvä Pena!
Viestin lähetti Zeppo
Minä bongasin Pasin Töölö Gymillä tuossa Pitsiturnauksen
aikana, joten lienee sanomattakin selvää ettei hän Lukossa
ainakaan vaikuta.
Viestin lähetti Shadowplay
Naurattaa ihan, kun joillekin näyttäisi kelpaavan ihan mikä tahansa kunhan pelaaja vain "taitaa fyysisen pelin" (esmes tapaukset Honkanen, Vauhkonen, Kautonen).
Viestin lähetti Shadowplay
Tuo Hedberg vs. Kautonen -asetelma vie meidät asian ytimeen: niin kauan kuin molemmat osapuolet ovat tätä tasoa ei IFK:lla ole valitettavasti mitään asiaa liigan kärkipaikoille.
"Kumpi on parempi, lada vai mosse?"
* * *
shadowplay