Hifk 2002-2003

  • 1 309 149
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Senior: Kaikessa on oma logiikkansa. En nimittäin muista lukeneeni sinulta vielä yhtään matsiketjun viestiä. Johtuisikohan siitä, että kausi oli loppunut silloin, kun ilmestyit tänne remeltämään?:D

Linjasi matsien kommentoijana ei ole siis hahmottunut vielä. Mutta oletan, että olen edes vähän jäljillä...

...sitäpaitsi nämä ovat otteita viesteistä. Paitsi redsin tapauksessa, siinä on koko viesti
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Senior: Kaikessa on oma logiikkansa. En nimittäin muista lukeneeni sinulta vielä yhtään matsiketjun viestiä. Johtuisikohan siitä, että kausi oli loppunut silloin, kun ilmestyit tänne remeltämään?:D

Linjasi matsien kommentoijana ei ole siis hahmottunut vielä. Mutta oletan, että olen edes vähän jäljillä...

...sitäpaitsi nämä ovat otteita viesteistä. Paitsi redsin tapauksessa, siinä on koko viesti

Käyhän JHag vapaan keskustelun puolella katsomassa, miten te kommentoisitte naisen logiikalla matseja ;)
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Kaikessa on oma logiikkansa. En nimittäin muista lukeneeni sinulta vielä yhtään matsiketjun viestiä. Johtuisikohan siitä, että kausi oli loppunut silloin, kun ilmestyit tänne remeltämään?:D

Mistä Sinä nickejäni tiedät?;) Joillakin on niitä kuulemma useampiakin?

Mutta (puoli)vakavissaan: sääli viime kaudella kehnon pelin aikaan, kun cheerleaderit keikisteli vain pelitauoilla. Ois niitä katellu monasti pitkin matsiakin!:p


edit: typo
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: Re: HIFK-Pelicans 2-3 (ja)

Viestin lähetti Senior
JHag: MINÄ ITKEN!
Onko TUOSSA KAIKKI, mitä oletat minun pystyvän sanomaan ottelusta.
No arvaa, olenko minä pettynyt? Katso mitä samainen häiskä kirjotti mun puolesta:
Viestin lähetti JHag
Janos:
Kyllä tuli Sakkea ja Kölliä ikävä. Seuraavaan matsiin Sakke maaliin!
Voih :D Kyllä luulin jotain parempaakin joskus osaavani kirjoitella... ;) JHag saa kyllä tähänkin antaa vastauksen!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: HIFK-Pelicans 2-3 (ja)

Viestin lähetti JHag
[
Johannes:
HIFK piti kiekkoa noin 70% ajasta ja vei aloitusvoitot selkeästi 80-20 suhteessa. Myös yv kulki kuin unelma viime kauteen verrattuna. Kausi on vielä pitkä, kyllä tästä hyvä tulee, malttia. Draperin panos kärsii pakkien huonosta merkkauspelistä. Siihen olisi saatava parannus. Jatkoaikoja on nyt hävitty 12 peräkkäin, huolestuttavaa.

[/B]

Jos näin pääsen selostamaan, niin me ei hävitä matsia 2-3.

Mä en puhu muuten merkkauspelistä.;) Minun selostuksissani pakit seisoo vieressä, kun Kauppila nostaa kiekon tyhjään ifk-maaliin (=pakin merkkausvirhe) ja Paappanen leikkaa laidasta keskelle ja ampuu kiekon kenenkään estämättä maaliin (=hyökkääjän merkkausvirhe) siniviivalta. Oma pakki tekee todennäköisesti maskia Draperille.

:D :D
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: HIFK-Pelicans 2-3 (ja)

Viestin lähetti JHag
Koska joka rintamalla on nyt hiljaista -vaikka hyvällä tsägällä saatetaan uutisia saadakin perjantaina/ensi viikon alussa- pelailin aikani kuluksi virtuaalisesti jo etukäteen yhden ensi syksyn kotiotteluista. Vastustajaksi valitsin tunteita herättämättömän Pelicansin.

Perhana vieköön, olet niin sanotusti asian ytimessä! Kärjistettyhän se oli, mutta that's what I like. Brändimäistä menoa, kun turhat mutkat vedetään suoriksi ja mennään ytimeen ilman piinaavaa esileikkiä. :D

Itse lähden kyllä ainakin toistaiseksi siitä, että Pelicans taipuu kevyesti ja IFK pelaa IFK:n näköistä kiekkoa. Pelko on persuuksissa, että niin ei tule tapahtumaan, mutta ei nyt vielä heitetä sotakirvestä kaivoon. Syyskuun alussa tiedetään jo paljon enemmän, kun joukkueen kokoonpano alkaa olemaan täysin selvillä.

Vielä pitää uskoa siihen, että Pelicans taipuu murskanumeroin, jäähyjä tulee kuin saavista kaatamalla ja seuraavana päivänä kaikki lehdet kirkuu IFK:n kovaa pelityyliä. Helkovaaran pitää myös todeta, että tuon näköinen peli mitä IFK pelasi Lahtea vastaan ei kuulu jääkiekkoon. Helkovaaran toteamus on kuin piste iin päälle, se pitää tulla tai muuten ei täydellistä nautintoa voitostakaan kykene saavuttamaan.

Seuraavassa kotimatsissa tupa olisikin sitten taas täysi. Samaan aikaan mikkihiiri-joukkueissa tuskailtaisiin vähäisen katsojamäärän kanssa. Ei olisi mitään uutta länsirintamalta.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti JHag

...sitäpaitsi nämä ovat otteita viesteistä. Paitsi redsin tapauksessa, siinä on koko viesti

JHaggis:

Sinä todellakin luet minua kuin avointa kirjaa,olen sinusta hyvin ylpeä.Mennäänkö joskus kaljalle?Minä tarjoan tuopin,osta sinä siihen kaljat.Oletko sinä muuten sukua Tamara Maunoselle?Kyselen tätä sen takia,koska tiedät minusta likimain kaiken.Tuo kirjoituksesi edellisellä sivulla oli muuten loistava.

Huomaatko muuten miten piiiiiiiitkän raapustuksen sain nyt aikaan,ja kiitos siitä kuuluu sinulle.;)

ps:Katsellaan:ennen kun kausi alkaa mä rupean treenaamaan kirjoittamista.Perkele!Mä kirjoitan sellaiset raportit,että sinulla menee sönät sakaisin.:D
 
Viimeksi muokattu:

Kurgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K. -guardian of ätppomk-
Jomppa Koff.netissä:

-Yhteydenotot ovat tulleet pääkaupunkiseudulta. Olen kuunnellut, mitä sanottu on, eikä muuta.

Oletko käynyt Ilmalassa?

-En ole, enkä mene.....kiitos!


:D :D :D :D
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: HIFK-Pelicans 2-3 (ja)

Viestin lähetti JHag

reds1897:
Helvetti! Bissetuopin hinta on noussut 60 senttiä viime vuodesta. Pitää ottaa omat eväät! Hörpssss.

Korak:
reds, ei se tuopin hinta ole noussut kuin 59 senttiä. Älä mies liioittele!


Todella syvä analyysi menosta Helsingin jäähallissa. Kaikkihan nyt näkevät tuloksen teksti-TV:sta, internetistä ja Jatkoajasta. Mutta minä ja Reds kiinnitimme muihinkin asioihin huomiota. Nyt ne, jotka eivät olleet hallilla, osaavat varautua tuohon oluen hinnan nostoon, kun tulevat hallille, ja ovat monin verroin kiitollisempia meille kuin sinulle Jhag.

Jhag, luuletko tosissasi, että ihmisiä kiinnostaa, mitä tapahtui pelikatkolla ajassa 12.44??? HÄH??? Ei todellakaan, mutta arvaapa mikä v****ilu täällä olisi päällä kun kaveri menee halliin, varannut rahat kolmeen tuoppiin, ja huomaakin, että rahat finaalissa ennen toisen erätauon kaljaa. Kirjoittele sinä (vai olitko sinä minä;) ) vain, missä asennossa Kuhta seisoi kun Kantor lämäsi, vaikka mies ei ollut edes kentällä. Siinä kuule minulle ja Redsille tarjottaisiin kilpaa tuoppeja kiitoksesi tiedosta tuon oluen hinnan nousun suhteen :D

Sitäpaitsi, minä tulen yleensä hallilta sen verran myöhässä kotiin, joten täällä on jo tuhat ja yksi mitä mielenkiintoisempaa analyysiä kyseisestä pelistä. Jhag, ettet vain sinäkin kirjoittele sieltä ravintolan puolelta siiderit päissä. Ottaa nimittäin päähän tuo humalaisen jatkuva valitus, ettei jäähyaition puolelta muka voiteta pelejä?!?!?!? MITÄ?!?!?!HÄH?!?!?!? :D

PS: 0,59€ = 3,5079807mk, ketä kiinnostaa Pelicansin voitto, jos saa juoda kaljaa totaalivitutukseen hinnan noususta. Siinä sitä rahaa taas valuu HIFK:n kassaan solkenaan ylimääräisien tuoppien muodoissa, jotta saadaan lisää pelaajia. Kirjoittele sinä vain analyysejä
:D


Senior: Kumpaa cheerleadiriä sä tarkoitit?? Sitä blondia isotissistä vai tummaa isotissistä???


EDIT: Jhag, helvetin hyvän jutun kirjoitit.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olkaamme vakaat,ostakaamme liput

VIHANNESKAAPPI:
Mitään ei ole, vielä menetetty, hiljaa tulee hyvä nyt hys, työrauhaa!! kausi on, vielä pitkä

JHag:Jos oltaisiin amerikassa, eli tuolla jossain, jossa kaikki on niin
per..........n mahdollista, saisin kaiketi tekijänoikeustaistelussa miljardeja.Ostaisin kaikki kausikortit, jakelisin niitä hesarinedessä
provosoidakseni kaupallisuutta vastaan.Eli loistava analyysi kiekollisenpelin hallinnastani.Todellakin kaudesta tuli hyvinpitkä ja
vaahtoava.Uskon, että tulevaisuus "mika saukkosen" aisaparina
ei ole tuulesta temmattu.
Ps.snadit kannut stadissa riehuu. :cool: :cool: :cool:
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: HIFK-Pelicans 2-3 (ja)

Viestin lähetti Korak


Senior: Kumpaa cheerleadiriä sä tarkoitit?? Sitä blondia isotissistä vai tummaa isotissistä???

EDIT: Jhag, helvetin hyvän jutun kirjoitit.

Korak:

77,13 % naisistani on ollut blondeja
21,85% tummia
1,02 % punapäitä

joten, sitä vaaleeta isotissistä!

ps SAMAA MIELTÄ EDITISTÄ!!:D jii rulez!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tuo JHagin tekemä VIHANNESKAAPIN "lainaus" oli aivan hervoton:

"Mitään ei ole, vielä menetetty, hiljaa tulee hyvä nyt hys, työrauhaa!! kausi on, vielä pitkä ;) ;) ;)"


Luulen muuten että olen selvittänyt VIHANNESKAAPIN salaisuuden. Hän on entinen isokokoinen ja romuluinen puolustaja joka sittemmin joutui valitettavaan onnettomuuteen ja elää nyt letkuissa ja pilliruokinnalla mutta huumorimiehenä kutsuu itseään VIHANNESKAAPIKSI yhdistäen näin menneisyyden ja nykyhetken.

Missäs ne mun taas lääkkeet olikaan...? Hei hoitaja!

EDIT:Kaappi, en tarkoittanut mitään pahaa, läppää vaan :) :)
 
Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Re: Re: HIFK-Pelicans 2-3 (ja)

Viestin lähetti Senior


Korak:

77,13 % naisistani on ollut blondeja
21,85% tummia
1,02 % punapäitä

joten, sitä vaaleeta isotissistä!


Tämähän tarkoittaa minun laskujeni mukaan, että sinulla on ollut naisia vähintään 10000:

7713 blondia
2185 tummaa
102 punapäätä

ei voi muuta sanoa kun että kateeksi käy !
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gags


Tämähän tarkoittaa minun laskujeni mukaan, että sinulla on ollut naisia vähintään 10000:

7713 blondia
2185 tummaa
102 punapäätä

ei voi muuta sanoa kun että kateeksi käy !


Nooooohh! Osapuilleen, osapuilleen! Äyyyyh!
Ristiverisistä kun en kirjaa niin ole pitänyt:D


edit: minkä sitä mies luonnolleen mahtaa!;)
 
Viimeksi muokattu:

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Re: Re: HIFK-Pelicans 2-3 (ja)

Viestin lähetti Gags


Tämähän tarkoittaa minun laskujeni mukaan, että sinulla on ollut naisia vähintään 10000:

7713 blondia
2185 tummaa
102 punapäätä

ei voi muuta sanoa kun että kateeksi käy !

Jep, johan sen nimimerkistäkin huomaa, että mistään märkäkorvasta ei ole kyse. Ja mitä miehen mielipiteisiin naisista noin muutenkin olen perehtynyt, niin terve mies.

Sen verran voisi Senior tietysti vielä tarkentaa, että olivatko nuo kaikki vähintään 10000 naista kuppikokoa D ja siitä ylöspäin, vai onko mies joutunut joskus hädissään tinkimään tuosta jalosta periaatteesta?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nooo

Viestin lähetti Vakio


Jep, johan sen nimimerkistäkin huomaa, että mistään märkäkorvasta ei ole kyse. Ja mitä miehen mielipiteisiin naisista noin muutenkin olen perehtynyt, niin terve mies.

Sen verran voisi Senior tietysti vielä tarkentaa, että olivatko nuo kaikki vähintään 10000 naista kuppikokoa D ja siitä ylöspäin, vai onko mies joutunut joskus hädissään tinkimään tuosta jalosta periaatteesta?

Vakio, kerron Sinulle, ihan luottamuksella, kun piiri on pieni, eikä sana leviä,on siellä ollut ihan kaikkea kuppi- ja ulkonäköluokituksissa A:sta Ö:hön! , mutta tekevälle sattuu, sanoo viisaammatkin!:D

Ai niin, ettei täysin topicista lipsuta, olen antanut kertoa itselleni (voi luoja, edelleen, mikä sanonta!), että huomenna MAHDOLLISESTI kuulemme jotain uusita pelaajista ensi kaudelle. Viritän näyttöni ja odotan sormet näppiksellä! Jännää!
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Humu Humu Nuku Nuku, Apua!

Eli toi Seniorin lähettämä viesti oli numero 4666, joten pitihän se äkkiä skipata...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Hmmm... Täytyy käväistä huomenna Apen pakeilla ja pyytää sitä järjestemään teille sunnuntaiksi edes IFK:n 3-miehinen 5 minuutin näytösottelu jäähallin parkkipaikalle -;)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Humu Humu Nuku Nuku, Apua!

Viestin lähetti Janos
Eli toi Seniorin lähettämä viesti oli numero 4666, joten pitihän se äkkiä skipata...


Nou hätä Janos! Mulla on mörköjen kanssa diili. Ne ei tuu meille, enkä mä mee niille!;)
 

bull

Jäsen
Re: Nooo

Viestin lähetti Senior


Ai niin, ettei täysin topicista lipsuta, olen antanut kertoa itselleni (voi luoja, edelleen, mikä sanonta!), että huomenna MAHDOLLISESTI kuulemme jotain uusita pelaajista ensi kaudelle. Viritän näyttöni ja odotan sormet näppiksellä! Jännää!

Osaako kukaan muu asioista perillä oleva vahvistaa tuota tiedotustilaisuuden mahdollisuutta? Ois kiva ku alkaa futiksen MM, on kaunis sää, viikonloppu ja sit se kaikki kruunattais loistavalla uutisela pelaajarintamalla... :)
 

Kurgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K. -guardian of ätppomk-
77,13 % naisistani on ollut blondeja
21,85% tummia
1,02 % punapäitä

joten, sitä vaaleeta isotissistä!

Onko tämä nyt käsitettävä niin, että "Tutustuin pirteään punapäähän, jonka kanssa vietin 102 kiihkeää päivää, kunnes hän värjäsi hiuksensa tummiksi. Tämä piristi selkeästi suhdettamme ja 2185 päivää n****e kuin kaniinit, kunnes naiseni kertoi olevan pieniin päin. Viimeiset helvetilliset 7713 päivää olen huomannut olevani naimisissa tyypillisen blondiinin kanssa..." :D

Vai:

"Naiseni on 77.13 %:sti vaalea (iho), 21.85%:sti tumma (hiukset, kainalokarvat % orastavat viikset), sekä 1.02%:sti punatukka (jätetään arvauksen varaan)":D :D :D

Koska en tahdo syyllistyväni edelleenkään asian vierestä kirjoittamiseen, mainitsen, että HIFK 2002-2003 joukkueen lopullinen kokoonpano selvinnee kevääseen 2003 mennessä. Tämä rauhoittaa varmasti monia.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kurgan

Sinänsä mielenkiintoinen analyysi! Ehkä jätän totuuden kuitenkin muissa ketjuissa ja foorumeissa puitavaksi.:D

Mitä tämän päivän mahdolliseen tiedottamiseen tulee, en ainakaan näe savumerkkejä missään!?

Ootellaan:rolleyes:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No en näe minäkään tiedotusosaston savumerkkejä vielä. Ehkäpä tänään ei ole uutispäivä. Mitään isoa tiedotustilaisuutta ei kyllä ole tulossakaan. Joukkuehan on suurinpiirtein tässä. 1 hyökkääjä, 1 puolustaja + tietenkin mahdolliset NHL-stuntit puuttuvat.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Re: HIFK-Pelicans 2-3 (ja)

Viestin lähetti JHag

Kempes:
Draperin palkkaaminen oli kammottava moka, jonka seurauksia nyt maksetaan. Surkea esitys, Juusolle peliaikaa ja Draper myyntiin. Niille, jotka kaipaavat Nielikäistä: mitä apua olisi ollut 110-kiloisesta kömpelöstä lihamöhkäleestä? Herätkää.


Oletko JHag myös jokin psykologi tai muu kallonkutistaja? Nimittäin ensi kaudella keskityn Draperin morkkaamiseen. Jos hän pelaa 10 nollapeliä hiljenen. Toivottavasti Pasista minun ei tarvitse kommentoida sanallakaan. Toisaalta osaan minä hieman vaihtaa mielipiteitä, en pidä enää Pärssistä mikkihiirenä, jos hän petopaitaan pukeutuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös