Re: HIFK-Pelicans 2-3 (ja)
Viestin lähetti JHag
reds1897:
Helvetti! Bissetuopin hinta on noussut 60 senttiä viime vuodesta. Pitää ottaa omat eväät! Hörpssss.
Korak:
reds, ei se tuopin hinta ole noussut kuin 59 senttiä. Älä mies liioittele!
Todella syvä analyysi menosta Helsingin jäähallissa. Kaikkihan nyt näkevät tuloksen teksti-TV:sta, internetistä ja Jatkoajasta. Mutta minä ja Reds kiinnitimme muihinkin asioihin huomiota. Nyt ne, jotka eivät olleet hallilla, osaavat varautua tuohon oluen hinnan nostoon, kun tulevat hallille, ja ovat monin verroin kiitollisempia meille kuin sinulle Jhag.
Jhag, luuletko tosissasi, että ihmisiä kiinnostaa, mitä tapahtui pelikatkolla ajassa 12.44??? HÄH??? Ei todellakaan, mutta arvaapa mikä v****ilu täällä olisi päällä kun kaveri menee halliin, varannut rahat kolmeen tuoppiin, ja huomaakin, että rahat finaalissa ennen toisen erätauon kaljaa. Kirjoittele sinä (vai olitko sinä minä;) ) vain, missä asennossa Kuhta seisoi kun Kantor lämäsi, vaikka mies ei ollut edes kentällä. Siinä kuule minulle ja Redsille tarjottaisiin kilpaa tuoppeja kiitoksesi tiedosta tuon oluen hinnan nousun suhteen :D
Sitäpaitsi, minä tulen yleensä hallilta sen verran myöhässä kotiin, joten täällä on jo tuhat ja yksi mitä mielenkiintoisempaa analyysiä kyseisestä pelistä. Jhag, ettet vain sinäkin kirjoittele sieltä ravintolan puolelta siiderit päissä. Ottaa nimittäin päähän tuo humalaisen jatkuva valitus, ettei jäähyaition puolelta muka voiteta pelejä?!?!?!? MITÄ?!?!?!HÄH?!?!?!? :D
PS: 0,59€ = 3,5079807mk, ketä kiinnostaa Pelicansin voitto, jos saa juoda kaljaa totaalivitutukseen hinnan noususta. Siinä sitä rahaa taas valuu HIFK:n kassaan solkenaan ylimääräisien tuoppien muodoissa, jotta saadaan lisää pelaajia. Kirjoittele sinä vain analyysejä
:D
Senior: Kumpaa cheerleadiriä sä tarkoitit?? Sitä blondia isotissistä vai tummaa isotissistä???
EDIT: Jhag, helvetin hyvän jutun kirjoitit.