Brändi on herännyt uuteen aamuun
Tässä vastauksentynkää karalahdelle ja ihan omalla vastuulla saa lukea ja analysoida
1. NHL-pelote on varsin todellinen ja realistinen. Kylmä veikkaus tässä vaiheessa on, että olemme onnellisia, jos kaksikosta Zeta-Pärä toinen edes pelaa HIFKissä ensi kaudella. Jos molemmat, niin hieno homma, mutta tuohon pelaajien palkkakuvioon liittyen sanottakoon, että joukkueessa on silloin liigan 2 kalleinta pelaajaa. Ellei Virmanen hommaa Teemua takaisin.:D On aivan totta, että HIFK tavallaan valmistautuu jo siihen, että koko pelaajabudjetti ei näihin toteudu ja taskussa olisi jotain kivaa.
2. no comments, asiat ovat pahasti kesken
3. Huono eilisen perusteella, jolloin kuulin useammaltakin toisistaan tietämättömältä taholta (3 eri agenttia) saman viestin: HIFK on ylimielinen neuvottelurintamalla ja on antanut tästä syystä mennä ohi mm. Sulun, Haakanan ja nyt Hyvösen. Parempi fiilis tuli sitten siitä tiedosta, että tiimiä on laajennettu -Ape ja Rindell mainitaan virallisesti mukana- ja siitä, että rahaa on. Siitä hommat eivät ole kiinni.
4. Olen kuullut molemmista asioista ja kertonutkin, että Kantoria yritettiin tosissaan kaupata HPK:hon. Sillä rintamalla olisi tarkoitus suorittaa Mission Impossible; hankkia Euroopan ehkä halutuin pakki ja Apen ehdoton suosikki Marko Tuulola. Onnea yritykselle, muitakin tosiaan on. Niko Kapasen kanssa neuvottelevat kaikki isot seurat, mutta ei ole mitään merkkejä, että HIFK olisi juuri nyt vahvemmilla kuin muut. Sen tiedän, että Niko olisi Apen mieleen. Ja kyllä, Apen pohjoisamerikkaan liittyviä toiveita pitääkin alkaa kuunnella, sillä kotimaisia kovia kundeja ei enää ole paljon vapaana. Kantorista luovutaan heti, kun tulee jotain kiinnostavampaa esiin. Minun unelmissani Arnason tai Fitzgerald liittyisi HIFKin ryhmään. No, saisi edes jonkun pakin sieltä, jos ei näitä.
5. Kultasen nimi on sinnikkäästi ilmestynyt MAHDOLLISTEN paluumuuttajien listalle ja jopa HIFKiä (uskokaa tai älkää) on yhdistetty häneen. Jos tarkoitat ei-positiivisella sitä, että hän jatkaa Bostonissa, niin onhan se tietenkin ikävää. Minusta huhu on ollut niin langanohut, ettei se ole ansainnut edes mainintaa huhuna, vakavasta neuvottelusta puhumattakaan. Mutta kyllä, sellaista olen kuullut.