Nupesta
Joo, cobol, juuri sen hanskan alhaalla roikottaminen ja sitten se älytön töhöttäminen eli ylimääräisen energian kuluttaminen ovat hankalia juttuja. Minä olen Nurmis-fani ja toivon, että hän saa hyvän uran NHL:ssä. Mutta jos ei, niin tänne vaan:D
Mike, kuntosalijutullasi viittasit minuun? No, siellä kuulee jotain, mutta kyllä muutenkin. En halua leikkiä mitään sisäpiiritietäjää, mutta kun tässä ketjussa lukee, että "HIFK 2002-03", niin täällä on kai lupa heitellä asioita, joita on ilmassa ja tullut kuultua? Kuten cobol, ja ilmeisesti tumba17, liikumme "hieman" samoissa porukoissa, joissa näistä jutuista välttämättä vähän kuulee. Eli kiekkopiireissä, joita on muitakin kuin pelkät liigajoukkueet. Sanoin jo toisessa ketjussa, että minun puolestani voitaisiin olla ilman vaikka huhuja ylipäätään, mutta kun se on vastoin ihmisluontoa. Sorry, jos asia on sinua siepannut jotenkin.
Kyllähän Mike tiedät, että sopimukset eivät ole kiveen hakattuja. Sen verran uskallan kertoa, että Koivisto on ollut saatavissa Jokereista joskus aiemminkin. Ei kuitenkaan kuulu minun suosikkipakkeihini, liian pehmeä, vaikkakin mainio luistimilla. Voitte pitää ihan rauhassa;)
Peltosen kuvio oli kyllä jännä. Ensin yhteydenotot muihin tahoihin olivat ihan normaaleja tsekkauksia ilman sumuverhoa. Sitten yhtäkkiä kaikki kielletään ja tehdään nopeasti diili Jokerien kanssa. Yksi omituisimmista huhu/käytäntömyllyistä, joita on tullut seurattua. Jos Koiviston edustaja kysyy muina miehinä HIFKiltä, että kiinnostaisiko jos...ja HIFKistä vastataan, että miksei jos....niin sehän on ihan normaalia toimintaa. Kaukana diilistä kuitenkin.
HIFKin nykyisistä uusista jätkistä Paappanen on yllättävän potentiaali, toivoisin, että jäisi. Pelisilmää on selkeästi.