En ymmärrä miksi tägäät minut tähän. Ei helteet ole mulle mikään ongelma, tekeminen on vaan vähän erilaista. Kiitos kuitenkin huomiostasi.Lämmintä luvattu viikonlopuksi eli @Roger Moore @Nelfor ja co pysykäähän vaan sisätiloissa.
Ainahan sä niistä jaksat valittaa.En ymmärrä miksi tägäät minut tähän. Ei helteet ole mulle mikään ongelma, tekeminen on vaan vähän erilaista. Kiitos kuitenkin huomiostasi.
Onneksi olen itse töissä, niin ei ole vaihtoehtoja. Pääsee illalla ehkä jo hieman viilenneeseen pätsiin eli toisin sanoen kotiin.Lämmintä luvattu viikonlopuksi eli @Roger Moore @Nelfor ja co pysykäähän vaan sisätiloissa.
Jaa. Katsoin ihan huvikseni mitä olen esim. tänä kesänä tänne kirjoittanut niin lähimpänä "valitusta" on varmaan nämä viestit:Ainahan sä niistä jaksat valittaa.
Ulkona edelleen 23,5 astetta lämmintä. Ei mua nyt silleen varsinaisesti lämpö haittaa, mutta voisi tuo nyt aavistuksen viileämpi olla.
Mutta jos tämä on mielestäsi valittamista ja etenkin "aina valittamista" niin eihän siinä, ihmettelen vaan vähän kun varsinkin toisessa noista mainitsen ettei lämpö varsinaisesti haittaa...Täällä oli aamulla kunnon painostava helle kun mukava pilvimassa oli tuossa auringon tiellä, mutta lämpötila oli silti sen 27-28 astetta. Siinä sitä tunsi olevansa.
Ajattelin kyllä terassilla majailla ja grillailla, kun kelit on sen mukaiset. Nimenomaan tykkään, että kesällä on lämpimiä päiviä, kunhan niitä on kohtuuden rajoissa, eikä viikkokaupalla tappohelteitä putkeen.Lämmintä luvattu viikonlopuksi eli @Roger Moore @Nelfor ja co pysykäähän vaan sisätiloissa.
Onko se muuten Venus, joka etelän/kaakon suunnalla on möllötellyt jo monta päivää? Tai iltaa oikeastaan.On kyllä yhtä erotiikkaa kelit tällä hetkellä.
Komea yö oli noiden perseidien kyttäilyyn - vaikka tietysti täysikuu vähän häiritsikin. Taisinpa bongata tuon paljon puhutun Space X:n raketin jälkipoltonkin, yhtä ihmeellisen railakasta valopalloa tuli ihmeteltyäkin.
Onko se muuten Venus, joka etelän/kaakon suunnalla on möllötellyt jo monta päivää? Tai iltaa oikeastaan.
Onko se muuten Venus, joka etelän/kaakon suunnalla on möllötellyt jo monta päivää? Tai iltaa oikeastaan.
Joku oli lähteny Talvikankaalla melomaan. Linkki Kalevan kuvaan.Oulussa päin satanut ja ukkostanut jo pian kolmisen tuntia. Harvemmin aivan näin isoja ukkosrintamia on tullut koettua. Pari kertaa salama iskenyt melko lähellekin omaa sijaintiani, kun pamahdus kuulunut miltei heti.
Hieno säähän tämä omalla tavallaan on.
Oulussa päin satanut ja ukkostanut jo pian kolmisen tuntia. Harvemmin aivan näin isoja ukkosrintamia on tullut koettua. Pari kertaa salama iskenyt melko lähellekin omaa sijaintiani, kun pamahdus kuulunut miltei heti.
Hieno säähän tämä omalla tavallaan on.
43,6mm tullut klo 20-21 välillä Iltalehden artikkelin mukaan Oulunsalon mittauspisteellä.Menee pian Porin vuoden 2007 ennätys rikki? Silloin täällä tuli yli 70 ml lyhyessä ajassa.