Tulisipa sexiwauhelteet. 30 raatia saisi olla puolestani joka päivä. Öisin voisi sitten sadella.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, jotta onko teillä kotona ilmalämpöpumppu?
Tulisipa sexiwauhelteet. 30 raatia saisi olla puolestani joka päivä. Öisin voisi sitten sadella.
Juu. Tuollainen reilut 13 tonnia maksanut ulko/ sisäosan isoilla yksiköillä sisältänyt hässäkkä, jolla voi säädellä sisäilman lämpötilaa erikseen huoneittain.Ihan mielenkiinnosta kysyn, jotta onko teillä kotona ilmalämpöpumppu?
Juu. Tuollainen reilut 13 tonnia maksanut ulko/ sisäosan isoilla yksiköillä sisältänyt hässäkkä, jolla voi säädellä sisäilman lämpötilaa erikseen huoneittain.
Tuossa vilkaisin hieman sääennustetta tulevalle reilulle viikolle, ja päätin nostaa tämän ketjun ylemmäs jo näin valmiiksi. Perjantaista alkaen nimittäin aikamoista helleaaltoa pukkaa ainakin Etelä-Suomeen. Itse pelkästään iloitsen, mutta muistelisin että toisenlaistakin mielipidettä löytyy palstalta.
Itse ainakin nautin helteistä, toki jos menee reilusti yli 40 asteen, alkaa se olla liikaa, mutta se on aika epätodennäköistä tässä maassa.Tuossa vilkaisin hieman sääennustetta tulevalle reilulle viikolle, ja päätin nostaa tämän ketjun ylemmäs jo näin valmiiksi. Perjantaista alkaen nimittäin aikamoista helleaaltoa pukkaa ainakin Etelä-Suomeen. Itse pelkästään iloitsen, mutta muistelisin että toisenlaistakin mielipidettä löytyy palstalta.
Ilmalämpöpumppu tulossa huomenna kerrostaloasuntoon. Hieman jännittää miten ulkoyksikkö jaksaa lämpimällä parvekkeella, muuten pitäisi auttaa aika lailla merkittävästi helteisiin.
Voihan käristyskupoli. Tähän asti pärjännyt (kuunvaihteen unetonta viikkoa lukuun ottamatta) melko tarkkaan ajoitetuilla verhojen ja tuuletusikkunoiden vekslaamisella ja pimennysverhoilla, viikonlopusta lähtien pitänee aktivoida ilmastointilaite. Suoraan sanottuna perseestä liian kuuma vaikka joskus nuorempana siitä tykkäsikin. Luontohan siitä toki eniten kärsii....
Ylen säämies väläytti että sulkukorkeapaineen saattaisi parkkeerata Suomen ylle ja helteitä voi olla pitkäänkin. Iltalehtien meemiotsikoita odotellessa.
Tuossa vilkaisin hieman sääennustetta tulevalle reilulle viikolle, ja päätin nostaa tämän ketjun ylemmäs jo näin valmiiksi. Perjantaista alkaen nimittäin aikamoista helleaaltoa pukkaa ainakin Etelä-Suomeen. Itse pelkästään iloitsen, mutta muistelisin että toisenlaistakin mielipidettä löytyy palstalta.
Nyt on kieltämättä kelit kohdallaan. Oispa lomilla... no, kyllä tässä ehtii duunin jälkeenkin. Harmittaa vaan katsella ikkunasta ulos... jos siirtyisi partsille duunintekoon. Joo.Saakeli, kun on hienoa keliä nyt monta päivää luvassa. Ei tarvitse aamulla miettiä mitä yllensä laittaa. Shortsit jalkaan, paita päälle ja menoksi. Ihan kuin etelän maissa!