Yksi asia, missä nyhveröheteromiehet ovat antaneet helposti periksi, on parempi puolisko -määritelmä. Moni nössö sanoo, että muija on parempi puolisko. Minun tapauksessani se ei olisi niin. Olen huomannut, että olen useimmissa asioissa parempi kuin tapaamani naiset ja hyväksyn, jos olen huonompi jossakin asiassa kunhan kilpaillaan rehdisti ja tosissaan. Mutta yleisesti ottaen olen hyvin suurella todennäköisyydellä parempi puolisko. Ei tulisi mieleenikään valehdella, että olisin huonompi jos ja kun en ole.
Tänään joutuu käyttämään paljon aikaa tuohon me too -kampanjaan. Naiset omivat sen itselleen. Jokainen nainen muka kokenut ahdistelua, mutta miehet muka eivät. Se on skeidaa. Homojen lisäksi osa naisista ahdistelee. Yksi hullu muija ahdisteli minua aikanaan yhden kesän, suorastaa vainosi. Kerran minut on yritetty raiskata baarissa ja joskus jotkut mimmit tulevat väkisin suuntelemaan, puristamaan perseestä tai kähmimään. Joskus käyty etumukseenkin kiinni. Ei sitä niin paljon tapahdu, että se olisi mitenkään jokapäiväistä, mutta ei tuossa naistenkaan me too -tilityksessä tarvitse mainita kuinka usein sitä tapahtuu. Eikä sitä tiedä kuinka paljon olisi kaikkea sattunut, jos oikeasti olisi lähtenyt jatkuvasti esim. naisten jatkoille. Minua on monta kertaa pyydetty jonkun 4-5 naisen mukaan esim. hotellihuoneeseen. Ei se ahdistelu sukupuolta katso. Heteromiehiä ahdistellaan ihan yhtä lailla kuin heteronaisiakin, jos ei enemmänkin, sillä homot tosiaan eivät naisia ahdistele.