nollanolla
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HERMES & PELICANS & KPV
16.10 klo:18.30 se sitten alkaa, vastassa on RoKi
16.10 klo:18.30 se sitten alkaa, vastassa on RoKi
No juu että sellanen peli. Keupan Pitkänen pesi Godlan satanolla, heh tätä Godlaa on kehuaretosteltu kuinka on kova kaappaus hermekseen, noh eipä tää kovin kummonen näytä olevan aivan tavallinen kuolevainen. eipä mulla muuta..
No juu että sellanen peli. Keupan Pitkänen pesi Godlan satanolla, heh tätä Godlaa on kehuaretosteltu kuinka on kova kaappaus hermekseen, noh eipä tää kovin kummonen näytä olevan aivan tavallinen kuolevainen. eipä mulla muuta.. Peli muuten oli aika viihdyttävää vääntöä, muutamia jäähyjä jäi puhaltamatta tuomari kaksikolta näin punaistenlasien läpi katsottuna mutta sellaistahan se, välillä sattuu ja tapahtuu. Eipä muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä....
ps. Piste kuitenkin jäi kokkolaan että sikäli huonomminkin olisi voinut mennä. :)
Jaa noh ei varsinaisesti. mutta kaverin molari oli vaan parempi se siitä.. ja toisekseen mikä ensimmäinen peli toi muka oli on tiettävästi pelannu aikaisemminkin että sikäli.. heh oli pakko :) ;) Anteeksi.Mikäs maali meni maalivahdin piikkiin? Mun mielestä aivan erinomainen suoritus ekaksi peliksi. (y)
Mikäs maali meni maalivahdin piikkiin? Mun mielestä aivan erinomainen suoritus ekaksi peliksi. (y)
Tähän sama. Otettavissa oli kaikki muut paitsi eka jos siinä oli ohjuri välissä mutta ei voi moken piikkiin täysin laittaa. Rajalalla ei tunnu menevän sisään sama minkälainen paikka, toittovasti sais pari helpottavaa maalia nyt alle ni ehkä se lähtis.
Ps tämän kauden eka peli. ;)
Katsoin pelin maalivahdin takaa pleksiin nojaten.. 0-1siniviiva veto, maskimiehen jalasta maaaliin. 2-0 tyypikkinen hyvän maskipelaamisen maali 3-0 roiskaisu maalia kohti, olisi mennyt 20 m ohi mutta Hermes maila osui kiekkoon ja siitä moken luistimiin ja edelleen Keupan mailaan. Saattaa olla että näin väärin tai mitä sattuu :)
Olihan eilisessä paljon positiivistakin.
Ei voikku tykätä joukkueen tämän hetken työmäärästä ja tahdosta, kaikki painaa sata lasissa pois lukien Rajala josta paistaa välillä lievää turhautumista ku mistään ei mee sisään..:D Rajalan ketsuppi pullonku vielä saajaan avattua ni johan alkaa näillä paikoilla tapahtumaan.
Oli lievästi väärin muotoiltu lause, myönnän ja vedän sanat takas. Lähinnä tarkoitin maalintekopaikan jälkeisiä tilanteita kun on kauempana kiekollisesta vastustajasta jolloin jää monesti harmittelemaan ku ei mene ja silloin aika usein on se viiminen pelaaja omissa. Ei ollu tarkotus väittää että Rajala olis huonolla asenteella tai laiskasti koko ajan, vaan välillä näitten omien tilanteittensa jälkeen, vaikka tosta kirjotuksesta kyllä sen kuvan saa. Omasta mielestä omassa päässä pelaa uhrautuvampaa peliä kuin viime kaudella (heittäytymiset ymn.) Ja tuon kiekonsuojaus/kuljetus taidon riittävyyden pysty huomaamaan jo ekassa Sport ottelussa.Tämä ei oikein aukea itselle!
Näinköhän Hellsten pitemmällä saikulla vai mikäköhän on? .