Jos Ruusendaali saataisiin heivattua hiuksista vittuun ja tilalle joku ihan oikeasti maalivahtien kehittämisestä tietävät heebo (vaikka sitten joku ex-Änäri veskari) niin ehkä Kiviahonkin varaan voisi jotain laskea. Voisi ainakin Rynnäksen takana kilpailla minuuteista Kotkaniemen kanssa.
Sama. Andylle mennyt liikaa helppoja tälläkin kaudella.Mulla on tällä hetkellä suurempi luotto Ässien voittoon Kiviahon pelatessa, hienosti pelannut tämän kauden matsit.
Oon kyllä onnellinen Kiviahon onnistumisista. Pelannut viime pelit aika hyvin, ehdottomasti huomennakin maaliin ja ensi kaudeksi Rynnäksen pariksi.
Ihan vittu vitsi :D Valmennusjohto on kyllä saatanan noloa porukkaa. Hyvää jatkoa vaan, amatöörit.
Maaluvahdin vaihdolla voidaan herättää joukkue, mutta en mä silti usko että tuo joukkue herää.
Juu, ei mennyt taas puikkoon vaihto. Olkoonkin, että Andy on vetänyt hyvin, mutta valmennuksen osaamisen kyllä kyseenalaistan. Henkalle tsemit, ei ollut sun maaleja.Niin, ja kun ei tuossa nyt ollut mitään sen akuutimpaa tarvetta "herättää" joukkuetta. Kaksi unelmalaukausta ylivoimalla sisään, normipäivä. Ensimmäinen vieläpä kuitattiin alle minuutissa, joten ei tässä ole mitään hätää. Nyt käytännössä Kiviaho sai yksin syyt niskaansa, vaikkei mitään kummempaa ole edes tapahtunut.. aivan käsittämätöntä
Kiviaho 2 päästettyy maalii neljästä laukauksesta vajaassa 10 minuutissa. Jotain oli syytä tehdä. Ja kun Ändi on nyt seivannut joukkuetta sen jälkeen ja napsinut 16 torjuntaa päästämättä maaliakaan niin kyllähän tuo vaihto oli enemmän kuin perusteltu