Henkinen mielentilani? (lue tarkasti)

  • 9 277
  • 107

Mitä mieltä olet tempauksestani lähteä ottamaan turpaan _oikeasti_ kovilta äijiltä?

  • Vitun ääliö, mee hoitoon!

    Ääniä: 41 20,6%
  • MAHTAVAA! Tsemppiä, tule elävänä takaisin!

    Ääniä: 27 13,6%
  • Wanna-be

    Ääniä: 30 15,1%
  • Haluutko 7-päivää lehteen, hä?

    Ääniä: 7 3,5%
  • Sussa on munaa, ei moni uskaltais!

    Ääniä: 17 8,5%
  • Mee vaan, tuo tuliaisina irronnut hammas?

    Ääniä: 10 5,0%
  • UPEETA! Lähden mukaan kannustamaan!!!

    Ääniä: 10 5,0%
  • Ovatko hautajaiset kanadassa vai suomessa?

    Ääniä: 30 15,1%
  • Juuri tätä suomalainen kiekkoilu kaipaa, jotain shokeeraavaa!

    Ääniä: 14 7,0%
  • .........

    Ääniä: 13 6,5%

  • Äänestäjiä
    199

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Komitea on antanut muodollisen hyväksyntänsä osallistumiselleni.

I would like to inform you that the staff of Hockey Gladiators has formally accepted your application into the 2004 Battle of the Gladiators

tappelijoita tarvitaan 64kpl, tähän mennessä alle 20 on ilmoittautunut, joten mahdollisuuteni ovat mielestäni melko hyvät.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Cairns vaatisi nyt kunnon treenausta tyyliin Rocky. Mieltäylentävän musiikin ja montaasin ryydittämänä tietty. Mistähän saataisiin rääväsuinen koutsi? =)
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Hanki edes jonkun sortin valmentaja itselles. Ei prkle! OLETKO EDES NYRKKEILLYT KOSKAAN?
 

Betoz

Jäsen
Viestin lähetti Black Adder
Hanki edes jonkun sortin valmentaja itselles. Ei prkle! OLETKO EDES NYRKKEILLYT KOSKAAN?

Samaa mieltä, voisit nyt loppuajan nostella puntteja niin paljon kuin kerkeät ja mennä vaikka nyrkkeilysalille ottamaan koulutusta. Mutta aika kova juttu kuitenkin! Ei muuta kuin onnea ja koita selvitä elävänä takaisin. Hirsolta loppuu muuten fanit!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JimmyMac
Onneksi olkoon, Jukka!
http://hockeygladiators.com/fighters_fighters.aspx
Melkoista touhua... Älähän nyt jumalauta itteäs telo! Tai no, ei sun tarvitse, muut pitävät siitä varmasti huolen.. :)
Run, dude! Run, when given the chance!

Mutta miksi jostakin Tony Twististä on paljon enemmän juttua Bio-osiossa, kuin esim. Suutarin Jukasta? Ja miksi sillä Parkerilla on kuvassa sellainen hullun murhamiehen virne naamalla?
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Todella mielenkiintoinen tapahtuma mielestäni, vaikken itse lähtisi hakattavaksi. Haluaisin kuitenkin tulla katsomaan. Tuleeko siis turnauksesta jonkinlainen DVD myyntiin? Mistä sen voi ostaa? ¨
Mutta paljon onnea ja menestystä kisoihin ja palaa elävänä takaisin. Seuraan kisoja mielenkiinnolla täältä kotoa!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Iker

Mutta miksi jostakin Tony Twististä on paljon enemmän juttua Bio-osiossa, kuin esim. Suutarin Jukasta? Ja miksi sillä Parkerilla on kuvassa sellainen hullun murhamiehen virne naamalla?

Miksei Jukasta löydy yhtään matsikuvaa, ihmettelen ma.

Pitäisköhän mun kans ilmoittautua ni pääsis hevon... täältä kitumasta, vai lähtisköhän vaan aukomaan päätään tonne snagarijonoon?

vlad (sensuroituine ajatuksineen).
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Pitäisköhän mun kans ilmoittautua ni pääsis hevon... täältä kitumasta, vai lähtisköhän vaan aukomaan päätään tonne snagarijonoon?
Mä voin tulla mukaan haastamaan, jos paikasta sovitaan. Katsotaan kuinka pitkälle aamuyöhön selvitään hengissä, me kaksi vastaan jotakin kauheaa "snägäripossea" jossakin... Nyt on nimittäin jostakin syystä todella aggressiivinen olo, ja veikkaan että kunnon selkäsaunan saaminen auttaisi siihen kummasti. Jokuhan voisi tulla mukaan ottamaan kuvia, ja kirjoittaisi raportinkin tänne Jatkoaikaan.

Näin saataisiin tällä palstalla oivaa esimakua Jukka Suutarin hullunrohkeaan tappelutapahtumaan. Lukijat ja kirjoittajat tottuisivat siis hyvissä ajoin katsomaan, kun palstalaistoverit ottavat päihinsä, oikein urakalla.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hahah :D

Loistavaa Cairns, mä kuule arvostan sua päivä päivältä enemmän. Tuon DVD:n tulen aivan varmasti ostamaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fighting Sioux
Loistavaa Cairns! Ei kai muuta voi sanoa, kuin että olet helvetin kova jätkä! Mutta heti maanantai aamulla kannattaa kyllä alkaa täysipäiväinen punttitreeni. Kyllä sulla vielä sentään on vähän aikaa (miettiä).
Onhan se aikamoinen juttu kerrottavaksi, että kuulkaas pojat: Sain Twistiltä turpaan täyden areenan hurratessa minulle!!!!
Hemmetin typerä idea, mutta idiootteja tässä maailmassa riittää. Nämä idiootit vaan ovat isoja poikia....
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
€€€€€€

Nyt kun vakuutusasiat ovat ehkä(?) kunnossa, on aika suunnata katseet...muihin raha-asioihin.

Ilmoittautumismaksu (sis. hotellit jne.) = 250$
Lennot = 500-600€

Mistä ihminen saa moiset rahat, kun ei saa edes työttömyystukea? Satunnaiset freelancer-tulot kun eivät oikein riitä, tässä on menty 5kk alle 400€/kk tienesteillä. Vihjeitä?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Jude
Hulluhan sä oot, mut ei yllätä yhtään :). Plzeniin vaan Martyn ketjukaveriks. Ei tohon mikään hoito tehoa.

Noh, tuskin tuollainen onnistuu. Rahan puutteeseen tuo juttu ei saa kaatua, pitänee mennä Aleksiskiven kadulle kaupittelemaan sitten vaikka itseään...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: €€€€€€

Viestin lähetti Cairns

Mistä ihminen saa moiset rahat, kun ei saa edes työttömyystukea? Satunnaiset freelancer-tulot kun eivät oikein riitä, tässä on menty 5kk alle 400€/kk tienesteillä. Vihjeitä?
Viet jotain tavaraa kaniin? Jos et omaa mitään kovin arvokasta, niin "lainaa" sukulaisilta.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Re: €€€€€€

Viestin lähetti Cairns
Nyt kun vakuutusasiat ovat ehkä(?) kunnossa, on aika suunnata katseet...muihin raha-asioihin.

Ilmoittautumismaksu (sis. hotellit jne.) = 250$
Lennot = 500-600€

Mistä ihminen saa moiset rahat, kun ei saa edes työttömyystukea? Satunnaiset freelancer-tulot kun eivät oikein riitä, tässä on menty 5kk alle 400€/kk tienesteillä. Vihjeitä?

MItes olis jos hakis kirppikseltä huonot vaatteet ja pukeutuisit spurkuksi ja ei kun kadulle kerjäämään? Uskon että kesäaikana voit päästä about 20 euroa/päivä. Ehkä enemmänkin, en tiedä. Kaikki olis verotonta ja työajat luikuvat. Varmasti äkkiä oppii löytämään oikeat kadunkulmat joissa on parhaat tienistit... Kiinnostaisko?
 

axe

Jäsen
Re: €€€€€€

Viestin lähetti Cairns
Mistä ihminen saa moiset rahat, kun ei saa edes työttömyystukea? Satunnaiset freelancer-tulot kun eivät oikein riitä, tässä on menty 5kk alle 400€/kk tienesteillä. Vihjeitä?

Pistä lehteen ilmoitus, että haet kuriirin paikkaa kärräämään huumeita, väärää rahaa, varastettua tavaraa, plutoniumia tai jotain muuta arkaa kamaa maasta toiseen. Muista laittaa mukaan oma puhelinnumero yhteydenottoja varten.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei muuta kun pistetään kolehti pystyyn. Onhan Cairnsin nyt tappelemaan päästävä jos näin haluaa. Asiaa hieman mutkittaa se tosiseikka että ehkä auttaa toista todella loukkaamaan itsensä jopa pysyvästi. Onko tämä sitten järkevää? Ei, mutta who cares! Pistetään kolehti pystyyn!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Kannatan... tai mitens ois jos Cairns pistäis rahaston pystyyn jonne vois suorittaa lahjoituksia.
Varmaan tuohon se Cairns hieman epäsuorasti pyrkikin viestissään... ;)
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Kannatan... tai mitens ois jos Cairns pistäis rahaston pystyyn jonne vois suorittaa lahjoituksia.

vlad.

Kyllä, Cairns avaa tilin tähän tarkoitukseen ja sinne saa vapaamuotoisia lahjoituksia laittaa. Jos nyt jokainen Cairnsia tappelemaan haluava henkilö laittaisi tilille 5 euroa niin eiköhän saataisi jo osa matkarahoista yhteen kerättyä.

Avataan klubi jonka tarkoituksena on rahoittaa osa Cairnsin matkasta, klubin nimeksi voisi laittaa Pitäähän Jukan Edes Kerran Elämässä Saada Kunnolla Turpiin-Klubi, eli ÄTPPOMK-klubin idean varastamalla saamme PJEKESKT-klubin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Täten valtuutan Vladin perustamaan ja hoitamaan muistorahastoani. Olen itse laiska paska, enkä kiireiltäni (niitä on) ehdi mitään tekemään, enkä edes jaksa.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Taidat Cairns pitää itseäsi aika merkittävänäkin kaverina, kun viitsit tällaisia tällä palstalla kysellä. Kukapa ei haluasi äänestää jonkun nobodyn mielentilasta.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Tunkki
Taidat Cairns pitää itseäsi aika merkittävänäkin kaverina, kun viitsit tällaisia tällä palstalla kysellä. Kukapa ei haluasi äänestää jonkun nobodyn mielentilasta.

Tervetuloa takaisin <3
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Cairns
Täten valtuutan Vladin perustamaan ja hoitamaan muistorahastoani. Olen itse laiska paska, enkä kiireiltäni (niitä on) ehdi mitään tekemään, enkä edes jaksa.

Minä oon semmoinen "velliperse" etten ota tätä vastuunalaista tehtävää hoitaakseni, sen sijaan valtuutan Sinut etsimään jonkun hoitajan tähän tehtävään jotta voin lahjoittaa Sinulle kokonaista 5 egeä matkarahoiksi/uusiin legoihin. Kyllähän Sinä sillä summalla pääset jo pois Helsingistä...

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös