Henkinen mielentilani? (lue tarkasti)

  • 9 228
  • 107

Mitä mieltä olet tempauksestani lähteä ottamaan turpaan _oikeasti_ kovilta äijiltä?

  • Vitun ääliö, mee hoitoon!

    Ääniä: 41 20,6%
  • MAHTAVAA! Tsemppiä, tule elävänä takaisin!

    Ääniä: 27 13,6%
  • Wanna-be

    Ääniä: 30 15,1%
  • Haluutko 7-päivää lehteen, hä?

    Ääniä: 7 3,5%
  • Sussa on munaa, ei moni uskaltais!

    Ääniä: 17 8,5%
  • Mee vaan, tuo tuliaisina irronnut hammas?

    Ääniä: 10 5,0%
  • UPEETA! Lähden mukaan kannustamaan!!!

    Ääniä: 10 5,0%
  • Ovatko hautajaiset kanadassa vai suomessa?

    Ääniä: 30 15,1%
  • Juuri tätä suomalainen kiekkoilu kaipaa, jotain shokeeraavaa!

    Ääniä: 14 7,0%
  • .........

    Ääniä: 13 6,5%

  • Äänestäjiä
    199

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Olen osallistumassa Hockey Gladiators turnaukseen syksyllä. Turnaus on lätkätappeluturnaus ja paikalla ovat Tony Twististä alkaen kovia poikia Derek Parkeriin, Sasha Lakoviciin jne. tunnettuihin kovanaamoihin.

Itsehän en juurikaan treenaa, varmastikin moni salilla käyvä 16-vuotias on helposti minua paremmassa kunnossa kaikin puolin (olen itse 22v.). Minulla on myös ikävästi haittaava selkä-, lantio - sekä polvivika. Silti haluan käydä ottamassa turpaani joltain kunnon goonilta, ihan vain kokemuksen vuoksi ja sen takia että saan vihdoin kunnon extreme-kokemuksen jota en unohda.

Arvioikaa siis äänestyksessä henkinen mielentilani. Saatan hetken aikaa olla suomen "kuuluisin kiekkoilija", joten persettäni kannattaa nyt todellakin nuolla.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tyydynpä vain tiedustelemaan: Ovatko hautajaiset Suomessa vai Kanadassa ja kutsutaanko minutkin?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
En itsekään tiedä vielä, mutta olet tervetullut lämpimästi.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Cairns
Itsehän en juurikaan treenaa, varmastikin moni salilla käyvä 16-vuotias on helposti minua paremmassa kunnossa kaikin puolin (olen itse 22v.). Minulla on myös ikävästi haittaava selkä-, lantio - sekä polvivika.
Juuri nämä tiedot saivat minut laittamaan äänen kohtaan "vitun ääliö, mee hoitoon". Kannattaisi nyt ainakin ottaa sellainen kuuri että pääset elävänä takaisin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
On myös ihmisiä, jotka keräävät postimerkkejä tai tutkivat työkseen eläinten ulosteiden koostumuksia, joten kaipa tähänkin tempaukseen on vain todettava, että mikäs siinä jos tykkää. Se hyvä puoli tuossa tietty on, että jääkiekkotappelussa ei koskaan tapahdu kenellekään mitään sen kummempaa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Itsehän äänestin ensimmäistä vaihtoehtoa. Toki erilaisia kokemuksia on ihan mukava hankkia, mutta silti täytyy mennä tälle kannalle. Vaikka tietämäni perusteella ko. gooni ei tätä neuvoa noudata..

Komppaan Ikijokeria ja kyselen paikkaa hautajaisiin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Pärde

Komppaan Ikijokeria ja kyselen paikkaa hautajaisiin.

Hirso toimittaa sut hautaan ennenku mä jätän tän maailman. Kiitoksena kaikesta p*skasta.
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
Gassing up the old Ford..

Grand Forks on vain noin 8-9 tunnin ajomatkan päässä kotioveltani, joten saattaa olla, että otan ja tulen katsomaan tätä "turnausta"..

Samalla tulee scoutattua ensi vuoden Nuorten MM-kisojen paikat.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yleisestä linjasta poiketen annoin ääneni kohtaan "MAHTAVAA! Tsemppiä, tule elävänä takaisin!" mutta toivon samalla ettei esim. kuuluisa HIFK-gooni ja fanien ykkössuosikki Niclas Hedberg osallistu kyseiseen turnaukseen, sillä silloin tuo ed.mainittu vaihtoehto täytyy muokata muotoon "MAHTAVAA! Tsemppiä, toivottavasti joku tuo sinut takaisin!"
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Missä on hautajaiset? Haluatko punaisia vai valkoisia ruusuja? Otatko poltto- vai tavallisen matohautauksen? Lempitoivomuksia virsiksi?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Jaska85
Missä on hautajaiset? Haluatko punaisia vai valkoisia ruusuja? Otatko poltto- vai tavallisen matohautauksen? Lempitoivomuksia virsiksi?

1. en tiedä vielä
2. mustia ruusuja
3. mut saa polttaa
4. surun pyyhit silmistäni
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Cairns
Minulla on myös ikävästi haittaava selkä-, lantio - sekä polvivika.

Entäpä aivovamma? Onko sitä tarkistettu? Toisaalta, se tuskin haittaa tuossa puuhassa, vaan on hyödyksi. =)
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Joopatijoo! Menee mun mielestä jo vähän öweriksi tuo Cairnsin kiekkotappeluharrastus. Sinänsä mulla ei oo mitään kunnon tappelua vastaan, jossa samaa sarjaa edustavat kaverit ottavat matsia toisistaan (yhteisestä sopimuksesta), tapahtui se sitten kaukalossa tai muulla tantereella. Kannattaa ehkä katsoa Jack Ass the Movie ja tsekata miten simmut pyörii Jhonny Knoxvillen päässä, kun raskassarjalainen on pudottanut hänet yhdellä iskulla kanveesiin. Se vaan, että ilman hanskoja jälki on myös naamavärkissä rumempaa. Murtunut leuka esim. on aika pipi... Mieti poika vielä seurauksia ennen kuin lähdet isojen poikien leikkiiin mukaan. Oma villi veikkaus on, että ko. ammattilaiset eivät ihan verissäpäin ole turnauksessa mukana, tai toivon :)

Luita voi murtaa ilman, että se tekee itselle kipeää tai elinikäisiä vammoja:

http://casa.colorado.edu/~kachun/turducken/prep/breakingleg.jpg
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mä en voi sanoa muuta ku, että voi helvetti sun kanssas. Ota ainakin kunnon särkylääkkeet mukaas.

Hautajaisiin en tule kun ei ole tapana käydä sellaisissa, ei edes omissani.

vlad.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Cairns
Silti haluan käydä ottamassa turpaani joltain kunnon goonilta, ihan vain kokemuksen vuoksi ja sen takia että saan vihdoin kunnon extreme-kokemuksen jota en unohda.

Tosin jos kunnolla osuu, et muista koko ottelusta (etkä turnausviikostakaan) mitään.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
loistavaa

Sinne vaan sekaan heilumaan.Tällainen toiminta piristää kyllä kummasti.


Onnea matkaan!!!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Prkl, he hyväksyvät vain ammatikseen kiekkoa pelanneita pelaajia. Hmm, no onhan mulla jo kolmas kausi menossa ja minuutteja rapeasti... hmm... vois Twistii vastaan uida heti liiveihin, antaa suukon sille suulle ja käyttää hämmennystä hyväksi ja lyödä naamaan kerran ja sitten ottaa housun reunasta kiinni ja kaataa kentän pintaan.

Noin kirjoitit Cairns tuolla NHL puolella "Tappeluturnaus" ketjussa. Siis ottavatko ne nyt sittenkin täysin amatöörejä ottamaan turpaansa sinne? Pitääkö tuolla allekirjoittaa jokin "vastuustavapauttamissopimus", jolla taataan se, ettei omaiset haasta järjestäjää oikeuteen, kun "pelaaja" saapuu kotiin kasviksena tai sinkkiarkussa? Muutoin ei muuta kuin onnea matkaan ja vedä niitä daijuun!

Edit: olipas yksi vaikea sana
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti punaiset_lasit
Pitääkö tuolla allekirjoittaa jokin "vastuustapauttamissopimus", jolla taataan se, ettei omaiset haasta järjestäjää oikeuteen, kun "pelaaja" saapu kotiin kasviksena tai sinkkiarkussa? Muutoin ei muuta kuin onnea matkaan ja vedä niitä daijuun!

Kyl. Juuri noin.

Katotaa mitä vakuutusyhtiöni pitää, ehhh....
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
.....

Jaa, en tiedä mitä tähän oikein sanoisi. Kun kerran sanot hakevasi extreme experiencea niin kyllä kai sitä ihminen voi tyhmempääkin tehdä, kuten vaikka sauvakävellä. Toisaalta tuntuu että tässä on pikkaisen mukana poikamaista uhoa ja vähän tätä 7 päivää-osastoa, sillä erittäin epätodennäköistähän kuitenkin on, että sinut kelpuutetaan noiden 64 joukkoon. Mielelläni lähtisin mukaan kannustamaan, jos vain olisi mahdollista, mutta kun ei. Niinpä tyydyn vain toivottamaan sinulle onnea ja toivottovasti menestyt !
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mun mielestä toi on todella loistava ajatus. Toi on juuri sellaista toimintaa, jota tällainen kaikki Steve-O-leffat, Jackassit ja Duudsonit noin tuhat kertaa läpi katsonut ääliö kannattaa.

Vittu, mene sinne ja piekse ne pellet. Näytä mistä ne oikeasti kovat jätkät tulee. Tai yritä ainakin säilyä hengissä. ;D
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Hulluhan sä oot, mut ei yllätä yhtään :). Plzeniin vaan Martyn ketjukaveriks. Ei tohon mikään hoito tehoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös