Henkinen mielentilani? (lue tarkasti)

  • 9 283
  • 107

Mitä mieltä olet tempauksestani lähteä ottamaan turpaan _oikeasti_ kovilta äijiltä?

  • Vitun ääliö, mee hoitoon!

    Ääniä: 41 20,6%
  • MAHTAVAA! Tsemppiä, tule elävänä takaisin!

    Ääniä: 27 13,6%
  • Wanna-be

    Ääniä: 30 15,1%
  • Haluutko 7-päivää lehteen, hä?

    Ääniä: 7 3,5%
  • Sussa on munaa, ei moni uskaltais!

    Ääniä: 17 8,5%
  • Mee vaan, tuo tuliaisina irronnut hammas?

    Ääniä: 10 5,0%
  • UPEETA! Lähden mukaan kannustamaan!!!

    Ääniä: 10 5,0%
  • Ovatko hautajaiset kanadassa vai suomessa?

    Ääniä: 30 15,1%
  • Juuri tätä suomalainen kiekkoilu kaipaa, jotain shokeeraavaa!

    Ääniä: 14 7,0%
  • .........

    Ääniä: 13 6,5%

  • Äänestäjiä
    199

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Fanituotteita, gameworn kalsareita, huulipunaa, jne. voi kysellä maskotiltani Parker27:lta yv:llä.

Nimmarit maksavat olut six-packin verran ja Seiskaan annan haastattelun hintaan 1000€.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
.......

Sie oot Cairns todellakin sekaisin päästäsi. Mutta ei se mitään, kun se on joskus ihan hyväkin juttu olla sekaisin. Jos pääsisin, niin tulisin vaikka kannustamaankin. Tosin saattaisin välillä peittää silmäni käsillä. Lisäksi voisin varmistaa sen, että lääkärimiehiä olisi lähistöllä riittävästi, kuten myös puhetta.

Kuten sanottua, niin kannattaa katua ennemmin tehtyä kuin tekemätöntä. Ainakin kohtuu monissa tapauksissa on näin, toivottavasti myös tässä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko kysyä, että onko sinulla edes jonkinlaista mahdollisuutta yllättää vastustajaa jollain ihme kurki-potkulla, vai onko ainoa ajatus olla kisoissa seinäsäkkinä?

Huolestuttavalta vaikuttaa ja ainoa toive on se, että vastustajat mitoittavat nyrkkiensä iskujen osumakohdaksi naamasi, eivätkä sitä näkymätöntä "palloa" takaraivosi takana - tsemppiä!
 

Anton

Jäsen
Viikkolehtiin pääsee helpommin laulamalla jossain Idols -kisassa päin persettä tai iskemällä julkimon päiväksi tai kahdeksi, mutta ne ovat keskiverto-Niemisille. Pakko myöntää, että sinussa on särmää!

Jos hyvin käy, niin voit antaa sydämesi valitulle omista hampaista tehdyn kaulanauhan.
Jos huonosti käy, niin minulla olisi käyttöä sinun sarveiskalvoille ja munuaisille.

Olen yleensä extremen ystävä, joten täytynee nytkin sanoa että: Lycka till!
Onpahan jotain kerrottavaa polvella istuville lapsenlapsille, kiikkustuolissa keinuessa. Vaikkakin uskon sinun kertovan tarinan kerta kerran jälkeen peräkkäin, uudelleen ja uudelleen, tasainen kuolavana suupielistä valuen…

Äänestin kohtaa viisi.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
mä rakastan teitä kaikkia ihan vilpittömästi!
 

Karikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jonkun verran on tullut noita Cairnsin juttuja luettua ja niiden perusteella oli pakko vastata: MAHTAVAA! Tsemppiä, tule elävänä takaisin! Onhan tuo melkoinen once-in-a-lifetime mahdollisuus. Onko muuten turnauksesta tulossa jpeg/divX matskua?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kyllä vain. Turnauksesta tulee myyntivideo- sekä dvd. Osallistujien haastatteluita, kuvia jne. shittiä on siellä kanssa.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistavaa showta varmasti tiedossa. Minä en ole koskaan ymmärtänyt mistä hommassa (jääkiekkotappeluissa) on kyse, mutta paikalla olen ihan varmasti. Toivottavasti myös ketjun avannut pudottaa hanskansa vaikka allekirjoituksessaan olevan henkilön kanssa jos Suomesta itsensä löytää.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkein voisin ottaa lainaa ja lähteä kannustamaan:)
Ihan kahjo - ja I just loooove kaikkia kahjoja. Ota käyttöösi Spanielin 'näkymätön työ' -strategia, ja kivun maksimoimiseksi pyydä vetämään viisaudenhampaat samaan syssyyn.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Väsynyttä...

Aikuinen mies...munat ja kaikki! (tähän sellainen sarkastinen hymiö) Äänestin: "vitun ääliö..jne"
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä turhaan huoli Cairns. Itse olen selvinnyt seuraavanlaisesta hurjasta lätkätappelusta ilman pysyviä vammoja. Toivon oman kokemukseni siivittävän myös sinua.

Yläasteen liikuntatunnilla, oli muuten 9. luokalla, olin pari kertaa saman kiekkopelin aikana taklannut yhtä luokkamme reikäpäätä melko kovaa päin laitaa. Näinhän liikuntatunnilla oli aina tapana tehdä, oli lajina sitten lätkä, sähly, koris, lentopallo, tai vanhojen tanssien treenit.

No, yht´äkkiä siinä maalin edustalla se raivohullu pätkä kävi lätkähanskat kädessään takomaan melkein syytöntä Iker-parkaa koteloon, ja veteli vielä oikein kunnolla. Pari iskua kirpaisi hyvin kun napsahtivat suoraan nenänkärkeen. Täystyrmäystä vältellen en keksinyt muuta mahdollisuutta, kuin vetää futistyylillä tyylikkäästi kaverilta jalat alta, ja antaa kiukuspäissään hieman takaisin kun olimme turvallisesti jään pinnalla. Näin tapahtui, ja jäällä painiessamme tulivat "tuomaritkin" jo väliin.

Eli siis, minä selvisin hengissä silmittömästä kaukalopahoinpitely-yrityksestä, joten miksi et sinäkin? Kamoon hei, korkeintaan äijät ovat vähän isompia siellä kisoissa, muutenhan se on aivan kuin yläasteen liikantunnilla. Keep it real!

Kunhan käytät sitä jalkakamppia heti, kun alkaa luita hajoamaan naamasta.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Cairns
Silti haluan käydä ottamassa turpaani joltain kunnon goonilta, ihan vain kokemuksen vuoksi ja sen takia että saan vihdoin kunnon extreme-kokemuksen jota en unohda.

Tule Hervantaan, niin minä annan sinulle kunnolla turpaan. ;)

Minä kun jostain muistelin lukeneeni, että tämä ko. turnaus olisi tarkoitettu vain jääkiekkoa ammatikseen pelaaville hemmoille. Muistanko väärin.?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Re: Re: Henkinen mielentilani? (lue tarkasti)

Viestin lähetti TBK
Tule Hervantaan, niin minä annan sinulle kunnolla turpaan. ;)

Minä kun jostain muistelin lukeneeni, että tämä ko. turnaus olisi tarkoitettu vain jääkiekkoa ammatikseen pelaaville hemmoille. Muistanko väärin.?

TBK, mutta sinä et ole tod.näk. ole ex-gooni. Kyllähän mä turpaan saisin sekunnissa tuolta Kallion baareista jos huvittaisi.

He ottavat mukaan myös semi-pro pelaajia, sitäpaitsi he pystyvät tarkistamaan tilastoni kiekkoliitosta, se riittää heille.

Ongelmanani on tällä hetkellä vakuutus, heh, "jostain syystä" =/
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko keräystili uusia legoja varten jo avattu?

Minne voin lähettää lahjoitukseni? (Sikäli mikäli euroja pussista löytyy).

vlad.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Re: Re: Re: Henkinen mielentilani? (lue tarkasti)

Viestin lähetti Cairns
TBK, mutta sinä et ole tod.näk. ole ex-gooni. Kyllähän mä turpaan saisin sekunnissa tuolta Kallion baareista jos huvittaisi.

He ottavat mukaan myös semi-pro pelaajia, sitäpaitsi he pystyvät tarkistamaan tilastoni kiekkoliitosta, se riittää heille.

En olekkaan ex, urani ei ole vielä ohi. ;) Ei vaan olen minä joskus muutaman kerran (III-div. ja II-div.) tapellut, mutta enpä mainittavalla menestyksellä. Nykyään harrastesarjassa vaan jäähdytellään eikä tapella.

Olen saanut käsityksen, että sinäkin pelaat jossain harrastesarjassa. En mitenkään halua väheksyä harrastesarjan ja sinun henkilökohtaista tasoa, mutta eikös kuitenkin tämä harrastesarja ole vielä kuitenkin aika kaukana tästä mainitsemastasi tasosta? Toki en tiedä mikä sinun historiasi jääkiekon saralta, mutta olen saanut sen käsityksen, että sinun tasosi ei vielä välttämättä ole tuo semi-pro.

En siis mitenkään halua väheksyä sinua. Minua vain kiinnosti, että kuinka tarkkaan ne sielä syynää tulevat tappelijat.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
äänestin vitun ääliö...
Tällaista se teettää kun avohoitoa lisätään. Ei vaan jos on kiinnostunut jostakin asiasta ja haluaa laittaa itsensä peliin niin siitä vaan. Respectit siitä että uskaltaa sanan varsinaisessa merkityksessä "laittaa itsensä peliin" ja ennakolta pikkaisen kovemmassa seurassa. No voittaahan joku lotossakin... Onnea matkaan ja toivottavasti saadaan kunnon raportti tapahtumasta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti HABS #11
Onnea matkaan ja toivottavasti saadaan kunnon raportti tapahtumasta.

Toivottavasti on joku sitä raporttia kirjoittamassa, voihan se olla, että tämän "mestarimme" on hitusen vaikea raporttia kirjoittaa jos kaikki muistikuvat siltä viikolta ovat pyyhkiytyneet pois mielestä. Ei millään, että väheksyisin Cairn'in taitoja kiekkopugilistina mutta sitä kompastuessaan voi vaikka teloa päänsä pahastikin.

vlad.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Re: Re: Re: Re: Henkinen mielentilani? (lue tarkasti)

Viestin lähetti TBK

Olen saanut käsityksen, että sinäkin pelaat jossain harrastesarjassa. En mitenkään halua väheksyä harrastesarjan ja sinun henkilökohtaista tasoa, mutta eikös kuitenkin tämä harrastesarja ole vielä kuitenkin aika kaukana tästä mainitsemastasi tasosta? Toki en tiedä mikä sinun historiasi jääkiekon saralta, mutta olen saanut sen käsityksen, että sinun tasosi ei vielä välttämättä ole tuo semi-pro.

Pelaan harrastesarjaa. En ole vahva, enkä osaa tapella, olen vain tyhmä, hullu ja innokas. Lähden mukaan aina jos on mahdollista.
Olen toki yrittänyt oppia tekniikkaa, kun tappeluita on tullut nähtyä useita tuhansia, mutta yhdeksän tappeluni aikana vastaavantasoisia paskoja vastaan on vaikea saada konkreettista kehittymistä. Rullakiekossa mua veti turpaan eräs entinen HIFK:n a-junnu joka keräsi ruotsin divarissa 120pim 20.ottelussa, ei edes hävetä, yritin parhaani ja suojelin veskariani jota tää läppäs vihellyksen jälkeen.

Miettikää asiaa tällä tavalla:

Kuinka moni Teemu Selänteen fani saa pelata tosissaan Teemun kanssa/Teemua vastaan joskus?

Kuinka moni fani pääsee suosikkibändinsä kanssa lavalle laulamaan esim. koko keikan ajaksi?

Nii i... mä saan turpaan sellaisilta joita itse arvostan. Ehkä kieroa, mutta huvinsa kullakin.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Re: Re: Re: Re: Re: Henkinen mielentilani? (lue tarkasti)

Viestin lähetti Cairns
Nii i... mä saan turpaan sellaisilta joita itse arvostan. Ehkä kieroa, mutta huvinsa kullakin.

Hyräilet vain mielessäsi koko ajan Dropkick Murphysin kappaletta "Fightstarter Karaoke":

"Riot tonight
Everybody, let's go
Gonna start a fight
But with who I don't know

Doesn't take a big man
To knock somebody down
Just a little courage
To lift him off the ground"

Kyllä se siitä.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Mahtavaa!

Kertakaikkiaan upee homma! Tässä on itsekki ihan innoissaan. Jos pääset mukaan, niin pidä hauskaa ja toivo että saat Twisterin vastaan heti ekalla (ja ainoalla) kierroksella. Siinä olis sitten meriitti, jota ei kovinkaan monelta pojalta löydy, eli ottaa turpaan yhdeltä NHL:n raskaansarjan mestareista.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juu, täytyy ottaa lakki pois päästä, Cairns on MIES kun moiseen leikkiin lähtee. Näin entisenä nyrkkeilyn harrastajana kiinnostaa että mitenkäs se toi homma siellä turnauksessa käytännössä etenee, tuskin kuitenkaan joka matsi tyrmäykseen päättyy, eli onko siellä erikseen arvostelutuomarit laskemassa osumia vai kuinka otteluiden voittajat määritetään ?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Pate
Juu, täytyy ottaa lakki pois päästä, Cairns on MIES kun moiseen leikkiin lähtee. Näin entisenä nyrkkeilyn harrastajana kiinnostaa että mitenkäs se toi homma siellä turnauksessa käytännössä etenee, tuskin kuitenkaan joka matsi tyrmäykseen päättyy, eli onko siellä erikseen arvostelutuomarit laskemassa osumia vai kuinka otteluiden voittajat määritetään ?

Ultimate Fighting legenda Dan Severn on yksi tuomareista. Osumat lasketaan jne... mutta jos joku tyrmätään niin tottakai se loppuu siihen paikkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös