Älä turhaan huoli Cairns. Itse olen selvinnyt seuraavanlaisesta hurjasta lätkätappelusta ilman pysyviä vammoja. Toivon oman kokemukseni siivittävän myös sinua.
Yläasteen liikuntatunnilla, oli muuten 9. luokalla, olin pari kertaa saman kiekkopelin aikana taklannut yhtä luokkamme reikäpäätä melko kovaa päin laitaa. Näinhän liikuntatunnilla oli aina tapana tehdä, oli lajina sitten lätkä, sähly, koris, lentopallo, tai vanhojen tanssien treenit.
No, yht´äkkiä siinä maalin edustalla se raivohullu pätkä kävi lätkähanskat kädessään takomaan melkein syytöntä Iker-parkaa koteloon, ja veteli vielä oikein kunnolla. Pari iskua kirpaisi hyvin kun napsahtivat suoraan nenänkärkeen. Täystyrmäystä vältellen en keksinyt muuta mahdollisuutta, kuin vetää futistyylillä tyylikkäästi kaverilta jalat alta, ja antaa kiukuspäissään hieman takaisin kun olimme turvallisesti jään pinnalla. Näin tapahtui, ja jäällä painiessamme tulivat "tuomaritkin" jo väliin.
Eli siis, minä selvisin hengissä silmittömästä kaukalopahoinpitely-yrityksestä, joten miksi et sinäkin? Kamoon hei, korkeintaan äijät ovat vähän isompia siellä kisoissa, muutenhan se on aivan kuin yläasteen liikantunnilla. Keep it real!
Kunhan käytät sitä jalkakamppia heti, kun alkaa luita hajoamaan naamasta.