Re: Hanski hoi... pääsit väliin...
Minusta pitäisi tulla juoppo toimittaja. Ensimmäinen, lähtökohtainen ja alkujuuriongelma on se, että en juo.
Ajattele nyt mikä minä olen:
kiekkofani>> altis viinan kiroille
opiskelija>>altis viinan kiroille
maalta>> altis ....kiljun ja pirtun kiroille
toimittaja>> altis viinan kiroille
mies eikä poika enää(???)>> altis viinan kiroille
Voisinko olla epätodennäköisempi absolutisti?
Timo Rautiainen on entinen erityisopettaja, joka nykyisin joikhaa T.R ja Trio Niskalaukaus-nimisessä kansanmusiikkiorkesterissa, joka on jo nimivalinnallaan ehtinyt närkästyttää Nyt-liitteen lukijat. Welll I nevvver, phew!
Kun joku peräänkuulutti henkilöllisyyteni perään, niin tuon ilmi sen, mitä moni jo epäilee. Kyllä, minä olen Erin Koiviston poikaystävä. Nimimerkki Tibor voi todistaa!
nimimerkillä: Ei tosiaan parempaa tekemistä lauantai-iltana kello 22:54 kuin julkituoda Erin-fantasioita
Viestin lähetti Predator
.. luepas jatkoni siihen edeliseen viestiini.
Vai olet sinä Tampereen yliopistossa? Onnea vaan valitsemallasi tiellä! Tuleeko sinusta Isona kenties Kansankynttilä, jota myös tuttavallisesti opettajaksi tai Vitun Homopaskaksi nimitellään? Jos tulee, niin tervetuloa opehuoneeseen. Meillä on nykyään käytössä fiilareiden lieventäjinä esim. nyrkkeilysäkki ja pumpattava George Bush Jr.
Mutta älä sitä virhettä tee, että lähdet shortseissa rippileirille opettamaan 15-vuotiaille tytöille seksitautien ehkäisyä ja Ilmestyskirjan Ratsumiehiä. Nimittäin uroshepalla on hillittömän kokoinen sladdi, noin niinkuin ihmisperspektiivistä katsoen ja tuon ikäisten kiimaisten (anteeksi tytöt) tyttöjen mielestä seksitauteja ei voi saada, koska iskä ja äiskäkin on nussineet. Ja silti ne ovat terveitä. Siis fyysisesti. Päässä niillä kyllä viiraa, mutta se onkin sitten jo eri asia...
Minusta pitäisi tulla juoppo toimittaja. Ensimmäinen, lähtökohtainen ja alkujuuriongelma on se, että en juo.
Ajattele nyt mikä minä olen:
kiekkofani>> altis viinan kiroille
opiskelija>>altis viinan kiroille
maalta>> altis ....kiljun ja pirtun kiroille
toimittaja>> altis viinan kiroille
mies eikä poika enää(???)>> altis viinan kiroille
Voisinko olla epätodennäköisempi absolutisti?
Timo Rautiainen on entinen erityisopettaja, joka nykyisin joikhaa T.R ja Trio Niskalaukaus-nimisessä kansanmusiikkiorkesterissa, joka on jo nimivalinnallaan ehtinyt närkästyttää Nyt-liitteen lukijat. Welll I nevvver, phew!
Kun joku peräänkuulutti henkilöllisyyteni perään, niin tuon ilmi sen, mitä moni jo epäilee. Kyllä, minä olen Erin Koiviston poikaystävä. Nimimerkki Tibor voi todistaa!
nimimerkillä: Ei tosiaan parempaa tekemistä lauantai-iltana kello 22:54 kuin julkituoda Erin-fantasioita