Kun kerran sai Turku oman otsikkonsa, niin avattakoon Helesingille omansa.
Suhteeni Helsinkiin?
Sukulaisia asuu. Viisi serkkua ja täti.
Ainakin pari tuttua.
Olen ollut tsadilaisessa firmassa töissä kolmisen vuotta.
Ei, en ole käynyt Helsingissä.
Olen tavannut aika harvoja oikeita helsinkiläisiä. Yksi tapaamani oli malliesimerkki KAIKISTA mahdollisista helsinki-kliseistä: leuhka, ylimielinen, itsensä kohottaja.
Mediassa Helsinki saa aivan liikaa huomiota.
Kyllä, olen katkeransorttinen ihminen.
Missäkö asun? Tampereella. Mutta ei se mitään. Aika harvalle oikealle tamperelaiselle olen sanonut muuta kuin kiitos. Siis kassalla.
Olenko käynyt Turussa. En.
Sukulaisia asuu sielläkin. Joskus ihmiset tekevät epätoivoisia ratkaisuja.
Haluaisinko käydä Helsingissä? Yksikin hyvä syy?
Predatorin haluaisin tavata, oikeastaan. Saisin tdn turpaani, sillä minulla on taipumus ärsyttää ihmisiä. Niin kuin nyt tällä ajatustenvirrallani tdn teen.
Ei, en aio luopua tdn lyhenteen käytöstä. Se on ktv.
Niin että tervetuloa joskus Järviseudulle helsinkiläiset. Kokemaan ihmiselämälle suotuisat olosuhteet. Tai käykää joskus edes Tampereella asti.
Nimittäin: vanha koulukaveri opiskelee Teknillisessä KK:ssa. Olipa kuullut kahden pääkaupunkiseutulaisen puhetta: siis ajattele jos mentäs jonnekin muualle kun Stadiin, vaikka jonnekin Tampereelle, niin vastaan saattais tulla ihan mitä vaan.
Siis ihan mitä vaan!
Ennakkoluuloisia? Aivan kuten minä.
Muistetaan kuitenkin, etä helsinkiläiset asuvat lähes epäinhimillisissä olosuhteissa, joten ei morkata heitä liikaa.
Äh, saateri vie, morkataan vaan. Kuka haluaa aloittaa?
Suhteeni Helsinkiin?
Sukulaisia asuu. Viisi serkkua ja täti.
Ainakin pari tuttua.
Olen ollut tsadilaisessa firmassa töissä kolmisen vuotta.
Ei, en ole käynyt Helsingissä.
Olen tavannut aika harvoja oikeita helsinkiläisiä. Yksi tapaamani oli malliesimerkki KAIKISTA mahdollisista helsinki-kliseistä: leuhka, ylimielinen, itsensä kohottaja.
Mediassa Helsinki saa aivan liikaa huomiota.
Kyllä, olen katkeransorttinen ihminen.
Missäkö asun? Tampereella. Mutta ei se mitään. Aika harvalle oikealle tamperelaiselle olen sanonut muuta kuin kiitos. Siis kassalla.
Olenko käynyt Turussa. En.
Sukulaisia asuu sielläkin. Joskus ihmiset tekevät epätoivoisia ratkaisuja.
Haluaisinko käydä Helsingissä? Yksikin hyvä syy?
Predatorin haluaisin tavata, oikeastaan. Saisin tdn turpaani, sillä minulla on taipumus ärsyttää ihmisiä. Niin kuin nyt tällä ajatustenvirrallani tdn teen.
Ei, en aio luopua tdn lyhenteen käytöstä. Se on ktv.
Niin että tervetuloa joskus Järviseudulle helsinkiläiset. Kokemaan ihmiselämälle suotuisat olosuhteet. Tai käykää joskus edes Tampereella asti.
Nimittäin: vanha koulukaveri opiskelee Teknillisessä KK:ssa. Olipa kuullut kahden pääkaupunkiseutulaisen puhetta: siis ajattele jos mentäs jonnekin muualle kun Stadiin, vaikka jonnekin Tampereelle, niin vastaan saattais tulla ihan mitä vaan.
Siis ihan mitä vaan!
Ennakkoluuloisia? Aivan kuten minä.
Muistetaan kuitenkin, etä helsinkiläiset asuvat lähes epäinhimillisissä olosuhteissa, joten ei morkata heitä liikaa.
Äh, saateri vie, morkataan vaan. Kuka haluaa aloittaa?