Viestin lähetti punaiset_lasit
Bissen hintaa on äskettäin nostettu 0,10€! Ennestäänkin törkeän hintainen 0,4l tuoppi maksaa nykyään jo 4,40€ eli litrahinnaksi tulee 11€! James Potkukelkan sanoin: Tör-ke-ää! Itse juon bisseni yleensä Main streetillä jossa palvelu kyllä toimii kohtalaisesti.
T. Nimimerkki omat eväät mukaan
Viestin lähetti Predator
DDR-hallin aromi? Mistä se tulee? Mikä sen tekee? Siis se ainutlaatuinen tuoksu joka siellä leijjuu joka puolella (paitsi siellä röökaajien nurkassa).
Viestin lähetti Predator
Eikös se Hippo ollut jonkin pankin mainos?
Viestin lähetti Senior
Siellä mitään röökaajien nurkkaa enää ole. Ulos pakottavat.
Lähinnä nurmivasaroille kerrottakoon, että kelpo sivu saada infoa The Jäähallista on
www.helsinginjaahalli.fi
´Viestin lähetti Predator
Minä olen kyllä nykyiseen röökaajien ulosliputukseen ihan tyytyväinen, olen varsinainen Tupakkaterroristi siinä mielessä, että syöpäkäärylettä huulessaan roikuttavat eivät saa minulta minkäänlaista sympatiaa.
Viestin lähetti Jude
Predator, oletko ajatellut, että Jäähallin hajussa on mukana ripaus adrenaliinia, jota ei erity siinä määrin muissa tapahtumissa?
Viestin lähetti Predator
DDR-hallin aromi? Mistä se tulee? Mikä sen tekee? Siis se ainutlaatuinen tuoksu joka siellä leijjuu joka puolella (paitsi siellä röökaajien nurkassa). Mysteeri tämäkin.
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
eikös se ole sitä kansitakkien, purjehduskenkien, paremman kännykän ja ilmana poistuvan Koffin oluen aromia...
eikös se ole sitä kansitakkien, purjehduskenkien, paremman kännykän ja ilmana poistuvan Koffin oluen aromia...
Tuohon aromiin tulee lisätä jään "tuoksu". Vaikka jää ei varsinaisesti haise, niin se kuitenkin mystisellä tavalla tuntuu nenässä. Kahvin tuoksu kuuluu myös atmosfääriin ja jos istuu vaihtoaihtioiden takana, niin sitten vielä väärentämätön hiessä ja veressä marinoitujen urosten tuoksu.Viestin lähetti Predator
DDR-hallin aromi? Mistä se tulee? Mikä sen tekee? Siis se ainutlaatuinen tuoksu joka siellä leijjuu joka puolella (paitsi siellä röökaajien nurkassa). Vastaavaa en ole huomannut muissa halleissa, varsinkaan Ilmalassa eikä LAreenalla.
Se aromi ei onneksi hävinnyt mihinkään viimeisen isomman rempankaan jälkeen, vaikka seinäpinnat, pilarit ja katot maalattiin. Ei kai siihen tuoksuun asianosaisena voi olla pelkästään nakit ja popcornit? Myydäänhän niitä muissakin halleissa.
Viestin lähetti Läheltä ylös
Tietenkin tietynlainen paskan jauhaminen kuluu asiaan, mutta pitääkö jokainen "järkevän" keskustelun ketju tulla rikkomaan paskoilla provoilla? Sitten keskustelu etenee taas ihan muuhun, kuin mihin oli tarkoitus.
Onhan se tietysti netissä kiva uhota ja silleen...
Viestin lähetti Jude
Legendaariset Corn Dogitkin ovat tainneet poistua valikoimasta kokonaan wokkien ja muiden trendiruokien tieltä.
Tää täytyy hieman korjata: "Ohjelma kaks markkaa! Mukana Stockmann Minikap!". Näitä ohjelmia myin itsekkin ja aina "vakkari" paikalla, eli seisomokatsomon (E) sisääntulon kohdalla.Viestin lähetti werther
"Ohjelma kaks markkaa! Mukana TopMan Minikap!".
No voi p...! Ja minä kun olisin voinut vaikka vannoa, että Stockmann sponssasi Jokereita. Niin sitä muisti huononee.Viestin lähetti Svante
Tää täytyy hieman korjata: "Ohjelma kaks markkaa! Mukana Stockmann Minikap!". Näitä ohjelmia myin itsekkin ja aina "vakkari" paikalla, eli seisomokatsomon (E) sisääntulon kohdalla.
Viestin lähetti Svante
Tää täytyy hieman korjata: "Ohjelma kaks markkaa! Mukana Stockmann Minikap!". Näitä ohjelmia myin itsekkin ja aina "vakkari" paikalla, eli seisomokatsomon (E) sisääntulon kohdalla.
Viestin lähetti werther
No voi p...! Ja minä kun olisin voinut vaikka vannoa, että Stockmann sponssasi Jokereita. Niin sitä muisti huononee.
Viestin lähetti Rygge
Tuohon on olemassa varsin yksinkertainen ratkaisu, jonka fiksuna tyyppinä varmaan jo arvaatkin. Kannattaa jättää moiset kommentit omaan arvoonsa ja keskittyä kussakin ketjussa siihen, mitä varten se alun perin on perustettu.
Täällähän tunnetusti riittää kaikenlaisia tyyppejä, jotka väläyttelevät aika ajoin verbaalista lahjakkuuttaan (?). Sitten ko. henkilöt saavat vielä lisää vettä myllyyn, kun joku intoutuu kommentoimaan heidän lähettämiään viestejä.
Tämäkin oli melkoisen off-topic, mutta oli pakko. Pahoitteluni.
Viestin lähetti Jude
Ystäväni voitti kerran tuon Paten mainitseman Pepsi-Cupin. Voittajahan sai palkinnoksi Pepsi-kassillisen Pepsiä. No, ystäväni autosta noustessaan kompastui ja suuri osa pulloista meni rikki.