Haukionkala
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Philadelphia FlyersTunturi-kiekko :DIn
Joo siis mun mielestä SM-Liigassa on nykyaikana ihan törkeen kalliit noi liput matseihin. Kävin tossa vasta kattoon ton Hifk- jokerit ja sain siitä lystistä pulittaa 26 euroa. Sama se sille vaikka se oli paikallispeli,koska niitäkin on niin paljon,että ei niistä pitäisi niin paljoa veloittaa. Paras oli kuitenkin kun siellä samassa pelissä mainostettiin fanimatkaa turkuun mihin sisältyi matka ja ottelulippu ja hinta oli 25 egee. Miettikääpäs sitä.
Sit ku vertaa esim.Johonkin bändin, joka tulee keikalle ja ne velottaa sen 50 egee siitä, että siellä on sellanen kolmen tunnin show, jossa on vielä lämppäribändit ja bändit yleensä käy suomessa noin kahden tai kolmen vuoden välein ja Sm-liiga pelejä pelataan harva se päivä niin mun mielestä ainakin noi lippujen hinnat liian kalliit.
Sit ku vertaa esim.Johonkin bändin, joka tulee keikalle ja ne velottaa sen 50 egee siitä, että siellä on sellanen kolmen tunnin show, jossa on vielä lämppäribändit ja bändit yleensä käy suomessa noin kahden tai kolmen vuoden välein ja Sm-liiga pelejä pelataan harva se päivä niin mun mielestä ainakin noi lippujen hinnat liian kalliit.