Helsingin jäähalli

  • 406 546
  • 1 806

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Mutta jos vastavuoroisesti vierailevien Mestis-jengien fanit tussailevat rankkaa vittuilua Jokeri-organisaatiolle ja katoavat kuin varas yöhön, niin ovatko puntit edes suurinpiirtein tasan?

Siivoamiskuluista en osaa sanoa mutta tuntuisi melkoisen epätodennäköiseltä, että IFK maksaa hallin siivouksen muiden tapahtumien jäljiltä.

Miten niin vastavuoroisesti ja miten olisi puntit muka tasan? Kummassakin tapauksessa narrit tussailee IFK:n kotiluolassa, ei sillä niin väliä ole tussailevatko IFK:ta tai Jokeri-organisaatiota vastaan vittuilua, vaan kuka tussailee ja missä.

PS. USA:nkin lipussa on värit punainen, sininen, valkoinen. HIFK:ssa katsotaan perinteisesti länteen.

Tsekki, Kroatia, Costa Rica, Chile, Texas, USA, Iso-Britannia, Australia, Uusi-Seelanti, Norja, Islanti, Ranska, Hollanti... Onhan noita.

Teidän seura on perustettu venäjällä. Ja nimi viittaa toveruuteen, joka on vahvasti kommarihenkinen aate. Ja päälle vielä vahvasti itään viittaava tähti-logo+punainen väri -yhdistelmä. Että löytyy sitä vastaavaa argumenttia täältäkin.

Seura on perustettu Helsingissä, autonomisessa Suomen suurruhtinaskunnassa, joka oli osa venäjän imperiumia muttei koskaan osa venäjää. Olette olleet liian kauan venäjällä, teille on tarttunut heidän vaihtoehtoinen historiankirjoitus.

Tähti on nelisakarainen, eikä viittaa millään lailla itään tai kommariuuteen, joiden symboli on viisisakarainen. Että eipä nyt löytynyt sinulta mitään muuta kuin epätietoisuutta.
 
Viimeksi muokattu:

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Nyt kun F8:sta tulee anniskelukatsomo niin meinaako sitä, että sinne pääsee ryystämään vain ostamalla lipun sinne?

Mitään asiasta tietämättä kommentoin, että eikös se noin ole muuallakin. Ostat lipun anniskelukatsomoon jolloin voit juoda sen bissen loppuun siellä katsomossa. Eriasia olisi jos siellä olisi joku "ravintolakatsomo", mutta tällaisesta ei kait ole kyse.
Missä tuosta oli juttua?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Mitään asiasta tietämättä kommentoin, että eikös se noin ole muuallakin. Ostat lipun anniskelukatsomoon jolloin voit juoda sen bissen loppuun siellä katsomossa. Eriasia olisi jos siellä olisi joku "ravintolakatsomo", mutta tällaisesta ei kait ole kyse.
Missä tuosta oli juttua?
Bättre Folkkiin kilahti tänään viesti: Nordiksen F 8 katsomo on jatkossa anniskelukatsomo. Voit ostaa juomasi Brewer Streetiltä ja nauttia sen katsomossa peliä seuratessa. Katsomolohko F 8 on jatkossa K-18.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Bättre Folkkiin kilahti tänään viesti: Nordiksen F 8 katsomo on jatkossa anniskelukatsomo. Voit ostaa juomasi Brewer Streetiltä ja nauttia sen katsomossa peliä seuratessa. Katsomolohko F 8 on jatkossa K-18.
Onkohan fasiliteetit katsomon osalta muuttuneet anniskelun vuoksi..? Aika ahtaita nuo yläkatsomot jos mökki täynnä ja tuopit kädessä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mitäköhän ovat Ticketmasterin paikkavalintakartassa olevat muutamat paikat, joissa on keltaisessa pallukassa oleva valkoinen tähti? En ole koskaan ennen nähnyt, siis joissain C-katsomoissa?

Edit: vastaan itselleni, Petoklubi-paikkoja.
 
Viimeksi muokattu:

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Lokakuussa tulee lähdettyä vuosien tauon jälkeen Nordikselle. Mitä lippuja suosittelette? Mukaan tulisi ihan "peruskatsojakin" eli ei mitään seisomakatsomoita tai muita hassuttelijoita.

Lippujen hinnat on ainakin lähtenyt melkoiseen nousuun kyllä edellisviisitistä, huh huh.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Lokakuussa tulee lähdettyä vuosien tauon jälkeen Nordikselle. Mitä lippuja suosittelette? Mukaan tulisi ihan "peruskatsojakin" eli ei mitään seisomakatsomoita tai muita hassuttelijoita.

Lippujen hinnat on ainakin lähtenyt melkoiseen nousuun kyllä edellisviisitistä, huh huh.
Jos haluat nähdä peliä hyvin, niin yläkatsomot keskeltä on jees, F4-F6 tai sitten vastaavat toiselta puolelta. F-puolella on Brewers streetin baarit, joten jos kotikatsojien kanssa hengailu on ok, niin siltä puolelta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voiko pysäköinnin nykyään maksaa jäähallilla parkkiappeilla, vai vieläkö siellä leikitään lippulappusilla? En ole käynyt siellä useampaan vuoteen autolla.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Voiko pysäköinnin nykyään maksaa jäähallilla parkkiappeilla, vai vieläkö siellä leikitään lippulappusilla? En ole käynyt siellä useampaan vuoteen autolla.

Helsingin jäähallilla on rajallinen määrä parkkipaikkoja. Jos tulet peliin autolla, kannattaa saapua ajoissa. Pysäköinnin voit maksaa kätevimmin Easypark- ja Parkman-sovelluksilla.

Lähde: hifk.fi
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenkäs moottoripyörällä tulijat? Ensi ke kotiavaukseen meinasin tulla pojan kanssa ja ainakin aikaisemmin olen saanut ajaa ilmaiseksi "A-puolen" etupihalle fillari rivistöön...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mitenkäs moottoripyörällä tulijat? Ensi ke kotiavaukseen meinasin tulla pojan kanssa ja ainakin aikaisemmin olen saanut ajaa ilmaiseksi "A-puolen" etupihalle fillari rivistöön...
IFK kamat päällä todennäköisesti saat ajaa sisälle halliin.
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen jo pariin otteeseen kaupungilta kysellyt, että olisiko aika laittaa runkolukittavia pyörätelineitä hallin pihaan. Vieläkään ei ilmeisesti ole nähty tarpeelliseksi niin paljoa kannustaa pyörällä saapumiseen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä luotan suhun ja ajan suoraan pääovista sisään... ehkä jopa omille paikoille asti ;-). IFk kamat näkyy jotenkin meillä ulospäin säästä riippuen....
Mä luotan myös suhun, että vedät sisällä ainakin yhden kunniakierroksen käytävillä.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Jos haluat nähdä peliä hyvin, niin yläkatsomot keskeltä on jees, F4-F6 tai sitten vastaavat toiselta puolelta. F-puolella on Brewers streetin baarit, joten jos kotikatsojien kanssa hengailu on ok, niin siltä puolelta.

Tuli ostettua liput yläkatsomoon e-puolelle. Ekaa kertaa Nordikselle varmaan 2015-2016? kauden jälkeen. Hallilla nähdään lokakuussa!

Kotikatsojien kanssa hengailu ei siis ollut ok.

Mitä olen itse ehtinyt noita vertailla, on nimenomaan Brewer's Streetin eli F-puolella ollut parempaa juttua ylipäänsä ja etenkin eri joukkueiden kannattajien välillä (kuin E-puolella). Kukin toki tyylillään ja valitsemillaan paikoilla.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Kotikatsojien kanssa hengailu ei siis ollut ok.

Mitä olen itse ehtinyt noita vertailla, on nimenomaan Brewer's Streetin eli F-puolella ollut parempaa juttua ylipäänsä ja etenkin eri joukkueiden kannattajien välillä (kuin E-puolella). Kukin toki tyylillään ja valitsemillaan paikoilla.

Tyttöystävä valitsi mieluummin e-puolelta kun katsottiin mitä paikkoja oli vielä vapaana. Mulle ei ollut väliä niistä. Ei ollut sen kummempaa syytä. HIFK:n peleissä käynti on Ilveksen pelien ohella se selkeästi suosituin itselle. Olen siis siellä ollut useasti vaikka Ilves ei olekaan ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös