Nykyisin kello 21 asti maksullinen arkisin. Viikonloppuisin ilmainen. Itse jätän auton aina tuonne.Eikö tämä ollut vielä klo 19 asti maksullinen eli aika pienellä summalla tuonne saa auton.
Nykyisin kello 21 asti maksullinen arkisin. Viikonloppuisin ilmainen. Itse jätän auton aina tuonne.Eikö tämä ollut vielä klo 19 asti maksullinen eli aika pienellä summalla tuonne saa auton.
Selvä peli, kiitos nopeasta vastauksesta :)Se on se kymppi, äpillä tai automaatilla maksettuna. Halvemmalla lyhemmäksi aikaa kadunvarteen, tai ilmaiseksi Laakson taakse, Auroran kentälle tai Mäntymäentielle.
Sikareitakin paloi urakalla, osa jopa väärästä päästä.Ei kyllä ole ihme jos on jonkinlaista kosteusvauriota pukukopissa. Aika kovasti läträttiin 98 juhlissa. (Hymiö).
Tietoa Super Series-finaalipäivän koronajärjestelyistä Nordiksella:
Turvallisesti Nordiksella - HIFK
Helsingin jäähallissa noudatetaan valtakunnallisia ja paikallisia viranomaismääräyksiä koronapandemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana. Järjestelyjen tarkoitus on tehdä ottelutapahtumasta mahdollisimman turvallinen kaikille osapuolille ja helpottaa tapahtumaan osallistuneiden jäljittämistä...hifk.fi
Mä taas vastustaisin tätä käytäntöä liiga-peleissä ankarasti. Rivin päässä koko aika menisi pomppiessa ja väistellessä kesken pelin katsomoon tulevia. Nyt kun katsomoon pääsee vain pelikatkojen aikana, niin on luontevaakin nousta ylös hieman jaloilleen.
...
Samaa mieltä. Tämä myös kannustaisi todennäköisesti entisestään ihmisiä tulemaan tauoilta milloin sattuu.
Nopeasti muistan kyllä lähivuosilta jonkun turnamentin missä vaikeuksia oli koko matsin ajan, olisiko ollut alkukauden CHL:ää. Paikkailtiin useasti jäätä, tasoiteltiin tuomarien toimesta kiekolla jne.Eikös täällä ollut porukkaa jonka mukaan Nordiksen jäässä eikä laitteissa ole mitään vikaa vaan se on myytti?
Silloin taisi ulkona olla liki hellelukemat. Nyt ei.Nopeasti muistan kyllä lähivuosilta jonkun turnamentin missä vaikeuksia oli koko matsin ajan, olisiko ollut alkukauden CHL:ää. Paikkailtiin useasti jäätä, tasoiteltiin tuomarien toimesta kiekolla jne.
Ei hyvältä kuulosta.
Viimeistään 17:00 ottelun on alettava. Näin täällä käytiin katsomoon kertomassa. Se että tuolla jotain rälläköidään vieläkin...kiire tulee. 16:45 näillä on tavoite.HIFK - Kärpät siirretty 16:45 jäädytyslaitteiden rikkoutumisen takia kertoo Bättre Folk
Ei hyvältä näytä.HIFK - Kärpät siirretty 16:45 jäädytyslaitteiden rikkoutumisen takia kertoo Bättre Folk
Just näin, jäi vielä videolle koko episoditehtiin vissiin perinteiset ja poralla liian syvälle ja putki halki?
Poralla vedettiin putki rikki, eli tää ei mee hallin piikkiinNytkö meidän pyhätön jäävehkeet sano viimeisen sanan?
aika makee fiilis: Työpäivän jälkeen bisse auki, telia auki... hetken ihmettelen kun kuvaan ilmestyy jäällä makaavia toimihenkilöitä ja vitunmoinen kraateri jäässä. Ei saatana... olen ihmetellyt aikaisemmin miksei niissä porissa ole syvyysrajoitinta.