Heli Koivulan Käytös

  • 6 538
  • 57

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Heli Koivula "voitti" menneissä EM-kisoissa 3-loikassa hopeaa aivan loistavalla hypyllä ja yllätti positiivisesti. Hän johti kisaa alusta asti lähes puoli metriä Suomenennätystä pidemmällä haamuhypyllä, kunnes Iso-Brittannian Ashia Hansen hyppäsi kisan toiseksi viimeisellä hypyllä johtoon ja voittoon 15 metrin loikalla. Voitto oli kuitenkin niin lähellä kuin voi olla ja pettymys oli valtava.

Kisan jälkeen Heli Koivulaa haastateltiin ja hän hymyillen kehui, että kisa oli ihana. Samalla hän oli kuitenkin purskahtamaisillaan itkuun - minun tulkintani mukaan pettymyksestä. Helin julkinen kuva on aina ollut positiivisen, iloinen, reilu ja reipas, eikä siihen nytkään sitten tullut säröä.

Minua kyseinen toiminta ällötti suuresti. Jos kerran vituttaa kuin pientä oravaa (kun käpy jäätyi), niin miksi pitää valehdella että ei harmita yhtään??!! Olihan hopea hieno juttu, mutta kulta olisi ollut vielä hemmetin paljon hienompi. Parempi kieltämättä voitti ja sitärataa, mutta suomalainen samalla hävisi. Saatana!
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti dana77
Minua kyseinen toiminta ällötti suuresti. Jos kerran vituttaa kuin pientä oravaa (kun käpy jäätyi), niin miksi pitää valehdella erttä ei harmita yhtään??!!
Älä vedä omia johtopäätöksiä, jos häntä vaan itketti niin loistava saavutus? Toisen valehtelijaksi kutsuminen noin hienon suorituksen jälkeen on kyllä perseestä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Helille on kerrankin annettava täydet pisteet arvokisasuorituksestaan. Iken lellikkitytöstä on kasvanut huippu-urheilija. Käytös niin radalla kuin sen ulkopuolellakin on minun mielestäni ollut kympin arvoista.

Herkällä ihmisellä voi tippa olla linssissä ihan vain ilostakin.
 

SergeiBautin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Eiköhän Heli osoittanut tasonsa tuossa haastattelussa eilen. Käsittämätöntä läppää. Niin kauan kaikki on hyvin kun pysyy työnsä ääressä hiekalla.
 

viikinkikissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit IFK
Blondi mikä blondi! Hieno saavutus kuitenkin. Tää oli ehkä paras: Voi hitsi mikä hyppy toi viimeinen,voi hitsi, elämäni hyppy. No se oli yliastuttu, ei tainut Helillä tulla mieleen,että kun olisi astunut vähän enemmän yli niin sehän olis saattanut mennä vaikka 16 metriä. Ehkä se hyppy vielä osuu laudallekin joskus...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Heli Koivula asettui huippu-urheiljan statuksella varustetuksi ainakin minun katalogissani jo viime vuoden MM-skaboissa, joissa hän oli viides. Noin samaa luokkaa oleva saavutus kuin EM-hopea.

Muuten Heli on kyllä blondien blondi eli lausuntojen antaminen ei ole hänen juttunsa. Mieluummin kuitenkin näin päin kuin esimerkiksi Mika Salon edustama toinen taktiikka; juttua ja analyysiä riittää, tulosta ei tule silti ollenkaan.

Lisäksi Heliä on ihan kiva katsella niitä lausuntoja antamassa, ei siinä mitään.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti viikinkikissa
Blondi mikä blondi! Hieno saavutus kuitenkin. Tää oli ehkä paras: Voi hitsi mikä hyppy toi viimeinen,voi hitsi, elämäni hyppy. No se oli yliastuttu, ei tainut Helillä tulla mieleen,että kun olisi astunut vähän enemmän yli niin sehän olis saattanut mennä vaikka 16 metriä. Ehkä se hyppy vielä osuu laudallekin joskus...

Eikös joku naurettava hopeahyppy osunut lankulle?
 

Huuhaa

Jäsen
No minä ainakin kyllä aistin Koivulasta selvän vit.tuksen tunteen, kun häntä kisan jälkeen haastateltiin. Nimenomaan siinä haastattelussa hän vaikutti kireältä (ei toisaalta ihmekään, kun haastattelija oli suomenruotsalainen Lalle :D) ja hänestä näki aivan selvästi, että hän oli totaalisen pettynyt, kun menetti kultansa niin lopussa. Teki pahaa kattoa, kun huomasi Koivulan olotilan siinä haastattelussa. Hän oli vitt.uuntuneena saman oloinen, kuin minä, joten tiedän tunteen, vaikkei minun vit.tukset olekaan varmastikaan samaa tasoa koskaan olleet, kuin hänen viime hetken tappionsa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
On se vaan kova pala joillekin

Kun tämä ikuisesti vain ulkonäöllä urheilevana pidetty Heli Koivula yllättäen nousi hopealle. Nyt sitten pitää keksimällä keksiä jotain pahaa sanottavaa vaikka mitään aihetta ei olisikaan. Itse ainakin uskon että Heli oli liikuttunut mitalistaan ei mestaruuden menetyksestä ja kuulihan sen innostuksen eilisessä haastattelussakin kun Heli ei meinannut pysyä housuissaan sitä viimeistä (pari senttiä yliastuttua) hyppyä kerrattaessa.

Eli olen 99,999999% varma että Heli oli kisan lopputulokseen tyytyväinen ja tuo tappio ei vituttanut pätkääkään.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Viestin lähetti JHag


Muuten Heli on kyllä blondien blondi eli lausuntojen antaminen ei ole hänen juttunsa. Mieluummin kuitenkin näin päin kuin esimerkiksi Mika Salon edustama toinen taktiikka; juttua ja analyysiä riittää, tulosta ei tule silti ollenkaan.


Olisikin ollut kivakuunnella sielä kun Heli olisi puhunut että jo karsintojen alusta asti varikkomiehet olivat toimineet ihan päin helvettiä ja kisassa sama tahti jatkui. Piikkarien piikkeihin valittiin väärä seostyyppi ja tankattiin sitten varikollakäydessä liian vähän ettei se riittänyt loppuun asti. :)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Veitsenterävä analyysi flintstone! Erityisesti otsikon valinta osoitti kykyä pureutua tekstin ytimeen. Saavutuksena Helin hyppy oli loistava, mutta JOS urheilija ei ole pettynyt viime hetkellä menetettyyn kultaan on MYÖS SILLOIN mielestäni jotain vikana.

Minä luulen vieläkin että kyseessä on vain "kiltti tyttö"-syndroma tjsp.

edit: joo, et ehkä tarkoittanutkaan minua.
 
Viimeksi muokattu:

Huuhaa

Jäsen
Re: On se vaan kova pala joillekin

Viestin lähetti flintstone
Itse ainakin uskon että Heli oli liikuttunut mitalistaan ei mestaruuden menetyksestä ja kuulihan sen innostuksen eilisessä haastattelussakin kun Heli ei meinannut pysyä housuissaan sitä viimeistä (pari senttiä yliastuttua) hyppyä kerrattaessa.

Eli olen 99,999999% varma että Heli oli kisan lopputulokseen tyytyväinen ja tuo tappio ei vituttanut pätkääkään.

No ole sinä tuon verran varma, minä olen 100%:n varma, että vitutti. :D

Ja totta kai Helin pettymys oli eiliseen mennessä varmastikin muuttunut iloksi hienosta hopeasta, mutta puhetta olikin heti kisan jälkeisestä Lallen haastattelusta. Tosin kuulosti se eilinenkin haastis kyllä vähän teennäiseltä, mutta voi olla, että vain kuulosti. Ja en ole ainoastaan minä ollut muuten samaa mieltä siitä, että Helillä oli mieli maassa heti siinä kisan jälkeisessä Lallen haastattelussa.
 
Viimeksi muokattu:

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oliskohan ollu Etelä-Suomen Sanomissa paikalla olleen toimittajan juttu/kommentti, jossa kerrottiin Koivulan käyttäytyneen todella lapsellisesti. Ks. jutussa tuotiin ilmi, että Heli olisi vuosien varrella kehittänyt taakakseen hirveän vihan toimittajakuntaa kohtaan ja nyt oli käyttäytynyt toimittajia kohtaan maailmantähti tyyliin.

Juttu kokonaisuutena oli aika paatosta, ja näinollen en omaa mielipidettäni lähtisi tuosta muodostamaan. Mutta todellakin huomasin itsekkin tuossa ensimmäisessä (heti kisan jälkeen) tv-haastattelussa, että jotenkin oudosti Koivula käyttäytyi, eikä se ollut mielestäni mitään onnesta sekaisin menneen henkilön yli-iloisuutta. No, tuossahan tuli eilen sitten vielä Helin studiohaastattelu, jossa ensimmäisen kerran totesin blondi-syndrooman. Mikä järkyttävä pettymys: Juuri Holmenin voittama kulta himmeni, kun kuulin Helin sekoilua. Helin, joka on aina edustanut todellista naisellisuutta ja kauneutta (lue:jumalatar). Nyt päällimäiseksi päähän jäi vain jyskyttämään inhottava ajatus, MIKÄ KANA!

No onnea vaan Helille hienosta hopeasta...
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
flintstone
Kun tämä ikuisesti vain ulkonäöllä urheilevana pidetty Heli Koivula yllättäen nousi hopealle. Nyt sitten pitää keksimällä keksiä jotain pahaa sanottavaa vaikka mitään aihetta ei olisikaan. Itse ainakin uskon että Heli oli liikuttunut mitalistaan ei mestaruuden menetyksestä ja kuulihan sen innostuksen eilisessä haastattelussakin kun Heli ei meinannut pysyä housuissaan sitä viimeistä (pari senttiä yliastuttua) hyppyä kerrattaessa.Eli olen 99,999999% varma että Heli oli kisan lopputulokseen tyytyväinen ja tuo tappio ei vituttanut pätkääkään.

Voihan keppihevonen sentään! Sinä et kuule taida olla mikään järin hyvä "ihmistunteiden tulkitsija":D ...jos todella väität, että Heli Koivulan kyyneleet tuon kyseisen haastattelun lopussa johtuivat onnesta.

Ei, ei ja ei. Kyllä se oli Helille kova paikka menettää jo varmalta näyttänyt kultamitali ihan viime hetkessä.

Dana77
JOS urheilija ei ole pettynyt viime hetkellä menetettyyn kultaan on MYÖS SILLOIN mielestäni jotain vikana.

Mielestäni on täysin ymmärrettävää tuollainen pettymys. Mielestäni olisi paljon pahemmin vikana, jos urheilija ei olisi lainkaan pettynyt menetettyyn kultaan tällaisissa kisoissa. Ihminen on jo kuitenkin tuossa tilanteessa ajatuksissaan valmistautunut juhlimaan sitä mestaruutta/voittoa. Ei siinä ole mitään vikana, jos häviö ottaa koville. Uskon vahvasti, että Helinkin ajatukset muuttuvat paljon positiivisemmiksi, kun hän muutaman päivän tai viikon jälkeen tajuaa suorituksensa todellisen tason. On tämä ihmisen tunnemaailma sitten niin hieno asia.;)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olisikohan myös aihetta

Viestin lähetti Fläppis
Oliskohan ollu Etelä-Suomen Sanomissa paikalla olleen toimittajan juttu/kommentti, jossa kerrottiin Koivulan käyttäytyneen todella lapsellisesti. Ks. jutussa tuotiin ilmi, että Heli olisi vuosien varrella kehittänyt taakakseen hirveän vihan toimittajakuntaa kohtaan ja nyt oli käyttäytynyt toimittajia kohtaan maailmantähti tyyliin.

Momille urheilutoimittajille Heli ei ole tähän asti ollut kuin kauniit kasvot ja kiva pyllistyskuva lehdessä. Eli urheilullisia saavutuksia on vähätelty ja kerrottu milloin minkäkin valinnan perustuneen siihen kuinka nätti Heli on. Viime vuoden MM-kisojen 5.sija kolmiloikassa omalla ennätyksellä jätettiin lähes kokonaan noteeraamatta kun lueteltiin kisojen suomalais onnistujia ja epäonnistujia. Eli oiskohan tuossa käynyt niin että kyseinen toimittaja on joskus kirjoittanut Helistä erityisen pahasti ja nyt Heli sitten maksoi potut pottuina.

Viestin lähetti Fläppis
No, tuossahan tuli eilen sitten vielä Helin studiohaastattelu, jossa ensimmäisen kerran totesin blondi-syndrooman. Mikä järkyttävä pettymys: Juuri Holmenin voittama kulta himmeni, kun kuulin Helin sekoilua. Helin, joka on aina edustanut todellista naisellisuutta ja kauneutta (lue:jumalatar). Nyt päällimäiseksi päähän jäi vain jyskyttämään inhottava ajatus, MIKÄ KANA!

Itseäni tuossa haastattelussa Helin iloisuus ja innostuminen hymyilytti ja oli mukava kuulla välillä suomalaisurheilijaa jolle tuo urheilu ja kilpaileminen oli ollut oikeasti kivaa eikä pelkkää haudanvakavaa murjottamista. Mikaela Ingberg oli toinen todella iloinen esiintyjä jonka riemua oli hauska seurata.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En nähnyt Koivulan haastattelua, enkä ole hänen blondiuteensa perehtynyt, joten siinä mielessä en osaa sanoa juuta enkä jaata.

Koivula on kieltämättä joutunut taistelemaan jonkin verran enemmän ennakkoluuloja vastaan näyttävän ulkomuotonsa takia. Jossain mielessä hänelle on varmaan ollut siitä myös hyötyä, mutta varmasti on ikävä olla monien mielestä kaunis muka-urheilija. No tuskin rumana muka-urheilijana sen hauskempaa olisi, mutta hän ei olisikaan muka-urheilija vaan pelkästään surkea urheilija.

Kuvittelisin, että Heli oli ja on tyytyväinen hopeaa tuoneeseen tulokseensa ja kisaansa, joten tuskin häntä kovin armottomasti vitutti. Hän sanoi odottaneensa koko ajan, että kilpasisko ohittaa hänet, mikä olisi kaiketi ihan luonnollista urheilijan suhtautumista.

Kyyneleet voivat johtua myös ilosta ja helpotuksesta ja kireys kilpailun aiheuttamasta uupumuksesta. Vaikea sitä ulkopuolisen on tietää, mitä toinen tuntee, ja pystyykö urheilija aina itsekään erittelemään tunteitaan kovin tarkasti.

Jos ajatellaan siltä kannalta, että urheilija kilpailee mielestään siihenastisen elämänsä kovimman kilpailun, keskittyy tarkasti omiin suorituksiinsa ja vähän vilkuilee varmaan myös muiden tuloksia. Hän johtaa viisi kerrosta ja toinen menee ohi viimeisellä hypyllään. Hänen on koottava itsensä viimeiseen suoritukseensa, otettava kunnolla riskiäkin, mutta hän ei enää vain pysty vastaamaan haasteeseen.

Koska ruokahalu yleensä kasvaa syödessä, hetken urheilija on varmaan pettynyt hopeaan. Tuon pettymyksen luulisi menevän ohi aika nopeasti, koska itse on kuitenkin hypännyt huipputuloksen ja toinen on vain yksinkertaisesti parempi.

Heli olisi toki reilusti voinut sanoa, että kisa oli hyvä, mutta silti harmittaa, kun voitto meni sivu suun viime hetkellä. Joku olisi ajatellut, että kyllä tuon nyt hyvin ymmärtää, mutta joku toinen taas olisi ajatellut, että onpa helvetin leuhka ja itsekeskeinen ämmä, kun tuokaan ei riitä, vaikka nyt jo ylitti itsensä. Toimittaja olisi lohduttanut tyyliin mutta hyvähän tämäkin tulos oli. Olipa urheilija sitten tyytyväinen tai pettynyt, hän taitaa kuitenkin sydämessään tietää, että moni muu on pettynyt siihen, että "kulta vaihtuikin hopeaan".
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pettymys ja pettymys

Viestin lähetti JVR


Voihan keppihevonen sentään! Sinä et kuule taida olla mikään järin hyvä "ihmistunteiden tulkitsija":D ...jos todella väität, että Heli Koivulan kyyneleet tuon kyseisen haastattelun lopussa johtuivat onnesta.

Ei, ei ja ei. Kyllä se oli Helille kova paikka menettää jo varmalta näyttänyt kultamitali ihan viime hetkessä.

Mielestäni on täysin ymmärrettävää tuollainen pettymys. Mielestäni olisi paljon pahemmin vikana, jos urheilija ei olisi lainkaan pettynyt menetettyyn kultaan tällaisissa kisoissa.

Tottakai jokainen kilpailija haluaa olla paras ja tappio harmittaa, mutta en siltikään jaksa uskoa että jos se pettymys olisi ollut teidän kuvailemaa tasoa niin tuossa eilisessä haastattelussa kuultu innostuneisuus ja iloisuus olisi tuskin ollut tuollaista vaan se pettymys olisi edelleen ollut kuultavissa. Ja näinhän ei mielestäni ollut. Ja jotenkin tuntuu mahdottomalta että yllätys hopeaa ottanutta Heliä olisi voinut vituttaa kuin pientä oravaa kun maailmantilaston ykkönen Ashia Hansen ottaa omansa. Joka tapauksessa Heli ylitti odotukset niin tuloksellaan kuin sijoituksellaan.

Miksi Markus Pöyhönen näytti niin iloista naamaa ja hymyili vaikka oli sijoittunut 100m finaalissa vain 5.sijalle ja tuloskin oli aivan surkea 10:31. Miksei sitä vitutusta näytetä ulos jos siltä kerran tuntuu, vaan pidetään teennäisesti yllä tuota kiiltokuva pojun imagoa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En käsittää voi poika pieni...

Suomalaisen ihmisen luonnetta.

Heli koivulaa on vuosien saatossa leimattu, milloin menetetyksi lupaukseksi, milloin ulkonälöllään hännysteleväksi Iken lempilapseksi, milloin pimpoksi.


Mitalin tultua, piti katajaisen kansan taas löytää jotain huomautettavaa. Olisi Heli vaan jurosti seissyt ja mumissut mikrofoniin, vielä kiittäen toimittajaa, jonka ansioita ehdottomasti mitali oli.

Heli Koivulan studdio haastattelu, nosti minun kuvaani ihmisestä Heli Koivula. Hän oli sopivan vapautunut, , pirteä, energinen, aidon iloinen. Ei muuta kuin Samaan malliin jatkoa ja 15 metriä yli.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti SergeiBautin
Eiköhän Heli osoittanut tasonsa tuossa haastattelussa eilen. Käsittämätöntä läppää. Niin kauan kaikki on hyvin kun pysyy työnsä ääressä hiekalla.

Kaunis katsella, karmeaa kuunnella. Silti iloinen ja pirteä ilmestys ja kaukana kettuuntuneesta luuserista! Ainakaan minä en saanut vaikutelmaa minkään sortin hiertymästä hopeamitalin suhteen. Heli tuntui olleen aidosti iloinen mitalistaan, vai onko joku haastattelu jäänyt meikäläiseltä näkemättä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Heli Koivula sai yli viiden vuoden ajan paskaa niskaan siihen malliin, että on todellinen ihme se, että hän on jatkanut uraansa kaikesta huolimatta. Ja suuri osa oli kommenttia tyyliin "ulkonäöllä kisakonneeseen jne" ja sitten kisoissa epäonnistumisen jälkeen käännettiin veistä haavassa vielä rajummin. Väitän, että teistäkin suurin osa ajatteli näin vaikkapa 4-5 vuotta sitten, kun Helin kehitys polki paikallaan. Kuulkaa, vaikka Helikin on kiltti henkilö niin ymmärrän täysin sen, että hän on katkera monille tiedotusvälineille. Toivon melkein sitä, että hän olisi haastateltavana jossakin ja kertoisi avoimesti niistä tahoista, jotka pahiten häntä sortivat.

Toiset, kuten minä (aivan oikeasti), ovat nähneet Helin yhtenä maailman parhaiten kolmiloikkaan sopivista hyppääjistä, mutta jolta loukkaantumiset ja toisaalta kovan vauhdin sovitettavuus lankulle ovat estäneet nappihypyn saavuttamisen. Ja ihmetyttänyt on myös se, että Helin potentiaalia ei paljoa olla korostettu ennen tätä kautta (koska oli 5. MM-kisoissa), vaikka monissa kisoissa on tullut 14m:n hyppyjä aivan hirvittävillä variksen askelilla.

Pitkä odotus palkittiin. Erehdyin kuitenkin siinä, että Heli tekee kisojen kovimman suomalaisyllätyksen...
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
flintstone
Miksi Markus Pöyhönen näytti niin iloista naamaa ja hymyili vaikka oli sijoittunut 100m finaalissa vain 5.sijalle ja tuloskin oli aivan surkea 10:31. Miksei sitä vitutusta näytetä ulos jos siltä kerran tuntuu, vaan pidetään teennäisesti yllä tuota kiiltokuva pojun imagoa.

Sanoisin näin tylsästi, että Pöyhönen ei itsekkään uskonut missään vaiheessa voittavansa / olevansa mitaleilla, vaikka aivan nappilähtöjä joka kisassa saikin. Heli puolestaan uskoi/toivoi varmasti ennen Ashia Hansenin viimeistä hyppyä...siinä on mielestäni hienoinen ero, vai onko?:confused:
Pöyhönen oli siis aidosti tyytyväinen jo pelkästään loppukilpailupaikkaan. Helikin on varmasti enemmän kuin tyytyväinen hopeamitaliin, mutta ei ollut sitä vielä kuitenkaan välittömästi kisan päätyttyä. Näin minä ainakin tämän asian ymmärtäisin. Edelleen siis: NÄLKÄ kasvaa SYÖDESSÄ.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Susi Mikkolainen
Kuulkaa, vaikka Helikin on kiltti henkilö niin ymmärrän täysin sen, että hän on katkera monille tiedotusvälineille. Toivon melkein sitä, että hän olisi haastateltavana jossakin ja kertoisi avoimesti niistä tahoista, jotka pahiten häntä sortivat.

Näin varmasti onkin. Itsekkin olisin toivonut, että Heli ei olisi kerännyt tätä loanheittoa itseensä, mutta näin hän teki ja sen tuloksena toimittajat saivat vastaansa teini-ikäiseltä tuntuneen 27-vuotiaan (en ole varma iästä). Edelleenkin tuo perustuu aikaisemmin mainitsemani lehden toimittajan kynäilyyn, missä on varmasti suuri osa katkeruutta, mutta luulisin, että jotain aihettakin.

Kenellekkään en ennemmin mitalia suo, kuin Helille. Todella oikeaan osoitteeseen palkkio pitkästä uurastuksesta. Mutta toivon sydämeni pohjasta, ettei lähipäivien iltalehdissä/sanomissa ole tarinaa väärinkohdellusta sankarista, jossa Heli sitten kertoo kuinka häntä on sorrettu, mutta hän on taistellut siitä huolimatta. Toivottavasti hän unohtaa nuo kaunat ja jatkaa eteenpäin olemalla oma iloinen itsensä.

Ja vielä tuosta aikaisemmasta viestistäni. Se oli ainoastaan lopputulosta siitä, että tuo ihana loikkiva nainen, jonka haastatteluihin en ollut aikaisemmin tutustunut, oli muodostanut päähäni kuvan kuvankauniista naisesta, joka on myös sanallisesti samaa tasoa. Eli putosin pilvilinnoista takaisin maanpinnalle, kun Heli tuossa Studiohaastattelussa päästeli tuota: "Voi vitsi, vieläkin ihan voi vitsi, siis menee ihan sekaisin vitsi että oli kyllä, en olisi ikinä uskonu, voi vitsi, se oli siis täydellinen hyppy, vitsi" (ei tarkka lainaus). Eli korostan, edellinen oli kokonaan ei-urheilullista. Urheilullisesti Heli on edelleen vahva suosikkini, mutta jotain maagista on poissa. Kirotut tv-kamerat pilasivat unelmani....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös