Mistä tämä voi johtua? Itse olin valmistautunut katsomaan peliä Mestis Tv:stä, mutta eipä sekään pelittänyt. Oma tulkintani tästä katsojamäärästä on, että ostoporukka ei vaan hirveesti alueen ihmisiä kiinnosta.
Kun nyt ihmettelet miksei jengi käy hallilla, niin kerro miksi et itse käy ?
Toinen asia ; jos ei olis "ostoporukkaa", niin ei olisi mitään porukkaa nyt, eikä vuosikausiin, ei ainakaan tällä sarjatasolla. Omat A-junnut on niin alhaisella sarjatasolla, ettei sieltä ole odotettavissa mitään ratkaisevaa tähän "omat pojat"-ongelmaan. Melkein kaikkien muiden Mestis-joukkueiden A-junnut ovat joko SM-liiga tai Mestis-tasolla, joten ne menevät koko ajan karkuun HCK:n junnuilta. Se, että Keravalla on yhteistyötä HIFK:n kanssa, on todella hyvä juttu, joka lisää pelaajien kiinnostavuutta seuraa kohtaan ja mahdollistaa sen, että Keravalla ylipäätään pelataan maan toiseksi korkeimmalla sarjatasolla. Kun aikaisemmin mainitsit, että kolme "omaa" pelaajaa on KiVan joukkueessa, niin kerro ketkä kolme pitäisi heittää nykyjoukkueesta ulos jos ne kolme otettaisi HCK:n jengiin ?
Aika harva pienen paikkakunnan joukkue pelaa/pärjää enää oman kylän pojilla, ikävä kyllä, mutta se on realismia. Sama pätee liigajoukkueisiin ja änärissäkin on joukkueita, joissa ei ole yhtään oman kylän poikaa. Kyse on kiekkokulttuurista, jota ei Keravalla ole. Nytkin aika moni katsoja tulee Keravalle Helsingistä ja Vantaalta, kiitos HIFK-yhteistyön.
Itse nostan hattua Enska M:lle, joka on panostanut joukkueeseen todella paljon. KIITOS ! Toivottavasti keravalaiset oppivat arvostamaan jääkiekkoa urheiluviihteenä ja oppisivat nauttimaan lajista muulloinkin kuin vain silloin, kun omat pojat ovat jäällä. Onhan jäällä OMA JOUKKUE.
Luulen, että keravalaiset käyvät katsomassa konserttejakin, joissa esiintyy muita kuin keravalaisia, jos ei, niin voivoi...
Menestystä HCK:lle !