Hauskoja tapauksia liigapeleissä vuosien varrelta

  • 44 125
  • 115
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Heh heh... kiitokset linkistä, kyllä on naurua riittänyt! Onkohan Ika enää toimittajan hommissa missään vai onko "Barbin" kanssa jossain:)
 

KuKKaKeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KYRöskosken PÄrske
Ei nyt tulee rankkari!

Ei noi on ihan julmetun hyvia noi Iku Viitasen selostukset. Oon nauranu noit maha kippurassa. JEEE BEIBE!!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
"Hauska" tapaus eiliseltä; Hakametsässä Ipa vs. HPK ja Hakametsä 2:ssa KOOVEE vs. Sport => otteluiden jälkeen kahta vaille yhteenotto Ipan ja Spåran fanien kesken... milläköhän V-logiikalla?
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Salama15 kirjoitti:
"Hauska" tapaus eiliseltä; Hakametsässä Ipa vs. HPK ja Hakametsä 2:ssa KOOVEE vs. Sport => otteluiden jälkeen kahta vaille yhteenotto Ipan ja Spåran fanien kesken... milläköhän V-logiikalla?

Haetaan jo asetelmia kevään "karsintoihin"? (joissa tosin liigaporukalla on panoksena vain kunnia)
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Kalpa-fanien "apua jyppi apua" huudot JYPin ottaessa aikalisän JYPin tasoitusmaalin jälkeen oli aika hauska tapahtuma, etenkin, kun apua kenttätapahtumien perusteella tarvitsi Kalpa...
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tuomareita haukutaan usein esimerkiksi väärin tuomituista jäähyistä, mutta yleensä totuus on se, ettei tuomari kuitenkaan tee niitä maaleja. Itse olen kertaalleen nähnyt tuomarin tekemän maalin liigapelissä. Tämä tapahtui Hartwall Areenalla joitakin kausia sitten Jokerien ja Bluesin välillä. Aloitus oli Jokerien päässä B-pisteellä. Blues voitti aloituksen ja pakki laukoi välittömästi. Kari Lehtonen torjui toiselle sivulle, jossa oli Hannu Henriksson. Kiekko osui häneen ja kimposi takaisinpäin...maaliin. Maalia ei kuitenkaan hyväksytty. Ihan sääntöjen mukaanhan se kuitenkin meni.

Tuomareille suunnatuista huudoista tulee mieleen myös viime kaudelta "Levonen viheltäis kännissäkin paremmin", tapahtui pian sen jälkeen, kun rattijuopumus oli tullut julki.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
KuKKaKeppi kirjoitti:
Ei noi on ihan julmetun hyvia noi Iku Viitasen selostukset. Oon nauranu noit maha kippurassa. JEEE BEIBE!!

Joo aivan uskomatonta settiä heittää Iku. Siinä kun se lukee niitä tuloksia, niin repesin totaalisesti.

Ifk-Ässät on 0-2. HYVÄ ÄSSÄT!!! Hpk-Blues 1-1 jne... Ei viddu.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Tuli tuossa viime kaudella oltua matsissa (Kalpa-Kärpät). No tilanne oli jo aika suurinumeroinen ja kun Kärppäjätkä purki kiekon Kalpan päätyyn niin joku huusi "hätäriiiii". Aiheutti pientä hymyä, varsinkin kun tilanne oli just jotain 0-9 ja Kärpillä ei hädän päivää.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kun SaiPa oli Bluesia vastaan 0-7 tappiolla, niin eräs SaiPan kannattaja alkoi laulamaan Maan korvessa kulkevi lapsosen tie. Sopi loistavasti tunnelmaan.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Espoon Siniset kirjoitti:
mutta yleensä totuus on se, ettei tuomari kuitenkaan tee niitä maaleja. Itse olen kertaalleen nähnyt tuomarin tekemän maalin liigapelissä. Tämä tapahtui Hartwall Areenalla joitakin kausia sitten Jokerien ja Bluesin välillä. Aloitus oli Jokerien päässä B-pisteellä. Blues voitti aloituksen ja pakki laukoi välittömästi. Kari Lehtonen torjui toiselle sivulle, jossa oli Hannu Henriksson. Kiekko osui häneen ja kimposi takaisinpäin...maaliin. Maalia ei kuitenkaan hyväksytty. Ihan sääntöjen mukaanhan se kuitenkin meni.
Anteeksi tyhmyyteni. Eikö maali olisi pitänyt hyväksyä? En oo itse nähny moista mutta tuomarihan on kentän kalustoa samalla tavalla kuin vaikka tolpat joten jos tuomarin kautta menee sisään niin eikö se ole ihan ok maali?
 

käki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kakkonen kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni. Eikö maali olisi pitänyt hyväksyä? En oo itse nähny moista mutta tuomarihan on kentän kalustoa samalla tavalla kuin vaikka tolpat joten jos tuomarin kautta menee sisään niin eikö se ole ihan ok maali?


Saat anteeksi, mutta kyllä maali hylätään "jos kiekko erotuomarista suuntaa muuttaen menee suoran maaliin"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös