Salama15 kirjoitti:"Hauska" tapaus eiliseltä; Hakametsässä Ipa vs. HPK ja Hakametsä 2:ssa KOOVEE vs. Sport => otteluiden jälkeen kahta vaille yhteenotto Ipan ja Spåran fanien kesken... milläköhän V-logiikalla?
Kirveellä töitä kirjoitti:Heh heh... kiitokset linkistä, kyllä on naurua riittänyt! Onkohan Ika enää toimittajan hommissa missään vai onko "Barbin" kanssa jossain:)
KuKKaKeppi kirjoitti:Ei noi on ihan julmetun hyvia noi Iku Viitasen selostukset. Oon nauranu noit maha kippurassa. JEEE BEIBE!!
Flou kirjoitti:Kalpa-fanien "apua jyppi apua" huudot JYPin ottaessa aikalisän JYPin tasoitusmaalin jälkeen oli aika hauska tapahtuma, etenkin, kun apua kenttätapahtumien perusteella tarvitsi Kalpa...
TaoTao kirjoitti:http://www.edu.lahti.fi/~rvarkka/iku_viitanen/iku_viitanen.zip
Juuri eilen kuuntelin noita naureskellen.
Iku "Avaruuspoika" Viitanen, Auran Aallot
Anteeksi tyhmyyteni. Eikö maali olisi pitänyt hyväksyä? En oo itse nähny moista mutta tuomarihan on kentän kalustoa samalla tavalla kuin vaikka tolpat joten jos tuomarin kautta menee sisään niin eikö se ole ihan ok maali?Espoon Siniset kirjoitti:mutta yleensä totuus on se, ettei tuomari kuitenkaan tee niitä maaleja. Itse olen kertaalleen nähnyt tuomarin tekemän maalin liigapelissä. Tämä tapahtui Hartwall Areenalla joitakin kausia sitten Jokerien ja Bluesin välillä. Aloitus oli Jokerien päässä B-pisteellä. Blues voitti aloituksen ja pakki laukoi välittömästi. Kari Lehtonen torjui toiselle sivulle, jossa oli Hannu Henriksson. Kiekko osui häneen ja kimposi takaisinpäin...maaliin. Maalia ei kuitenkaan hyväksytty. Ihan sääntöjen mukaanhan se kuitenkin meni.
kakkonen kirjoitti:Anteeksi tyhmyyteni. Eikö maali olisi pitänyt hyväksyä? En oo itse nähny moista mutta tuomarihan on kentän kalustoa samalla tavalla kuin vaikka tolpat joten jos tuomarin kautta menee sisään niin eikö se ole ihan ok maali?
Täälläkin naurettiin tosi makeesti.TaoTao kirjoitti:http://www.edu.lahti.fi/~rvarkka/iku_viitanen/iku_viitanen.zip
Juuri eilen kuuntelin noita naureskellen.
Iku "Avaruuspoika" Viitanen, Auran Aallot