Hauskat, julmat lempinimet..

  • 30 992
  • 99

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Hienosti vääntyi tämäkin palsta taas puheisiin tisseistä... mielenkiintoista. Itseäni ei ole rintojen takia puhuteltu miksikään, on vaan käyty käsiksi :D .

Mutta mieltäylentäviä lempinimiä on löytynyt Saukko on ehkä yleisin, yhdistettynä tietenkin etunimeeni Anu... No, huumorillahan tuo pitää ottaa. Kännispäiten esittelin itseni aina Anu Saukoksi ja ihme kyllä, vastapuoli otti usein pulttia, että ei noin saa itseään haukkua... no, tapansa kullakin. Niin, ja mulla ei ole veljeä nimeltä Per...ei lainkaan veljeä. No, toinen hyvin kekseliäs lempinimi oli Anus, jota niin ystävällisesti pojat kirjoittelivat yläasteella reppuuni spriitussilla. Olin todella otettu, mutta en tainnut siitäkään suuttua... hieno agressiivisuuden kontrolli.

Muutoin olen varmaan tylsä ihminen, sillä en ainakaan tiedä muita lempinimiä, joita olisi mulle keksitty.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Kempes
JHag
Please, kerro sen ravintolan nimi...;)

Sen löytää helposti, kun seuraa minua....Ja kerran kun siellä käy, niin siitä muodostuu selkeästi kantapaikka. Ihan sama missä itse asuu;) kyllä se aina matkan varrelle osuu
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Kempes
Sorry chattäily..
JHag
Onkos tarjoilijan nimi Mari?

-Ei! No mutta sittenhän niitä on kaksi (siis yhteensä neljä). Vaihdetaanko tietoja??:D
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti AnHaKo
Kahdelle viimeiselle kirjoittajalle(tai oikeastaan toiseksi viimeiselle Jhag?):
Kyllä se niin vaan on että lapset osaa olla todella julmia toisilleen. Pojat on aina kiusannu tyttöjä rinnoista ja tulee aina kiusaamaankin. Tämä poikien kiusaaminen on yksi syy siihen miksi naiset eivät ole tyytyväisiä rintoihinsa. Miettikääpäs tilanne jos koko murrosiän tytöt huutelisivat teille:
" Kattokaa kuinka pieni pippeli tolla on!! Hah haa!! Se on niin pieni ettei siinä edes veri kierrä, eihän tohon putkeen mahdu edes verisuonet!!"
Tai: "Kattokaa mikä "k-yrpä"! Toi varmaan n-ussii hevosia kei muuten saa tyydytystä tolla melalla! Kamala! Ha haa!!"
Ei olis kivaa, eihän?

Niin, ja ajattele kun jätkät puhuu, että "ompas terhakkaasti tisut pystyssä", niin olisi se varmaan mukavaa kävellä pitkin katuja ja mimmit söisivät katsellaan "ompas kaverilla kiva pystykyrpä":D
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Se oli itse asiassa kornin näköistä, joku voisi ostaa sille kunnolliset liivit ja neuvoa pukeutumista Janina Frostellin malliin. Siinä on toinen ääripää isojen rintojen kantamisesta. Tyylikästä pukeutumista niin, että NIITÄ ei tarvitse alleviivata, kaikki huomaavat muutenkin.

Janinan uudessa (?) mainoksessa ne huomataan ainakin... :eek:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tää on nyt ihan tsättäilyä, mutta voisin kertoa yhden hauskan jutun Janinasta, mutta en mä viitsi, kun pilaan Brewerin päivän toistamiseen, jos se vielä näkee sen jutun täälläkin:D

Ja jumaleissön, lempinimistä tuli mieleen, että minua sanottiin joskus ohikiitävän hetken ajan kaikista maailman mahdollisuuksista.....Kempekseksi! Kyllä, Kempes, tämä on totta. Tapahtui skloddivuosinani ja liittyi argentiinalaiseen futaajaan Mario Kempesiin ja hänen ah, niin tyylikkääseen hiusmalliinsa. Se oli kuitenkin vain lyhyt periodi, jolloin minut ns. sporttipiireissä Kempeksenä tunnettiin. Se ei oikein sopinut lätkää harrastavalle tyypille, joten nimi ei jäänyt ns. elämään Mutta hauska sattuma kuitenkin.
 

Miguel

Jäsen
Chip ja girlzilla saisivat lopettaa kiusaamisen! Ikäeroa ei ole kumpaankaan kahta vuotta enempää, tässähän alkaa todella kiinnostus heräämään! :cool:

No, vitsit sikseen. Tämä tissikeskustelu alkaa paisua suuriin mittoihin. Pitäisi avata oma topic sille, jos näin paljon tulee tekstiä.

Lisäystä: Ai niin, pitäisi joku lempinimi heittää. No, eräs läheinen kaveri on sukunimeltään Penttinen. Noin vuosi sitten ensin häntä alettiin sanoa Penaksi, mutta siitä vääntyivät myöhemmin tyylikkäät Benicio ja Penis. Jälkimmäisestä hän ei oikein pidä...
 
Viimeksi muokattu:

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
JHag
En tiedä Marin nykyistä duunia, ennen oli esim. Gasellissa. Siksi ajattelinkin, että sä tiedät sen uuden mestan. Joten vaihtarit ei onnaa... Niin, ja sulla on ollut hieno lempinimi.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Täällähän ollaan taas sekasin Marista. Muistan Marin minäkin nähneeni gasellissa.

Hei Kempekset, Hollannin davis cup-jengissä on Edwin Kempes, joten yksi kaimanne tulee Helsinkiin syksyllä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen totellut yhtä tiettyä haukkumanimeä uskollisesti noin seitsemänvuotiaasta lähtien. Se on niin yleisesti käytössä, että esimerkiksi jotkut opiskelukaverini eivät tiedä etunimeäni. Mutta enpäs sitä nyt kerro, koska se oikeasti helpottaisi huomattavasti henkilöllisyyteni selvittämistä. Ikäänkuin henkilöllisyyteni ketään kiinnostaisi :rolleyes:

Noista rinnoista. Nuorilla pojanklopeilla suhtautuminen valitettavan usein on juuri tuo huutelu ja käsiksi käyminen. Ne kun ovat samaan aikaan jotain mielenkiintoista ja jotain hyvin hämmentävää, joten asiallinen suhtautuminen on lähestulkoon mahdotonta. Sitten, kun ne hiljalleen iän myötä tulevat tutummiksi niin suhtautuminenkin tulee hillitymmäksi. Ainakin toivottavasti. Totta kyllä on sekin, että miesten katse usein tarttuu naisen rintoihin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että mies ehdottelisi tai haluaisi loukata. Sille ei yksinkertaisesti voi mitään.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Designer
Totta kyllä on sekin, että miesten katse usein tarttuu naisen rintoihin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että mies ehdottelisi tai haluaisi loukata. Sille ei yksinkertaisesti voi mitään.

Luulisi kyllä, että niitä rintoja on johonkin ikään mennessä nähnyt jo sen verran, etteivät ne enää mikään ihmetyksen/tuijotuksen kohde olisi. No, toisaalta, jos jossain näkee hyvännäköisen miehen, joka on hyvin pukeutunut ja kroppa on kunnossa, niin eipä sitä voi olla katsomatta... ;)

Ja me naisethan ei koskaan esineellistetä miehiä, mäkin katson Passionsia sen mielenkiintoisen juonen takia, en missään tapauksessa Luis Lopez-Fitzgeraldin... :D

P.S. Mun vanha "pahe" alkaa taas työntyä esiin.... pisteitä joka lauseen tai kappaleen loppuun... Anteeksi.:o
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sori, kirjoitin tuon edellisen jutun vähän epäselvästi. Siis miehen katse hyvin usein käy rinnoissa, mutta ei jää sinne. Tuo "tarttuu" on tasan väärä sana kuvaamaan tätä, huomaan sen itsekin nyt. Eli siis pääosin mies katsoo silmiin naisen kanssa puhuessaan, mutta ei sille yksinkertaisesti voi mitään että katse aina välillä piipahtaa siellä rintojen seudulla.

Tiedän muuten itse, miltä se tuntuu kun ympärillä olevat vastakkaista sukupuolta olevat ihmiset tuijottavat. Bangkokissa eräässä yökerhossa mentiin porukalla tanssimaan, ja siitä sitten hiljalleen yksi toisensa jälkeen meidän seurueesta lähti kuka minnekin. Jäin sitten yksin siihen paikallisten keskelle, ja äkkiä huomasin että aika varauksetonta tuijotusta tule joka suunnalta. Niille paikallisille tällainen harmaasilmäinen ja valkotukkainen miehenkuvatus taitaa olla aika eksoottisen näköinen :cool:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Haloo Kempes, täällä ex-Kempes. En tarkoittanut tätä Maria, vaan erästä blondia, joka oli ennen Hemingways´ssa, sitten Hesarilla ja nytkin tuolla Kaisaniemen ravintolahelvetissä. Soittaako mitään kelloja..?
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Re: Re: Rinnoista

Viestin lähetti bisnesman
Mua alettiin sanomaan Jymyksi kun kaatuilin kännissä koulun käytävillä ja vannoin Sotkamon Jymyn nimeen kaatuilun syytä kysyttäessä :0

My man! Herttilei... En odottanut täällä tällaisiin veijareihin törmääväni. Mestaruusjuhlat -92,-93,-95,-96,-97 ja -01 kaikki kolmen päivän kaavalla... Ainoostaan -90 jäi äkkinäisyyttä väliin kun piti lähtee ajelemaan heti voitetun viimesen pelin jälkeen Tzzadiin.

Ymmärsin jostain viestistäsi, että majailet Kajjjaanissa. Itse olen pesunkestävä Sotkamolainen. Eiköhän törmäillä tulevana kesänä kainuun suvessa?

Noista nimittelyistä... Olihan niitä... Ritex, kumi ym. ja kun joskus varhais teininä minulla oli taipumus nenäverenvuotoon kuulin koulussa aina, että taas kumilla on kuukautiset!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Rinnoista

Viestin lähetti Risa

Ymmärsin jostain viestistäsi, että majailet Kajjjaanissa. Itse olen pesunkestävä Sotkamolainen. Eiköhän törmäillä tulevana kesänä kainuun suvessa?
Asuin ennen.
 
Viimeksi muokattu:

hifk#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
Viestin lähetti mauri


Juu, mutta kyllä pillu aina perseen voittaa, jos valita saa... :p


Mutta kyllä hyvä perse aina huonon pillun voittaa!:D :D
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Hmm.. Minusta ei taideta pitää, sillä mua sanotaan ihan "villeksi" tai ircissä joku väännös vilpertistä (vili jne)... Harvoin käytettyjä on "kranaatti" (kuulemma sekin laukeaa muutamassa sekunnissa).. Joskus kutsuivat minua "Pukaksi", sitäkään ei enää onneksi kuule kovin paljoa, en edes tajua mistä se tuli...

Erästä tälläkin palstalla kirjoittelevaa sanottiin joskus Rasvaksi... Etköhän sieltä hiljaiselosta sinäkin pian kiekaise kun sanoin, eh? :)
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Edit: Nämä siis lähinnä ihan vain lempiniminä, eivät mitenkään erityisen pahantahtoisina tai julmina. Oikeastaan pääasiassa juuri päinvastoin.

Muutama tulee mieleen:

Lukiossa oli aikanaan samassa ryhmässä varsin ärsyttävä naisihminen, jota jostain syystä kutsuttiin Kanalaivan Kapteeniksi muutaman jannun toimesta. Tämä ei siis ollut se varsinainen lempinimi, jolla allekirjoittaneen kaveripiiri ko. henkilön tunsi, vaan yleisesti puhuttiin Rob Blakesta (Kanalaivan Kapteeni => Kanadan kapteeni => Rob Blake).

Yläasteen pystyyn kuollutta vanhapiikafysiikanmaikkaa kutsuttiin jostain syystä PersWeberksi, ei mitään hajua miksi.

Allekirjoittanutta on joskus kutsuttu Heimopäälliköksi jonkun aikaa. Nimi juontaa siitä, kun oltiin rapulassa (lue: laskuhumalassa) hyppimässä Valkealan Valkoslammella ja samaan aikaan paikalle eksyi jotain noin seiskaluokkalaisia poikia. Siinä pienissä höyryissä yllytin poikia hyppäämään ns. "inkkarin" eli pää edellä kädet alaspäin ja kiinni vartalossa. Jonkun aikaa kestäneen länkyttämisen jälkeen yksi esiteineistä huusi takaisin, että Hyppää itse vitun Heimopäällikkö]!.

Erästä kaveriamme kutsutaan edelleen ajoittain Pastikseksi. Lempinimen synty kulkee etunimestä Mats. Lukiossa oli joskus ruokana maksapasteijoita, joista juontui Mats-pasteija ja samointein kotoinen Pastis. Niin huonoa, niin huonoa, tosin harvoinhan lempinimissä on järkeä. Paria muutaa erittäin hyvää ystävääni kutsun usein nimillä ToyGay ja BigJay eli kai sekin jotain kertoo.

Allekirjoittanut tunnetaan myös aika monissa piireissä Naalia, jonka etymologiaan vaikuttaa vahvasti vaaleat piirteeni ja erityisesti paras kaverini Kettu, jonka nimi puolestaan tulee sukunimestään.

Edit 2:

Yläasteella luokallamme oli kaksi tyttöä jotka eivät koskaan käyttäneet dödöä ja haisivat aina klo 11.00 jälkeen todella pahalle. Heitä kutsuttiin Smelly cateiksi.

Nimi "Smelly Cat" tulee Frendeistä. Smelly cat on Pheoben kappale.

Itse asiassa vähän samanlainen tapaus oli omassakin lukiossa, tosin kutsumanimi oli Sippolan Siat. Nämä (vrt. tuo aikaisempi Kanalaivan Kapteeni ja olihan noita muitakin) varsin halventavat lempinimet keksi muuten pääasiassa henkilö, joka itse oli aavistuksen fyysisesti kehityshäiriöinen, mutta toisaalta harvaisen fiksu ja kypsä ikäisekseen, joten kai nuo jonkinlaisia suojamekanismeja olivat. Mahtaa muistella lämmöllä, kun nykyisin kai humanistisella puolella tohtoriksi jatko-opiskelee...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Työyhteisöissähän näitä lempinimiä syntyy herkästi.

Joskus on puhuttu eräästäkin keski-ikäisestä naisesta, jonka ryhti on hiukan, öö, vajavainen, että "tuolla menee Quasimodo". Eräs mies samasta puljusta puolestaan herätti hiukan huomiota tyystin karvattomalla ulkomuodollaan. Ei fledaa, ei kulmakarvoja, ei silmäripsiä, ei mitään. No siitähän tuli 'syöpäpotilas'...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eräässä opinahjossa tuossa vuosituhannen tienoilla jossa opiskelin, oli meidän ryhmässä sellainen hiukan hitaammanpuoleinen kaveri (ei siis älyllisesti, ihan fiksu kaveri, mutta muuten), jolla oli varsin persoonalliset kasvonpiirteet ja pitkä tummanruskea tukka. Joku keksi sen jähmeästä olomuodosta, että siitä tulee mieleen se mykkä intiaani Yksi lensi yli käenpesästä. Sen jälkeen tyyppiä alettiin kutsumaan "inkkariksi", toki kun miekkonen ei itse ollut paikalla. Hiukan ilkeähköä kyllä, myönnetään.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Useimmilla varmastikkin on ollut yläasteella nk. pakolliset ulkovälitunnit, niin myös meillä. Oli kylmä tammikuu, ja olin osoittanut loistavaa pelinlukukykyä leikkuuttamalla itselleni tuolloin keskelä talvea millisiilin. Tuli sitten se aika koulupäivästä kun oppilaat odottavat malttamattomasti sitä kun opettaja tulee aulaan ja ilmoittaa elohopean olevan -15 celsiuksen alapuolella. Tuona päivänä kuitenkin opettaja ilmoitti että "lämpötila" on -14 joten kaikki ulkoilmaan. Minä omapäisenä poikana uhmasin tätä käsyä ja hiippailin waterklosettiin, pissille muka. Opettaja tähän tottuneena kuitenkin tarkisti että myös oppilaat lähtivät wc:eistä ulkoilemaan, ja pasitti Nötkötin raikkaaseen talvisäähän. Eipä sitä käskyä kiinnostanut kahta kertaa kuunnella joten kimposin välittömästi pihalle, sisävarustuksessa. Ulkona tosiaan oli kylmä ja siellä minä pitkä, hoikka, ja nahkapäinen poika tärisin 15 minuuttia. Tämä oikeutti minulle lempinimen "hieromasauva". Ilmeisesti sillä tarkoitettiin sitä hieromasauvaa joka hieroi ihmisen (siihen aikaan veilä naispuolisen) "sisäosia".
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Työyhteisöissähän näitä lempinimiä syntyy herkästi.

Joskus on puhuttu eräästäkin keski-ikäisestä naisesta, jonka ryhti on hiukan, öö, vajavainen, että "tuolla menee Quasimodo". Eräs mies samasta puljusta puolestaan herätti hiukan huomiota tyystin karvattomalla ulkomuodollaan. Ei fledaa, ei kulmakarvoja, ei silmäripsiä, ei mitään. No siitähän tuli 'syöpäpotilas'...

Työyhteisössä tulee helposti keksittyä näitä ihastuttavan osuvia lempinimiä, meilläkin oli aikoinaan HRssä tukevahko (yhtä pitkä kuin leveä) naishenkilö, jolla oli taipumusta yrittää flirttailla jokaisen miespuolisen kanssa joka ulottuville uskatautui. Häntä kutsuttiin "Rakkauden katepillariksi".
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minua on "siunattu" muutamalla mielenkiintoisella haukkumanimellä.

Ala-asteella sain kutsumanimen "finnair" hörökorvieni myötä. Tämä hiukan pilkallinen nimi kulki mukanani ala-asteen viimeisimmät luokat.

Yläasteelle mentäessä kyseinen nimi kuitenkin unohtui, mutta siellä muutamat luokkakaverit ryhtyivät kutsumaan minua sukunimestäni johdetulla haukkumanimellä, kuljin siis aikani "runkvistina". Tapanani ei tuohon maailman aikaan kuitenkaan ollut runkkailla - ainakaan julkisilla paikoilla, kuten koulussa.

Kauppaoppilaitoksessa minua nohevasti kutsuttiin "ahveneksi", syystä että vietin aikaa enemmän uimahallilla kuin oppitunneilla. Olihan se uinti kivempaa puuhaa kuin typerä laskentatoimi tahi konekirjoitus...

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös