Hauskat, julmat lempinimet..

  • 31 005
  • 99

Vopat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
No joo kaverilla on sellanen lempinimi että oksat pois, nimittäin Perse, kyllä Perse.
On ollu porukoilla vähän sulattelemista tossa nimessä, mutta kyllä se alkaa jo iskostua.
Itte mies ei pidä nimeään minään haukkumanimenä, vaan ihan omana nimenä. Se on ollut käytössä jo 6-7 vuotta, joten Perse alkaa oleen jo aika tottunut siihen. lempinimi ei tule esim. etunimestä tai sukunimestä, se on vaan muuten vaan Perse.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lempinimi

Yhden meidän sarjassa (länsirannikon A-sarja) pelaavan Juuson, lempinimi on Kärpänen.

Nimi viitta kokoon, hän on todella pieni ikäisekseen. Ja hän myös ärsyttävä kuin kärpänen yöllä pään yllä hääräämässä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Jukka
Aikako kultaa muistot? Minä muistelin, että lähentely ainakin pojilta loppui kun mentiin lukioon.

Minäpä rupesin tässä sunnutain ratoksi oikein miettimään tätä asiaa.Minä nimittäin kävin koulua jossa yläaste ja lukio olivat samassa rakennuksessa.Samat naamat siellä lukionkin puolella pyöri.

Vaikka lukioajoista onkin jo aikaa niin mikäli muistan oikein niin ei sinulla girlzilla taida hätää olla jahka lukioon pääset.Samat pojat ja tytöt jotka ainakin minun koulussa leikkivät kovia ja tosi aikuisia kasvoivat henkisesti yllättävän paljon kesällä 9.luokan ja lukion välillä.Kyllä siinä moni otti itseään niskasta kiinni ja ns aikuistui.Se röökin vetäminen koulun kulmallakaan ei ollut enää SE juttu.Jos se nyt sitten jonkun mielestä joskus oli ollutkaan.

Joten tsemppiä sulle G, kyllä se tosta lähtee.
Ja JHagin kanssa samaa mieltä siitä että juuri nämä keskustelujen vaihteleminen laidasta laitaan tekee tästä hienoa.Mutta kvanttifysiikan minä kyllä kierrän kaukaa :D
 

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla ei varsinaisesti ole koskaan ollut mitään ihmeempiä lempinimiä. Tosin toi "lyhennys" etunimestä on yleisesti käytössä...Mutta eihän se nyt mikään lempinimi enää ole, lähinnä tuntuu jo oikeelta nimeltä. :)
Tai parin kaverin keskuudessa oon myöskin tunnettu pulsuna. Kuten joku tähän ketjuun aikasemminkin kirjottanut oli. Ja toi nimi ei mitenkään viittaa juomiseen, se on tullut jostain aivan muualta.

Kieltämättä yksi mikä hämmästyttää on se, että erästä henkilöä kutsutaan nykyisin jo yleisesti Silliksi. Kamalaa, myönnän keksineeni sen... Äärimmäisen huono väännös sen sukunimestä.

Niin ja ala-asteella minä ja kaverini oltiin Sota ja Kala. Ja tämä oli myös meidän nimistä väärinpäin väännetty.
 

Miguel

Jäsen
Ja vielä girlzillalle...

girlzilla, melkeinpä rupeaa harmittamaan, että aloitin kirjoittamaan rinnoista, mutta en kyllä ainakaan yrittänyt loukata millään tavalla.

Itse käyn lukiota samassa koulussa kuin kävin yläastetta, ja kyllä meininki on muuttunut aika reilusti. Lukioni kuuluu Lahden hieman parempiin lukioihin (mitään eliittilukiota täällä ei ole, pääset minne tahansa vähän alle 8,5-keskiarvolla), mutta toki parempiikin kouluihin mahtuu mätiä omenia. Yläasteella opiskelurauha ei ollut hyvä, kun oli kaiken maailman pellejä. Silti vaikka lukioon mentäessä oppilaiden runko säilyi, on meno ollut paljon rauhallisempaa. Osa villeistä oppilaistakin on rauhoittunut.

En ainakaan tiedä, että koulussani pojat kourisivat tyttöjä ohimennen. Siksi en usko, että sinun täytyisi pelätä lukioon menoa. Jos koulussasi lukiolaispojatkaan eivät osaa käyttäytyä, suosittelen mahdollisuuksien mukaan toiseen lukioon siirtymistä. Lahden ja Hesan välillä on 100km, joten koulujen välillä lienee 'kulttuurieroja', mutta ei kai edes hesalaiset ole niin barbaareja, etteivät lukioiässä osaisi yhtään käyttäyä. Sen vielä ymmärtää, että kännissä perjantai-iltana kaupungilla kourii vieraita, mutta semmoiset kuuluu lukioon. Joudut ilmeisesti vielä vuoden kestämään yläastetta (tiedän, yläaste on kiltimmälle oppilaalle paskaa aikaa), mutta sitten pitäisi helpottaa. Pidä puoliasi, älä anna poikien tehdä mielensä mukaan!

Koulunkäynnille voisi avata oman aiheen. Mielenkiinnolla odotan, mihin aiheeseen tämä viestiketju seuraavaksi hyökkää, sillä olemme ajautuneet kauas lempinimistä. Mutta vapaata keskusteluahan tämä onkin.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ja vielä girlzillalle...

Samanlaisia asioita painottaisin itsekkin, vaikka tuota lukiota ei tullut käytyä vaan merkonomipelleily veti voiton.
Ihminen aikuistuu yllättävän paljon tuossa toisen asteen oppilaitokseen siirtymisvaiheessa, viimeistään ensimmäisen lukukauden jälkeen kun ei enää ollakaan kädestä pitäen neuvomassa jokaista asiaa.

Sitten toinen juttu.

Esitän näin julkiset pahoitteluni girlzilla15:lle, ei ollut tarkoitus vääntää puukkoa haavassa. Otin vaan asian väärässä kohtaa esille. Anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Raimo!

Kyyllä! Muutama naaraspuolinen kurssikaveri on sanonut minua joskus Raimoksi. Olen tästä vähintäänkin ylpeä.

B
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jukka
Tavallaan ymmärrän mistä Girzilla puhuu. Olin nuorempana erittäin timmissä kunnossa eikä naamakaan ollut niitä kaikkein pahimpia. Kesällä tuli tietysti kuljettua ilman paitaa ja osa naisista tuijotti ihan häpeilemättä yläkroppaa. Minulla oli vielä sellaiset puoleen selkään asti ulottuvat hiukset ja festareilla sai kuulla joka päivä useita ihan suoria ehdotuksia seksin harrastamisesta. Yksikin vähän vanhempi muija alkoi huutaa suureen ääneen minua homoksi, kun en lämmennyt hänen ehdotuksilleen. Persettäkin nipisteltiin ja perään vihelleltiin. Aluksihan se tietysti vain hiveli itsetuntoa, mutta jossain vaiheessa paita alkoi pysyä päällä. Lopulta kuolaaminen alkoi vituttaa ja aloin yleensä vittuilemaan, jos joku tuntematon muija yritti tulla juttelemaan.

Muutos oli iso, kun leikkasin hiukseni ja lihoin parikymmentä kiloa. Kukaan ei katsonut päälle missään. Jos paidan otti pois, niin ennemmin katsoivat poispäin :D Parempi näin, nyt tietää että jos joku osoittaa kiinnostusta niin se ei ainakaan johdu ulkoisista avuista.

Aina puhutaan siitä kuinka luonne ja "sisäinen" kauneus ovat niin tärkeitä asioita. Ainakin 15-30-vuotiaiden maailmassa ulkonäkö on kaikki kaikessa. Jossain vaiheessa tietysti sosiaalinen asemakin alkaa vaikuttaa. Raadollista, mutta totta.

Olet G. ilmeisesti vielä ylä-asteella? Koita kestää se loppuun, lukiossa ei enää lähennellä, eikä välttämättä kuolatakaan niin avoimesti. Eiköhän se lempinimikin unohdu.

Jep,jep.Lukiossa hypätään suoraan samaan sänkyyn.Pelkkä lähentelyhän on vain ajan hukkaa.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti pelimanne

Joo mutta noista rinnoista ihan yleisesti: Mulle niitten koolla ei niin valia oo..se kiinteys siina ratkasee ja et ne on sillai kivasti pystyssa. Nainen kelpa rintojen kohalta jos nyt jonkinlaiset on ja pysyis siina lapaluitten ylapuolella ettei mitkaan riipparit ois..:rolleyes:

Voikohan tätä enää sanoa OFF-topiciksi?? :D Miesten kannalta taitaa olla tärkeintä niiden lukumäärä, joka mieluiten saisi olla yhdestä kolmeen kappaletta. Eikä sekään ole niin tarkkaa.

Nimiä sitten. Lukioikäisenä koulussa oli yks kundi, kenellä oli poikkeuksellisen hyvin muodostunut keskivartalo ikäisekseen. Nimityksenä oli melko karsea Möykky, en kyllä kuullut kertaakaan että sitä olisi käytetty henkilön ollessa paikalla.

Hauskana nickinä puulaakikiekkoa surkeasti pelaileva faniystävämme, joka rikkoi olkapäänsä pelin tuoksinassa. Käsi pistettiin leikkauspöydällä kondikseen, ja lekurit saivat taiteiltua leikkausarven ihan kirkkoveneen näköiseksi. Joten kaverihan oli siitä eteenpäin Pillu :D :D

Itselleni ei ole jäänyt mitään erikoisia, kouluaikojen nimet muistan vain terapian sohvalla.. :rolleyes: Iso P ,ilmeisesti Red Bull-mainoksesta ja toisena mukavana Mr HIFK.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Niitä julmia nimiä:
Kauno the drag queen - erään lukiossani olleen pojan lempinimi
Hilppa - yllä mainitun kaveri
PäGay - myös samaa jengiä
Hikirauhanen - pitääkö vääntää rautalankaa?

Olen vastuussa myös suuresta osasta kaveripiirini lempinimistä. Mötkö, Eeska, Hilleri, Kaista, Känsä, Nahka, Piiska, Pässi, Pökkö, Ruttu jne.
Kaikkiin liittyy jokin tarina, mutta niiden kertomiseen menisi liikaa aikaa.

Kostoksi ne sitten käyttävät minusta sellaisia lempinimiä kuin Pinky-Kinky ja Leppis (joka on lyhenne Lepakosta).
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla ei oikein noita lempinimiä ole, mua ei olla kiusattu muuta kun ekaluokalla, onneks.

Meijän koulussa, lukiossa on kakkosella yks poika jolla on pitemmän puoleiset, hieman lainehtivat hiukset, joten häntä kutsutaan Fööniksi. (Nimi EI ole lähtöisin Pentti Matikaiselta. toim. huom. )

Yläasteella tuli kehiteltyä erilaisia lempinimiä semmosille pojille, joiden nimiä ei tiedetty. Yks jätkä oli Harras uskovainen, ja tämä ei tietenkään pitänyt paikkaansa.

Mitään erityisen inhottavia nimiä ei tule mieleen...

Ja off topic:
Rinnat, olipa ne sitten minkä kokoset vaan, on naisilla aina näkyvillä, niitä ei oikein voi piilottaa. Mutta jo se, että joku sanoo kärsivänsä rintojensa pienuudesta/suuruudesta tuntuu olevan teistä miehistä täysin käsittämätöntä. Tai no, pienuudesta voi kyllä valittaa, mutta eihän liian isoja olekaan! Voi hyvä päivä! Mä tiedän yhden tytön, joka aina kokeilee ensin B-kuppia, sitten C-kuppia ja jos on ihan pakko niin D:tä; isot rinnat eivät todellakaan ole mikään hurraa huudon paikka jokaiselle.

Itse en voi sanoa kärsiväni isoista rinnoista, mutta enpä sanoisi olevani omiini tyytyväinenkään. Aina löytyy jokaiselta joku asia omassa kropassaan, joka ei ole sellainen kuin toivoisi. Ei se ole helppoa puhua siitä asiasta muille, joten yrittäkää edes ottaa vakavasti.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei meinannut muistua mitään mieleen, mutta muutamia kuitenkin. Joitain tämän tapaisia "lempinimiä" eräillä ihmisillä oli kouluaikoina ja eräillä työpaikoilla: Gay-action, Vemppu, Paska-Jaakko, Isopää, Loiske, Penis, Pöhkö, jne. Ja aika useat noista lempinimistä viittasivat johonkin ko. henkilön fyysiseen ominaisuuteen tai sitten johonkin, jota oli tullut tehtyä.


Itselläni ei taida olla mitään lempinimiä, joita kukaan ainakaan päin naamaa uskaltaisi tulla sanomaan. Useat tutut kyllä vääntää etunimestä pidemmän version. Ai niin, ja jotkut täysin tuntemattomat ihmiset ja osa tutuistanikin tervehtii (jopa hämmentävän useasti) meikäläistä "no mitäs isäntä?" Tähän en mitään muuta syytä keksi, kuin että kyllä meikäläisellä sitten varmaan on jonkinlaiset isännän elkeet. ;)
 

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag


Minun vaimoni mukaan missään ei ole niin nihkeä ja kyttäävä ilmapiiri kuin naisten pukuhuoneessa kuntosalilla. Kaikki tsekkaavat toisiaan nenä pystyssä.


Tuo on aivan totta! Ja entisessä työpaikassani tulin paljon paremmin toimeen miesten kanssa (ja ei nyt sillä tavalla kun luulette:p ) kuin naisten kanssa. Vaikka en voi kylläkään sanoa, että etten tulisi myös naisten kanssa toimeen. Mutta kuitenkin.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Meillä oli ruotsin opettaja, jota kutsuimme Häpyhuuli-Hämäläiseksi. Hän oli aika ujo ja rauhallinen opettaja ja me pojat kiusasimme häntä aika paljon. Pahin meistä oli yksi Hörtsi/Hörö, joka oli tietysti saanut nimensä korvistaan. No, kerran sattui ruotsintunnilla olemaan jotain häikkää ja hälinää ja tämä Hörtsi oli tilanteen kapellimestari. Silloin tämä ujo opettajamme häpyhuuli-Hämäläinen heitti legendaarisen (meidän keskuudessa) komennon Hörtsille: 'Hannu-kiltti, voisitko ystävällisesti välillä HÖRISTÄÄ korviasi!' Arvatkaa, kuka oli sen jälkeen punainen ja ketä ei kuukauteen ruotsin tunnilla nähty? :D
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Re: Rinnoista

Viestin lähetti JHag
...ensinnäkään sellaista naista ei ole olemassakaan, joka olisi tyytyväinen rintoihinsa.

Ällä kuule mies yleistä. Itse olen aina ollut tyytyväinen rintoihini.:cool:
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Rinnoista

Viestin lähetti jyp17


Ällä kuule mies yleistä. Itse olen aina ollut tyytyväinen rintoihini.:cool:

Yleistäminen johtuu kenties siitä, että yleensä tyytymättömyydestä pidetään enemmän meteliä kuin tyytyväisyydestä. Siis muissakin kuin ulkonäköasioissa. Itseensähän ei sovi olla missään suhteessa tyytyväinen, jotta ei pidettäisi leuhkana, itserakkaana tai muuten vain tyhmänä.

Osalla naisista tyytymättömyys omaan ulkonäköön on ihan aitoa esim. huonosta itsetunnosta johtuvaa tuskaa, mutta osalla tavan vuoksi ruikutusta. Ainahan pitää olla parannettavaa ja koskaan ei sovi olla tyytyväinen mihinkään omassa itsessään ja elämässään.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hannu "Jortikka". Sukunimi voikin sitten olla mikä tahansa.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Nimittely vs. lempinimet

Lienevät nimittäin hieman eri asia, toista kun käytetään enemmän loukkaamiseen kuin toista.

Meillä oli yläasteella eräs ikävä miespuolinen tyyppi, joka koulukiusasi lähes jokaista sopivasti itseensä ottavaa ja hieman joukosta poikkeavaa henkilöä, ja välillä todella kovalla kädellä. Vajaat pari vuotta jaksoin asiaa seurata sivusta, ja loppujen lopuksi päätin tehdä asialle jotain. Aloin nimittäin koulukiusaamaan tätä kaveria. Homma toimi suhteellisen tehokkaasti, kaveri kun oli hieman pulskan puoleinen niin pyöreydestä löytyi sopiva nimitys eli Maija telkkarissa siihen aikaan pyörineen Maija Mehiläisen mukaan. Ne homottelut mitä häneltä sain vastakaikuna kääntyivät nopeasti lesbotteluksi takaisin. Tyyppi yritti muutenkin kaikkensa saadakseen asetelman käännytettyä mutta minä en ole ikinä vittuiluista ja nimittelyistä välittänyt. Ja minä osaan olla todella ikävä kaveri kun haluan, ja tämä kaverikin alkoi huomaamaan sen, varsinkin kun suurin osa porukoista seisoikin nyt meikäläisen takana naureskelemassa alkuperäiselle kiusaajalle. Puolisen vuotta myöhemmin kaveri oli kiusaamiseeni niin kyrpiintynyt että uhkasi hakata minut sopivan paikan tullen jos en lopeta. Tällöin kerroin lopettavani heti kun hänkin lopettaa. Sen päivän jälkeen tyyppi ei ole kiusannut ketään ainakaan minun tietääkseni.

Suosittelen tätä tapaa muillekin jos huomaa kavereidensa kärsivän koulukiusaamisesta. Henkinen väkivalta on yllättävän tehokasta.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Rinnoista

Viestin lähetti Patarouva


Yleistäminen johtuu kenties siitä, että yleensä tyytymättömyydestä pidetään enemmän meteliä kuin tyytyväisyydestä. Siis muissakin kuin ulkonäköasioissa. Itseensähän ei sovi olla missään suhteessa tyytyväinen, jotta ei pidettäisi leuhkana, itserakkaana tai muuten vain tyhmänä.

Osalla naisista tyytymättömyys omaan ulkonäköön on ihan aitoa esim. huonosta itsetunnosta johtuvaa tuskaa, mutta osalla tavan vuoksi ruikutusta. Ainahan pitää olla parannettavaa ja koskaan ei sovi olla tyytyväinen mihinkään omassa itsessään ja elämässään.

Totta. Mä olen periaatteessa ihan tyytyväinen ulkonäkööni, mutta jos joku kysyy, niin kyllä mä jotain huonoa keksin;) . Ja yks mun kaveri aina sanoo, että "eihän sulla on mitään vaikeuksia vaatteitten kanssa kun kaikki näyttää hyvältä sun päällä". Niinpä, jos vaan löytyis se sopivan pieni koko... No, en viitti valittaa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Rinnoista

Viestin lähetti Chip


Totta. Mä olen periaatteessa ihan tyytyväinen ulkonäkööni, mutta jos joku kysyy, niin kyllä mä jotain huonoa keksin;) . Ja yks mun kaveri aina sanoo, että "eihän sulla on mitään vaikeuksia vaatteitten kanssa kun kaikki näyttää hyvältä sun päällä". Niinpä, jos vaan löytyis se sopivan pieni koko... No, en viitti valittaa.

No, sinä olet siinä kyllä onnekas. :)
Minulla taas seuraavanlainen ongelma:
Ostin esim. yhden tavallisen paitapuseron lauantaina, koko piti olla 40! Paita oli aivan liian suuri hihoista, ja vyötäröltä, mutta rintojen kohdalta liian pieni. Haluaisin pitää paitapuseroita mutta en löydä mistään istuvia! Siksi pidänkin usein avonaisia paitoja, ne sentään vähän antavat periksi. Paitakoko kun minulla muuten olisi 34/36, niin tuo 40 on jokseenkin suuri.

Mä olen kyllä ihan tyytyväinen rintoihini. Kun muut vaan tajuaisi että ne on MUN rintani, ei muiden ominaisuutta. Niitä saa hiplata jos seurustelee kanssani, tai on minä itse. Mielestäni käytöstapoja voisi kunnioittaa tuossa tapauksessa.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rinnoista

Viestin lähetti girlzilla15


Minulla taas seuraavanlainen ongelma:
Ostin esim. yhden tavallisen paitapuseron lauantaina, koko piti olla 40! Paita oli aivan liian suuri hihoista, ja vyötäröltä, mutta rintojen kohdalta liian pieni. Haluaisin pitää paitapuseroita mutta en löydä mistään istuvia! Siksi pidänkin usein avonaisia paitoja, ne sentään vähän antavat periksi. Paitakoko kun minulla muuten olisi 34/36, niin tuo 40 on jokseenkin suuri.

Sun pitää kaivaa käsityötarvikkeet esiin ja kaventaa ja leventää... ;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tissikeskusteluun vielä sen verran, että isorintaisten naisten tavassa kantaa "taakkansa" on kyllä eroa. Eräässä tv-ohjelmassa (Speden spelit?) näin äskettäin Jasmin Mäntylän, jonka daisat lienevät kuppikokoa Ö, jos ne suurenevat aakkosten tahtiin hamaan tappiin asti. Tilannetta korostaakseen neiti Jasmin oli tunkenut päälleen ns. tyköistuvan paitapuseron ja näky oli melkoinen. Katsoi sitä mimmiä mistä kulmasta tahansa, niin aina ensin tuli tissit ja sitten vasta loput. Se oli itse asiassa kornin näköistä, joku voisi ostaa sille kunnolliset liivit ja neuvoa pukeutumista Janina Frostellin malliin. Siinä on toinen ääripää isojen rintojen kantamisesta. Tyylikästä pukeutumista niin, että NIITÄ ei tarvitse alleviivata, kaikki huomaavat muutenkin. Myös saliolosuhteissa, näin voin kertoa ihan nähty on -pohjalta. Isorintaisuus ei ole synonyymi sanalle tyrkky, ei ollenkaan välttämättä. Eräs tuntemani mimmi, jonka kuppikoko liikkuu Jasmin - Janina sektorilla, työskentelee tarjoilijana (enpäs kerro missä, hähhää!) ja hän ei voi itse varsinaisesti valita työasuaan, johon kuuluu valkoinen, läpinäkyvä paitapusero. Mimmi kertookin, että tilatessaan jotain miesasiakkaat itse asiassa tilaavat hänen tisseiltään. He eivät nosta katsettaan ollenkaan rintojen yläpuolelle edes tilausta tehdessään...

Ai niin, pitäisikö heittää jotain lempinimistä loppuun, että pysytään ryhdikkäästi ja tanakasti topicissa.....öh....Nenä Jalonen!
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Tissikeskusteluun vielä sen verran, että isorintaisten naisten tavassa kantaa "taakkansa" on kyllä eroa. Eräässä tv-ohjelmassa (Speden spelit?) näin äskettäin Jasmin Mäntylän, jonka daisat lienevät kuppikokoa Ö, jos ne suurenevat aakkosten tahtiin hamaan tappiin asti. Tilannetta korostaakseen neiti Jasmin oli tunkenut päälleen ns. tyköistuvan paitapuseron ja näky oli melkoinen. Katsoi sitä mimmiä mistä kulmasta tahansa, niin aina ensin tuli tissit ja sitten vasta loput. Se oli itse asiassa kornin näköistä, joku voisi ostaa sille kunnolliset liivit ja neuvoa pukeutumista Janina Frostellin malliin. Siinä on toinen ääripää isojen rintojen kantamisesta. Tyylikästä pukeutumista niin, että NIITÄ ei tarvitse alleviivata, kaikki huomaavat muutenkin. Myös saliolosuhteissa, näin voin kertoa ihan nähty on -pohjalta. Isorintaisuus ei ole synonyymi sanalle tyrkky, ei ollenkaan välttämättä. Eräs tuntemani mimmi, jonka kuppikoko liikkuu Jasmin - Janina sektorilla, työskentelee tarjoilijana (enpäs kerro missä, hähhää!) ja hän ei voi itse varsinaisesti valita työasuaan, johon kuuluu valkoinen, läpinäkyvä paitapusero. Mimmi kertookin, että tilatessaan jotain miesasiakkaat itse asiassa tilaavat hänen tisseiltään. He eivät nosta katsettaan ollenkaan rintojen yläpuolelle edes tilausta tehdessään...

Ai niin, pitäisikö heittää jotain lempinimistä loppuun, että pysytään ryhdikkäästi ja tanakasti topicissa.....öh....Nenä Jalonen!

Niin, lisäksi tiedämme nyt, mikä sinua on askarruttanut koko yön meidän muiden kuunnellessa Montreal-Ottawa ottelua.

Joo, Fööni Matikainen
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tissit askarruttavat usein miestä. Jopa päivittäin, yöstä puhumattakaan.

Ketä ne Montreal ja Ottawa on...? Jotain bändejä? Mä sanon tähän vaan että Britney Spears on paras.

Loppuun loistelias tissivitsi:
Mimmi oli ihastunut kahteen kundiin yhtäaikaa. Ja niin pahasti koukussa, että tatuoi molempien naamat tisseihinsä. Kun asiasta kuuli kolmanneksi jäänyt miesihailija, totesi hän kuitenkin edes vähän vahingoniloisena:
-No, kyllä ne poikien naamat siinä vielä venähtää...

Ahhhah haa...

Ai niin, se helvatan topic: tuota noin.....Spede Pasanen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös