Aleksis Veli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
On tämä palsta huvittava. Viimeksi kun Haukeland oli tolppien välissä niin kyseessä oli maailmanloppu, nyt kun Tirronen pelaa kaksi peliä putkeen niin kausi on ohi.
Viimeksi kun Haukeland oli tolppien välissä niin kyseessä oli maailmanloppu, – –
Kumpi meidän maalivahdeista on sinun mielestäsi paska?Mä olen huolestunut. TPS tarttisi oikeasti hyvän maalivahdin. Meillä on ainakin toinen maalivahdeista paska. Joten parempi maalivahti oikeasti tarvitaan että pärjättäisiin.
Kumpi meidän maalivahdeista on sinun mielestäsi paska?
Vai pitkä? En kyllä ymmärrä näkemystäsi Tirrosen paskuudesta. Kaveri teki käänteentekevän gamesaverin 3-3 tilanteessa.Tuota noin. Lyhyt sytytyslanka ja silleen. Sori :)
Vai pitkä? En kyllä ymmärrä näkemystäsi Tirrosen paskuudesta. Kaveri teki käänteentekevän gamesaverin 3-3 tilanteessa.
Norre kertoili tällä viikolla Auran Aalloilla että Rasse oli viime kaudella suht huonossa kunnossa. Tälle kaudelle saanut kehitettyä fysiikkaa sille tasolle jolla se pitäisi liigassa olla.Tirronen on mielestäni kehittänyt liikettään. Höntyilyä ja ylipelaamista on vähemmän. Onkohan Norrena alkanut saapua duunipaikalle?
No mä katsoinki torjuntoja. Tirrosella puolet siitä mitä Kookoon maalivahdilla
Noniin, tämähän selittänee siis miksi Setänen sai pelata niin paljon Tirroseen verrattuna.Norre kertoili tällä viikolla Auran Aalloilla että Rasse oli viime kaudella suht huonossa kunnossa. Tälle kaudelle saanut kehitettyä fysiikkaa sille tasolle jolla se pitäisi liigassa olla.
Katsoitko päästettyjä maaleja? Tirrosella puolet siitä mitä KooKoon maalivahdilla.No mä katsoinki torjuntoja. Tirrosella puolet siitä mitä Kookoon maalivahdilla
Haukeland ei nyt oikein vakuuta täällä päässä..kaverilla enemmän tai vähemmän kiekko hukassa useissa tilanteissa.
Tuossa samassa haastattelussa Norre sanoi Haukelandista että huomaa ettei kauheasti ole saanut maalivahtivalmennusta ennen. On vähän sellainen itse opittu tyyli.Norre kertoili tällä viikolla Auran Aalloilla että Rasse oli viime kaudella suht huonossa kunnossa. Tälle kaudelle saanut kehitettyä fysiikkaa sille tasolle jolla se pitäisi liigassa olla.
Tuossa samassa haastattelussa Norre sanoi Haukelandista että huomaa ettei kauheasti ole saanut maalivahtivalmennusta ennen. On vähän sellainen itse opittu tyyli.
Tuossa pari viikkoa taaksepäin muuan Jani Hurme tuli vastaan pururadalla Hirvensalossa, aikamoinen vauhti oli kaverilla päällä..