Hattrick

  • 1 254 569
  • 10 190

Karpo

Jäsen
Itse reenasin viime viikolla ensimmäistä kertaa yleiskuntoa ikinä ( noin 7 kautta takana). Tulos:14 pelaajaa 19:toista nosti kuntoaan ja 2 äijää jopa kaksi pykälää. Kenelläkään ei kunto tippunut. Kestävyyden osuus oli 22%.
--> Minä ainakin uskon että yleiskuntoreenillä on vaikutusta ( siis enemmän kuin minimaalista :)). Kokeileppa saamies itekki äläkä usko kaikkea mitä siellä ht-oppaassa kirjotellaan;).
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Lisäksi yleiskuntotreeni antaa hieman maalivahtitreeniä
Tämähän on mielenkiintoinen väite, johon ei kannattane uskoa. Sen sijaan seuran palkkalistoilla oleva maalivahtivalmentaja antaa sitä maalivahtitreeniä veskarille, riippumatta päätreenistä. Treenin vaikutus on jokatapauksessa minimaalista.

Oma kausi päättyi karsintapelin voittoon, joten V-divarissa säilyttiin vaikeasta kaudesta huolimatta. Tulevaan kauteen lähdetään vahvistuneena ja sarjapaikan säilyttäminen mielessä.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Piilokärjet ry (787610) kutosesta hakee ystävyysotteluun vastustajaa.Tasolla ei väliä.Edit.Treenipeli sovittu.
 
Viimeksi muokattu:

Saamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, osa sydämestä JYP:ille
Ei uutta jatkisjunnujen mestaruusliigaa

Syy 1: Ilmoittautuneita ei juurikaan tullut

Syy 2: Huomasin, että junnuliigojen kakkoskausi on jo lukkoon lyöty ja otteluohjelmat jo luotu. Eli näillä mennään.

Itse vaihdoin jatkisliigasta toiseen. Sumukurkut hallitsi viime kaudella Jatkoaika U18s -liigaa 84pisteellä (28 voittoa kaksi tappiota) ja maalierolla 148-20. Nyt liigan vaihdoksella haetaan mahdollsia kovempia vääntöjä samalla kun junnujoukkue on muutenkin uudistunut vanhempien pelaajien siirtyessä edustukseen. Tavoitteeksi uudelle junnuliigakaudelle uudessa liigassa asetan viiden parhaan joukkoon pääsemisen. Joukkue kun on tosiaan uudistunut viime kaudesta.
 

Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisäksi yleiskuntotreeni antaa hieman maalivahtitreeniä

Tämähän on mielenkiintoinen väite, johon ei kannattane uskoa.

Sääntöjen mukaan väite kuitenkin pätee, uskoit mitä haluat. Eihän sillä veskareita tehokkaasti treenata, mutta hitusen verran kuitenkin. Tarkempia määriä on tuskin kukaan koskaan lähtenyt selvittämään, itse veikkaan sen olevan osmoositreenin suuruista.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
On tää ihme touhua, ajattelin lopettaa koko Hattrickin kun ei kiinnosta. Nyt kirjauduin ensimmäistä kertaa noin kolmeen viikkoon sisään ja huomasin nousseeni kutoseen... Kai tätä nyt sitten pitää jaksaa vielä tovi.
 

N^Miksu

Jäsen
Itse vaihdoin jatkisliigasta toiseen.

En tosiaan poistanut Jatkoaika-liigaa, vaikka niin suunnittelin. Kokoa tosin pienensin 16 joukkueesta 12 joukkueeseen, jotta pääsen siitä nopeammin pois. Nyt on 20k panostus menossa vanhaan junnusysteemiin ja 24 viikon päästä se alkaa olemaan sillä tasolla, että akatemian ovet sulkeutuvat.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sääntöjen mukaan väite kuitenkin pätee, uskoit mitä haluat. Eihän sillä veskareita tehokkaasti treenata, mutta hitusen verran kuitenkin. Tarkempia määriä on tuskin kukaan koskaan lähtenyt selvittämään, itse veikkaan sen olevan osmoositreenin suuruista.
Myönnän olleeni väärässä. Katselin sääntöjä "sillä silmällä" pitkästä aikaa, kun olin eilisen vastauksen antanut varmana tietona päästäni.

Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, saa veskari treeniä yleiskuntotreenin ollessa valittuna. Tuon on oltava osmoosia suurempaa, kun on saanut maininnan säännöissä ja suurempaa kuin maalivahtivalmentajien tuoma pikkutreeni. Mistään suuresta treenimäärästä ei tietenkään ole kyse.

Harjoituksen tyyppi Kehittää ...pelaajia
Yleiskunto (Maalivahti) ((Maalivahdit))
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mihinköhän Jatkiksen junnuliigaan mahtuisi? Junnujengin id on 73813.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Huomaan, että olet amatööri. Ei sillä yleiskuntoharjoittelulla aikuisten oikeasti saa 'mitään'(*) tuloksia. Jos et pää- tai sivutaitoja halua treenata, treenaa vaikka erikoistilanteita. Tosiaan sieltä HT-konferensseista voi käydä näistä kyselemässä, siellä on kokeneita konkareita paljon neuvomassa, jos ei tällainen peruskutosdivarilainen kelpaa neuvojaksi:)

*Jotain minimalistista vaikutusta saattaa olla, muttei mitään niin suurta, että missään tapauksessa kannattaisi tuota treenimuotoa harjoituttaa.

Kyllä uskon, kutosdivari on jo kovaa tasoa. ;)

No miten olisi erikoistilanteet 30%:n kestävyydellä? Ainakin kestävyys lienee melko tärkeää? Mennään nyt yleiskunnolla tämä viikko loppuun.

Mites muuten, kun nostaa lupaavan junnun niin kannattaako heti laittaa vain sitä harjoitteluun, mikä tällä junnulla on jo vaikka tasolla hyvä? Ja lupaavalle junnulle olisi hyvä saada jonkinlaista määritelmää...
 
Viimeksi muokattu:

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Kyllä uskon, kutosdivari on jo kovaa tasoa. ;)

No miten olisi erikoistilanteet 30%:n kestävyydellä? Ainakin kestävyys lienee melko tärkeää? Mennään nyt yleiskunnolla tämä viikko loppuun.

Mites muuten, kun nostaa lupaavan junnun niin kannattaako heti laittaa vain sitä harjoitteluun, mikä tällä junnulla on jo vaikka tasolla hyvä? Ja lupaavalle junnulle olisi hyvä saada jonkinlaista määritelmää...
Itse treenailen 35% kestävyyttä erikoistilanteiden kera. Tosin seuraavalle viikolle taidan kokeilla lyhytsyöttämistä...

Lupaava junnu: 17-v, päätaidoltaan väh. hyvä tai monitaitoinen väh. kelvollisella päätaidolla. Määritelmiä on varmaan yhtä monta kuin käyttäjääkin. Jos nostettu pelaaja sopii treeniisi, tietenkin pidät sen jos rosterissa on tilaa. Jos ei, kääräise hyvät rahat ja osta jotain hyödyllistä tai pistä vaikka säästöön.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Tarvisin maanantaille harjoitusotteluvastustajan junnujoukkueelleni. Käykää halukkaat haastamassa Kyytilaiset (306469).

edit: peli sovittu.
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Mistähän löytäisii sellaisen taulukon mistä näkee kuinka monta markkinoijaa kannattaa olla jos fanimäärä on sejase?
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
31-vuotias pakkini loukkaantui viime tiistain pelissä ja sairasloma näyttää kolmea viikkoa. Kuinkakohan kauan sillä menee kuntoutua kun ikää on jo tuon verran?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mulla on jo pitkään ollut 10 markkinoijaa ja mun mielestä se toimii ihan hyvin. En sitten tiedä mikä vaikutus sillä olisi kannattajiin ja/tai talouteen jos niitä vähentäisi, mutta kun se kuitenkin tuntuu toimivan niin itse tulen todennäköisesti tuolla systeemillä.

Tällä hetkellä mun joukkueella on 2047 fania.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jaahas... Yllättäen hattu jumii näin uuden kauden kynnyksellä. Onneksi on olutta vieressä lieventämässä ressiä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Jaahas... Yllättäen hattu jumii näin uuden kauden kynnyksellä. Onneksi on olutta vieressä lieventämässä ressiä.

Juu en olisi ikinä uskonut että näinkin voi käydä..

Lisää rahaa vain supporteriin! Jotenkin itselläni on kutina että tänään arvontakone heittää Dynamon pihalle cupista heti ekalla kierroksella..O.o
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Jokavuotistahan tämä on...

Nyt taisi tältä päivältä vetäistä viimeiset henkoset. Kaatua rysähti nurin...
Itse sain, luojan kiitos, kokoonpanon päivitettyä n. 20 minuuttia ennen peliä. Nyt jännittää vähän onko tuo data tallella vai onko tuo kaatuminen tuhonnut kaikki lähiaikojen kokoonpanomuutokset (kuten pari-kolme kautta sitten) No vastus on onneksi 8.divarista ja kokoonpanoni oli melkein täysi, joten kyllä sieltä jatkoon pitäisi mennä jokatapauksessa.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Noniin. Kausi alkoi Cup-pelillä, vieraissa jotain mutasarjan jengiä vastaan. Piccaamalla hallinta jäi 63/66 %:n, mutta silläkin heltisi 0-9-voitto rautaisen keskushyökkäyksen ansiosta.

Sarjapelitkin koputtelevat jo ovella, ja ikävä kyllä paras keskikenttämieheni on sairastuvassa ainakin aloituksen, jos ei toisenkin pelin... Tästä johtuen keskikenttäarvosanat kokevat pienimuotoisen romahduksen(titaanista pelinrakentajaa hyvällä syötöllä korvaa häikäisevä veteraani ilman aputaitoja). Ei paljon huvittaisi joutua tappiokierteeseen näin kauden alussa, varsinkin kun nykyiselle joukkueelle on ladattu aika suuria odotuksia menestymisen suhteen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Niinhän siinä sitten kävi että höntsäillessa kävi huonosti. Vastustaja pelasi parhaimmalla kokoonpanolla tosissaan ja eihän tälläinen harjoituksissakin luuseriporukka näköjään pärjää kun asennevammaakin (PIC) oli. Noh, peliä vaan ja sillee mutta ottaa kuitenkin jonkin verran kupoliin. Lopputulos 3-2 ja täysi tarmo sarjapeleihin.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
6-0 voitto heikompaa vastaan. Hienosti alkoi ja jatkuu viikonloppuna toivottavasti yhtä hyvin kun kutosdivarin pelit starttaa.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Vituiks meni cuppi. Koska hattu oli nurin ja omaa paskuuttani/laiskuuttani en muuttanut pelityyliä niin pataan tuli. Ainoa hyökkääjä otti sitten punaisen 41minuutin kohdalla, vastahyökkäyskin oli vielä taktiikkaana. Paljon huonommalle hävisin 4-2.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös