Hattrick

  • 1 264 273
  • 10 222

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Janda kirjoitti:
Ei onnistu tuo puoliksi treenaaminen. Eli kaikki treenipaikoilla pelanneet(poislukien kestävyys/erikoistilanteet kaikki voi saada) saavat treenin sen mukaan mikä harjoitustyyppi on valittu perjantaiaamuna harjoituspäivityksen aikaan.

Tämä selvä, eli kaks peliä putkeen on aina treenattava käytännössä samaa taitoa.
 

Janda

Jäsen
avatar kirjoitti:
Tämä selvä, eli kaks peliä putkeen on aina treenattava käytännössä samaa taitoa.
Juurikin näin. Tokihan sitä treeniä kannattaa pitää samana useampi kausi kerrallaan. Ja kannattaa muuten muistaa harjoituksen kannalta, että tuo hattrickin viikko koostuu lauantain pelistä ja seuraavan viikon harkkapelistä, josta sitten saadaan treeni perjantaina.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Janda kirjoitti:
Juurikin näin. Tokihan sitä treeniä kannattaa pitää samana useampi kausi kerrallaan. Ja kannattaa muuten muistaa harjoituksen kannalta, että tuo hattrickin viikko koostuu lauantain pelistä ja seuraavan viikon harkkapelistä, josta sitten saadaan treeni perjantaina.

Joo toki kannataa pidempään reenata, en minä sitä. Olen nyt tässä puolisen vuotta treenannut maalintekoa ja olen nostanut kelvollisista kolme hyvää ja yhden erinomaisen maalintekijän ja kun nyt jään vielä kasidivariin ihan suosiolla, koska seiskassa voisi kyyti olla vähän kylmää niin ajattelin, että treenanaan ensi kautena ehkäpä joka toinen viikko maalintekoa ja joka toinen viikko pelinrakennusta, kun pelinrakennus on todella heikossa kuosissa ja kun kuitenkin pyrin nousemaan nyt sitten seiskaan niin pärjäis sitten sielläkin, mutta myös saisin tuon erinomaisen vielä nousemaan mahtavaksi ja harkitsen sitten sen myyntiä tai sen näkee sitten jos pidän vieläkin, riippuu vähän rahatilanteesta ja muusta.
 

Janda

Jäsen
avatar kirjoitti:
Joo toki kannataa pidempään reenata, en minä sitä. Olen nyt tässä puolisen vuotta treenannut maalintekoa ja olen nostanut kelvollisista kolme hyvää ja yhden erinomaisen maalintekijän ja kun nyt jään vielä kasidivariin ihan suosiolla, koska seiskassa voisi kyyti olla vähän kylmää niin ajattelin, että treenanaan ensi kautena ehkäpä joka toinen viikko maalintekoa ja joka toinen viikko pelinrakennusta, kun pelinrakennus on todella heikossa kuosissa ja kun kuitenkin pyrin nousemaan nyt sitten seiskaan niin pärjäis sitten sielläkin, mutta myös saisin tuon erinomaisen vielä nousemaan mahtavaksi ja harkitsen sitten sen myyntiä tai sen näkee sitten jos pidän vieläkin, riippuu vähän rahatilanteesta ja muusta.
Tuohon joka toinen viikko toista ja joka toinen viikko toista treenaukseen ei kyllä missään nimessä kannata mennä. Mieluummin vaikka niin, että jätät itselle kaksi ehkä kolme (jos haluaa jättää yhden varamiehen loukkaantumisten/kuntojen takia) niistä hyökkääjistä, joita olet nyt treenannut, jolloin sinulla on kasi-seiskadivariin varsin hyvä hyökkäys. Aloitat pelinrakennustreenin jolloin alat keskikentän vahvistuessa saada kokoajan enemmän paikkoja näille hyökkääjille. Tai sitten jatkat sitä maalintekotreeniä ja vahvistat sitä keskikenttää sitten kokeneemmilla kavereilla, kun saat myynneistä rahaa jossain vaiheessa. Itsellä päättyy nyt kolmas kausi ja kokoajan olen treenannut pelinrakennusta. Ensi kauden ainakin vielä jatkan pelinrakennustreeniä ja sen jälkeen pitää sitten miettiä, että jatketaanko samaa rataa vai siirrytäänkö hyökkääjien treenaamiseen.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Tänään on kyllä mielenkiintoinen ottelu hattrickissä. Ei sarjasijoituksen takia, vaan koska ensimmäisen kerran uudet treenattavat pääsevät näyttämään kykynsä tosipelissä.
Hyvin lähti käyntiin, 17-vuotias mahtava pelinrakentajani pamautti 8.minuutilla pallon reppuun. Ei se kauaa vaatinut, kyllä tästä kaverista tulee vielä jotain.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Voe helevettiläenen vois sanoa! :D

Meikäläisen stadionin yllä on tummia pilviä ja stadion on loppuunmyyty!! Wohoo! On näemmä jotain tehty sentään oikein tämän puolentoista kauden aikana mitä tätä peliä nyt on pelattu :)

edit: pahoittelut avautumisesta, mutta oli ihan pakko :)
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
No niinhän siinä nyt kävi, kuten vähän ounastelinkin ja toki toivoinkin, että jäin sarjassani toiseksi. Nyt herää kysymys, että kun tuo normi sarjataulukko näyttää ylimmän viivan vain ensimmäisen joukkueen alle, mutta sitten kun selasin tuolta "vanhat sarjataulukot" niin se näyttää viimaa minun joukkueeni alle. Eli onkos nyt seiskadivarin kakkosjoukkueella edessä joku karsintapeli vai mitä tää nyt meinaa?
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänään varmistui sitten lopultakin nousu kutoseen, toivottavasti sattuu sopiva lohko ettei kyyti ole mahdottoman kylmää. Jossakin oli muistaakseni sellainen sivusto missä näki mihin sitä päätyy ensi kaudella, muistaisiko joku osoitteen?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
avatar kirjoitti:
No niinhän siinä nyt kävi, kuten vähän ounastelinkin ja toki toivoinkin, että jäin sarjassani toiseksi. Nyt herää kysymys, että kun tuo normi sarjataulukko näyttää ylimmän viivan vain ensimmäisen joukkueen alle, mutta sitten kun selasin tuolta "vanhat sarjataulukot" niin se näyttää viimaa minun joukkueeni alle. Eli onkos nyt seiskadivarin kakkosjoukkueella edessä joku karsintapeli vai mitä tää nyt meinaa?

Seiskasta sijoilla yksi ja kaksi olevat joukkueet nousevat ilman karsintaa. Tai näin ainakin kertoo linkki tietoa noususta kyseisen sarjatason kohdalla.
Löydät sen itsekkin sieltä sarjataulukko kohdasta vasemmalta suht alhaalta, jos tämän haluat vielä itse varmistaa.

Itselläni olisi ensi viikolla jälleen edessä karsinta V divarissa pysymisestä, ja kovasti tässä nyt jännään, että millainenhan vastustaja sieltä minulle tuleekaan. Toivottavasti ei liian pahaa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
repe_joke kirjoitti:
Seiskasta sijoilla yksi ja kaksi olevat joukkueet nousevat ilman karsintaa. Tai näin ainakin kertoo linkki tietoa noususta kyseisen sarjatason kohdalla.
Löydät sen itsekkin sieltä sarjataulukko kohdasta vasemmalta suht alhaalta, jos tämän haluat vielä itse varmistaa.

Itselläni olisi ensi viikolla jälleen edessä karsinta V divarissa pysymisestä, ja kovasti tässä nyt jännään, että millainenhan vastustaja sieltä minulle tuleekaan. Toivottavasti ei liian pahaa.

Ahaa. No sitten. Minä jo kuvittelin, että pysyisin kasidivarissa. Se olisi vaan käynyt kun jotenkin tuntuu, että joukkue on niin keskeneräinen vielä, että tulee pahasti turpaan seiskassa, mutta saas nyt nähdä. Talouskin sen verta huono, että ei oikein kärsisi mitään pitkiä tappioputkia, koska sitten ei käy porukkaakaan peleissä. Nyt on ollut viimeiset neljä peliä tupa täynnä ja tänäänkin vaikka oli tummia pilviä! :O No, toivotaan tosiaan myös, että ei tulisi mikään ihan älytön lohko itselle. Näillä puheilla toki tulee kuitenkin :/

edit: Jaa, meikällä ainakin ilmoittaa, että seiskasta nousee vain ykkönen ja 2-6-sijat pitää paikkansa kasidivarissa? :O Hmm.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
avatar kirjoitti:
Nyt herää kysymys, että kun tuo normi sarjataulukko näyttää ylimmän viivan vain ensimmäisen joukkueen alle, mutta sitten kun selasin tuolta "vanhat sarjataulukot" niin se näyttää viimaa minun joukkueeni alle. Eli onkos nyt seiskadivarin kakkosjoukkueella edessä joku karsintapeli vai mitä tää nyt meinaa?
Seiskadivari ja siitä alaspäin toimivat eri järjestelmällä kuin ylemmät divarit. Näissä sarjan kaksi parasta nousevat suoraan ja kaksi alinta tippuvat suoraan. Kukaan ei pelaa karsintoja.

Oma joukkue nappasi äärimmäisen tasaisen kauden jälkeen kolmosdivarin voiton. Teoriassa olis mahis päästä haistelemaan taas kakkosdivarin meininkiä, mutta tuskin tällä joukkuehengellä...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
kymppi kirjoitti:
Seiskadivari ja siitä alaspäin toimivat eri järjestelmällä kuin ylemmät divarit. Näissä sarjan kaksi parasta nousevat suoraan ja kaksi alinta tippuvat suoraan. Kukaan ei pelaa karsintoja.

Paitsi, että kasidivari sitten onkin taas eriasia. Sieltä näköjään nouseekin vain lohkovoittajan ylöspäin.

Itse käsitin tuosta Avatarin edellisestä viestistä, että hän pelaisi seiskassa ja täten nousisi, mutta kerta pelaakin kasissa, niin ei tullekkaan noussua tällä kaudella.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis missä avatar tiimisi oikein pelaa, puhut seiskasta nousemisesta ja kasissa pysymisestä? Kasidivarista nousee ainoastaan voittaja seiskaan, seiskasta taas kaksi parasta kutoseen. Taisi tälle kaudelle tuo kasidivari laajentua, joten entisen kahden sijaan vaan voittaja nousee.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
repe_joke kirjoitti:
Paitsi, että kasidivari sitten onkin taas eriasia. Sieltä näköjään nouseekin vain lohkovoittajan ylöspäin.

Itse käsitin tuosta Avatarin edellisestä viestistä, että hän pelaisi seiskassa ja täten nousisi, mutta kerta pelaakin kasissa, niin ei tullekkaan noussua tällä kaudella.

Juu no tuota vähän ihmettelinkin, mutta tämä kyllä sopii erittäin hyvin. Saan pidettyä talouden siihen saakka ns. varmalla pohjalla kunnes seuraavan kauden päätteeksi sitten noustaan seiskaan ja otetaan bonukset sun muut. Tällä joukkueella tulisi tosiaan vain pannuun siellä ja rahatilannekin vain heikkenisi radikaalisti. Näin uskon. Eli tyytyväisiä ollaan.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Gleb kirjoitti:
Siis missä avatar tiimisi oikein pelaa, puhut seiskasta nousemisesta ja kasissa pysymisestä? Kasidivarista nousee ainoastaan voittaja seiskaan, seiskasta taas kaksi parasta kutoseen. Taisi tälle kaudelle tuo kasidivari laajentua, joten entisen kahden sijaan vaan voittaja nousee.

Jaa, pahoitteluni jos joku nyt sai väärän käsityksen. Vahingossa puoliunessa kirjoitin tuohon yhteen kohtaan, että olisin seiskassa. Siis kasissa olen ja siellä siis pysyn. Kaikki on jo ihan selvää, kiitosta vain :D
 

masaala

Jäsen
Niin ne ajat muuttuu... Loistavia pelinrakentajia saa nykyään puoli-ilmaiseksi. Toista se oli vuoden alussa tai vielä kolme kuukautta sitten.. Ostin tuossa 538k eurolla loistavan pelinrakentajan kehnolla syötöllä ja heikolla puolustuksella, ja tunsin maksaneeni ylihintaa. Pikkuveli osti juuri armoitetun puolustajan 1,17M euroa. Huh heijaa, mitkä alennusmyynnit. =)

Seiska oli läpihuuto juttu. Yksi tasapeli tuli tuhrattua. Maaleja päästin vain 6 kpl, vaikka pelasin koko kauden 3:lla puolustajalla. Maalipörssissä kahdeksan joukossa kuusi omaa pelaajaa ja maalikuninkuus jaettiin kahden oman pelaajan välillä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ensimmäinen 3/4 kautta takana ja FC Tilhi viime kierroksen voitollaan ja edellä olevien taaperruksella nousi sarjassa kolmanneksi. Sarjassa kaksi ekaa yhden pisteen sisällä ja vastaavasti 3-5 yhden pisteen sisällä.

Ensi kauden tavoite on vielä olla kasissa ja sen jälkeen aletaan tiimiä nostamaan seiskaan.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Ja takas seiskaan, PERSE. Piti voittaa matsi ja otin toki pataan 3-2. Noh ens kaudella pelkästään pelinrakennusta. FC Polviromut will rise again.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Kauden viimiseen peliin oli kovat odotukset ja voitolla olisi tullut suora nousu vitoseen, mutta miten kävikään, vieraissa 4-0 käkeen ja putoaminen toiselle sijalle, kun sarjakakkonen voitti oman pelinsä 2-0 ja edessä on jo kahdeksas kausi samassa lohkossa.

Tullut huomattua, että maalivahtien hinnat ovat tulleet alas oikein urakalla. Edellisen kerran, kun ostin maalivahdin niin se oli viime syyskuussa ja silloin sai erinomaisesta maalivahdista maksaa vähintään 500k tai itse en ainakaan onnistunut millään löytämään halvemmalla tai saamaan halvemmalla maalivahtia ja lopulta sain erinomaisen maalivahdin 517k hinnalla ja nyt samainen maalivahti ei mene kaupaksi edes 350k hinnalla tai no onhan tässä nyt vielä päivä aikaa joten voihan se tietysti mennä vielä kaupaksi, mutta selvästi halvemmalla mitä siitä aikanaan maksoin. Tuli tuossa ostettua 19v mahtava maalivahti ja hänestä maksoin 642k joka on mielestäni sopiva hinta.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
vittu... voitto viimeisestä pelistä olisi riittänyt nousuun, vaan kuinkas kävikään... tasapeli tuli ja eräs toinen joukkue nousi maalieron turvin.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Vincent kirjoitti:
vittu... voitto viimeisestä pelistä olisi riittänyt nousuun, vaan kuinkas kävikään... tasapeli tuli ja eräs toinen joukkue nousi maalieron turvin.

Oliko kotipeli? Siinä kyllä vitutuksen jos sitten ymmärtää. Vieraspelin vitutus on vähän jo kyllä sitten siinä ja siinä, että ymmärränkö, mutta sympatiani :) Itsehän sain juurikin tosiaan sitä mitä halusin, eli kakkospaikan sarjassa, kun en halunnutkaan nousta.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Vincent kirjoitti:
vittu... voitto viimeisestä pelistä olisi riittänyt nousuun, vaan kuinkas kävikään... tasapeli tuli ja eräs toinen joukkue nousi maalieron turvin.

Tiedän tarkalleen miltä sinusta tuntuu, itse hävisin viimisen pelin ja sarjakakkonen nousi ohitseni ja karsii nyt noususta, noususta jota olen useamman kauden ajan tavoitellut ja jo toisen kerran menetän mahdollisuuteni siihen. Pari kautta sitten olin ennen viimeistä kierrosta sarjakakkosena tasapisteissä sarjakärjen kanssa ja peli oli kotonani juuri tätä sarjakärkeä vastaan ja eikö peli päättynyt tasan 1-1 ja hävisin lohkovoiton yhdellä maalilla, maalieroni oli yhden huonompi kuin voittajalla, mutta olin tehnyt maaleja enemmän joten jos maaliero olisi ollut tasan olisin voittanut lohkon tehtyjen maalien perusteella joten silloin lohkovoitto jäi maalin päähän. Tällä kaudella se sentään jäi pisteen päähän kiitos viimeisen kierroksen romahtamisen. Nyt alkaa jo vähitellen pääsemään tuosta vituksesta yli.
 

Pelintekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jahas. Voitin eilen 4-0 ja putoamiselta säilyttiin ja kasissa jatketaan. Harmikseni paras puolustajani (paras pelaajani) ja paras laiturini loukkaantui, joka ei tee kyllä hyvää cup-otteluille, veikkaanpa että häviö tulee ensimmäisessä cup-ottelussa vaikka en usein olekkaan pessimisti.

Tuli tässä mieleen kun nyt nostin junnujoukkueen sijoutusta 5000e:stä 20000 euroon, niin mahtaakohan nykyisestä, eli heikosta junnujoukkueesta kehittyä kelvollinen junnujoukkue ensi kauden aikana?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Pelintekijä kirjoitti:
Tuli tässä mieleen kun nyt nostin junnujoukkueen sijoutusta 5000e:stä 20000 euroon, niin mahtaakohan nykyisestä, eli heikosta junnujoukkueesta kehittyä kelvollinen junnujoukkue ensi kauden aikana?

Kyllä se kelvolliseen nousee ensi kauden aikana ja voipi nousta hyväksikin. Junnu joukkueesi voi hyvin olla kelvollinen jo kauden puolessa välissä ja veikkaisinkin, että se on silloin jo kelvollinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös