Hattrick

  • 1 263 148
  • 10 217

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
sixtus kirjoitti:
junnuakaan en näköjään pysty nostamaan, mistähän moinen. Olet jo nostanut juniorin tällä viikolla lukee vaan seura-sivulla. Nice.

Sama homma täälläkin. Taitaa sitten ola kaikilla noin. Itseltäni jäi kokonaan sitten treenipeli pelaamatta, kun sovin treenivastustajan vasta tiistaina aamupäivällä. NÄin ollen koko peliä ei sitten ollutkaan, että ihan kiva sekin...
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse taisin päästä melko vähällä, menetin vain yhden treenattavan treenin, tosin se oli sitäkin ikävämpi juttu. Juuri olisi pitänyt nousta 18v. erinomainen pelinrakentaja mahtavaksi.

Perkeleen ruotsalaiset.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Pistetäämpäs nyt ihan ajoissa. Elikkä treenivastustajaa kovasti etsitään ensi viikolle.

jalkapallon ihme maa (252245)

Käykääs joku haastamassa.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Mace kirjoitti:
Supporter-asia hoituu kyllä. Junnua ei voi nostaa siksi, koska talouspäivitys ei ole vielä tapahtunut myöhästymisten takia.

Eniten huolestuttaa vaan, että häviääkö kaikki sellaiset supporteriin kerätyt tiedot, jotka katoavat mikäli tilausta ei normaalioloissa hoida ajoissa. Junnunostoista huolestuin, sillä kun äsken juttelin kaverin kanssa, hän pystyi nostamaan junnun ihan normaalisti. Talouspäivitys ilmeisesti siis meneillään paraikaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
sixtus kirjoitti:
Eniten huolestuttaa vaan, että häviääkö kaikki sellaiset supporteriin kerätyt tiedot, jotka katoavat mikäli tilausta ei normaalioloissa hoida ajoissa.

Tämä alkaa huolustettumaan itseänikin. Minulla loppui suppo tuossa alhaalla olon aikana, ja nyt sitä ei pysty edes uusimaan.

Toivon mukaan saa tilattua uuden supon ennen kun tiedot häviävät.
 
On se saatanan kiva, että treenipelin kokoonpano olikin jotain ihan muuta mitä piti. Tuloskin oli täysin päinvastainen tosin sillä nyt ei merkitystä olekaan. Lisäksi maanantai-iltana hankkimani kaksi kovan luokan vahvistusta loistavat poissaolollaan, hyvähyvä.

Ajattelin ostaa tuon supporterin, mutta väliin jää. Miksi tukea rikkinäistä tuotetta.
 

Mace

Jäsen
Mängimies kirjoitti:
On se saatanan kiva, että treenipelin kokoonpano olikin jotain ihan muuta mitä piti. Tuloskin oli täysin päinvastainen tosin sillä nyt ei merkitystä olekaan. Lisäksi maanantai-iltana hankkimani kaksi kovan luokan vahvistusta loistavat poissaolollaan, hyvähyvä.

Kirjoittelin asiasta jo konffiin, mutta laitanpa lyhennelmän tännekin. Kannattaa aina laittaa kokoonpanot mahdollisimman aikaisin ja sitten ainoastaan tehdä viime hetken muutoksia, jos on tarvis. Tällöin runko on jo valmiina ja treeniä ei mene olemattoman kokoonpanon takia. Nähdynlaiset ongelmat ovat äärimmäisen ikäviä, mutta kaikkea voi tapahtua ja tuollaisten tilanteiden varalta on hyvä tehdä damage control -toimenpiteitä. Itse olin laittanut harkkamatsin kokoonpanon jo heti ottelun sovittuani, joten en myöskään menettänyt treeniä.

Mängimies kirjoitti:
Ajattelin ostaa tuon supporterin, mutta väliin jää. Miksi tukea rikkinäistä tuotetta.

Jos tuote on rikkinäinen ja kaipaa kehittämistä, niin silloinhan sitä tukea nimenomaan tarvitaan. Jos kaikki on kunnossa eikä kehittämistä ole, ei myöskään tarvita taloudellista tukea kehittämistyötä varten. Näin minä asian ajattelen.
 
Mace kirjoitti:
Kirjoittelin asiasta jo konffiin, mutta laitanpa lyhennelmän tännekin. Kannattaa aina laittaa kokoonpanot mahdollisimman aikaisin ja sitten ainoastaan tehdä viime hetken muutoksia, jos on tarvis. Tällöin runko on jo valmiina ja treeniä ei mene olemattoman kokoonpanon takia. Nähdynlaiset ongelmat ovat äärimmäisen ikäviä, mutta kaikkea voi tapahtua ja tuollaisten tilanteiden varalta on hyvä tehdä damage control -toimenpiteitä. Itse olin laittanut harkkamatsin kokoonpanon jo heti ottelun sovittuani, joten en myöskään menettänyt treeniä.

Jatkossa osaan ehkäpä olla hereillä paremmin kuin nyt. Aloittelijana en osannut varautua tällaisiin databasen menettämisiin. Nythän pelaajat jäivät eriarvoiseen asemaan, sillä ne jotka olivat tajunneet laittaa kokoonpanon aiemmin, eivät kärsineet ongelmasta mitenkään. Toiset taas kärsivät sitäkin enemmän.

Tottahan rikkinäinen tuote vaatii kehittämistä, mutta minä olen niitä ihmisiä joita kiinnostaa itse tuote valmiina toimivana pakettina. En osta myöskään rikkinäistä tietokonetta sillä verukkeella, että Fujitsu-Siemens kaipaa kipeästi rahajani kehitystyöhön. En vain koe saavani rahoilleni vastinetta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mängimies kirjoitti:
Tottahan rikkinäinen tuote vaatii kehittämistä, mutta minä olen niitä ihmisiä joita kiinnostaa itse tuote valmiina toimivana pakettina.

Ilmaiseksi harvoin saa toimivaa pakettia. Ja itseni mielestä ht on toiminut yllättävän hyvin, kun ottaa sen huomioon, että se on ilmainen jos ei halua suppoja yms hankkia.
Paljon itse ainakaan viitsisi ilmaiseen tuotteen toimivuudesta käydä nipottamaan.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinäänsä ihan hauskaa, että kaksi ykköskärkeä loukkaantui tuossa katkon aikana. Toinen 6 ja toinen 2 viikkoa pois. Jo kertaalleen pelatussa treenipelissä olikin nyt jostain syystä ollut ykköskokoonpano, tai oikeastaan reilu puolet siitä. Voi perkele!
 
repe_joke kirjoitti:
Ilmaiseksi harvoin saa toimivaa pakettia. Ja itseni mielestä ht on toiminut yllättävän hyvin, kun ottaa sen huomioon, että se on ilmainen jos ei halua suppoja yms hankkia.
Paljon itse ainakaan viitsisi ilmaiseen tuotteen toimivuudesta käydä nipottamaan.

Minä viitsin. Ja kuten sanoin, olin hankkimassa supporteria, sillä paketti on mielestäni toimiva ja sen käytöstä on mukava maksaa hieman taskunpohjalle kertyneitä hiluja. Jään kuitenkin odottelamaan aikoja parempia.

Pitäisikö siis kaiken kritiikin vaieta vain siksi, että kyseessä on ilmainen tuote? Minä kritisoin myös Rauman Lukon peliesityksiä kotikaukalossaan, vaikka itse lipuista en maksa mitään.
 

Mace

Jäsen
Mängimies kirjoitti:
Jatkossa osaan ehkäpä olla hereillä paremmin kuin nyt. Aloittelijana en osannut varautua tällaisiin databasen menettämisiin. Nythän pelaajat jäivät eriarvoiseen asemaan, sillä ne jotka olivat tajunneet laittaa kokoonpanon aiemmin, eivät kärsineet ongelmasta mitenkään. Toiset taas kärsivät sitäkin enemmän.

Tämä on toki valitettavaa aloittelijoiden kannalta. Hyvin monet kokeneemmatkin managerit kuitenkin jättivät kokoonpanon laittamisen alkuviikolle ihan tottumuksestaan johtuen, vaikka tällaista on tapahtunut pienemmässä mittakaavassa aiemminkin. Heitä kehoitan jatkossa laittamaan kokoonpanot heti, kun mahdollista. Sillä tavalla säästää menetyksissä vahingon sattuessa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mängimies kirjoitti:
Minä viitsin. Ja kuten sanoin, olin hankkimassa supporteria, sillä paketti on mielestäni toimiva ja sen käytöstä on mukava maksaa hieman taskunpohjalle kertyneitä hiluja. Jään kuitenkin odottelamaan aikoja parempia.

Pitäisikö siis kaiken kritiikin vaieta vain siksi, että kyseessä on ilmainen tuote? Minä kritisoin myös Rauman Lukon peliesityksiä kotikaukalossaan, vaikka itse lipuista en maksa mitään.

Avain tuossa onkin, että olit hankkimassa, mutta et sitä vielä omistanut. Siis minusta (sinun mielipiteesi ei minua juurikaan kiinnosta) sinulla ei ole mitään oikeutta haukkua tuotetta, jota olet ilmaiseksi käyttänyt.

Ja ei kritiikkiä pidä vaientaa sen takia, että kyseessä on ilmainen tuota, mutta itkuraivarit sen takia on ihan turhia. Jos joskus sijoitat peliin muutaman euron, ja sitten peli lakkaa toimimasta vastaavalla tavalla, niin itke sitten. Sitten sinulla on siihen ihan oikeus, kun olet maksanut palvelusta jotain.
Rauman Lukolla ei tämän asian kanssa ole taas mitään tekemistä. Kas kun et ottanut esiin piraattipelejä, ja tv-lupaa.

Itse olen melkeimpä sitä mieltä, että supon voisi pistää pakolliseksi, jos peliä haluaa pelata. Täten ht saisi tarpeeksi rahaa, että pystyvät varautumaan tämmöisiin ongelmiin kunnolla. Kyseessä on kuitenkin aika iso kokonaisuus jota äijät pyrkivät pyörittämään käyttäjille, joidenka ei ole pakko pelaamisesta tällä hetkellä mitään maksaa.
Ja kiitos hommasta kun joku menee pieleen, on hirveä itkeminen ja hampaidenkiristely.

P.S. Vastaavan kokoluokan ongelmia ht:ssä ei ollut kertaakaan minun ht uran aikana, ja itse olen pelannut peliä kuitenkin kohta 3 vuotta. Tuota siis on hyvinkin toimiva, kun ottaa huomioon, että kyseessä on tietotekniikkaan liittyvä juttu.
 
repe_joke kirjoitti:
Avain tuossa onkin, että olit hankkimassa, mutta et sitä vielä omistanut. Siis minusta (sinun mielipiteesi ei minua juurikaan kiinnosta) sinulla ei ole mitään oikeutta haukkua tuotetta, jota olet ilmaiseksi käyttänyt.

Vaikka mielipiteeni onkin sinulle vähäpätöisempi kuin Matti Virmasen lausunnot eri medioissa, niin kerroinpa silti sen. Enkä minä tuotetta ole haukkunut sen enempää kuin maininnut sen olevan rikkinäinen. Ja rikkinäisestä tuotteesta en maksa ennen kuin näen sen toimivaksi. Jos tämä ei mene jakeluun, niin voit jäädä vuodattamaan kyyneleitäsi sinne aivan yksin. Minua ei kiinnosta.
 

Mace

Jäsen
Mängimies kirjoitti:
Enkä minä tuotetta ole haukkunut sen enempää kuin maininnut sen olevan rikkinäinen. Ja rikkinäisestä tuotteesta en maksa ennen kuin näen sen toimivaksi. Jos tämä ei mene jakeluun, niin voit jäädä vuodattamaan kyyneleitäsi sinne aivan yksin. Minua ei kiinnosta.

Olit jo ostamassa tuotetta, mutta sitten yksittäinen tapaus osoitti, ettei se olekaan täydellinen. Kuinka kauan meinasit siis tulevaisuudessa odotella vakuuttuaksesi tuotteen toimivuudesta? Entäpä jos heti pian supporterin hankittuasi tuleekin jokin ongelma? Tuo kuulostaa minusta siltä, että sinun pitää odotella loputtomiin, koska ikinä et voi tietää, jos vaikka seuraavana päivänä tuleekin jotain ongelmallista esille. Ja tämähän olisi ongelma, koska rikkinäistä et hanki. ;)
 
Mace kirjoitti:
Olit jo ostamassa tuotetta, mutta sitten yksittäinen tapaus osoitti, ettei se olekaan täydellinen. Kuinka kauan meinasit siis tulevaisuudessa odotella vakuuttuaksesi tuotteen toimivuudesta? Entäpä jos heti pian supporterin hankittuasi tuleekin jokin ongelma? Tuo kuulostaa minusta siltä, että sinun pitää odotella loputtomiin, koska ikinä et voi tietää, jos vaikka seuraavana päivänä tuleekin jotain ongelmallista esille. Ja tämähän olisi ongelma, koska rikkinäistä et hanki. ;)

Minun ht-urallani mitään ongelmia ei ole ennen tätä ollut. Niinpä kuvittelin, ettei nyt nähtyjä ja peliin suoranaisesti vaikuttavia ongelmia tule. Olin kuitenkin väärässä. Nyt ainakin tiedän, että kyseiset sekoilut ovat mahdollisia tässä mittakaavassa ja osaan niihin jopa varautua mahdollisesti.

Enhän minä mitään ongelmia kyttäile, sanoinpahan vain, että olin suunnitellut hankkivani tuon supporterin.
 

Mace

Jäsen
Mängimies kirjoitti:
Enhän minä mitään ongelmia kyttäile, sanoinpahan vain, että olin suunnitellut hankkivani tuon supporterin.

Voin kokemuksesta kertoa, että nähdynlaiset sekoilut ovat sangen harvinaisia (viimeksi tuollainen vastaavanlainen on kuulemma ollut vuonna 2003). Jotain hyvin pientä on välillä ollut, mutta kokonaisuutena homma on kyllä toiminut oikein mukavasti. Kyllä suppo tuo ilman muuta lisäsyvyyttä ja helppoutta pelaamiseen. Suosittelen, edelleenkin. :)
 
Mace kirjoitti:
Suosittelen, edelleenkin. :)

Pidän mielessä, edelleenkin ;)

Ja mikäs tässä pelaillessa, nousu varmistettu ylöspäin heti ensimmäisellä kaudella.

En ehdi jatkaa enempää, mutta voin kuivata repe_joken kyyneleet jos tarvetta myöhemmin ilmenee.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
HLe kirjoitti:
Onko muilla käynyt samoin, että tiistaina 11.7 pelattu ottelu on hävinnyt kokonaan Hattrickista?
Minulla on ainakin pelattu. Turpaan tuli kyllä, joten ei siitä sen enempää.

Käy harmittamaan jos ei pysty treenattavaa tällä viikolla nostamaan. Se on aina niin mukavaa lottoa... Eiköhän nuokin vielä viikon kuluessa tule päivittymään, jotta saa sen joka viikkoisen oman lottonsa jännittää.

Edit: Näköjään jo päivittynytkin. Ei muuta kuin lottoamaan!
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Itselläni tuo katkos ei onneksi vaikuttanut mihinkään muuhun kuin ystävyysottelun lopputulokseen (hävisin tälläkin kertaa kolmosdivari joukkueelle tosin rumemmilla lukemilla, ekalla kerralla 2-3 ja nyt 1-5) ja ottelun yleisömäärään, alkuperäisessä pelissä se oli pilvisessä säässä 2558 ja nyt se on sitten sateella 1904 katsojaa eli hieman yleisötuloja tuossa menetin, mutta ei mitään merkittävää kuitenkaan. Kummassakaan pelissä ei yhtään pelaajaani loukkaantunut joten en siinäkään "voittanut" mitään kuten yksi kaverini jolla ekassa harkkapelissä loukkaantui 4 pelaajaa ja tässä uudessa ei yhtään.

Itse teen kokoonpanon niin liiga- kuin harjoituspeliin perjantaina samalla, kun katson harjoituspäivityksen saldon, siinä samalla, kun tekee liigapelin kokoonpanon saa äkkiä laitettua myös harjoitusmatsin kokoonpanon.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mängimies kirjoitti:
En ehdi jatkaa enempää, mutta voin kuivata repe_joken kyyneleet jos tarvetta myöhemmin ilmenee.

Vaikka onkin ihan helvetin huono provo niin vastaan silti.

Sinä totesit, että et maksa rikkonaisesta tuotteesta. Et tule löytämään tästä universumista semmoista tuotetta, joka toimisi 100% varmasti koko ajan ilman mitään ongelmia. Joten sinulla säästyy ainakin rahat.
Ihmettelen kuitenkin, että olet ylipäänsä netin ottanut, kun sekin maksaa, eikä todellakaan toimi aina. Tosin todennäköisesti kyseessä on työpaikan lahjoittaman ilmainen netti (jota vastaan teet kuitenkin töitä), ja silloin kun se ei toimi, niin sinulle tulee itku. Konekin on pakko olla sinulle ilmainen, koska itse en ole tähän päivään mennessä törmännyt tietokoneeseen, jossa ei ikinä ole ongelmia.
Autoakaan tuskin olet ostanut, sillä tekniikkamurheetonta moista ei löydä kuitenkaan. Aina on kuitenkin mahdollista saada hyvältä valmistajalta murhekryyni, jollaista ei esiinny kenelläkään muulla.

Ja mitä tulee itse ht:n ongelmiin, niin niiitä ei todellakaan ole ollut kovin paljoa. Nyt kaverit joutuivat turvautumaan maanantai aamuna otettuun back-uppiin, kun muuta ei ollut paljon muuta tehtävissä. Tosin kait heidän olisi pitänyt viikonpäivät tapella ongelmansa kanssa, ja pitää ht suljettuna sen ajan, että kukaan ei olisi menettänyt mitään.

Mutta tule toki kuivaamaan minun kyyneleet, kun olen niin paljon tuosta downtimesta itkenyt.
Älä kuitenkaan tule autolla, sillä se voi jäädä tien varteen. Ja jätä junalla tulokin väliin, sillä niissä voi olla aikataulu ongelmia.
Odotan sinua täällä nessun kanssa, jos vaikka tänne joskus tulet.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
HLe kirjoitti:
Onko muilla käynyt samoin, että tiistaina 11.7 pelattu ottelu on hävinnyt kokonaan Hattrickista?

Muistatko milloin olet tuon pelin sopinut? Jos olet sopinut sen maanantaina 10.7 klo 05.00 jälkeen niin sitä peliä ei ole koskaan sovittu sillä back up joka on ladattu on juuri tuolta maanantailta ja kaikki sen jälkeen tapahtuneet asiat eivät ole tapahtuneet kuten esim. pelaajakaupat, pelien sopimiset, kokoonpano muutokset.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Supporterina on hyvä bonus tuo downtime korvaus. Eli kaikki downtime korvataan takautuvasti, joten yhtään ei menetä supporteri aikaa. Tämä on kyllä erinomaista palvelua mielestäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös