Mängimies kirjoitti:
En ehdi jatkaa enempää, mutta voin kuivata repe_joken kyyneleet jos tarvetta myöhemmin ilmenee.
Vaikka onkin ihan helvetin huono provo niin vastaan silti.
Sinä totesit, että et maksa rikkonaisesta tuotteesta. Et tule löytämään tästä universumista semmoista tuotetta, joka toimisi 100% varmasti koko ajan ilman mitään ongelmia. Joten sinulla säästyy ainakin rahat.
Ihmettelen kuitenkin, että olet ylipäänsä netin ottanut, kun sekin maksaa, eikä todellakaan toimi aina. Tosin todennäköisesti kyseessä on työpaikan lahjoittaman ilmainen netti (jota vastaan teet kuitenkin töitä), ja silloin kun se ei toimi, niin sinulle tulee itku. Konekin on pakko olla sinulle ilmainen, koska itse en ole tähän päivään mennessä törmännyt tietokoneeseen, jossa ei ikinä ole ongelmia.
Autoakaan tuskin olet ostanut, sillä tekniikkamurheetonta moista ei löydä kuitenkaan. Aina on kuitenkin mahdollista saada hyvältä valmistajalta murhekryyni, jollaista ei esiinny kenelläkään muulla.
Ja mitä tulee itse ht:n ongelmiin, niin niiitä ei todellakaan ole ollut kovin paljoa. Nyt kaverit joutuivat turvautumaan maanantai aamuna otettuun back-uppiin, kun muuta ei ollut paljon muuta tehtävissä. Tosin kait heidän olisi pitänyt viikonpäivät tapella ongelmansa kanssa, ja pitää ht suljettuna sen ajan, että kukaan ei olisi menettänyt mitään.
Mutta tule toki kuivaamaan minun kyyneleet, kun olen niin paljon tuosta downtimesta itkenyt.
Älä kuitenkaan tule autolla, sillä se voi jäädä tien varteen. Ja jätä junalla tulokin väliin, sillä niissä voi olla aikataulu ongelmia.
Odotan sinua täällä nessun kanssa, jos vaikka tänne joskus tulet.