Täälläkin tökkii, ei ole paikallista.Jii kirjoitti:Tökkiiks jollain muullakin? Ei saa yhteyttä. SQL Server error jne.
Sorry chat/oneliner.
Täälläkin tökkii, ei ole paikallista.Jii kirjoitti:Tökkiiks jollain muullakin? Ei saa yhteyttä. SQL Server error jne.
Lauri kirjoitti:Kun olen siirtymässä hyökkääjätreenistä pelinrakennustreeniin, niin kannattaako uusien pelaajien sainaaminen ja vanhojen myyminen aloittaa nyt vai vasta kauden jälkeen? Eli onko väliä myynkö pelaajat nyt vai kauden jälkeen, onko hinnat alempana yms?
Tästä on ollut puhetta muistaakseni aikaisemminkin ja olen edelleen sitä mieltä, ilman mitään tutkimustyötä, että pelaajat kannattaa ostaa nyt ja myydä kauden alussa.Lauri kirjoitti:Kun olen siirtymässä hyökkääjätreenistä pelinrakennustreeniin, niin kannattaako uusien pelaajien sainaaminen ja vanhojen myyminen aloittaa nyt vai vasta kauden jälkeen? Eli onko väliä myynkö pelaajat nyt vai kauden jälkeen, onko hinnat alempana yms?
Jep, esim. itseltäni lähtee kaksi ykkösjunnua maailmalle heti kauden alussa kunhan kestävyyttä on saatu nostettua. Sen sijaan uudet junnut pyrin hankkimaan kauden lopussa heti kun nämä myyntiin menevät on saavuttanut tason, jolla aioin ne myydä, jotta ei tule ns. turhaa treeniä niille vaan uusille 17-18w lupauksille.sixtus kirjoitti:Oma mielipide siirroista.
Myynnit: Kauden vaihteessa ja heti kauden alussa saa parhaat hinnat. Syyn koukou jo esittikin, eli se on ajankohta jolloin suurin osa joukkueitaan vahvistaa. Kysyntä nousee-->hinnat nousee.
masaala kirjoitti:Voi voi... Pitikin mennä hyväksymään ystävyysottelu Perulaista vastustajaa vastaan. Peli olisi ollut tänään, mutta nyt koko hattrick on kaatunut. Se niistä treeneistä. Hrmh... Eipä olisi uskonut, että näin voi käydä.
Mace kirjoitti:Itseäni lähinnä "pelottaa" se, että onko pelatusta ystävyysottelustakaan mitään hyötyä, jos HT on romuna vielä huomisaamuna harkkapäivityksenkin aikana.
masaala kirjoitti:Se ei haittaisi minua. ;) Jos kaikilla muillakin menisi treenit, tilanne olisi "demokraattinen".
Terveisin,
Kommunisti
=)
Mace kirjoitti:Olen siis päivän aikana muuttunut jo huomattavan epäileväksi sen suhteen, että vielä aamullakaan kaikki olisi kunnossa. Todellinen harmi se kyllä olisi, onhan treeni-/kuntopäivitys la-illan ohella se HT-viikon kohokohta.
HLe kirjoitti:Eräs ainakin oman kokemukseni mukaan varsin nokkela kikka on ostaa lähellä erinomaista olevia hyvän tason pelaajia (PsicoTSI -ohjelmalla näkee kuinka lähellä tason nousu on) ja sitten treenata näitä viikko tai pari ja myydä pelaajat huomattavasti ostohintaa korkeammalla hinnalla.
Skeletor kirjoitti:Tulisi edes kuntoon ennen huomisia sarjapelejä. Ykköskeskikenttäpelaajani on pelikiellossa, toinen oli myynnissä ja molemmat ovat oletuskokoonpanossa. Ei ole tietoa menikö pelaaja kaupaksi, joten olisi hyvä päästä laittamaan kokoonpanot kuntoon ennen pelejä....
wilberto kirjoitti:Huomenna aamulla pitäisi HT:n olla kunnossa, ainakin kuulopuheiden mukaan. Tosiaan asiat menivät mielenkiintoisiksi tämän vian takia, pelaajien deadlinet siirtynee mitä luultavimmin kolmella päivällä, tai ainakin omasta mielestäni pitäisi siirtyä. Tuskinpa sitä tämän päiväistä treenipäivitystä edes tehdään täläl viikolla enää, joten siinä meni yksi hyvä reeniviikko hukkaan, kiitokset ruotsalaisille. Toivottavasti sentään huomenna pelataan sarjapelit, muuten HT mennee aivan sekaisin, kun monen maan sarjapelit pitäisi siirtää jne. Tiedä sitten mikä on lopputuloksena tästä kaaoksesta. Mielenkiinnolla odotellaan huomista, JOS hattrick vaikka sattuisi toimimaan.
Mace kirjoitti:Vaikka tässä aiempien päivien saatossa olenkin jo tullut hieman kyyniseksi noiden "huomisaamuna peli toimii" -tyylisten lausuntojen suhteen, niin nyt on pakko uskoa siihen, että lauantaina homma taas pyörii ja matsit pelataan normaalisti. Myynnissä olevien pelaajien deadlinet siirtyvät oikeastaan satavarmasti, mutta treeni-/kuntopäivityksiä en usko ajettavan lainkaan (vaikka toki toivon päinvastaista). Mitään faktaa tai edes huhuja minulla ei toki ole tuon olettamukseni tueksi. Tuon yhden treeniviikon menettäminen olisi kyllä äärimmäisen harmittava juttu ihan pelikokemuksen kannalta (koska ei saisi jännittää, ovatko uudet treenattavat nousseet, jne.), mutta pelilliseen/taloudelliseen menestykseen sillä ei olisi sinällään merkitystä, koska kukaan toinenkaan ei tältä viikolta saisi treeniä.
Calder kirjoitti:Oman käsitykseni mukaan Hattrickin pelimoottori kirii nyt peliä takaisin ajalleen, aivan normaalisti käyden läpi kaikki mahdolliset päivitykset. Näin ainakin on aikaisemmissa kaatumisissa käynyt, tosin tän kertainen jumitus on hieman eri kokoluokkaa kuin aikasemmin.
repe_joke kirjoitti:Tuonhan ht:n oma väki on ainakin sivuilleen kirjoittanut (sikäli mikäli minä yhtään englania ymmärrän). Joten sitä taustaa vasten ihmettelen kovasti tätä panikointia treenien menettämisestä. Ja toisaalta mitä väliä sillä edes on, jos kaikki ne sitten menettäisi?
Minun käsitys siis on, että kaikki treenipelit, terveyspäivitykset, talouspäivitykset yms ajetaan ajan tasalle, ennen kuin ht avataan jälleen.
.
sunnuntai kirjoitti:Eipä tästäkään kaatumisesta sitten selvitty ilman kommelluksia. Junnu jonka möin jo, palasikin tiimiin takaisin, ei kai viihtynyt, ja jäi saamatta siitäkin se hyvä hinta, noh, jos joku toinen ois kanssa hölömä ja maksas saman verran. Harjoitusottelukin ilmestyi aamun tunteina ruudulle, ja kas siellähän oli ykköset kentällä, oli siis päättänyt ht muuttaa minun suunnitelmia, jäi sitten harjoitukset saamatta kolmelta kaverilta, ja joukkueen yksi pelaaja loukkaantui, joka ei todellakaan olisi ollut oikeasti kentällä tuossa pelissä...
Mod-Tomaki kirjoitti:1. HT:n alasajon myötä on jouduttu turvautumaan varmuuskopioon tietokannasta, jonka palautuspiste on maanantai klo 05.00.
2. Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki yksittäisen managerin tekemät tapahtumat tuon jälkeen (junnunostot, pelaajien ostot ja myynnit jne) on menetetty eikä niitä voi palauttaa.
sixtus kirjoitti:Toivon mukaan saavat homman fiksattua.
Edit: junnuakaan en näköjään pysty nostamaan, mistähän moinen. Olet jo nostanut juniorin tällä viikolla lukee vaan seura-sivulla. Nice.