sixtus kirjoitti:
Niin samaa pätkää minäkin tarkoitin.
Selvennätkö vielä minulle logiikkaasi. Eli siis jos siirrän kaikki hyökkäykset sinne, missä minulla on huonoin hyökkäys ja vastaavasti vastustajalla paras puolustus, miten tämä lisäisi maalintekomahdollisuuksiani?
Toinen vaihtoehto on, ettet ole tajunnut mitä alunperin kirjoitin, lueppa vaikka se uudelleen:)
Taitaa nyt olla niin, että se en ole minä jolla on vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.
Minähän olen nimen omaan koko ajan sanonut, että se
huonontaa maaliteko mahdollisuuksia, jos sen tekee kuten sinä sen olet kuvannut.
Ja sen perään olen sanonut, että se ei kuitenkaan meinaa sitä etteikö joukkue osaisi noudattaa taktiikkaa, vaikka se tuloksellisesti huono olisikin.
Toisaalta tähän pätkään ei yllä oleva enää pädekkään:
"Hetkinen? Jos saat siirrettyä suurimman osan hyökkäyksistäsi sinne, mistä sinulla on suurin todennäköisyys saada maaleja, huonontaisi se maalintekomahdollisuuksia? Mielenkiintoista logiikkaa täytyy sanoa."
Minusta siis vaikuttaa siltä, että sinä puhut kahdesta eriasiasta ja saat siten homman näyttämään vähintäänkin erikoiselta.
Tummensin vielä nuo tärkeimmät kohdat, että ymmärtäisit missää kohtaa homma meni ristiin
Ja selvennettäköön vielä, että minä en ole käynyt katsomassa matseja, en edes sitä jonka tänne laitoit. Olen siis kirjoittanut vain sen tiedon perusteella, mitä olet tänne laittanut.
Ja siten minulla ei ole tietoa kuin Utajärven käyttämästä taktiikasta.
Elikkä jos ollaan jossain vaiheessa puhuttu täysin eri asioista, niin ymmärrän tämän sekaannuksen.