Tinke-80 kirjoitti:
Oma jengini, Toivakan Pallo on nyt hillunut tarpeeksi kauan 6. divarissa ja nyt haetaan nousua pakolla. Nyt vain pitäisi tietää miten saisin parhaiten parannettua jengiäni? Laiturit ovat heikoin kohtani keskikentän ohella. Olen myös pakkitreenaaja ja olen miettinyt pitäisikö siirtyä joksikin muuksi treenaajaksi sillä pakkitreenarin näyttäisi olevan vaikea menestyä...
ja jengi oli: Toivakan Pallo (560058)
- tinke.80
Pikaisesti katselin joukkuettasi läpi, ja mielestäni keskikenttä ei ole se ongelma kohta kuitenkaan. Etenkään tuohon lohkoon, jossa tällä hetkellä vaikutat. Olet hävinnyt pelejä lähinnä huonon hyökkäyksen takia, joka taas johtuu puolustavasta valmentajasta. Valmentajasi on muuten vain välttävää tasoa, joten se kannattaa vaihtaa jokatapauksessa treeniä silmällä pitäen kelvolliseen tai hyvään.
Treeniin vaihtaminen on sitten taas vähän niin ja näin. Oikotietä onneen ei ole, treenaa sitten mitä tahansa.
Kuitenkin jos treeniä haluat vaihtaa, niin itse sinuna aloittaisin todennäköisesti hyökkääjien, tai laitureiden treenaamisen (jos valmentajan tyyli pysyy puolustavana). Etenkin laituritreenillä saisi hyökkäyksiin potkua nopeasti.
Toinen mitä tekisin, olisi paremman maalivahdin osto. Maalivahti vaikuttaa aika paljonkin puolustuksen arvosanoihin, joten sillä saisi vastustajien hyökkäyksiä vähän paremmin kuriin.
Summasummarum, tärkeimpänä näkisin valmentajan vaihdon. Valmentajan pelillisellä suuntauksella ei niin väliä, mutta valmennustaito pitäisi saada vähintään kelvolliseksi, mieluiten hyväksi.