Hattrick

  • 1 249 463
  • 10 181
Suosikkijoukkue
JYP, Lätkä ST-84
Mulla kävi tuuri ja sain todellisen superjunnun akatemiaan. PR:Hyvä, Laituri: hyvä ja syöttäminen kelvollinen. Erikoisuuskin löytyy, nopea. Saan luultavasti heti 17 vuotiaana nostettua tuon edustukseen ja myyntiin menee, ku ei sovi ollenkaan nykyiseen treeniin, kun puolustusta treenaan. Milläköhän hinnalla tuon sais myytyä, mitä uskaltais laittaa hintapyynnöksi?
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mulla kävi tuuri ja sain todellisen superjunnun akatemiaan. PR:Hyvä, Laituri: hyvä ja syöttäminen kelvollinen. Erikoisuuskin löytyy, nopea. Saan luultavasti heti 17 vuotiaana nostettua tuon edustukseen ja myyntiin menee, ku ei sovi ollenkaan nykyiseen treeniin, kun puolustusta treenaan. Milläköhän hinnalla tuon sais myytyä, mitä uskaltais laittaa hintapyynnöksi?
Itse kauppasin samoilla taidoilla olevan nuorukaisen muutamia viikkoja sitten vajaalla puolella miljoonalla. Mutta. Pelaaja oli ilman erikoisuutta, sekä reilusti yli-ikäinen. Mikäli nostoajankohta osuu sopivasti nuorisomaajoukkuetta ajatellen voisi kuvitella, että vain taivas on rajana. Hintahaitari on kuitenkin erittäin suuri. Arvioisin reilusti paria kolmea isoa rahaa. Mikäli maju-ikä osuu kohdilleen puhutaan yli viiden, jopa seitsemän miljoonan miehestä, pojasta.

Onnea hienosta juniorista ja tsemppiä että saat kaikki taidot treenattua valmiiksi ennen tuota 17.000 -ikää.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itse kauppasin melko lupaavan juniorin äskettäin. Oli laituria ja pelin rakennusta nopealla erikoisuudella. 17v 0päivää kun lähti myyntiin. Pari miljoonaa tuosta sai.

Minusta kaikkein tärkeintä on, että junnun saa myyntiin heti, kun täyttää 17.tuolloin on mahdollista saada rahaakin pelaajasta, muuten joutuu tyytymään almuihin. Muistakaa muuten antaa edes minuutti peliaikaa myytävälle juniorille, siten saatte kasvattajarahan lisäksi edellisen seuran korvauksen, kun pelaaja myydään etiäppäin

@Bird kannattaa aloittaa junioreiden pyöritys. Pidemmän päälle tuosta saa jonkun verran rahaa kyllä. Otat kaikki 3 kykyjen etsijää ja sitten sopivaan aikaan nostat pelaajia sieltä. Pikku vinkkinä, kannattaa aina valita 4 joukkueen sarja, josta mahdollisimman nopeasti poistut ja etsit uuden mahdollisimman pian alkavan sarjan. Näin maksimoit junioreiden treenin.

Nahkamunkki ilmoittautuu innokkaaksi osallistujaksi tämän kauden turneeseen. Kolme sarja porrasta sukkana alaspäin, mutta nyt seuran tulevaisuus vaikuttaa hyvältä. Ihan en usko, että kolmena vuotena peräkkäin noustaisiin takaisi 3.divisioonaan, mutta hyvältä näyttää pitkän ajan suunnitelma kyllä. 2.divisioonaan pääsy on kovasti mielessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Bird

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Onpa todella upeaa, ykkösmaalivahti loukkaantuu ja näyttää syynä olevan vasen nivunen ja poissaolo aika vain 20 viikkoa. Ikää pelurilla vain 39 vuotta joten ei taida tämän vuosikymmen aikana tervehtyä. No onneksi kakkosmolari on vain tason verran heikompi kokenut 39 vuotias kaiffari.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Kyllä muuten vituttaa... Kaks ekaa peliä uudessa sarjassa nousun jälkeen ja molemmista vaivainen yhden maalin tappio... Ei helevetin helevetti sanon minä. Pitkään mietin että kannattasko vaan urku auki vetästä kauden tärkein peli taktiikalla jompikumpi niin sieltä ois todennäköisesti napsunu jopa voittoa, vähintäänkin ois tasuriks kääntyny. Mutta nyt on vaan kaks tappio lämmittämässä kusen hajun kera. Ehkä mä vaan jatkan tällä normaalilla asenteella kauden puoliväliin ja katotaan sit ollaanko täysin nollissa, onko mitään saumaa säilyttää paikkaa ja sitä rataa.
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
kannattaa aloittaa junioreiden pyöritys. Pidemmän päälle tuosta saa jonkun verran rahaa kyllä. Otat kaikki 3 kykyjen etsijää ja sitten sopivaan aikaan nostat pelaajia sieltä. Pikku vinkkinä, kannattaa aina valita 4 joukkueen sarja, josta mahdollisimman nopeasti poistut ja etsit uuden mahdollisimman pian alkavan sarjan. Näin maksimoit junioreiden treenin.
Kuuden joukkueen sarjaan tuli näköjään liityttyä, valitsin vain jonkun, joka oli yhtä vaille täysi. Tässä vinkissä siis ilmeisesti pointtina se, että näin vältetään mahdollinen turha odottelu kausien välillä?

Ja mites itse asiassa tuon treenin kanssa nyt kannattaa tehdä? Mulla on ensisijaisena pelinrakennus ja toissijaisena laituri junnuissa. Sitten kun alkaa löytyä junnuja, joilla olisi edes jotain osaamista näille pelipaikoille, niin sen jälkeen peluutetaan niitä vain ja ainoastaan em. paikoilla? Tähän asti olen ehtinyt pelata neljä junioriottelua ja vain kokeillut ukkoja eri paikoilla.

Muistakaa muuten antaa edes minuutti peliaikaa myytävälle juniorille, siten saatte kasvattajarahan lisäksi edellisen seuran korvauksen, kun pelaaja myydään etiäppäin
Periaatteessa hyvä vinkki, mutta eihän tällä kuitenkaan rahallisesti juuri merkitystä ole. Yksi pelattu ottelu tuo vain 0,25 prosentin siirtokorvauksen eli vaikka pelaajan seuraava siirto olisi miljoonalla eteenpäin, korvaus olisi vain 2 500 euroa eli aika mitätön summa alasarjojen jengeillekin. Ja tämähän tulee vain seuraavasta siirrosta, 2% kasvattajarahan saa kuitenkin kaikista mahdollisista tulevista siirroista.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kuuden joukkueen sarjaan tuli näköjään liityttyä, valitsin vain jonkun, joka oli yhtä vaille täysi. Tässä vinkissä siis ilmeisesti pointtina se, että näin vältetään mahdollinen turha odottelu kausien välillä?

Ja mites itse asiassa tuon treenin kanssa nyt kannattaa tehdä? Mulla on ensisijaisena pelinrakennus ja toissijaisena laituri junnuissa. Sitten kun alkaa löytyä junnuja, joilla olisi edes jotain osaamista näille pelipaikoille, niin sen jälkeen peluutetaan niitä vain ja ainoastaan em. paikoilla? Tähän asti olen ehtinyt pelata neljä junioriottelua ja vain kokeillut ukkoja eri paikoilla.
Pitkässä juoksussa 4 joukkueen sarjoissa pelaamisessa saavuttaa etua, kun seuraava sarja alkaa yleensä 2-3päivää edellisen sarjan loppumisen jälkeen. Enemmän pelejä. Enemmän reeniä.

Treeni toki pelaajamateriaalin mukaan. Tuohon voi toki vaikuttaa kykyjen etsijöiden käskyttämisellä.

En ole pitkään aikaan käynyt katsomassa käsikirjasta, milloin juniori nosto pelaajapuuli uudistetaan, mutta itse nostan juniorin aina joko lauantai, taikka maanantaiaamuna. Riippuen, minä päivänä juniorit pelaavat.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pitkästä aikaa kausi lähtenyt Nahkamunkilla positiivisesti käyntiin. 6.divisioonassa toki ei ole kuin 3 muuta ihmismanageria, joiden joukkueista 2 voitettu selvästi rentoilemalla. Cupissa on edetty jo 4.kierrokselle voittamalla kaksi ylemmässä sarjassa pelaavaa joukkuetta, joten hyvästä saavutuksesta voitaneen puhua. Seuraavalla kierroksella tulee jo melko kova joukkue omaani nähden 3.divarista, joten ilman suurempaa ihmettä tappio häämöttää.

Treeni etenee ja 15 miljoonaa rahaa, joista osa toki taloudenhoitajien takana. Positiiviselta näyttää tulevaisuus kyllä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Pitkästä aikaa kausi lähtenyt Nahkamunkilla positiivisesti käyntiin. 6.divisioonassa toki ei ole kuin 3 muuta ihmismanageria, joiden joukkueista 2 voitettu selvästi rentoilemalla. Cupissa on edetty jo 4.kierrokselle voittamalla kaksi ylemmässä sarjassa pelaavaa joukkuetta, joten hyvästä saavutuksesta voitaneen puhua. Seuraavalla kierroksella tulee jo melko kova joukkue omaani nähden 3.divarista, joten ilman suurempaa ihmettä tappio häämöttää.

Treeni etenee ja 15 miljoonaa rahaa, joista osa toki taloudenhoitajien takana. Positiiviselta näyttää tulevaisuus kyllä.

En tiedä mitä mun pitäs tehdä. Mulla erinomainen valmentaja joka on ihan paska johtaja. Rosteri kapea, pitäs pelinrakennusta treenaa 3-5-2 muodostelmalla ja sarjan paras keskikenttä. Silti 2 sarjapeliä ilman voittoa. Kun kokeilin 5-3-2 miehitystä vastahyökkäyksillä viime kauden lopuks niin aiheutin neloseen nousijalle ainoan tappion sarjassa.

Silloin pitäs harjoittaa puolustusta mutta eipä ole kymmentä sellaista joita kannattaa pakkina peluuttaa. Kala Eagles on tiukan paikan edessä
 

Makinpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Japani
Onko muuten todella noin että tuossa junnuhommassa menettää treeniä sen mukaan millasis sarjoissa on
Pitkässä juoksussa kyllä menettää, itse liityn aina sarjaan joka on maksimissaan kahdeksan joukkueen sarja, vaikka kuten Krepo sanoi neljän juokkueen sarjoissa hyöty on tietysti suurempi. Kun kausi päättyy eroan sarjasta ja etsin heti uuden. Näin välttyy ylimääräiseltä sarjatauolta ja pääsee nopeammin jatkamaan pelejä. Jos junnujen ystävyysottelu osuu sopivasti samalle viikolle kuin viimeinen sarjapeli, on mahdollista saada viikon aikana treeniä jopa kolmesta pelistä.
 

Spire

Jäsen
Alkaa tulla mitta täyteen tätä peliä. Kävin parhaimmillaan nelosessa pyörähtämässä, josta tiputtiin takaisin kutoseen. Myin käytännössä koko joukkueen pois ja aloin treenaamaan pääasiassa omia junnuja. Muutama kausi siinä meni että pääsin nousemaan takaisin vitoseen. Eli siis tällä hetkellä tätä sarjaa kolme matsia takana.

Tulokset ovat olleet kylmääviä. Ainoastaan ensimmäisestä matsista onnistuin kairaamaan tasapelin, vaikka totuuden nimissä vastustajalla oli kovempi joukkue. Vertailtaessa joukkueita seuraavan matsin olisi pitänyt kaiken järjen mukaan mennä minulle, mutta niin vain tuli 0-1 turpaan. Viimeisimmässä oli vastassa sarjan ehkä kovin joukkue ja odotukset eivät olleet korkealla, mutta niin vain päädyin johtoon heti pelin alussa. Puoliajan jälkeen 1-1, mutta 83' minuutin kohdalla sitten kaksi maalia vastustajalle peräjälkeen sinetöi pelin.

Cupistakin tipuin kolmannella kierroksella rankkareilla samantasoista joukkuetta vastaan. Vaikeaa löytää enää motivaatiota loppukaudelle, kun parhaimmillaankin pääsen sijoille 5 tai 6 ja karsintaottelussa voi käydä miten vain. Kutosta ei enää jaksaisi pelata, ei sitten millään. Treenikin on niin hidasta että ei jaksaisi tuhlata montaa kautta arvokasta aikaa puolustustreeniin, kun olisi miljoona muutakin asiaa mitä pitäisi treenata. Joukkueen rahavarat on suurimmaksi osaksi käytetty pelaajaostoihin sarjanousun takia.

Ehkä en vain osaa pelata tätä peliä kovin optimaalisesti.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Alkaa tulla mitta täyteen tätä peliä. Kävin parhaimmillaan nelosessa pyörähtämässä, josta tiputtiin takaisin kutoseen. Myin käytännössä koko joukkueen pois ja aloin treenaamaan pääasiassa omia junnuja. Muutama kausi siinä meni että pääsin nousemaan takaisin vitoseen. Eli siis tällä hetkellä tätä sarjaa kolme matsia takana.

Tähän on hyvä ratkaisu. Itsellä aikoinaan oli nelosen tason joukkue ja kiinnostus sitten vaan 'lopahti' kun parhaimmillaan keskityin liikaa hommaan. Palasin pari vuotta sitten takasin ja nyt homma mennyt siten että viikossa saatan käydä muutaman kerran online ja max 10min kerta. Tekee ne tarvittavat jos ei muuten nappaa ja sit kun nappaa vähä enempi niin voi keskittyä siirtoihin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Alkaa tulla mitta täyteen tätä peliä. Kävin parhaimmillaan nelosessa pyörähtämässä, josta tiputtiin takaisin kutoseen. Myin käytännössä koko joukkueen pois ja aloin treenaamaan pääasiassa omia junnuja. Muutama kausi siinä meni että pääsin nousemaan takaisin vitoseen. Eli siis tällä hetkellä tätä sarjaa kolme matsia takana.

Tulokset ovat olleet kylmääviä. Ainoastaan ensimmäisestä matsista onnistuin kairaamaan tasapelin, vaikka totuuden nimissä vastustajalla oli kovempi joukkue. Vertailtaessa joukkueita seuraavan matsin olisi pitänyt kaiken järjen mukaan mennä minulle, mutta niin vain tuli 0-1 turpaan. Viimeisimmässä oli vastassa sarjan ehkä kovin joukkue ja odotukset eivät olleet korkealla, mutta niin vain päädyin johtoon heti pelin alussa. Puoliajan jälkeen 1-1, mutta 83' minuutin kohdalla sitten kaksi maalia vastustajalle peräjälkeen sinetöi pelin.

Cupistakin tipuin kolmannella kierroksella rankkareilla samantasoista joukkuetta vastaan. Vaikeaa löytää enää motivaatiota loppukaudelle, kun parhaimmillaankin pääsen sijoille 5 tai 6 ja karsintaottelussa voi käydä miten vain. Kutosta ei enää jaksaisi pelata, ei sitten millään. Treenikin on niin hidasta että ei jaksaisi tuhlata montaa kautta arvokasta aikaa puolustustreeniin, kun olisi miljoona muutakin asiaa mitä pitäisi treenata. Joukkueen rahavarat on suurimmaksi osaksi käytetty pelaajaostoihin sarjanousun takia.

Ehkä en vain osaa pelata tätä peliä kovin optimaalisesti.

Itsellä on nyt käynnissä kolmas "jälleenrakennus joukkueella". Parhaimmillaan olen taistellut nelosen kärkipaikoista mutta siinä tuoksinassa pelaajakehitys on jäänyt ihan taka-alalle ja kassasta on käytetty jokainen penni pelaajahankintoihin.

Edellisen "valtakauteni" tyrähdytin itse huomattuani, että joukkue vanhenee kohta käsiin, Junnuja ei ole eikä rahaa. Olisin voinut sitkutella vielä jonkin aikaa nelosen ja vitosen rajoilla mutta myin koko joukkueen pois ja vetäydyin kutoseen kasvattamaan junnuja pariksi kaudeksi.

Huomasin sellaisen asian, että paremman tuoton saan rahoilleni kun ostan vaikkapa 4 miljoonalla lahjakkaan junnun ja jalostan sitä hetken ja myyn vaikkapa 6-7 miljoonalla pois. Paljon nopeammin saa tuollaisen tuoton kuin, että ostaisti 17-vuotiaan raakileen. Tällaiseen minulla on nyt varaa, koska kassassa on rahaa ihan mukavasti.

Nyt minulla on syöttötreeni päällä ja keskikentällä ja hyökkäyksessä tukku niin hyviä junnuja, että nousu vitoseen lienee selviö ja kassassakin rahaa aika tolkuttomasti. Pyrin nyt sellaiseen viisaaseen nousuun, jossa en keskity vain joukkueen ultimaattiseen tasonnostoon, vaan pidän mielessä koko ajan myös junnupuolen. En halua enää ehkä mitään jälleenrakennusta, vaan menestystä!
 

Spire

Jäsen
Tähän on hyvä ratkaisu. Itsellä aikoinaan oli nelosen tason joukkue ja kiinnostus sitten vaan 'lopahti' kun parhaimmillaan keskityin liikaa hommaan. Palasin pari vuotta sitten takasin ja nyt homma mennyt siten että viikossa saatan käydä muutaman kerran online ja max 10min kerta. Tekee ne tarvittavat jos ei muuten nappaa ja sit kun nappaa vähä enempi niin voi keskittyä siirtoihin.
Juuri tuollaisella tyylillä olen tätä pelannutkin nyt jo pitkään.

Itsellä on nyt käynnissä kolmas "jälleenrakennus joukkueella". Parhaimmillaan olen taistellut nelosen kärkipaikoista mutta siinä tuoksinassa pelaajakehitys on jäänyt ihan taka-alalle ja kassasta on käytetty jokainen penni pelaajahankintoihin.

Edellisen "valtakauteni" tyrähdytin itse huomattuani, että joukkue vanhenee kohta käsiin, Junnuja ei ole eikä rahaa. Olisin voinut sitkutella vielä jonkin aikaa nelosen ja vitosen rajoilla mutta myin koko joukkueen pois ja vetäydyin kutoseen kasvattamaan junnuja pariksi kaudeksi.

Huomasin sellaisen asian, että paremman tuoton saan rahoilleni kun ostan vaikkapa 4 miljoonalla lahjakkaan junnun ja jalostan sitä hetken ja myyn vaikkapa 6-7 miljoonalla pois. Paljon nopeammin saa tuollaisen tuoton kuin, että ostaisti 17-vuotiaan raakileen. Tällaiseen minulla on nyt varaa, koska kassassa on rahaa ihan mukavasti.

Nyt minulla on syöttötreeni päällä ja keskikentällä ja hyökkäyksessä tukku niin hyviä junnuja, että nousu vitoseen lienee selviö ja kassassakin rahaa aika tolkuttomasti. Pyrin nyt sellaiseen viisaaseen nousuun, jossa en keskity vain joukkueen ultimaattiseen tasonnostoon, vaan pidän mielessä koko ajan myös junnupuolen. En halua enää ehkä mitään jälleenrakennusta, vaan menestystä!
Joukkueen vanhenemiseen päättyi omakin "valtakausi". Nyt edes tällä uudelleenrakennetulla joukkueella en pärjää vitosdivarissa. Saattaa hyvinkin olla että seuraava kausi pelataan taas kutosessa ja täytyy sanoa etten enää tiedä jaksanko aloittaa siellä tahkoamista. 16 viikkoa merkityksettömiä matseja botteja vastaan. Tai saattaa siellä olla yksi oikeakin joukkue, jota vastaan sitten ratkotaan sarjan mestaruus.

Rahaa ei ole kuin pari miljoonaa jäljellä (joo pelaajaostoja tehty, eikä edes niillä pärjätä). Mutta tuo taktiikka toimii hyvin, että ostaa lahjakkaan pelaajan, treenaa vähän aikaa ja myy pois. Silti rahaa ei tule tarpeeksi, tässä pelissä ei tosiaan toimi "kaikki mulle nyt heti- strategia".
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Taivas varjele mikä sieltä tulee?!?!?!!? Sieltä tuli ensimmäinen voitto vitosessa. Härrejestas sentään. Tuntuupa hyvältä. Ihan snadisti voi unelmoida siitä sarjapaikan säilyttämisestäkin. Ei ollu edes kauden tärkein peli asetuksella. En tiedä sitten mitä kaveri oli miettiny mutta ei mun jengi nyt tosiaankaan ole mikään hyvä. Taktiikat on kyllä huipussaan mutta tähdissä otan reilusti turpaan.
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Jatkoaika Cup, kausi 28

Hattrickin sarjakausi on tulevana viikonloppuna puolivälissä, joten alkaisi olla taas Jatkoaika Cupin vuoro.

Turnauksen 28. kauden avauskierros potkaistaan vauhtiin maanantaina 18. lokakuuta kello 20.00 eli Hattrick-kauden 8. sarjakierroksen jälkeisenä maanantaina, mikäli 16 joukkuetta on kasassa viimeistään edellisenä perjantaina 15. lokakuuta. Jos taas ei saada turnausta kokoon tässä vajaan kahden viikon aikana, aloitus siirtyy viikolla eteenpäin.

Mukaan on kutsuttu kaikki viime kauden joukkueet, lukuun ottamatta lohkojumboiksi nollalla pisteellä jääneitä ryhmiä (Kala Eagles, 1. FC Leppäviita Conquerers, Fc Kirkkokatu Warriors ja FC Ogelin Arsenal).

Mukaan mahtuu siis ainakin neljä joukkuetta, jotka eivät osallistuneet turnaukseen viime kaudella. Ilmoittautuminen tapahtuu vastaamalla tähän viestiin ja kertomalla joukkueen nimi ja käyttäjätunnus (mieluusti tosiaan siis molemmat, ettei tarvitse hakujen kautta kaivella tietoa käyttäjätunnuksesta!) Hattrickissa.

Mikäli paikkoja näyttää jäävän vapaaksi, nyt vielä vaille kutsua jääneet viime kauden joukkueet saavat turnauskutsun noin viikon kuluttua. Tarvittaessa nakkelen toki kutsuja sitten muillekin jatkislaisille, joiden joukkueen nimen tiedän HT:ssa, jos näyttää siltä, että turnaus ei ala täyttyä.

Kaikki perusjutut ovat ennallaan eli jokainen vastaa itse mahdollisesta osallistumismaksustaan jne. Vähintään Gold-tason supporterin omistaville turnaukseen liittyminen ei maksa mitään, mutta muilta veloitetaan kaksi kredittiä. Pienin mahdollinen ostettava kredittimäärä on 10 kappaletta, joka maksaa 3,90 euroa. Turnausosallistumisen hinnaksi tulee siis maksimissaan noin 80 senttiä.

Ja mahdollisille uusille osallistujille varmuudeksi vielä se tieto, että tämä turnaus pelataan ns. normaalin Hattrickin ulkopuolella eli osallistuminen tähän ei vaikuta millään tapaa treeniin, vaan pelata voi aina parhaalla mahdollisella kokoonpanolla. Turnausotteluissa ei myöskään tapahdu loukkaantumisia, joten senkin puoleen voi olla täysin huoletta.

Ja sitten taas loppuun JA-nimimerkkejä tägättyinä, jotta tieto kulkee paremmin tätäkin kautta: @Blue F @uljas @Mad E @Krepo @Peppuli @Jaded @Salming @Center#30 @McTorso @Tilastomies @Brutus @Jykke1978 @Lert @Karpat46 @mico @Fancy Jasper @Tumbenson @Crapbag @Kaspo @Makinpo @Kiakkomies @Aatelinen @peksa @miskosafd @Andy @boyko#10 @Kuopionkukko
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jatkoaika Cup, kausi 28

Hattrickin sarjakausi on tulevana viikonloppuna puolivälissä, joten alkaisi olla taas Jatkoaika Cupin vuoro.

Turnauksen 28. kauden avauskierros potkaistaan vauhtiin maanantaina 18. lokakuuta kello 20.00 eli Hattrick-kauden 8. sarjakierroksen jälkeisenä maanantaina, mikäli 16 joukkuetta on kasassa viimeistään edellisenä perjantaina 15. lokakuuta. Jos taas ei saada turnausta kokoon tässä vajaan kahden viikon aikana, aloitus siirtyy viikolla eteenpäin.

Mukaan on kutsuttu kaikki viime kauden joukkueet, lukuun ottamatta lohkojumboiksi nollalla pisteellä jääneitä ryhmiä (Kala Eagles, 1. FC Leppäviita Conquerers, Fc Kirkkokatu Warriors ja FC Ogelin Arsenal).

Mukaan mahtuu siis ainakin neljä joukkuetta, jotka eivät osallistuneet turnaukseen viime kaudella. Ilmoittautuminen tapahtuu vastaamalla tähän viestiin ja kertomalla joukkueen nimi ja käyttäjätunnus (mieluusti tosiaan siis molemmat, ettei tarvitse hakujen kautta kaivella tietoa käyttäjätunnuksesta!) Hattrickissa.

Mikäli paikkoja näyttää jäävän vapaaksi, nyt vielä vaille kutsua jääneet viime kauden joukkueet saavat turnauskutsun noin viikon kuluttua. Tarvittaessa nakkelen toki kutsuja sitten muillekin jatkislaisille, joiden joukkueen nimen tiedän HT:ssa, jos näyttää siltä, että turnaus ei ala täyttyä.

Kaikki perusjutut ovat ennallaan eli jokainen vastaa itse mahdollisesta osallistumismaksustaan jne. Vähintään Gold-tason supporterin omistaville turnaukseen liittyminen ei maksa mitään, mutta muilta veloitetaan kaksi kredittiä. Pienin mahdollinen ostettava kredittimäärä on 10 kappaletta, joka maksaa 3,90 euroa. Turnausosallistumisen hinnaksi tulee siis maksimissaan noin 80 senttiä.

Ja mahdollisille uusille osallistujille varmuudeksi vielä se tieto, että tämä turnaus pelataan ns. normaalin Hattrickin ulkopuolella eli osallistuminen tähän ei vaikuta millään tapaa treeniin, vaan pelata voi aina parhaalla mahdollisella kokoonpanolla. Turnausotteluissa ei myöskään tapahdu loukkaantumisia, joten senkin puoleen voi olla täysin huoletta.

Ja sitten taas loppuun JA-nimimerkkejä tägättyinä, jotta tieto kulkee paremmin tätäkin kautta: @Blue F @uljas @Mad E @Krepo @Peppuli @Jaded @Salming @Center#30 @McTorso @Tilastomies @Brutus @Jykke1978 @Lert @Karpat46 @mico @Fancy Jasper @Tumbenson @Crapbag @Kaspo @Makinpo @Kiakkomies @Aatelinen @peksa @miskosafd @Andy @boyko#10 @Kuopionkukko

FC Asterix nimimerkillä aapeli77 ottaisi mieluusti osaa turnaukseen muutaman välivuoden jälkeen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Bird

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Jatkoaika Cup, kausi 28

Hattrickin sarjakausi on tulevana viikonloppuna puolivälissä, joten alkaisi olla taas Jatkoaika Cupin vuoro.

Turnauksen 28. kauden avauskierros potkaistaan vauhtiin maanantaina 18. lokakuuta kello 20.00 eli Hattrick-kauden 8. sarjakierroksen jälkeisenä maanantaina, mikäli 16 joukkuetta on kasassa viimeistään edellisenä perjantaina 15. lokakuuta. Jos taas ei saada turnausta kokoon tässä vajaan kahden viikon aikana, aloitus siirtyy viikolla eteenpäin.

Mukaan on kutsuttu kaikki viime kauden joukkueet, lukuun ottamatta lohkojumboiksi nollalla pisteellä jääneitä ryhmiä (Kala Eagles, 1. FC Leppäviita Conquerers, Fc Kirkkokatu Warriors ja FC Ogelin Arsenal).

Mukaan mahtuu siis ainakin neljä joukkuetta, jotka eivät osallistuneet turnaukseen viime kaudella. Ilmoittautuminen tapahtuu vastaamalla tähän viestiin ja kertomalla joukkueen nimi ja käyttäjätunnus (mieluusti tosiaan siis molemmat, ettei tarvitse hakujen kautta kaivella tietoa käyttäjätunnuksesta!) Hattrickissa.

Mikäli paikkoja näyttää jäävän vapaaksi, nyt vielä vaille kutsua jääneet viime kauden joukkueet saavat turnauskutsun noin viikon kuluttua. Tarvittaessa nakkelen toki kutsuja sitten muillekin jatkislaisille, joiden joukkueen nimen tiedän HT:ssa, jos näyttää siltä, että turnaus ei ala täyttyä.

Kaikki perusjutut ovat ennallaan eli jokainen vastaa itse mahdollisesta osallistumismaksustaan jne. Vähintään Gold-tason supporterin omistaville turnaukseen liittyminen ei maksa mitään, mutta muilta veloitetaan kaksi kredittiä. Pienin mahdollinen ostettava kredittimäärä on 10 kappaletta, joka maksaa 3,90 euroa. Turnausosallistumisen hinnaksi tulee siis maksimissaan noin 80 senttiä.

Ja mahdollisille uusille osallistujille varmuudeksi vielä se tieto, että tämä turnaus pelataan ns. normaalin Hattrickin ulkopuolella eli osallistuminen tähän ei vaikuta millään tapaa treeniin, vaan pelata voi aina parhaalla mahdollisella kokoonpanolla. Turnausotteluissa ei myöskään tapahdu loukkaantumisia, joten senkin puoleen voi olla täysin huoletta.

Ja sitten taas loppuun JA-nimimerkkejä tägättyinä, jotta tieto kulkee paremmin tätäkin kautta: @Blue F @uljas @Mad E @Krepo @Peppuli @Jaded @Salming @Center#30 @McTorso @Tilastomies @Brutus @Jykke1978 @Lert @Karpat46 @mico @Fancy Jasper @Tumbenson @Crapbag @Kaspo @Makinpo @Kiakkomies @Aatelinen @peksa @miskosafd @Andy @boyko#10 @Kuopionkukko

Kuten aiemmin totesin niin krediitit on käytetty ja joukkue on huono joten tämä ja varmasti vielä seuraavakin jätetään välistä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Bird

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Voipi olla että olisin Kala Eaglesilla statisti kun on strateginen harjoitusmuutos ja joukkueen kotimaistaminen menossa ja eroon parhaasta keskikenttäukkosta joka yksistään syö palkkakuluista 20%.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jatkoaika Cup, kausi 28

Hattrickin sarjakausi on tulevana viikonloppuna puolivälissä, joten alkaisi olla taas Jatkoaika Cupin vuoro.

Turnauksen 28. kauden avauskierros potkaistaan vauhtiin maanantaina 18. lokakuuta kello 20.00 eli Hattrick-kauden 8. sarjakierroksen jälkeisenä maanantaina, mikäli 16 joukkuetta on kasassa viimeistään edellisenä perjantaina 15. lokakuuta. Jos taas ei saada turnausta kokoon tässä vajaan kahden viikon aikana, aloitus siirtyy viikolla eteenpäin.

Mukaan on kutsuttu kaikki viime kauden joukkueet, lukuun ottamatta lohkojumboiksi nollalla pisteellä jääneitä ryhmiä (Kala Eagles, 1. FC Leppäviita Conquerers, Fc Kirkkokatu Warriors ja FC Ogelin Arsenal).

Mukaan mahtuu siis ainakin neljä joukkuetta, jotka eivät osallistuneet turnaukseen viime kaudella. Ilmoittautuminen tapahtuu vastaamalla tähän viestiin ja kertomalla joukkueen nimi ja käyttäjätunnus (mieluusti tosiaan siis molemmat, ettei tarvitse hakujen kautta kaivella tietoa käyttäjätunnuksesta!) Hattrickissa.

Mikäli paikkoja näyttää jäävän vapaaksi, nyt vielä vaille kutsua jääneet viime kauden joukkueet saavat turnauskutsun noin viikon kuluttua. Tarvittaessa nakkelen toki kutsuja sitten muillekin jatkislaisille, joiden joukkueen nimen tiedän HT:ssa, jos näyttää siltä, että turnaus ei ala täyttyä.

Kaikki perusjutut ovat ennallaan eli jokainen vastaa itse mahdollisesta osallistumismaksustaan jne. Vähintään Gold-tason supporterin omistaville turnaukseen liittyminen ei maksa mitään, mutta muilta veloitetaan kaksi kredittiä. Pienin mahdollinen ostettava kredittimäärä on 10 kappaletta, joka maksaa 3,90 euroa. Turnausosallistumisen hinnaksi tulee siis maksimissaan noin 80 senttiä.

Ja mahdollisille uusille osallistujille varmuudeksi vielä se tieto, että tämä turnaus pelataan ns. normaalin Hattrickin ulkopuolella eli osallistuminen tähän ei vaikuta millään tapaa treeniin, vaan pelata voi aina parhaalla mahdollisella kokoonpanolla. Turnausotteluissa ei myöskään tapahdu loukkaantumisia, joten senkin puoleen voi olla täysin huoletta.

Kiksautus FC / Dremus
Pistäppä kutsua turnaukseen tulemaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Bird

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Viime kauden lohkojumbot (Kala Eagles, 1. FC Leppäviita Conquerers, Fc Kirkkokatu Warriors ja FC Ogelin Arsenal) on nyt kutsuttu mukaan Jatkoaika Cupiin. Jokuhan täällä taisi jo ilmoittaa, että aikoo jättää turnauksen tällä kertaa väliin, mutta lähetin silti kutsut kaikille – jos vaikka mieli olisi muuttunut.

Turnauksessa on vielä neljä paikkaa vapaana, ja uusiakin ilmoittautumisia otetaan edelleen vastaan.

@peksa @boyko#10 @BitterX @Kuopionkukko
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Viime kauden lohkojumbot (Kala Eagles, 1. FC Leppäviita Conquerers, Fc Kirkkokatu Warriors ja FC Ogelin Arsenal) on nyt kutsuttu mukaan Jatkoaika Cupiin. Jokuhan täällä taisi jo ilmoittaa, että aikoo jättää turnauksen tällä kertaa väliin, mutta lähetin silti kutsut kaikille – jos vaikka mieli olisi muuttunut.

Turnauksessa on vielä neljä paikkaa vapaana, ja uusiakin ilmoittautumisia otetaan edelleen vastaan.

@peksa @boyko#10 @BitterX @Kuopionkukko
Joo ei oo kiinnostusta tällä hetkellä ostella niit krediittei
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Viime kauden lohkojumbot (Kala Eagles, 1. FC Leppäviita Conquerers, Fc Kirkkokatu Warriors ja FC Ogelin Arsenal) on nyt kutsuttu mukaan Jatkoaika Cupiin. Jokuhan täällä taisi jo ilmoittaa, että aikoo jättää turnauksen tällä kertaa väliin, mutta lähetin silti kutsut kaikille – jos vaikka mieli olisi muuttunut.

Turnauksessa on vielä neljä paikkaa vapaana, ja uusiakin ilmoittautumisia otetaan edelleen vastaan.

@peksa @boyko#10 @BitterX @Kuopionkukko

Mää taas taidan boikotoida siitä syystä kun sain ensin kutsun joka sitten peruttiin. Mua ei säälipaikka kiinnosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös