Hattrickin Jatkoaika Cup, kausi 2
No niin, hiljalleen voisi varmaankin miettiä toisen kauden pelaamista Jatkoaika Cupissa. Ensimmäinen vietiin siis loppuun 16 joukkueen voimin, ja 22. heinäkuussa pelatussa finaalissa virtuaalisen voittopokaalin nappasi JA-nimimerkki Hockin
FC Pizzapojat kaadettuaan Lunaticon
Thug Angelzin jännittävien vaiheiden jälkeen 3–2.
Ensimmäisellä kerralla 16 joukkueen saaminen mukaan oli hieman työn ja tuskan takana, mutta ehkäpä toisella kertaa joukkueet löytyisivät jo helpommin. Näin ainakin itse toivon.
Seuraavan Jatkoaika Cupin voisi aloittaa vaikkapa
maanantaina 14. lokakuuta eli sarjassa 6. kierroksen jälkeen. Nyt kun tieto tästä on kaikilla jo näin varhain, niin vaikka joku olisikin parhaillaan mukana jossain turnauksessa, niin ehtii todennäköisesti siitä ulos ennen Jatkoaika Cupin alkua.
Koska itse perustin tuon ensimmäinen turnauksen, niin saan ilmeisesti sen pohjille luotua suht helposti myös uuden Jatkoaika Cupin. Viime kauden turnauksessa olivat mukana
tässä viestissä näkyvät joukkueet. Ja turnausmalli voinee olla ihan sama kuin
viimeksikin eli mukaan 16 joukkuetta neljässä eri lohkossa. Kahdeksan parasta pudotuspeleihin, jolloin turnauksen kesto on kunkin joukkueen menestyksestä riippuen 3-6 viikkoa. Ja jokainen maksaa luonnollisesti osallistumisensa itse, tosin supportereillehan näihin liittyminen on ilmaista.
Voi olla, että pystyn jotenkin automaattisesti lähettämään kutsun jo kaikille aiemmin mukana olleille, mutta koska en ole tästä varma, niin ehkä parempi on hoitaa ilmoittautumiset niin, että jokainen aiheesta kiinnostunut ilmoittautuu erikseen. Ilmoittautumista varten haluan seuraavat tiedot: joukkueen nimi, sarjataso ja osallistujan HT-nimimerkki. Nämä voi laittaa myös mulle yv:llä, jos ei halua postata tähän ketjuun. Ihan kuinka vain.
Kokoan tähän viestiin sitten listaa ilmoittautuneista. Jos kiinnostuneita on enemmän kuin 16, niin karsitaan sitten pois viime kaudella heikoimmin sijoittuneita joukkueita, jotta uusillakin osallistujilla on mahdollisuus päästä mukaan. Mutta kuitenkin niin, että kaikki viime kaudella pudotuspeleihin päässeet kahdeksan joukkuetta saavat ainakin automaattisesti paikan myös kakkoskauden turneeseen.
Eli laittakaahan ilmoittautumisia siis tulemaan! Ja toki kysymyksiäkin saa esittää, jos tässä nyt vielä jäi jotain epäselväksi.
Ilmoittautuneet joukkueet
Joukkueen nimi (sarjataso, JA-nick/HT-tunnus)
AC Niinivaara (4. div, Bird/niinivaara) *
FC Arabia (5.div, Footless/Footless) *
Pallo-Peikot, Voikkaa (5. div, Tilastomies/Tilastomies)
Citystars (3.div, mico/m1987) *
Pohjanmaa United (7. div, Nerozki/Nerozki)
Thug Angelz (6. div, Lunatico/Thugg) *
FC Jykke (6. div, Jykke1978/Jykke1978)
Kiksautus FC (6. div, Brutus/Dremus)
FC Pihlis (6. div, Center#30/eltsuh)
Arctic Knights (7. div, Rapala/surkea)
Helsingin hakkapeliitat (6. div, en1103/en1103)
FC Asterix (6. div, Lert/aapeli77) *
Kamppulan Kauhut (6. div, KuumaaKamaa/jonttuf6)
*) Viime kauden turnauksessa 8 parhaan joukossa.