Siis ei helvetti, olihan tuo keskikenttä kuraa huonojen kuntojen vuoksi, mutta merkitseekö 56/44, 53/47-hallinta oikeasti voiton verran? Katsokaapas ja arvioikaa, hävisinkö muka paremmalleni: MatchID: 179974087
Alltidin mukaan tuo peli menee ykköseksi sarjasi yllättävien lopputulosten joukossa näin alkukaudesta. Ah-pisteet veit lähes kolmellakymmenellä, joten kyllä tuo ainakin Alltidin mukaan kieltämättä yllättää. Tosin veinhän minäkin edellisessä sarjassani yhden pelin ah-pisteet 36:lla ja hävisin kotona 0-2 (fanit olivat tyytyväisiä...). En tiedä sitten, kuinka luotettavasti pelejä pystyy arvioimaan ah-pisteiden tai loddareiden kautta.
Onko täällä muuten mitään suosituksia, millaisella joukkueella voi tosissaan yrittää nousua kutosdivariin? Nousin viime kauden jälkeen seiskaan ja alku on mennyt yllättävän hyvin. Kolmen pelin jälkeen joukkueellani on piikkipaikka sarjassa (kaksi vieraspeliä ja yksi kotipeli) ja eroa viivaan on kolme pistettä. Eilen joukkueeni otti vierastasurin rennolla pelillä etukäteen vahvemmalta vaikuttaneesta joukkueesta. Kaksi muuta peliä on voitettu maalierolla 7-2.
En ole omasta mielestäni vielä missään nimessä valmis nousuun, ja kun katselee sarjani muita joukkueita (vaikka sarja on Alltidinkin mukaan vasta 603/1024, eli vähän keskiarvoa heikompi), niin eihän minun pitäisi kärjessä olla. Vähän arveluttaa siis tällä hetkellä tämä yllättävä kauden alku, enkä oikeastaan edes haluaisi tällä joukkueella nousta, sillä ensi kaudella peleissä ei olisi mitään jännitystä (jos olisi tukkaa, niin se lähtisi varmasti).
Mutta onhan tässä vielä paljon pelejä jäljellä, ja tuskin joukkueeni tuolla piikkipaikalla tulee parin kierroksen jälkeen enää roikkumaan. Mutta entä jos? Pitäisiköhän minun nyt sitten pelata rennosti jatkossakin kaikki pelit ja varmistaa se, että joukkueeni tulee putoamaan varmuudella kahden joukosta pois. Vai kannattaako tässä nyt pelailla täysillä ja luottaa siihen, että sarjani vastustajien kovuus minun joukkueeseeni nähden kääntää vielä kelkkaa.
Joukkueeni ID: 1513998