Muu maailma (1055092) kaipaa haistattelijaa. Ihan sama sarjalla ja pelipaikalla. Kun ei noista oman sarjan tiimeistä kukaan vielä ainakaan tunnu vastaavan haasteisiin, eikä viitsi ottaa riskiä, että peli jäisi pelaamatta.
Cupista tipuin odotetusti, vaikka ihan pieni sauma täydellä panostuksella olisikin ollut vielä ehkä mahdollista jatkaa historialliselle 4. kierrokselle. En edes yrittänyt, vaan päätin varmistaa murskavoiton 7. divarista, jonne kutosesta tipuin. Ihan kivaa näin vaihteeksi dominoida sarjaa, kun pari kautta meni kutosessa tiukassa putoamiskamppailussa. :D Ensi kausi kutosessa sitten onkin jo vähän helpompaa, koska tiimissä on potentiaalia ja joukkue paljon tasapainoisemmin rakennettu ensi kauden alussa, mitä esim. vielä viime kaudella.
Olen tässä muuten huomannut viimeisten kuukausien myötä, että ht:n uudistusten mukana nousseet pelaajahinnat olisi voinut hyödyntää hiukan paremmin. Itse ostin tuossa taannoin jonkin verran pelaajia ja nyt kun hintavertailua katselen, niin aivan järestään kaikkien jannujen markkinahinnat ovat selkeästi kovempia, kuin mitä ne silloin olivat, kun itse kyseiset kaverit ostin, vaikka toki tiukalla budjetilla ja harkitusti kauppoja kävinkin. Olisin vain sen hetkisten rahavarojen puitteissa voinut vielä yhden kaverin hankkia rosteriin, mutta jätin sitten tilille hiukan pahan päivän varalle.
Yksi hyökkääjäni(mahtava maalinteko, hyvä syöttö) lähti aikanaan hintaan 715k ja nyt siitä maksettaisiin jo pitkälle yli miljoonaa ja todennäköisesti myyn kaverin, kunhan saan vain molemmat taidot tasolla nostettua ja maalinteko onkin jo lähellä nousua. Saas nähdä, paljon tulee tarjousta 21-vuotiaasta loistavasta maalintekijästä erinomaisella syötöllä. Toivottavasti yli 1,5 miljoonaa.
edit: En tiedä, tuliko tätä kautta, mutta haaste on jo hyväksytty. Nopeaa toimintaa.