8-0 voitto sarja-avauksessa. Hyvin näkyy nyt tämä 8. ja 9. divarin tasoero.
Oletko tosissas? On todella harvinaista että ysissä olisi yhtä enempää ihmismanagereita, ei vaadita kun välttävää kokoonpanonlaitto taitoa niin sarjavoitto on saletti.
8-0 voitto sarja-avauksessa. Hyvin näkyy nyt tämä 8. ja 9. divarin tasoero.
Team Urho puolestaan avasi 6-1 voitolla päävastustajastaan ;) Hyvin menee, mutta menkööt!Sarja on avattu... Ensimmäisesä pelissä 6-0 voitto pahimmasta vastustajasta, eiköhän aloitella odottamaan sarjanousua... -Team Jewgen-
Eilen oli sitten sarjan avausottelu, kotipeli viime kauden kutosta vastaan (itse viime kaudella viitonen). Fanien odotuksena kautta koskien on, voimme voittaa tämän sarjan ja eilistä ottelua koskien "voimme voittaa tämän ottelun".
Peli kuitenkin päättyi tasan: Peto 1 – 1 Intiö (matchID 164320326)
Vein ottelussa hallinnan ja ylipäätään kaikki statsit oli minulla parempia. Keskikenttä vain on heikko joten on kait turha odottaa kovin paljoa maalipaikkoja?
Niin eli jos joku viittis parilla sanalla avata mulle, mitä tapahtui vai oliko tässä vain se ns. "random" tekijä että todennäköisesti olisin voinut voittaakin tuon pelin.
Oletko tosissas? On todella harvinaista että ysissä olisi yhtä enempää ihmismanagereita, ei vaadita kun välttävää kokoonpanonlaitto taitoa niin sarjavoitto on saletti.
Onko kukaan huomannu minkä verran tähti-arvojen tippumista? Sillä meikäläsen puolustus treenattavilla on järjestään tippunut 1 tähden verran.
Ei noista kumpikaan ole valmentajaksi kovin kummoinen vaihtoehto. Jotta pelaajasta kannattaisi tehdä valmentaja, niin häneltä pitäisi löytyä sekä kokemusta että johtajuutta. Tämä johtuu siis siitä, että tehtäessä pelaajasta valmentaja johtajuus ei vaikuta hintaan niin kuin ulkopuolisessa värväyksessä.Valmentajasta tosin pitäisi hankkiutua eroon ja äkkiä. Tulisiko muuten seuraavista veteraaneista(siis nyt pelaajia)lähellekään kelvollista valmentajaa? Ensimmäisellä kokemus: loistava ja johtajuus: kurja. Toisella kokemus: mahtava ja johtajuus: heikko. Kummasta todennäköisemmin? Vai ei kummastakaan?
Pelaatko kutosessa vai missä? Meinaan, tuo 260 on aika kova kyllä alasarjoihin. Itsellä taitaa pyöriä siinä 215-230 hujakoilla, ja olen oman (heikon) kutoslohkoni kärkijoukkue.Itsellä alkoi yllättävänkin nihkeästi kausi kotona viime kauden sarjakakkosta vastaan. Voitin vain kolmella maalilla, toki pic mukana mutta silti. tasoerosta lohkossani kertoo se, että alltidin lohkon all starsissa on 8 omaa pelaajaani ja siis vain 3 muuta. Ilman yhden pakin loukkaantumista eilisessä pelissä, olisi luvut olleet 9/2. Hatstatsit oli itellä 260, kun seuraavaksi parhaalla lohkossani 181. Hiukan tylsää vedellä tällasessa lohkossa, mutta cupiin voi kivasti panostaa kun kaikki sarjapelit voi rentoilla.
Jaaha, mää koin kyllä oikeusmurhan edellisessä ottelussani! Maailma on julma paikka elää, kun ei edes jalkapallo suju. Mitäs mieltä muut on, onko ottelun tulos oikeudenmukainen? Ottelu ID on: 164473038
Noi tontut on pahin vastustaja, joten MOtsasin pelin, hallinta mulle, tähdetkin oli mun puolella, mutta lopputulos kaikkea muuta. Onneks sentään sain telottua noilta kaks pelaajaa =)
En nyt itseäni miksikään guruksi laske mutta tässä kuumesairaana oli aikaa vähän katsella joukkuettasi. Kyllä tuossa mielestäni on kaksi joukkuetta, jotka pystyt jättämään taaksesi. Eli tuo ensimmäinen vastustajasi, jolla pelkkä keskikenttä ei noilla hyökkäys- ja puolustusarvosanoilla ei riitä voittoon kovin usein. Toki tarvitset hieman onnea voittaaksesi kyseisen joukkueen yksittäisessä ottelussa mutta eipä tappioitakaan hirveän montaa pitäisi tulla. Kakashi on selvästi lohkon huonoin joukkue ja siltä pitäisi saada täydet pisteet suht kivuttomasti. Muita vastaan tulee suuria vaikeuksia, kun keskikenttäsi on noin huono ja vastustajilla on muutkin osa-alueet suht kunnossa. Mielestäni mahdollisuudet säilymiseen ovat ihan hyvät mutta tuolla keskikentällä ei kannata haaveilla kuitenkaan kärkisijoituksista. Veikkaisin, että sijoituksesi on kuudes ja pisteitä 14-15. Treenaat ilmeisesti hyökkääjiä? Itse vaihtaisin ainakin yhden keskuspakin keskikenttämieheen, jolloin saisit jonkunlaisen keskikentän ja hyötyisit enemmän hyvästä hyökkäyksestäsi.Olisiko jollakin gurulla pieni hetki analysoida joukkueeni Salballers (560700) menestystä tälle kaudelle. Kutoseen nousin useamman kauden seiskassa rypimisen jälkeen. Onko mahdollisuudet jähiä tämä kausi tippumatta? Lisäksi myös olisi jännä kuulla arviota ensimmäisestä pelistä, jonka voitin, ihme kyllä. MatchID: 164276087
Junnuihin menee paljon rahaa, mutta en haluaisi lopettaa näitä, kun nyt nämä ovat vasta (ainakin toivottavasti) alkamassa tuottamaan meille kunnon pelaajia. Entä miten minun kannattaisi toimia tuon akatemian 17-vuotiaan maalivahdin kanssa? Kannattaisiko laittaa suoraan noston jälkeen myyntiin, vai treenata erinomaiseksi ja myydä sen jälkeen? Ja entä miten suosittelisitte, miten minun kannattaisi käyttää hänestä saatavat rahat (kannattaisiko laittaa kaikki rahat yhteen keskikentän vahvistukseen, kuten olen suunnitellut)?
Nyt kysynkin, että miten tuota nykyistä joukkueen tilannetta kannattaisi kehittää jatkossa?
Kyllä minä sinuna raa'asti karsisin noita junnunostokuluja. Et takuulla saa omiasi pois jos todella 35k menee viikossa pelkkään junnutoimintaan. Itse panostan vain lottoon ja kannustan sinuakin tekemään valinnan itsellesi mielekkäämpään vaihtoehtoon.
Aloitin Hattrick-uran käytännössä viime vuoden syyskuussa. Olen rimpuillut kasissa nyt noin puolitoista kautta aika heikolla menestyksellä. Aikaisemmin meillä oli kova sarja (Alltidin mukaan 15. paras kasidivari), mutta sarjan voittajan noustua seiskaan, sarjamme taso on ainakin Alltidin mukaan laskenut. Tämä sopii ainakin minulle, sillä nyt sarjassamme menestysmahdollisuudet ovat yhtä luokka paremmat (eivät tosin vieläkään mitkään kovin hyvät meidän joukkueelle).
Tällä hetkellä menee tosiaan tuo 35k junnuihin, kun akatemiassa on kaksi kykyjenetsijää tämän viikon ajan. Olen vaihdellut loton ja akatemian nostoja siten, että olen nostellut vuoroviikoin kummastakin ja silloin, kun on "akatemia-viikko" käytössä on kaksi kykyjenetsijää, "lotto-viikkoina" akatemia on puolestaan mennyt vain yhdellä kykyjenetsijällä.Kyllä minä sinuna raa'asti karsisin noita junnunostokuluja. Et takuulla saa omiasi pois jos todella 35k menee viikossa pelkkään junnutoimintaan.
Miksi olit valinnut "hyökkäykset laidoilta", kun kaksi kolmesta hyökkäyksestäsi oli parempia kuin vastustajan puolustukset?
Voitit keskellä 15-14 ja oikealla 11-8 ja sen kolmannenkin hävisit vain 10-9.
Jos olisit pelannut normaalilla niin nuo 61% ja 63% pallonhallinnat olisivat riittäneet voittoon. Nyt joukkueesi tärväsi maalipaikkojaan siihen, että palloa yritettiin väen vängällä saada sinne laitaan.
Eikö se sitten vaikuta, kun vastustajan laitapuolustus oli totaalisen onneton, että ohjaa hyökkäykset sieltä? Ajattelin panostaa hyökkäyksen sinne, missä on heikoin puolustus. Mitäs hyötyä tosta hyökkäys laidoilta nyt sitten on, jos tälläsessä tilanteessa kerran siitä oli haittaa?
Käytännössä voidaan toki puhua paikkojen tuhlaamisesta silloin, jos niitä ohjataan omalta tasokkaalta maalintekosektorilta huonompitasoiselle.
Tyhmä kysymys sallittaneen liki aloittelijalle. Kun laitoit hyökkäykset laitoihin (mikä näyttää mun mielestä hyvälle idealle, kun vastustajan laitapuolustus on mitä on) niin miksi ohjasit laiturit tukemaan keskustaa? Amatöörin silmin näyttää että ylimiehitit keskikentän keskustan ja sitten pyrit hyökkäyksissäsi välttämään sitä?Eli käytännössä en hukannu maalipaikkoja, kun siirsin hyökkäykseni laidoille, koska siellä se polustus oli vielä huonompi kun keskellä? Yleisesti ottaen, teinkö jonkun kämmin ottelussa vai oliko toi huonoa tuuria?