Setämies kirjoitti:
Päätelmät: PsicoTSI:hin tuntuvat vaikuttavan pelaajan alatasot valtavasti
Kyllä, itse olen saanut kokea Psicon randomiarvot ja aputaitojen fuulaavat vaikutukset arvoihin kantapään kautta. Urani alkuaikoina erityisesti, ja vielä joitain kuukausia sitten harrastin todella paljon skilltreidaamista. Ostin siis huokeahkolla hinnalla pelaajia lähellä taidonnousua, ja myin heidät pois viikon parin treenillä tason noustua. Treenasin aika paljon pakkitreeniä tuolloin, joten aputaitoja ja niiden fuulauksia ei niin paljoa ollut. Mutta myöhemmin esmes. PR-treenissä huomasin, jos kk-miehen aputaidot olivat edes tasoa välttävä-kelvollinen, Psicon arvot olivat aivan viturallaan. Eli liikaa tuohon ei voi luottaa!
Sitä oisin HT-guruilta udellut, että onko tämä normaalia:
Parin kuukauden sisällä sama on käynyt yht kolmelle runkopelaajalle (mokke, ja 2 kk-miestä) jotka olen ostanut. Miesten kunto on laskenut saman tien oston jälkeen viikko viikolta tasolle kurja, vaikka ovat pelanneet joka viikko. Ei siinä mitään, että kunnot ovat laskeneet kurjaksi eivätkä ole nousseet niistä kolmeen neljään veckaan, mutta kun TSI:kin alkaa vajota kuin lehmän häntä, kunnon ollessa sama kurja koko ajan. Esim mokkeni TSI laski muistaakseni viikon aikana 700:lla, kunnon pysyessä samassa! Samoin keskikenttäni, tsi oli 2800 kunnolla ostohetkellä, seur päivitys ----> kurja kunto, tsi 2300. Seuraava päivitys----> kunto kurja, tsi 1900!
Nouseeko Tsi ja pelisuoritukset koskaan takaisin normaalille tasolle, vai jäävätkö noin alhaisiksi? Ilmeisesti jonkin sortin HT-randomien piikkiin voi laittaa, kuten koko kuntopolitiikan. Ei kai kuntojen alatasot sentään noin valtavia voi olla?