sixtus kirjoitti:Toisilla on sitten hivenen parempaa tuuria, kyllähän tuossa jarzkin nostossa on selvää junnumaajoukkuepotentiaalia. 1.5M kmenee varmasti kaupaksi, eiköhän tuosta joku 3M irronne.
HLe kirjoitti:Voi elämän kevät millainen juniori! Jos pääsee erinomaiseen tai edes hyväänkin valmennukseen niin takuuvarmaa U20-kamaa. Järkyttävä joulu tosiaan käynyt Jarzkilla.
Siren kirjoitti:Normi Hattrickiä; tulos 3-3, olin parempi kaikilla osa-alueilla keskikenttää lukuunottamatta. Keskikentän merkitystähän oli vähennetty, YEAH RIGHT. HT on...
Siren kirjoitti:Normi Hattrickiä; tulos 3-3, olin parempi kaikilla osa-alueilla keskikenttää lukuunottamatta. Keskikentän merkitystähän oli vähennetty, YEAH RIGHT. HT on...
Menace kirjoitti:Osaisko joku kertoa miksei otteluissa käy enemmän porukkaa?
Voittoputki on 18 ottelua, kannattajat taivaallinen ja sponssit haltioitunut. Viime kierroksella 7000 katsojaa ja sarjan muutamalla muulla joukkueella oli stadikat täysi. Faniclupissa jäseniä 577.
Liityimpä minäkin Jatkiksen federaatioon. FC Ylilyöjät 1056211
JaRzKi kirjoitti:Käykää vaan ihmeessä arvon jatkislaiset tarjoamassa tuosta minun junnustani, Lauri Mielityinen(145416327). :) Määräaikaan on enää n. 15 tuntia ja yhden ainuttakaan tarjousta ei vielä ole ilmennyt. Tosin eiköhän se kaupaksi mene... Tämä tarkoittaisi sitä, että stadionista tulisi reilu 30 000-paikkainen ja mahdollisesti myös vahvistuksia liittyisi joukkueesseen, joten rahalle on takuuvarmasti käyttöä!
Jukan takahiukset kirjoitti:Olen yrittänyt haastaa lukuisia joukkueita treenimatsiin, mutta eipä näy tärppäävän. Löytyisiköhän siis täältä vastustaja illan matsiin? Joukkueeni on Kiljuhanhet (256640).