Lapster kirjoitti:Ei taida Piccailut ja motsailut vaikuttaa ystävyysotteluihin? Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Presiis. Ystävyysottelut pelataan vakiona normaalilla joukkuehengellä, eikä tähän tosiaan itse voi vaikutta, mutta sarjapic antaa kivan korkean jh:n ystävyysotteluihin.Mace kirjoitti:Ystävyysotteluja ei voi picata eikä motsata, mutta kyllä ennen ystävyysottelua voimassa oleva joukkuehenki vaikuttaa ihan normaalisti ystävyysottelun keskikenttäarvosanaan.
Näin minäkin olen ymmärtänyt. Paremmalla johtajuudella oleva valmentaja käsittääkseni hidastaa joukkuehengen laskua ja nopeuttaa sen nousua.JiiTee kirjoitti:Onko se muuten niin, että valmentajan johtajuudella ei ole mihinkään muuhun merkitystä kuin joukkuehenkeen? Niin ainakin olen ymmärtänyt.
Mace kirjoitti:Ystävyysotteluja ei voi picata eikä motsata, mutta kyllä ennen ystävyysottelua voimassa oleva joukkuehenki vaikuttaa ihan normaalisti ystävyysottelun keskikenttäarvosanaan.
Isle of Man kirjoitti:Presiis. Ystävyysottelut pelataan vakiona normaalilla joukkuehengellä, eikä tähän tosiaan itse voi vaikutta, mutta sarjapic antaa kivan korkean jh:n ystävyysotteluihin.
Calder kirjoitti:Tietääkö joku mistä saisi HT:een logon alapuolelle oman joukkueen lippukokoelman niin kuin esim. tällä joukkueella Vlaaien op Staaien (317049).
InTheYear2000 kirjoitti:Sun pitää olla supporter ja sitten liittyä Flag Chasers Community (12497) järjestöön ja näin saat tuon lippukokoelman.
JiiTee kirjoitti:Onko se muuten niin, että valmentajan johtajuudella ei ole mihinkään muuhun merkitystä kuin joukkuehenkeen? Niin ainakin olen ymmärtänyt.
Mike kirjoitti:Hyvä-hyvä on mielestäni nykyisillä treenituotoilla liian kallis.
Länäri kirjoitti:Ihan hyvin meni kehitykset tänään: Yksi 17-vuotias pakki erinomaiseksi ja yksi hyväksi sekä vanhempi pakki kehittyi häikäiseväksi. Viime viikolla vahvistin keskikenttää häikäisevällä pelinrakentajalla, joten vaikka alkukausi on menny vähän alakanttiin, on nousu kutoseen vielä realistinen. Huomisessa ottelussa tulen saamaan ~42 tähteä ja vastustajat vetävät yleensä 31-34 tähteä.
Speedye kirjoitti:Mitäs mieltä jatkislaiset ovat, mikä treenimuoto on kannattavin? Onko se pakki vai pelinrakennustreeni? Juuri nyt treenaan laitureita, ja pelaajat ainakin kehittyvät nopeasti. Ainoa huono puoli on se, ettei laitureita meinaa saada millään kaupaksi.
repe_joke kirjoitti:Itse olen ainakin ajatellut ruveta treenaamaan täysin omien tarpeiden mukaan.
Speedye kirjoitti:Saanko kysyä paljolla ostit tuon häikäisevän pelinrakentajan? Itse olen miettinyt sellaisen ostoa kun saan noista laitureistani rahaa. Mitäs mieltä jatkislaiset ovat, mikä treenimuoto on kannattavin? Onko se pakki vai pelinrakennustreeni? Juuri nyt treenaan laitureita, ja pelaajat ainakin kehittyvät nopeasti. Ainoa huono puoli on se, ettei laitureita meinaa saada millään kaupaksi.
Jyrla kirjoitti:Voisitko kertoa minkälaiset aputaidot pitää olla häikäisevällä innerillä joka maksaa 1 500 000?
Onko sellaista edes olemassa, vai onko kyse vain jostain rajusta ylihinnasta?
En ole kysymäsi henkilö mutta oman arvion mukaan ainakin hyvä syöttö riittänee. Toki kyseessä silloin pitää olla nuorehko kaveri. Mutta kyllähän noi hinnat on tosiaan rajusti alas tulleet.Jyrla kirjoitti:Voisitko kertoa minkälaiset aputaidot pitää olla häikäisevällä innerillä joka maksaa 1 500 000? Onko sellaista edes olemassa, vai onko kyse vain jostain rajusta ylihinnasta?