avatar kirjoitti:On toi meikäläisen mielestä erinomaiseksi laituriksi vähän kalliin oloinen, kun ikää on jo 22 vuotta, mutta toki minä olenkin amatööri ja kuulen mielelläni nk. ammattilaisten mielipiteen asiassa.
Länäri kirjoitti:Tarttui kyseinen pelaaja haaviin. Sanokaapa mitä mieltä olette hankinnasta, oliko mitään järkeä. Hintaa oli 200 000€.
sixtus kirjoitti:Ihan markkinahinnalta vaikuttaa. Enemmänkin noista maksetaan sillon ku jamppa on paremmassa kunnossa. Et tuhlannu rahojasi.
Sen verran vinkkaisin kuitenkin, että kun ostatte "valmiita" jamppoja treeniringin ulkopuolelle, kannattaa koittaa hivenen syynätä kokemustakin. Siitä kun harvemmin joutuu makselemaan yhtään ylimäärästä, eritoten tämän tason pelaajista.
Mä hankin sen kanssa heti sillon alkuun. Enpä nyt juuri mitään käyttöä niille ominaisuuksille ole löytänyt, mitä nyt niillä sillon alkuun jakso tovin leikkiä. Mutta tulipahan tuettua tuotakin peliä, puoli-ilmaistahan tuo kuitenkin oli.Länäri kirjoitti:Tuli muuten hankittua Hattrick Supporter tuossa menneellä viikolla. Tarjoaa ihan kivoja lisätoimintoja.
Melko kallis hankinta mielestäni. Itse ostin viimekauden puolenvälin tienoilla 19-v suomipelaajan 100 kilolla. Laituri eriomainen ja pr ja kestävyys kelvollisia.sixtus kirjoitti:Ihan markkinahinnalta vaikuttaa. Enemmänkin noista maksetaan sillon ku jamppa on paremmassa kunnossa. Et tuhlannu rahojasi.
Sam#9 kirjoitti:Melko kallis hankinta mielestäni. Itse ostin viimekauden puolenvälin tienoilla 19-v suomipelaajan 100 kilolla. Laituri eriomainen ja pr ja kestävyys kelvollisia.
Bo'er kirjoitti:Lopputuloksen seurauksena itseluottamus putosi mahtavasta -> kurjaan sekä kannattajien mielialat haltioituneista -> ärtyneiksi, siis molemmat putosivat neljä pykälää. Onko tässä mitään järkeä, kolme voittoa tarvitaan(2-1, 3-0, 5-0), että noihin tasoihin pääsee, mutta yhdellä vierastappiolla(0-6) kyllä sitten päästään ihan pohjalukemiin.
Mikäs on herran joukkoeen ID ? Tekisi mieli saada selville joukkoeesi, kun näytät olevan aina jatkoaikalainen joka vielä pelailee Cupissa. Ja niin, onnea seuraavallekin kierrokselle !repe_joke kirjoitti:Vielä mentiin cupissa jatkoon hienolla 5-2 voitolla.
Anturi kirjoitti:Mikäs on herran joukkoeen ID ? Tekisi mieli saada selville joukkoeesi, kun näytät olevan aina jatkoaikalainen joka vielä pelailee Cupissa. Ja niin, onnea seuraavallekin kierrokselle !
emest kirjoitti:Jep, onhan meitä jatkossa vieläpä samasta lohkostakin (III.16), minä ja miklu siis.
Tulipa taas seuraavalle kierrokselle astetta kovempaa vastusta. Viime kaudella vitosdivariin noussut vetäisi cup-matsissaan erittäin korkean mahtavan keskikentän, eikä muutkaan osa-alueet hirveän pahalta näyttäneet.
Anturi kirjoitti:Mikäs on herran joukkoeen ID ? Tekisi mieli saada selville joukkoeesi, kun näytät olevan aina jatkoaikalainen joka vielä pelailee Cupissa. Ja niin, onnea seuraavallekin kierrokselle !
sixtus kirjoitti:Tällanen laiutri olis tulossa tänään illalla myyntiin, oiskohan kellään kiinnostusta. HP tulee olemaan 2.0-2.5M välillä.
Mace kirjoitti:Periaatteessa kyllä, vähän vain veikkaan, että tuo välttävä syöttö nostaa myyntihintaa enemmän kuin olisi syytä. Sen takia itse hommaan laiturini mielellään kehnolla tai heikolla syötöllä. Taidanpa silti bookmarkata pelaajan ja seurata tilanteen kehittymistä.
sixtus kirjoitti:Sen verran vielä kaverista, että kestävyys putosi juuri erinomaisesta, joten se on erittäin korkea hyvä. Lisäksi jos TSI:stä jotain voi päätellä, on ainakin joku aputaidoista korkea. Syöttöä on saanutkin jokusen viikon.