Voihan vittu, tuli pataan 1-0. 78. minuutilla iskivaät sen maalinsa. Raportin mukaan vastustajalla tuo yksi ja minulla kolme paikkaa, mutta eipä voi mitää.
Ärsyttää myös se, että vastustaja on vaihtaa taktiikkaansa lähes joka otteluun ja tänään he pelasivat 3-5-2 taktiikalla omaa 5-4-1:tä vastaan. Paha se on itse mennä muuttelemaan ja ennakoimaan, kun ei ole mitään hajua millä he lähtevät. Heidän 3-5-2 toimi täydellisesti eilen. Nyt on takana voitto, tasuri ja tappio. Tasaisesti on lähtenyt liikkeelle.
Toinenkin asia tuli eilen tai oikeastaan aikaisemmin ryssittyä. Laitoin loistavan maalintekijäni myyntiin torstaina ja nyt se sitten meni kaupaksi 800k€:lla muutama tunti ennen ottelua, ja piti lähteä peliin hyvällä maalintekijällä, jolla on kehno kunto: tulos 1,5 tähteä. Ja yhden kärjen taktiikassa tuollainen umpisurkea kaveri niin ei yllätys, että jäin nollille.
Talous näytti edellä mainitun kaupanb jälkeen 660 000. Hankin erinomaisen maalivahdin ja laajensin stadioniani: 3000 seisomapaikkaa ja 2000 istumapaikkaa, hinta 400 000 euroa ja kapasiteetti kohoaa 17 000.
Ja tuossa maalivahtikaupassakin tuli vielä yksi asia tyrittyä. Tajosin kahdesta maalivahdista pitkään. Tämä, jonka sain on erinomainen, kehno kunto ja TSI jotain 3500. Toinen tavoiteltu oli myös erinomainen, kunto oli muistaakseni kelvollinen ja TSI 6500. Hintaa tuli omalle ostolle 300 000, kun tämä toinen olisi irronnut vajaalla 400 000:lla. Tuostakin tuli kivat vitutukset. Uuden maalivahtini peliesitys oli 2,5 tähteä. Vittu. No, kai se siitä nousee kunnon kohotessa.
Edit. Olen hankkimassa hyvää-erinomaista maalintekijää, jolla on erikoistilannetaito vähintään titaaninen. Onko tuota taitoa liioiteltu, kun pelaajat maksavat ~ 300 000 euroa ja enemmänkin? Tarvitsen kuitenkin maalintekijän sekä erikoistilannemiehen, iällä ei ole kauheasti väliä, alle 25v. niin se riittää. Ja muille pelipaikoille ei kannata hankkia erikoistilannemiestä, koska silloin pitäisi päätaito olla jo sen verran kova.
Sanokaapa vielä oliko tuon kyseisen maalivahdin hankinta miten järkevä? Pohjalla oli hyvä maalivahti, joka veti tasaisesti kolmea tähteä ja TSI on 3450.