Hattrick

  • 1 264 279
  • 10 222

Menace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Heki, sympatiat Tapparalle
HerraHermanni kirjoitti:
Miten hemmetissä nää kunnot pomppii tällein! On se perkele hanurista ku kk-äijillä tippu kaikilla 1-2 pykälää ja muutamalla pakilla sama juttu. Ja KAIKKI oli ykkösmiehistön pelaajia. Ja sairastupaukoilla ei ole laskenu ollenkaan. Merkillistä, peräti merkillistä.

Jotain hyvääkin. 4 ukkoa nosti tasoaan.

Voisiko joku selventää aloittelijalle hieman tuota kunnon (kunto esim kurja)merkitystä?
 

Sammeri2

Jäsen
HerraHermanni kirjoitti:
Miten hemmetissä nää kunnot pomppii tällein! On se perkele hanurista ku kk-äijillä tippu kaikilla 1-2 pykälää ja muutamalla pakilla sama juttu. Ja KAIKKI oli ykkösmiehistön pelaajia. Ja sairastupaukoilla ei ole laskenu ollenkaan. Merkillistä, peräti merkillistä.

Jotain hyvääkin. 4 ukkoa nosti tasoaan.


Oletko harjoittanut kestävyyttä, se tahtoo laskea kuntoja.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Sammeri2 kirjoitti:
Oletko harjoittanut kestävyyttä, se tahtoo laskea kuntoja.

E. Tai oon joskus ajat sitte, mut ei sen pitäs enää vaikuttaa... kai.
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
HerraHermanni kirjoitti:
Miten hemmetissä nää kunnot pomppii tällein! On se perkele hanurista ku kk-äijillä tippu kaikilla 1-2 pykälää ja muutamalla pakilla sama juttu. Ja KAIKKI oli ykkösmiehistön pelaajia. Ja sairastupaukoilla ei ole laskenu ollenkaan. Merkillistä, peräti merkillistä.

Jotain hyvääkin. 4 ukkoa nosti tasoaan.

Kannattaa nostaa harjoittelun intensiteetti 100%:iin, jos ei se sitä jo ole.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Steele kirjoitti:
Kannattaa nostaa harjoittelun intensiteetti 100%:iin, jos ei se sitä jo ole.


Mulla oli sama juttu kuin HerraHermannilla. Harjoitusintensiteetti on aina ollut 100% . 2 maalivahtivalmentajaa ja 8 apuvalmentajaa. Treenasin pelinrakennusta viime viikon ja 2 nosti tasoaan. Kunnot taas romahti oikein kunnolla.. Jos ei pelleä ja valmentajaa lasketa mukaan niin +3 / -10. Prkl.. ei näin! Ja tosiaan joillakin tipahti oikein 2 tasoa vaikka pelaa säännöllisesti.

edit:typo
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Steele kirjoitti:
Kannattaa nostaa harjoittelun intensiteetti 100%:iin, jos ei se sitä jo ole.

On. Kaikki on niinku pitää ollakin, mut... en tajua. Alkaa vituttamaan.
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
HerraHermanni kirjoitti:
On. Kaikki on niinku pitää ollakin, mut... en tajua. Alkaa vituttamaan.

Eikös tällaisiin ole nykyään tapana vastata: sinulla vain kävi paskaa tuuria arvonnassa.

Minullakin näyttää pikavilkaisulla kunnot pudonneen, mutta varmaksi en uskalla sanoa ennen kuin pääsen kotiin.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
eagle kirjoitti:
Mites hattrickin harjoittelu on muuttunut täksi kaudeksi? Itselläni kun nousee pr pakeilla kun treenaan sitä. Ja samoin aiemmin kun treenasin pari viikkoa nostaakseni yhden pakin tason ja arvon, niin puolustus nousi ensimmäisenä keskikentällä...

Ei se ole muuttunut mitenkään. Tuo nyt johtuu vain ns. osmoositreenistä. Ja tämä osmoositreenihän tarkoittaa sitä, että ne joukkueessa olevat pelaajat, jotka eivät pelaa treeniin vaaditulla pelipaikalla, saavat myös pienen treenin, joka on oikeasti todella pieni verrattuna normaaliin treeniin. En muista tarkkaa lukua, mutta oliskohan ollut jotain 1/10 normaalista.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
majuho kirjoitti:
Mulla oli sama juttu kuin HerraHermannilla. Harjoitusintensiteetti on aina ollut 100% . 2 maalivahtivalmentajaa ja 8 apuvalmentajaa. Treenasin pelinrakennusta viime viikon ja 2 nosti tasoaan. Kunnot taas romahti oikein kunnolla.. Jos ei pelleä ja valmentajaa lasketa mukaan niin +3 / -10. Prkl.. ei näin! Ja tosiaan joillakin tipahti oikein 2 tasoa vaikka pelaa säännöllisesti.

edit:typo

Jep, joskus tosiaan käy näin. Kannattaa vaan tosiaan pitää se harjoitusintensiteetti koko ajan siellä 100%:ssa (itsellä se on ollut siellä koko ht uran ajan). Toiseksi, jos treenaa jotain muuta kuin maalivahtia, niin eikö maalivahtivalmentajien / apuvalmentajien suhde kannata olla silloin 1:9. Tämä nyt tuskin vaikuttaa kuntoihin, mutta kuitenkin.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Tuntuu siltä että jotakin mielenkiintoista on meneillä. Nimittäin todella useilla on tässä päivityksessä kunnot tippuneet hyvin merkittävästi huolimatta harjoitteluohjelmasta. Itselläni taisi olla +2/-8, yhdellä kaverilla +2/-14 ja vastaavia lukemia monilla muillakin.

Ja itse harjoitutan pelinrakennusta toki. Ihan tuntuisi kuin olisi tullut kestävyys-harjoittelun kuntopäivitys. Ihme touhua.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
.jarska kirjoitti:
Tuntuu siltä että jotakin mielenkiintoista on meneillä. Nimittäin todella useilla on tässä päivityksessä kunnot tippuneet hyvin merkittävästi huolimatta harjoitteluohjelmasta. Itselläni taisi olla +2/-8, yhdellä kaverilla +2/-14 ja vastaavia lukemia monilla muillakin.

Ja itse harjoitutan pelinrakennusta toki. Ihan tuntuisi kuin olisi tullut kestävyys-harjoittelun kuntopäivitys. Ihme touhua.

Oman joukkueen kunnot meni about +0/-12 (ei ole tilastoa, mutta hunchilla), usealla tippui vielä yli yhden tason (erinomaisesta kelvolliseen ja hyvästä välttävään). Ei hyvä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
kuntopäivitys täälläkin vähän huonoon suuntaan +0/-13. Aikasta ihmeellistä jos kaikilla näin käy. Noh toisaalta ht aina yllättää.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Itsellä nunnon nousu / lasku meni aika tasan: 7/7

Näistä pelaajista joiden kunto laski, neljää en ole peluuttanut vähään aikaan. Eli ihan hyvin meni. Ainoastaan kahden ykköskentän pelaajan kunto laski.

- tinke.80
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
Näköjään kuntonousut meni +5/-10. Kaikilla, joilla nousi, nousi vain yhden, mutta kahdella laskijoista laski kaksi pykälää suoraan.

Reenasin pelinrakennusta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Pääsen taas ilmaisemaan tyhmyyteni, mutta mistä voi muka nähdä tilaston noista, että moniko on tippunut ja moniko noussut vai pitääkö jengi ihan hc-tilastoja itse noista? :O Itse en ainakaan millään muista noita ulkoa...
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
avatar kirjoitti:
Pääsen taas ilmaisemaan tyhmyyteni, mutta mistä voi muka nähdä tilaston noista, että moniko on tippunut ja moniko noussut vai pitääkö jengi ihan hc-tilastoja itse noista? :O Itse en ainakaan millään muista noita ulkoa...

Hehe, samaa kyllä itsekin välillä ihmettelen. Avauskokoonpanojätkien ja vaihtomiehien kondikset nyt suunnilleen muistaa ulkoa, kun niitä kuitenkin 1-2 kertaa viikossa syynää. Mutta ilmeisesti me emme ole näitä kaikkein addiktoituneimpia hattrick-friikkejä...
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
avatar kirjoitti:
Pääsen taas ilmaisemaan tyhmyyteni, mutta mistä voi muka nähdä tilaston noista, että moniko on tippunut ja moniko noussut vai pitääkö jengi ihan hc-tilastoja itse noista? :O Itse en ainakaan millään muista noita ulkoa...

Jälleen kerran... Monet taaplaa tyylillään mutta ainakin itse, kuten hyvin moni muukin käyttää hyväkseen HO:ta, http://www.hattrickorganizer.de/

Ei tarvitse paljo tilastoja näperrellä kun tuossa näkee kehitykset vuosia taaksepäin jne.
 

uusiolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Tuto Hammers-95
Juu, ja mä käytän vhattrickiä

Kuinkahan paljon erilaisia apusivustoja sitä onkaan
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Taas tyhmä pistää kysymystä ilmoille.

Itse kun meinasin kohtapuoliin vaihtaa itselleni hyvän valmentajan kelvollisen tilalle. Vielä ei rahat riitä, mutta toki heti kun riittää.

Kysynkin, että mites nyt kun ostan uuden valkun ja tuo kelvollinen jää rosteriini, niin saako siitä enää mitenkään rahaa? Siis ei kai noita laiteta siirtolistalle samalla tavoin kuin pelaajia? Eihän tuo toki maksanut kuin jotain 80k, mutta jos siitä sen rahan saisi pois tai edes vähemmän, ihan sama, niin sekin auttaa toki aina tällaista 8.divarin rupusakkia. Että saako siitä ukosta rahaa jotenkin vaiko ei? Meinaan kun jos on sitten hyvää vaihtamassa erinomaiseen (mitä toki varmaan tapahtuu hyvin harvoin, mutta kuitenkin) niin onhan se iso summa joku hyvä valkku ja vaikka se yli 268k.
 

Sammeri2

Jäsen
avatar kirjoitti:
Taas tyhmä pistää kysymystä ilmoille.

Itse kun meinasin kohtapuoliin vaihtaa itselleni hyvän valmentajan kelvollisen tilalle. Vielä ei rahat riitä, mutta toki heti kun riittää.

Kysynkin, että mites nyt kun ostan uuden valkun ja tuo kelvollinen jää rosteriini, niin saako siitä enää mitenkään rahaa? Siis ei kai noita laiteta siirtolistalle samalla tavoin kuin pelaajia? Eihän tuo toki maksanut kuin jotain 80k, mutta jos siitä sen rahan saisi pois tai edes vähemmän, ihan sama, niin sekin auttaa toki aina tällaista 8.divarin rupusakkia. Että saako siitä ukosta rahaa jotenkin vaiko ei? Meinaan kun jos on sitten hyvää vaihtamassa erinomaiseen (mitä toki varmaan tapahtuu hyvin harvoin, mutta kuitenkin) niin onhan se iso summa joku hyvä valkku ja vaikka se yli 268k.


Kyllä vanhasta valkusta tulee työtön eikä siitä saa pennin jeniä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Nyt kun porukka näyttää ihmettelevän kuntojen laskua, niin sehän on hyvinkin tavallista yleensä juuri alkukaudella. Eipä siinä tälläkään kertaa ole sen kummempaa. Kunnot vain yleensä tuppaavat helposti tippumaan alkukaudella.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sammeri2 kirjoitti:
Kyllä vanhasta valkusta tulee työtön eikä siitä saa pennin jeniä.

Niin siis vanhasta valkusta tulee työtön, jos sille antaa potkut. Mulla meinaan on tämänkin illan pelissä välivaiheen valmentajani kentällä.
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
Mahtaako pitää paikkaansa se, että ns. lisäpaikalla peluutettu pelaaja kärsii hivenen paikastaan eikä saa ns. täyttä irti itsestään? Eli lisäpaikalla pelaavan taitoja ei oteta laskennassa täysillä mukaan?

Tarkoitan lisäpaikalla esimerkiksi sitä, että yksi "puolustajanpaikalla" pelaava laitetaan keskikenttäpelaajaksi sen sijaan, että se olisi keskikenttäpaikalla "normaalina"? Tajuaako joku sekavaa selitystäni?

Jos taidot todellakin heikkenee tuolla lisäpaikalla, niin kuinkahan paljon ja onko heikkeneminen lineaarista? Mietin, että kun on kovasti hajanainen keskikenttäpelaajieni taso, niin peluutanko parasta miestä lisäpaikalla, jolloin taidot tasaantuvat, vai peluutanko heikointa, jolloin kahden parhaimman taidot pääsevät valloilleen täysillä?
 

Mace

Jäsen
Rodion kirjoitti:
Mahtaako pitää paikkaansa se, että ns. lisäpaikalla peluutettu pelaaja kärsii hivenen paikastaan eikä saa ns. täyttä irti itsestään? Eli lisäpaikalla pelaavan taitoja ei oteta laskennassa täysillä mukaan?

Kyllä tuo on ihan totta, uudelleen käskytetty pelaaja menettää taidoistaan ~10 prosenttia. Jokainen voi sitten omalla kohdallaan ottelukohtaisesti miettiä, ketä peluuttaa tuolla "ylimääräisellä" paikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös