Hassuja ja omituisia tapahtumia tosielämässä

  • 302 388
  • 759

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Predator: Ei tuossa ruokalassa ole sattumoisin nauhoittavaa kameravalvontaa? Ei minua sen haarukan kohtalo juurikaan kiinnosta, tai edes sen tontun olemassaolo. Mutta siitä kameran nauhasta voisi saada sellaista viihdettä aikaan, että Studio Julmahuvikin olisi kateellinen :cool:
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
No tässä tulee taas tällainen uniin liittyvä tarina. Parvella nukkuvana nuorena miehenä olen havainnut, että parveen liittyvät riskitekijät eivät aina liity putoamiseen. Sattuipa kerran, että näin yöllä sangen väkivaltaista unta, vaikka muuten rauhallinen kaveri olenkin. Tämän seurauksena potkaisin unissani oikean jalkani kattoon melkoisella voimalla. Ei onneksi murtunut, mutta monta päivää tuli linkutettua...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Designer...

Miten sinä voit nauraa vahingoniloisesti minun nöyryytykselleni?
Nimittäin se nainen, jonka syliin onnistuin päälläni työntämään tarjottimen täydeltä kosteata sapuskaa,
oli minun lähin esimieheni...

PS. Ruokalassa ON NAUHOITTAVA VIDEOVALVONTA...
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Onko kukaan teistä nähnyt enneunia? No, minäpä olen ja monia. Tässä niistä yksi:

Pari vuotta sitten kesällä, tarkkaan sanottuna kesäkuun lopulla 2000, olin mennyt myöhään nukkumaan ja näin todella Twin Peaksmäisen unen. Siis epäselvän, hämärän ja jollakin tapaa pelottavan unen. Olin huoneessa, jossa oli vihreä esirippu, puna-mustaruutulattia, taisi olla marmoria ja sellainen kalpea nainen, ihan kuin olisi ollut kuollut. Naishahmo osoitti esirippuun ja sanoi minulle: "Janos, katso, katso, katso lähitulevaisuuteen." todella hitaalla ja karmivalla äänenpainolla. Ihmettelin, mitä hän tarkoitti, ja kysyinkin, mitä hän mahtoi tarkoittaa. Hän vastasi: "Näe esiripun läpi.." Katsoin esirippuun ja siihen oli jossain välissä ilmestynyt pieni valkokangas. Kankaalle heijastui yksi lempielokuvistani "Kaktuksenkukka". Klassikko 60- luvulta. Uni jatkui ehkä pari minuuttia, kunnes huoneen valot sammuivat ja heräsin. Pari päivää myöhemmin vilkaisin tekstikanavalle aamulla. Etusivulla komeili uutinen: WALTER MATTHAU ON KUOLLUT. Olin tietysti aluksi vähän surullinen, olihan Hollywood menettänyt yhden loistonäyttelijän, mutta pari minuutin päästä muistin uneni, ja mietin kuka oli ollut pääosassa elokuvassa Kaktuksenkukka. Niin, Walter Matthau...

Ja oli muuten totta joka lause.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Janos
Onko kukaan teistä nähnyt enneunia? No, minäpä olen ja monia. Tässä niistä yksi:

Noh, minä olen ainakin yhtenä yönä nähnyt eroottisvivahteisia unia, ja seuraavana päivänä on sitten flaksi käynyt. Jotta semmosia...:o
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutama viikko sitten joku eurotonttu oli vierailemassa lompakollani.

Muistin, että minulla on lompakossa kolikoita joiden joukossa oli kaksi 10 senttistä. Kuitenkin lompakossa oli niitä vain yksi kun katsoin. Otin kaikki kolikot sieltä pois ja moneen kertaa laskin. Vain yksi kymmensenttinen. Kokeilin moneen kertaan vielä sormella kaikki kolikko-osaston nurkat ja sopet, joihin pikkukolikot joskus juuttuvat. Ei löydy mitään.

Pinosin kolikot pöydältä takaisin lompakkooni. Pienen hetken päästä kahmaisin saman kolikkosatsin uudelleen ulos lompakosta. Muiden joukossa KAKSI 10 sentin kolikkoa. Täytyy myöntää, että tilanne kovasti hämmensi minua, sillä olen aivan varma, että sitä kymmensenttistä ei ollut pöydällä minkään muun kolikon alla, ei lompakossa, ei missään. Yhtäkkiä se oli ilmestynyt takaisin sinne minne pitikin. Tonttujen hommia sanon'ma.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun asuin vielä vanhempieni luona, tavarat katoilivat ja löytyivät ihmeellisesti.

Esimerkiksi avaimet ovat joskus hävinneet ja sitten olleetkin näkyvällä paikalla esim. yöpöydällä jonka olen ainakin kolme kertaa tarkistanut..

Muistelen pikkupoikana nähneeni UFO:n kesämökillä, tarkempia muistikuvia ei ole. Siitäkö johtuu ylivilkkaus :)
 

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Sattui Meikussa

Turha aloittaa sanomalla että tämä tarina on totta. Uskoo ken tahtoo, tutut on ainakin ainakin uskoneet. Anyway.

Olin joskus 90 -luvun loppupuolella vetänyt viinaa aikas reippaasti. Paha oli olo ja lopulta päädyin Meilahteen indikaatioina todella heikko olo ja veriset oksennukset. Aikani mua siinä tutkittiin mutta mitään ei tuntunut tapahtuvan. No siinä sitten makailin sängyssä odotellen että jotain tapahtuu. Ja kun tapahtumaan alkaa niin tapahtuuhan sitä.

Kolme pitkiin valkoisiin takkeihin pukeutunutta miehimöä saapuu sängynviereen (luultavasti kandeja tai kandi ja pari amanuenssia) ja sanoo että vielä pitäisi varmistaa yksi juttu. "Pomo" kiskoo kumihanskoja kouraa ja komentaa kyljelleen jolloin tietysti ajattelin että v#tt#, ei tätä, nyt täytyy keksiä jotain. No, tunsin että jotain työnnettiin mun aunukseen ja totesin samalla hetkellä vapisevalla äänellä: "Hyvä Jumala, anna sen olla sormi". Kuului "PLOP" ja niiltä kahdelta muulta jumalaton nauru. Ja meikäläinen osastolle ... loppu kuuluu potilaan tietosuoja piiriin.

Alkuperäinen idea tuleekaveriltani Kekeltä joka oli tullissa joutunut kerran "tähystykseen", onneksi muistin oikealla hetkellä ...
 

kohottaja

Jäsen
Outo valoilmiö

Olin kyydissä tammikuussa -92 isäni ajaessa autoa. Yhtäkkiä pimeyden keskeltä tuli vastaan kuin kirkas tähti. "Tähti" pysähtyi ja ikään kuin olisi jäänyt paikoilleen. Isäni pysäytti auton lähes kävelyvauhtiin ja perään kerääntyi 5 autoa, jotka kaikki hidastivat kävelyvauhtiin. Suoralla tiellä kukaan ei lähtenyt ohittamaan.

Yhtäkkiä maa muuttui valoisaksi, niin että olisi pystynyt sysimystästä pimeydestä huolimatta ajamaan autolla vaikka ilman valoja!

Sitten valoilmiö siirtyi äkkiä taaksepäin huimaavalla nopeudella muodostaen taivaalle Z-kuvion (tavallaan Zorromaisen merkin). Ilmiön nopeus ja äkkijyrkät suunnanvaihdot ovat jääneet mieleeni. Valon hävittyä hetkessä taivaanrannan taakse isäni nosti nopeutta, mutta kaikki me kuusi autoa ajoimme perille asti kiltisti jonossa eikä kellään ollut halua ohitella...
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Tämä tapahtui aikoinaan kun olin yläasteella. Oli ruokatunti ja oltiin kavereiden kanssa menossa syömään, oli helvetinmoinen kiire kun piti vielä keretä käymään Anttilassa. Pöydässä kiinnitin huomiota kahteen meidänluokkalaiseen tyttöön, jotka istuivat siinä viereisessä pöydässä. Kiire kun oli niin vedettiin safkat parissa minuutissa naamaan ja häippästiin nopeasti. Kun päästiin ulos ruokalasta nämä kaksi samaista tyttöä kävelivat meitä vastaan ja olivat menossa ruokalaan, missä juuri pari minuuttia sitten olivat vielä syömässä!!! Olin kuin nuijalla lyöty...

Ja enneunista vielä. Näin aikoinaan unta että pääsin ruotsin kurssin läpi, mikä oli aika epätavallista meikäläiselle lukiossa ja kuinka ollakkaan, seuraavana päivänä kävin hakemassa kyseisen ruotsin kokeen ja kaikkien suureksi hämmästykseksi sain 5- ja läpi meni...

Ja lisättäköön vielä että pari viikkoa sitten näin painajais unen jossa TPS juhli neljättä peräkkäistä mestaruutta, saapa nähdä oliko kyseessä enneuni... :)
 
Viimeksi muokattu:

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
me pelattiin joskus mukuloina pimeetä piiloa, no kuinka ollakkaan sitten katsottiin taivaalle kun sielä meni sateliittejä no pikkunen aika siinä katsottiin ja sitten koko taivas veti ihan vitivalkoseksi, ei näkynyt yhtään tähteä eikä kuuta vaikka juuri katsottiin suoraan tähtiin pilviäkään ei ollut lainkaan. jälkeenpäin meille selitettiin että revontuli se oli mutta enpä tiedä. no joskus näin unta että tuto voittaa jokerit 5-1 vai 4-1 ku se oli mutta kuitenkin näin kävi. sitten kaverilla oli outo tyttöystävä aamulla se suuteli sitä, meni vessaan no se muija tulee taas vastaan no kaveri sitte suutelee sitä, sitten tuli vielä kerran muija vastaan ja se suuteli sitäkin no aikansa se ihmetteli ja sitten kävikin selväks että ne oli kolmoset :) tämä nyt ei ollut mitään hirveen outoa olen minäkin joskus kaksosia kiskassu samana iltana :D
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Predator
Miten sinä voit nauraa vahingoniloisesti minun nöyryytykselleni?
No ihan silleen rempseästi ja vapautuneesti, mutta ei kuitenkaan yhtään vahingoniloisesti. Katsos, kun ihminen on sellainen, että joskus vaan tuollainen sinänsä harmiton kohellus naurattaa. Varsinkin, jos ei itse joudu kärsimään sen seurauksista. Yhdestä lapsuuteni mopoajelusta olisi saanut hyvän kotivideon. Ajeltiin sellaisella savisella pellolla, ikää minulla taisi olla sellaiset 10-11 vuotta. Lähdin ajamaan, mutta kävi niin, että koivet tarttuivat lähtöhetkellä siihen tahmeaan saveen. Mopo siis lähti vähän ennen minua liikkeelle. Päädyin mahalleni makaamaan mopon penkille ja roikuin käsistäni ohjaustangosta. Roikkuva asentoni aiheutti sen, että kaasukahva oli ns. kaakossa. Noin sadan metrin poukkoilun jälkeen mopo lähti vasemmalle ja minä oikealle, naamalleni mutalätäkköön. Tapausta seuranneet veljeni kykenivät hallitsemaan naurunsa edes auttavasti heti kuuden minuutin yrityksen jälkeen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Designer, loistavaa!

On helpottavaa huomata etten ole palstan ainut koheltaja. Ja mopoista puheenollen... olen minäkin onnistunut kerran ajamaan Soliferilla päin seinää. Olin silloin noin 10-vuotias, eikä siihen aikaan mitään kypärää käytetty. Se tapahtui ihan pihapiirissä, kun yritin opetella ajamaan. Kieltämättä siinä vähän päänkuori kärsi, puhumattakaan etuvanteesta...

Terveisin nimim. "Lapsi on terve kun se leikkii"
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Humala on kumma jumala

No okei, voisihan sitä itsekin itseään hiukan nolata. Sen verran hyviä juttuja tässäkin ketjussa on ollut. Nämä liittyvät kylläkin täysin viinanottoon, ja näillekin jutuille kai omia ketjuja on joitakin siinnyt...

Siis nuorna miehenä kun vielä viina maistui ja rokkikin soi. Olimme edesmenneessä Dinosaur-Rockissa Mikkelissä. Festareita edeltävänä klubi-iltana oli jo teineille soitettu ja sitten keskitytty sopanottoon. Istuttiin keikkailtaa seuraavana aamupäivänä festarialueella "aloittelemassa" kaljapisteellä , jossa oli viereisessä tilassa isojen ikkunoiden takana tälläisia kolikoilla toimivia pelejä. Katsoin ihmeissäni kun eräässä ajopelissä ratti pyörähteli itsekseen edestakaisin, ja huomautin tästä kaverillekin. Tämä naurahti ja sanoi jotain tyylii 'juu juu. pyörii juu'. Vilkaisin tarkemmin, ja eihän noista pelikoneista ollut yksikään edes päällä. Eikä pyörinyt enää. Mikä lie vaikuttanut aisteihini. Epäilen jotain maapallon ulkopuolista tahoa.

Toinen juttu vielä kauempaa, kun ei ollut edes täysi-ikäinen. Oli juhannus ja totta kai olin rankasti "vaikutuksen alaisena". Jossain vaiheessa olimme pyöräilemässä paikasta toiseen kun olin saanut päähäni, että muut menevät väärään suuntaan ja lähdin itse "oikeaan suuntaan". Jossain vaiheessa havahduin sitten siihen, etten tiennyt missä hevonvitussa oikein olen. Pyöräilin sitten pitkin maakuntaa, ja joskus aamulla pääsin sitten jo perillekin asti. Välillä alkoi tietysti silmäkin painaa ja kerran heräsin siihen että pyörä täristeli pitkin ojanpenkkaa. Auton rattiin on helppo nukahtaa vaan nukahdapa pyörällä ajaessasi...
Jälkeenpäin arvioin että varmaan jotain 60-80 km tuli varmaan pyöräiltyä tuona rattoisana juhannusyönä. Onneksi edes osa siitä meni suht tiedottomassa tilassa...

Tänä vuonna tulee 10 vuotta täyteen absolutistina.
 

Wolves

Jäsen
Re: Humala on kumma jumala

Viestin lähetti hermano
Jälkeenpäin arvioin että varmaan jotain 60-80 km tuli varmaan pyöräiltyä tuona rattoisana juhannusyönä.

Tänä vuonna tulee 10 vuotta täyteen absolutistina.

No en yhtään ihmettele. Jos minäkin polkisin melkein 80 km kännissä, ei tulisi mieleenikään, joko koskea pyörään tai koskea pulloon. Valitsen pyörän :D
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulehan Predator

Heh... noita sun juttujas kun lukee, niin ei voi kyllä yhtään ihmetellä, että pöydässäsi on ruokalassa tilaa. Itseasiassa noilla esityksillä kohta varmaan on vieruspöydissäkin. Siis ei millään pahalla, joillain henkilöillä vaan on lahja hauskuttaa läheisiään. On meilläkin töissä kaveri, jota vastapäätä (juomamukin tod näk kaatumissuunta) ei kannata istua.

Ei muuten kannata pikku kommelluksia surea: naiset tunnetusti tuntevat hellää hoivaamisen tarvetta pikkukoheltajia kohtaan... paitsi tietysti se jakkupukuinen esimiehesi.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Olen nähnyt samanlaisen valoilmiön kuin Sistis. Punainen, ikäänkuin radiomaston valo leijaili puiden yläpuolella kun kävin teininä läheisessä puistossa tupakalla. Muistin, etteihän siellä pitäisi mitään mastoa olla ja yritin käydä lähempänäkin, mutta tuntui että se valo on koko ajan samassa suhteessa minuun nähden. En koskaan saanut selville mikä se oli. Ääntä se ei pitänyt.

Yksi uni on jäänyt mieleen. Oli tullut jonain juhannuksena otettu 6 päivää häppää putkeen. Seuraavan viikon alussa menin nukkumaan. Näin unta, jossa ainoat värit olivat harmaa ja musta. Eteeni ilmestyi portti, jonka edessä oli mieshahmo ikäänkuin odottamassa minua. Miehellä oli ikäänkuin takin vetoketjun kohdalla punainen palava käärme. Se oli ainoa asia, mikä oli jotain muuta väriä kuin harmaata tai mustaa. Heräsin hiestä märkänä ja ahdistuneena. Nukahdin hetken kuluttua uudestaan ja näin täysin saman unen ja heräsin hiestä märkänä. Tämä toistui kolme kertaa, kunnes päätin valvoa pari tuntia. Sitten pystyin nukkumaan. En oikein tiedä, mikä tuo uni oli. Ehkä helvetti odotti.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hermano

Auton rattiin on helppo nukahtaa vaan nukahdapa pyörällä ajaessasi...

Kerran ylä-aste aikoina poljin pyörällä kouluun paikallista jäätietä pitkin joka on aivan uskomattoman pomppuinen ja urainen joten siinä piti ajaa aivan kieli keskellä suuta. Edelläni ajoi yksi tyyppi koulultamme. Kiinnitin huomiota pojan velttoon olemukseen. Hän ajoi pää roikkuen ja heilui hervottomasti pomppuisen tien/polun vaikutuksesta. Vähitellen hänen vauhtinsa hiljeni kunnes hän kaatui kyljelleen jalat polkimilla, kädet tangossa kiinni. Pysähdyin hänen kohdalleen ja kysyin naureskellen että "Mitä ihmettä?". Kaveri vastasi, että "Perhana taisin nukahtaa!".

Kyllä pitää olla väsynyt, että nukahtaa talvipakkasella pyörän selkään selvinpäin! :D
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Todennäköisyyden laki?

Olin tuossa tänään aamutuimaan poikani kanssa fillarilenkillä. Ajoimme Stadin keskustasta Pähkinärinteeseen ja sitten alkoi tapahtua. En huomannut mitään erityistä asvaltilla, mutta yllättäen pyöräni takarenkaasta alkoi kuulua outo " klonk klonk klonk klonk"-ääni. Pysähdyin ja totesin takarenkaan tyhjentyneen - siitä oli mennyt läpi ISO POP-NIITTI! Eikä se vielä mitään... poikani oli sitten myös pysähtynyt ja tuli siihen naureskelemaan tyyliin "faija loistaa taas, eikä tietenkään paikkausvälineitä mukana". Noh, ei ollut välineitä mukana... ja sitten hyytyi poitsunkin ilme kun rupesi kuulumaan omituista sihinää. Pojan pyörän takakumi tyhjeni hilpeästi sihisten... kas kummaa, siinä törrötti myös ISO POP-NIITTI! Mikähän on todennäköisyys, että näin tapahtuu? PRKL!
Mobilephone oli sentään mukana, niinpä soitin vaimolle että tulisi meidät hakemaan... vaimo vastasi ja sanoi että "en varmasti tule, kun en ole tuota meidän uutta autoa vielä ollenkaan ajanut... tulkaa bussilla, eihän ne fillarit kuitenkaan autoon edes mahtuisikaan".
Niin... tultiin sitten dösällä takaisin... ihme ja kumma, että sen bussin renkaat eivät hajonneet pop-niitteihin matkan varrella...
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todennäköisyyden Laki II

Minulla on pankkikorttiini sama tunnusluku(4-numeroinen) kuin veljelläni on jonkun bensafirman luottokortissa. Helpottahan se tietysti elämää kun numeron unohtaessaan voi soittaa ja kysyä broidilta.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse olen aavistanut asioita. Siis sillä tavalla, että nousee etukäteen tunne, ettei kaikki ole kohdallaan, ja sitten saakin huomata jotain enemmän tai vähemmän kauheaa tapahtuneen.

Esim. juhannuksena pari vuotta sitten olin maaseudulla ystäväni luona, ja meidän oli tarkoitus vielä nukkua teltassa. Silloin oli aivan kamalla ukkonen, mutta telttamme oli hyvällä paikalla, ja pelasimme siellä aivan rauhassa korttia. Fiilis oli hyvä, ukkonen tuntui vähän jo menneen ohikin, ja kaikki oli siis aivan ok. Yhtäkkiä lähti sitten aivan kamala tunne nousemaan jostain syvältä sisältä, ja se tunne käski minun häipyä siitä teltasta ja vauhdilla. Aloin siinä sitten hosumaan, että nyt muutes lähdettiin, ja ystäväni katsoi minua juuri sillä ilmeellä, että onkohan tolla taas kaikki ihan kohdallaan. Sain ystäväni kuitenkin lähtemään, ja juuri kun olimme ehtineet sisälle, mistä oli hyvä näkyvyys teltalle, iski salama n.100m päähän teltasta.
En tajua mistä tuon vaaran aavistin, en edes pelkää ukkosta tms. Jostain vain tunne nousi, ja se oli oikeasti niin voimakas, että olisin vaikka iskonut ystäväni hiuksista sisälle, jos hän ei olisi muutoin tullut.
Lisäksi olen kokenut tällaisia ennalta aavistamisia, mm. varkauden ja kissan kuoleman suhteen.

Sitten vielä sellainen asia, että seinälläni oli yhdessä vaiheessa juliste, joka lepatti itsekseen. Painoin sen aina uudestaan TIUKASTI seinään kiinni sinitarralla, mutta vähintään vuorokauden kuluttua se lepatti jälleen. Muut julisteet kestivät aivan kiltisti paikoillaan. Lopulta en enään edes halunnut painaa julistetta kiinni seinään, koska se, että se jatkuvasti irtosi alareunasta, alkoi jo tuntumaan liian oudolta. Annoin sen sitten olla, ja siinä se lepatteli aikansa, kunnes tempaisin koko julisteen pois.
 
Viimeksi muokattu:

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Yliluonnollista?

Oulun hautausmaalla on eräs hauta, jossa on tietysti hautakivi. Kivessä on luonnolisesti kuolleen nimi sekä syntymä -ja kuolinpäivät. Ei mitään erikoista siis, ellei ota huomioon kivessä olevaa pentagrammia. Tai sitä, että hautakivi on tehty sata vuotta sitten ja kivessä oleva henkilö on kuollut vuonna 1995.
Hautakiven tekijä on siis tehnyt hautakiven, jossa on henkilön nimi, syntymä - ja kuolinpäivämäärä, sata vuotta ennen kuin ko. henkilö on edes syntynyt.

Toinen jännä juttu sattui muutamia vuosia sitten, aikaan jolloin isoäitini kuoli. Viimeisenä päivänään muori houraili jotain tädilleni, joka yritti kysellä että mitä hän yrittää kertoa. Muori selveni hetkeksi kuin taikaiskusta ja kertoi, että Salla siellä vaan mummon kanssa leikkii. No, ei siinä mitään, pistettiin sekavuuden tiliin. Paitsi, että tämä Salla on serkkuni lapsi, joka oli hyvin rakas mummolleni ja vice versa, ja että Salla oli samalla hetkellä herännyt unestaan itkien ja kertonut että mummo oli kuollut. Arvaatte varmaan, että mummoni myös kuoli samoilla hetkillä.

Kolmas mielenkiintoinen tapaus liittyy myös kuolemaan. Kaverini isoisä otti ja kuoli. Samalla hetkellä kaverini kotona pysähtyi seinäkello, tismalleen kuolinhetkellä.

edit: Tuohon hautakiveen vielä lisää: Kivi on tehty noin vuonna 1900, ja henkilö kuka kivessä on on syntynyt vuonna 1995 ja kuollut 1996. Hautakivi on ollut kuitenkin paikallaan ainakin jo vuodesta 1991. Hautakivessä on tosiaankin pentagrammi.
 
Viimeksi muokattu:

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Vielä tämmöinen oudohko juttu, kun kerta vauhtiin päästiin. Tuttavapariskunta lomaili Thaimaassa tässä pari kuukautta sitten, ja he kävivät tutustumassa johonkin luostariin. Siellä luostarissa oli lasisessa kopissa mies, joka oli kuollut jo vuosia sitten. Kaveri oli jonkin sortin munkki, joka oli vetäytynyt sademetsään rukoilemaan tahi kokeilemaan nirvanan autuutta. No, mies oli sitten muutaman vuoden päästä löydetty kuolleena, mutta kummallisinta asiassa on se että kaveri oli suhteellisen hyvässä kunnossa, tai mädäntyminen ei ollut alkanut mikä olisi odotettavissa helvetin kuumassa sademetsässä. Paikalliset luonnollisesti roudasivat miesparan kylään takaisin ja istuttivat ihmeen sitten lasiseen koppiin kaikkien ihmeteltäväksi. Erikoista tapauksessa on se, ettei ruumis lainkaan mätäne, ja aina muutaman vuoden välein ruumiilta leikataan hiukset ja kynnet, jotka edelleen kasvavat....
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Hirviä

Yhden kerran elämässäni olen sanonut: "Mitenhän kerkeis jarruttaa, jos ton mäen jälkeen pomppais hirviä tielle." No, kerkesin jarruttamaan 120:stä 90:een, ennenkuin ne hyppäsivät. Siis ennenkuin olin niitä edes nähnyt. Ja siitä lossit pohjassa niin, että pysähdyttiin juuri sopivasti ennen. Välillä Vammala Tampere. Koskaan ennen ei ole hirvi höyrynnyt eteeni eikä sen jälkeen. Enkä ole saanut "ennakkoa".

Olisi noita muitakin juttuja, mutta menen mieluummin baariin. Yliluonnollinen on luonnollista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös