Hartwall Arena

  • 1 037 212
  • 3 034
Mielestäni Jokereiden kannattaisi yrittää hankkia Starbucks Jaffalle sillä näitä 'Bucks faneja on ihan helvetisti.

Hieno idea senkin takia, että nämä naurettavat Starbucks -fanit olisivat täysin uutta kohderyhmää lätkässä.

"Kato kato mä oon Jokerimatsis frapuccino kädes" -selfiet Instagramissa olisivat oivaa viraalia markkinointia.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Hieno idea senkin takia, että nämä naurettavat Starbucks -fanit olisivat täysin uutta kohderyhmää lätkässä.

"Kato kato mä oon Jokerimatsis frapuccino kädes" -selfiet Instagramissa olisivat oivaa viraalia markkinointia.

Mielummin noita kuin suomileijona/nevöforget_39-45
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Iso thumbs up ainakin noille kiertäville LED- näytöille. Ihan vitun hienoja ja tuovat myös ihan uuden ulottuvuuden ja kokemuksen jääkiekkomatsiin. Joskus vuosia sitten Nykissä käyneenä menin katsomaan Rangersien matsia ja nää kiertävät LED- näytöt jäivät mieleen ehkä kaikkein parhaiten.

KissCam; joskus käyn mimmiystävän kanssa myös matseissa ja ehkä salaa aina toivon että pääsis näytölle, ei oo natsannu ainakaan vielä. Täytyy myös muistaa että jääkiekko-ottelu on viihdetapahtuma. Ihan kaikki katsomossa istuvat eivät välttämättä tiedä edes mitä paitsio tarkoittaa, joten kaikki itse pelin ulkopuolinen virike voi tällaiselle katsojalle olla ehkä mieleenpainuvin tapahtuma maalin lisäksi.

Mitä kielioppiini tulee, pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
KissCam; joskus käyn mimmiystävän kanssa myös matseissa ja ehkä salaa aina toivon että pääsis näytölle, ei oo natsannu ainakaan vielä. Täytyy myös muistaa että jääkiekko-ottelu on viihdetapahtuma. Ihan kaikki katsomossa istuvat eivät välttämättä tiedä edes mitä paitsio tarkoittaa, joten kaikki itse pelin ulkopuolinen virike voi tällaiselle katsojalle olla ehkä mieleenpainuvin tapahtuma maalin lisäksi.

Eikai tuota itse KissCamia vastaan kukaan ole, mutta se muutos mikä siihen oli nyt tullut. Joku ihmeen huudatus kuuluttajan toimesta kylkeen. Ei näin. Vanha kunnon Beatles takaisin.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Eikai tuota itse KissCamia vastaan kukaan ole, mutta se muutos mikä siihen oli nyt tullut. Joku ihmeen huudatus kuuluttajan toimesta kylkeen. Ei näin. Vanha kunnon Beatles takaisin.

Pahoittelen sitten turhaa asiakorjaustani. Mulla ei oikeastaan ole mitään muistikuvaa mistään huudatuksista? Käyn peleissä n. 15 krt kaudessa + muutama vierasreissu. Onko tää käytäntö tullut milloin?
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Pahoittelen sitten turhaa asiakorjaustani. Mulla ei oikeastaan ole mitään muistikuvaa mistään huudatuksista? Käyn peleissä n. 15 krt kaudessa + muutama vierasreissu. Onko tää käytäntö tullut milloin?

Itte huomasin ensimmäistä kertaa viimepelissä ja jokaisen pelin olen seurannut tv:n välityksellä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Itte huomasin ensimmäistä kertaa viimepelissä ja jokaisen pelin olen seurannut tv:n välityksellä.

Tapparaa vastaan oli ekan ja hartaasti toivon, että myös vikan kerran.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Iso thumbs up ainakin noille kiertäville LED- näytöille. Ihan vitun hienoja ja tuovat myös ihan uuden ulottuvuuden ja kokemuksen jääkiekkomatsiin.
Täysin samaa mieltä. Visuaalisessa show-meiningissä ei ole mitään pahaa ja tuo varmasti muutaman lisäkatsojankin areenalle. Katsoin eilen Heat - Bulls matsia ja alun show-meininki valoineen ja pyroineen oli mahtavan näköistä.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Meikäläinen kuuluu myös tähän osastoon, jonka puolesta uuden Kiss Cam:in ensiesiintyminen saisi jäädä myös viimeiseksi. Samantyyliset muoviset "huutoskabat" söi miestä kovasti, kun niitä oli Hartwallilla NHL-Premieressä ja MJ-peleissä. Hyi.

KissCam; joskus käyn mimmiystävän kanssa myös matseissa ja ehkä salaa aina toivon että pääsis näytölle, ei oo natsannu ainakaan vielä.

Ei muuta kun soittoa toimistolle ;)
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tällä kaudella yhden pelin nähneenä:

KissCam: sinänsä ihan ok, mutta joitakin saattaa ahdistaa joutua monituhatpäisen katselijajoukon eteen. Pakko oli kumminkin matkia sitä Amerikan meininkiä ja hankkia tämmöinen.

Mitä ne kiertävät LED-näytöt oikein ovat?

PS. Tuo HK-makkarabaarin hodarit ovat ihan paskoja! 5€ kuivasta sämpylästä ja nakista, joihin ei saa edes ketsuppia/sinappia/kurkkusalaattia? Tai en ainakaan nähnyt näitä lisukkeita missään. Espoossa taisi saada em. lisukkeita. Luulisi Hartwal Areenalle nyt saavan vähän parempia erätaukoeväitä!
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
KissCam: sinänsä ihan ok, mutta joitakin saattaa ahdistaa joutua monituhatpäisen katselijajoukon eteen. Pakko oli kumminkin matkia sitä Amerikan meininkiä ja hankkia tämmöinen.
Ollut Areenan alkuajoista asti mukana erilaisin variaatioin. Kuten sanoit, Amerikan meininkiä ja suhteellisen turha juttu. Varsinkin uusin versio on erittäin huono.
Mitä ne kiertävät LED-näytöt oikein ovat?
Ensi kaudelle tosiaan tulossa nämä koko Areenan kiertävät LED-paneelit. Kyseessä siis katsomoiden välissä oleva LED-näytöistä koostuva kaistale Areenan ympäri. Sama idea kuin tässä kuvassa näkyvissä sinisissä koko hallin kiertävissä objekteissa.
PS. Tuo HK-makkarabaarin hodarit ovat ihan paskoja! 5€ kuivasta sämpylästä ja nakista, joihin ei saa edes ketsuppia/sinappia/kurkkusalaattia? Tai en ainakaan nähnyt näitä lisukkeita missään. Espoossa taisi saada em. lisukkeita. Luulisi Hartwal Areenalle nyt saavan vähän parempia erätaukoeväitä!
Paskat hodarit paskoilla hinnoilla. Kyllä. Kyllä Areenallakin edellä mainittuja lisukkeita saa. Hodarimestojen tiskeillä sekä välittömässä läheisyydessä näitä on aina tarjolla. Ovat kyllä välillä ovelasti piilotettuja...
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Ollut Areenan alkuajoista asti mukana erilaisin variaatioin.
Aijaa, kas kun en ole aiemmin hallissa vieraileena asiaa huomannut. Ensimmäisen kerran törmäsin tähän parin viikon takaisesssa KalPa-matsissa, jossa taisi olla ihan joku perus-KissCam, eli kamera kuvaa paria siihen asti kun suudellaan ja joku musiikki pauhasi taustalla. Jos nyttemmin siihen on tullut lisäksi joku 60v selostajan intohimoinen läähätys niin ei hyvää päivää...

Ensi kaudelle tosiaan tulossa nämä koko Areenan kiertävät LED-paneelit.
Niinpä niin. Nythän siellä on ns. kiinteitä mainoksia vai mitä? Sinänsä ihan hyvä uudistus mainostajien kannalta, mutta katsojille varmaan aika turha juttu. Ellei sitten paneeleissa ala NHL-tyyliin pyörimään Go Jokerit Go!

Areenallakin edellä mainittuja lisukkeita saa. Hodarimestojen tiskeillä sekä välittömässä läheisyydessä näitä on aina tarjolla. Ovat kyllä välillä ovelasti piilotettuja...

Jäänyt sitten ilmeisesti huomaamatta kiireessä. Tosiaan siellä suunnilleen katsomoiden 110-111 kohdalla on yksi HK:n makkarabaari jossa asioin, jonka välittömässä läheisyydessä oli myös muita ravintoloita. Noh, ensi kerralla sitten.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Niinpä niin. Nythän siellä on ns. kiinteitä mainoksia vai mitä? Sinänsä ihan hyvä uudistus mainostajien kannalta, mutta katsojille varmaan aika turha juttu. Ellei sitten paneeleissa ala NHL-tyyliin pyörimään Go Jokerit Go!

Tällä hetkellä noissa paneeleissa ei ole mitään, joten ei ne ledpaneelit ainakaan mitään huononna. Toki mainitsemasi kaltaiset iskulauseet voisivat tuntua aika muovisilta, mutta "joukkueen näköiset" Minä - Me - Jokerit-animaatiot voisivat hyvin toimiakin tunnelman kohottajina.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä noissa paneeleissa ei ole mitään, joten ei ne ledpaneelit ainakaan mitään huononna. Toki mainitsemasi kaltaiset iskulauseet voisivat tuntua aika muovisilta, mutta "joukkueen näköiset" Minä - Me - Jokerit-animaatiot voisivat hyvin toimiakin tunnelman kohottajina.

Noilla ledpaneeleilla saadaan esimerkiksi alkushowta ja maalihypetystä huomattavasti näyttävämmäksi. Toki ne täytyy tehdä "joukkueen näköisiksi", jotta valoshow ei ole irrallinen muusta kokonaisuudesta. Tälläisiä juttuja täytyy ottelutapahtumaan saada, jotta ihmiset viihtyvät.

Sitten oma ajatus tuosta kiss camista. Tähän asti se on ollut ihan ok, kun on kuvattu satunnaisia pareja ympäri areenaa ja pusun jälkeen on jatkettu eteenpäin. Kiinnostuneet seuraavat jumbolta ja monihan noille on taputtanut. Tappara matsissa nähty yleisön huudatus pariskunnan suutelulle oli kuitenkin jo vastenmielistä katsottavaa ja kuunneltavaa. Vanhassa vara parempi tässä asiassa.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Tämmönen kalju huudattaja, kun saataisiin tuo nykyisen nyhverön sijaan huudattamaan Arenaa... Hjallis, nosta hallin tunnelmaa ja hommaa oikea kuuluttaja.

Areenalle tulee muuten opastekyltit englanniksi, suomeksi ja kyrillisin kirjaimin.

Linkki youtubeen.

e. Olisiko mahdollista saada tämä joukkueen haastattelija Iiro Keurulainen kuuluttajaksi? Riittäisikö aika? Kaverilla on kuitenkin miellyttävä ääni ja on intohimolla touhussa mukana.
 
Viimeksi muokattu:

Etelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eikös Tuomisen pitäisi tulla takaisin tämän kuun aikana, jos oikein muistan hänen facebook-päivityksestään.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Eikös Tuomisen pitäisi tulla takaisin tämän kuun aikana, jos oikein muistan hänen facebook-päivityksestään.

Mitäs sitten jos ja kun Hänninen saa sopimuksen Hyundailta? Vaikka ajaisikin vain osan ralleista, on todennäköista, että Tuominen on silloin keväälläkin poissa useasti. Toivottavasti sinne nyt saataisiin joku oikeasti hyvä tuuraaja Tuomisen tilalle. Tämä nykyinen pelle pitäisi ilman muuta viedä mahdollisimman kauas areenasta, tai ainakin mikrofonista.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Mitenkäs olisi jos viimeisen kauden kunniaksi siirryttäisiin nostalgiaosastoon. Maken (Ketterin) faija hoiteli hommat tyylillä kaupungin hallissa 90-luvulla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jumalauta! Katsoin juuri päättyneen MTV Ice Hockey lähetys:n jossa näytettiin kuvaa areenan uumenista. Leijonista otettiin jotain promokuvia kaukalon laidalla. Oskar Osala siinä jotain nauratti valokuvausporukkaa, josta yksi oli legendaarinen Hän On Täällä Tänään-heppu. Osaako kukaan kertoa tarkemmin, että mikä mies on kyseessä? Tätä on nimittäin pohdittu pitkään, ja tällä hetkellä voittava arvaus on, että kuuluu johonkin areenan mediaväen kaveriporukkaan...
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eiköhän nämä uudet "kiss cam huudatus" -perseilyt ole juuri sitä, mitä ryssät haluaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös