Tää oli ihan huikee.
On pakko tuoda takas, jos Areenalle paluu tapahtuu!
Harmillista ja kuulostaa hassulta, että ei koettu hyödylliseksi. Tuommoiset ovat erottuvia elementtejä, jotka parantavat mielestäni ottelutapahtumaa...Ei ole tulossa takaisin. Väitän muistavani, että kyseinen hökötys vietiin kierrätettäväksi, eli se on hävitetty.
Oli käytössä noin kolmen ensimmäisen Areenakauden ajan. Sitten se roikkui katossa jonkun aikaa käyttämättömän kunnes otettiin lopullisesti alas.
•
Hienoja uutisia tulvii. Hartwallin paluu nimisponssiksi olisi oikeasti kova juttu.
Hermeshokit varmaan säikähtävät ja tulee lusikallinen housuun. Itse näin Areena/jäähalli fanaatikkona ihailen jääheijastu mahdollisuutta. Suomessa vielä hyvin harvinainen, harmillista kyllä. Ruotsin puolella monesta hallista löytyy jo tämä ominaisuus ja vielä vanhempiin halleihin tuotu tämänlaisia ominaisuuksia.Jos ensi kaudella Hartsulla skulataan, ja vieläpä Mestistä, niin on siinä hermeshokit ihmeissään kun alkushow jääheijastuksineen pärähtää käyntiin.
Ei ole tulossa takaisin. Väitän muistavani, että kyseinen hökötys vietiin kierrätettäväksi, eli se on hävitetty.
Jep, hyvänä esimerkkinä Luleån halli, joka on kapasiteetiltaan raksilakouvola-luokkaa. Aivan maailmanluokan alkushow ja viihdearvo huipussaan. Tämänkin takia Hartsun saaminen takaisin on upea juttu, Suomessa on jälleen käytössä kolme oikeasti hyvää hallia viihdearvon kannalta!Hermeshokit varmaan säikähtävät ja tulee lusikallinen housuun. Itse näin Areena/jäähalli fanaatikkona ihailen jääheijastu mahdollisuutta. Suomessa vielä hyvin harvinainen, harmillista kyllä. Ruotsin puolella monesta hallista löytyy jo tämä ominaisuus ja vielä vanhempiin halleihin tuotu tämänlaisia ominaisuuksia.
Oliko tosiaan vaan ensimmäiset kolme kautta? Itse aloin matseissa käymään v. 2005 ja jotenkin mulla on täysin selvä muistikuva että tuo olisi silloin vielä ollut käytössä. Voi toki olla että muisti pettää ja olen vain telkkarin välityksellä nähnyt sen höskän.Ei ole tulossa takaisin. Väitän muistavani, että kyseinen hökötys vietiin kierrätettäväksi, eli se on hävitetty.
Oli käytössä noin kolmen ensimmäisen Areenakauden ajan. Sitten se roikkui katossa jonkun aikaa käyttämättömänä kunnes otettiin lopullisesti alas. Seisoi jonkun aikaa siellä parkkihallin ja toimiston välisessä ulkotilassa kunnes katosi kuvasta.
Omasta mielestäni se ei ollut kovinkaan onnistunut teos. Sellaisesta metallisesta verkkolevyistä muotoiltu narrinpää jossa ei ollut siis Jokerin punakeltaiset värit, vaan se oli semmoista asemetallia. Pään sisällä taisi olla diskopallo joka teki sitä mitä diskopallot tekevät. Taisi se savutakin. Meniköhän sinne semmoinen reiden paksuinen valkoinen muoviputki joka vapautti savut ilmoille.
Oliko tosiaan vaan ensimmäiset kolme kautta? Itse aloin matseissa käymään v. 2005 ja jotenkin mulla on täysin selvä muistikuva että tuo olisi silloin vielä ollut käytössä. Voi toki olla että muisti pettää ja olen vain telkkarin välityksellä nähnyt sen höskän.
Tämä. Se hahmotelma tuolla aiemmalla sivulla oli todella kaunis ja samalla jotenkin sellainen, että aivot ajattelivat kuvan olevan ihan aito ja jopa sellainen jonka on nähnytkin aina. Kuvaa katellessa mietin, että miksiköhän tuota ei oikeasti ole tuohon laitettu, kun siihen se sopii ja ehdottomasti kuuluu.Se mitä Areena kaipaa onkin jo viestitelty ja hahmoteltu edellisillä sivuilla: ulkoseinään jättimäiset Jokerilogot paistamaan yöllä, päivällä, kesällä ja talvella.
Muistaakseni oli vielä vuonna 2010 käytössä. Vasta kaudella 2011-2012 taidettiin ottaa pois käytöstä.Oliko tosiaan vaan ensimmäiset kolme kautta? Itse aloin matseissa käymään v. 2005 ja jotenkin mulla on täysin selvä muistikuva että tuo olisi silloin vielä ollut käytössä. Voi toki olla että muisti pettää ja olen vain telkkarin välityksellä nähnyt sen höskän.
Elokuussa Seagulls tiedotti, että tavoitteena on pelata nimenomaan Hartwall-arenalla. Aiemmin toki ovat olleet mukana myös Garden-projektissa ja varmaan tavoitteena on ollut Nordis, mutta elokuussa kuulosti siltä, että lahiaikojen tavoite on nimenomaan Hartsu. Tiedä sitten miksi eivät jo nyt pelaa Nordiksella, kun tuskin Hartwall-arena on kovin paljon helpompi muuttaa koripallokäyttöön.Eikös Seagullsin ole tarkoitus siirtyä Nordikselle kun siitä tullaan remontoimaan ja muutetaan jäähallista ”lämpimäksihalliksi”.
Onhan Nordiksellakin pääovien yläpuolella naapurin geneerinen ja mitäänsanomaton kilpilogo näkyvillä kesät talvet, vaikka hallissa olisikin joku heppashow tai rock-orkesteri esiintymässä. Enpä usko, että tuo heidän logonsa on yhtään kävijää saanut kääntymään kannoillaan hallin ulkopuolella, saatika, että tapahtuman järjestäjä olisi ollut logosta näreissään. Jos Jokerit tulevaisuudessa areenalla pelaa, niin en näkisi syytä siihen, miksi meidän logoa ei voisi laittaa areenan seinään, etenkin jos me ollaan se ainoa lätkäjengi, joka areenalla pelaa kotipelejä.Tämä. Se hahmotelma tuolla aiemmalla sivulla oli todella kaunis ja samalla jotenkin sellainen, että aivot ajattelivat kuvan olevan ihan aito ja jopa sellainen jonka on nähnytkin aina. Kuvaa katellessa mietin, että miksiköhän tuota ei oikeasti ole tuohon laitettu, kun siihen se sopii ja ehdottomasti kuuluu.
Toki tiedostan Areenalla olevan muitakin tilaisuuksia ja monelle naapurin kannattajalle voisi olla korkea kynnys tulla halliin, vaikka suosikkiartisti olisi lavalla. Ehkä joku artistikin voisi harkita Areenalla esiintymistä.
Kaitpa joudun tyytymään käsiteltyyn kuvaan jatkossakin.
No nyt kun sanot, niin onhan ne tosiaan siellä. Ne vaan on niin onnettoman näköiset etten edes muistanut. Johtunee myös nykyisestä pitkään jatkuneesta maanpaosta Stadista landelle. Ei ole enää päivittäin katseen alla.Onhan Nordiksellakin pääovien yläpuolella naapurin geneerinen ja mitäänsanomaton kilpilogo näkyvillä kesät talvet, vaikka hallissa olisikin joku heppashow tai rock-orkesteri esiintymässä. Enpä usko, että tuo heidän logonsa on yhtään kävijää saanut kääntymään kannoillaan hallin ulkopuolella, saatika, että tapahtuman järjestäjä olisi ollut logosta näreissään. Jos Jokerit tulevaisuudessa areenalla pelaa, niin en näkisi syytä siihen, miksi meidän logoa ei voisi laittaa areenan seinään, etenkin jos me ollaan se ainoa lätkäjengi, joka areenalla pelaa kotipelejä.
Aiemmin tässä ketjussa näkynyt hahmotelma oli upea, ja toivottavasti saadan isot narrinpäät areenan ulkoseiniin! Näyttäisi hemmetin hienolta, kun talsiessa lumimyrskyn läpi massiivinen Jokerilogo loistaisi talvi-iltojen pimeydessä majakan valon tavoin, ohjaten kannattajia kohti tuttua kotihallia.
Toivottavasti tuota Seagullsia ei edes harkita Areenalle ryssärahojensa kera.Elokuussa Seagulls tiedotti, että tavoitteena on pelata nimenomaan Hartwall-arenalla. Aiemmin toki ovat olleet mukana myös Garden-projektissa ja varmaan tavoitteena on ollut Nordis, mutta elokuussa kuulosti siltä, että lahiaikojen tavoite on nimenomaan Hartsu. Tiedä sitten miksi eivät jo nyt pelaa Nordiksella, kun tuskin Hartwall-arena on kovin paljon helpompi muuttaa koripallokäyttöön.
Se häkkyrä oli kieltämättä erottuva elementti, mutta ehkä enemmänkin sellaisena myötähäpeää herättävänä viritelmänä erottuva.Harmillista ja kuulostaa hassulta, että ei koettu hyödylliseksi. Tuommoiset ovat erottuvia elementtejä, jotka parantavat mielestäni ottelutapahtumaa...
@SonOfMothManAiemmin tässä ketjussa näkynyt hahmotelma oli upea, ja toivottavasti saadan isot narrinpäät areenan ulkoseiniin! Näyttäisi hemmetin hienolta, kun talsiessa lumimyrskyn läpi massiivinen Jokerilogo loistaisi talvi-iltojen pimeydessä majakan valon tavoin, ohjaten kannattajia kohti tuttua kotihallia.
Minusta Arena olisi hyvä asia kansainvälisyyden puolesta ja kuulostaisi järkevämmältä globaaleissa tapahtumissa, mutta puolensa kullakin.Yksi toive kyllä olisi: on hallin nimi sitten Hartwall tai mikä tahansa, Areena voisi olla jälleen suomalaisittain Areena, ei mikään venäläisten vaihtama muka-kansainvälinen Arena.
Kyllä Areenasta tyhminkin amerikkalainen ymmärtää mistä on kyse. Vai mitenhän esim. Camp Noulle voi mikään kv-taho mennä kun eivät ne ymmärrä mikä se paikka on...Minusta Arena olisi hyvä asia kansainvälisyyden puolesta ja kuulostaisi järkevämmältä globaaleissa tapahtumissa, mutta puolensa kullakin.
Varmaan jakaa tämä(kin) mielipiteitä, tein toiveesi mukaisen hahmotelman edellisen rinnalle.Yksi toive kyllä olisi: on hallin nimi sitten Hartwall tai mikä tahansa, Areena voisi olla jälleen suomalaisittain Areena, ei mikään venäläisten vaihtama muka-kansainvälinen Arena.