päätyläinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, JFC
60min pääty areenalla chänttiä.Ens peliin "Free Ding" -lakana?
60min pääty areenalla chänttiä.Ens peliin "Free Ding" -lakana?
Päärahoittaja on jukureiden entinen omistaja, joten jukurit siirtyy mikkelistä stadiin.Omistajilla ei kait kytköksiä Jokereihin, joten saa nähdä pelaako hallissa jatkossa Jokerit vai naapuri. Vai ehkä molemmat.
Eiköhän Jokerit ole sitovat varaukset tehneet Nordikselle tälle kaudelle eli tuskin haluavat tuplakuluja maksella. Ja näkisin aika isona riskinä sen, että hintataso kyllä tulee olemaan Mestis joukkueelle liian korkea. Kyseessä on kuitenkin paljon Nordista isompi areena ja kulutkin eri luokkaa. Omistajakin yksityinen taho joka haluaa tehdä voittoa. Itse uskoisin, että pyrkivät suuremmalla prioriteetillä neuvottelemaan HIFK:n kanssa halliin siirtymisestä.
Onkohan Restelillä vielä voimassa oleva sopimus Areenan ravintolapalveluihin?
Kuitenkin tässä otettava huomioon, että tuossa hallissa saattaa Liigaa pelata myös IFK tai jopa pelkästään IFK.
Eiköhän Jokereilla keskusteluyhteys sinne suuntaan ole...Omistajilla ei kait kytköksiä Jokereihin
Sitä itkua todennäköisesti väännetään jo valmiiksi, koska kyllähän tämä varmaan naapureiden mielestä väärin meni jotenkin jokatapauksessa.Jullien itkua on mukava katsoa pelin jälkeen.
= Jokerit pelaa tuolla kaudella 2025 - 2026. Saarnin sanat vahvisti sen juuri.Mikä on Jokerien suunnitelma Hartwall-areenan suhteen? Näin pomo kommentoi
Mikko Saarnin mukaan Jokereilla on neuvotteluyhteys uuteen omistajaan.www.is.fi
Saarnin kommentit. (Neuvotteluyhteys on omistajiin.)
En pysty näkemään Areenaa muuna kuin Hartwall Areenana. Hartsu se on mulle aina ollut ja tulee olemaan.Mahtaako Hartwall lähteä enää nimisponsoroimaan?
Joskus oli harkkamatsi JOK-IFK pelkillä alakatsomoilla ja 7700 oli täysi katsomo-Paljonkohan Hartwallin alakatsomoihin mahtuu porukkaa? Jos yläkatsomoita ei edes avattaisi?
Kyljessä voi lukea vaikka kallen nakkikiska-areena, mutta aina se on hartsuEn pysty näkemään Areenaa muuna kuin Hartwall Areenana. Hartsu se on mulle aina ollut ja tulee olemaan.
Aika lupauksia herättävät kommentit, vaikka hyvin vähän mitään konkreettista paljastikin.Mikä on Jokerien suunnitelma Hartwall-areenan suhteen? Näin pomo kommentoi
Hienoa uhriutumista. Tämä uusi käänne on vain win-win, te pääsette pois "museosta" ja me pääsemme eroon teistä.Sitä itkua todennäköisesti väännetään jo valmiiksi, koska kyllähän tämä varmaan naapureiden mielestä väärin meni jotenkin jokatapauksessa.
Vaikea nähdä sitä tilannetta, että HIFK siirtyisi Hartsulle pelaamaan Stadin hallista. Ainakin siitä tulisi valtava vastustus kannattajien sekä vanhojen pelaajien keskuudessa.
Suurin voitto sitten vuoden 2002, kun päästään takas himaan.Hienoa uhriutumista. Tämä uusi käänne on vain win-win, te pääsette pois "museosta" ja me pääsemme eroon teistä.
Hankalassa tilanteessa Jokerit sillä eikös Nordiksen ensi kauden vuoroista jo neuvotella ja varmaan niihinkin joutuvat jollain tasolla sitoutumaan. Eli ensi kaudellekin pitäisi varmaan saada EU-tason hyväksyntä suht piakkoin (=tyyliin ennen tammikuun/helmikuun loppua?)= Jokerit pelaa tuolla kaudella 2025 - 2026. Saarnin sanat vahvisti sen juuri.
Voi olla tulevaisuudessa vaikka Unibet Areena kunhan rahapelimarkkina vapautuu Suomessa.Kyljessä voi lukea vaikka kallen nakkikiska-areena, mutta aina se on hartsu
En pidättele hengitystä, että poikkeuslupa menisi sukkana läpi. Haltuunotto nopealla aikataululla lienee todennäköisempi skenaario edelleen.
Tänks, tää vahvisti mun hypoteesin.Hienoa uhriutumista. Tämä uusi käänne on vain win-win, te pääsette pois "museosta" ja me pääsemme eroon teistä.
Eiköhän. Toki kilpailuakin voi olla jonkun verran eli ehkä siitä tulee joku Uros Gyros areena.Mahtaako Hartwall lähteä enää nimisponsoroimaan?
Nähtävästi eivät kuitenkaan luopuneet.
Elät hassua maailmaa. Itsehän olen vain tyytyväinen tästä mahdollisuudesta. Te (ehkä) pääsette kotiin, me saamme (ehkä) olla rauhassa omassa kodissa.Tänks, tää vahvisti mun hypoteesin.
Kyllä, mutta tuossa on myös ongelma. Areenan saaminen kannattavaksi on vaikeampaa, kun omistajat eivät saa rahaa aitioista kuten Tampereella saavat.Mikäli osakekaupat hyväksytään, areenan pienosakkaat (yhteensä noin 550) saavat pitää omistuksensa, kuten esimerkiksi aitionsa ja klubituolinsa.
Tuokin menisi oikeudenmukaisesti.
Mikä on Jokerien suunnitelma Hartwall-areenan suhteen? Näin pomo kommentoi